EBC DP2821 Greenstuff fékbetét szett két tárcsához
- Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Megnövelt teljesítmény és magasabb hőmérsékleti határ jellemzi.
- Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
- Leginkább a könnyebb és közepes tömegű autókhoz megfelelő.
- Nagytömegű autókhoz inkább Redstuff verzió az optimális.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz, és igen tartós fékbetét a kategóriában.
- Zöld műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem pályázásra és versenyzésre készül.
Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Legalább ilyen fékbetét való azoknak, akik normál vagy sportos közlekedéshez nagyon biztonságos féket szeretnének az autójukra, és nem szeretnének kísérletezni.
- Érezhetően megnövelt fékteljesítménye miatt rövidebb fékút várható azonos tempóról és azonos körülmények mellett. Ezeket a tulajdonságokat összehasonlító teszteken bizonyította.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- A Blackstuff betétek ugyan lényegesen olcsóbbak, viszont nagyobb fékhatása és a tartóssága miatt, sokak szerint a Greenstuff mégis gazdaságosabb megoldás hosszú távon.
- Magas (m-0,5) körüli súrlódási együtthatója ellenére sem koptatja a féktárcsákat ez a 650 ℃-ig terhelhető fékbetét, ráadásul még 20-25% fékpor csökkenés is jellemzi.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [27 modellnél]
- SUBARU Impreza 1.6 (95 LE) (2000-2002)
- SUBARU Impreza 1.8 (103 LE) (1993-1997) ABS
- SUBARU Impreza 2.0 (120 LE) (1995-1996)
- SUBARU Impreza 2.0 (120 LE) (1996-2001)
- SUBARU Impreza Sport 2.0 (120 LE) (1996-1998)
- SUBARU Impreza Sport 2.0 (120 LE) (1998-2001)
- SUBARU Legacy BC5 2.0 (1992-1994)
- SUBARU Legacy BC5 2.0 Turbo (1992-1994)
- SUBARU Legacy BC7 2.2 (1990-1994)
- SUBARU Legacy BD5 2.0 (1994-1996)
- SUBARU Legacy BD5 2.0 (1996-1999)
- SUBARU Legacy BD7 2.2 (1994-1996)
- SUBARU Legacy BD7 2.2 (1996-1999)
- SUBARU Legacy BD9 2.5 (150 LE) (1996-1999)
- SUBARU Legacy BD9 2.5 (1996-1999)
- SUBARU Legacy BF5 2.0 (1992-1994)
- SUBARU Legacy BF5 2.0 Turbo (1992-1994)
- SUBARU Legacy BF7 2.2 (1990-1994)
- SUBARU Legacy BG5 2.0 (1994-1996)
- SUBARU Legacy BG5 2.0 (1996-1999)
- SUBARU Legacy BG7 2.2 (1994-1996)
- SUBARU Legacy BG7 2.2 (1996-1999)
- SUBARU Legacy BG9 2.5 (150 LE) (1996-1999)
- SUBARU Legacy BG9 - Not UK 2.5 (1996-1998)
- SUBARU Legacy Outback 2.5 (150 LE) (1996-1999)
- SUBARU SVX 3.3 (231 LE) (1992-1998)
- SUBARU SVX 3.3 (231 LE) (1992-1998)
- 23.430 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések