Motor kuplungDERBIGPR 50 Racing (2004-2005)

DERBI GPR 50 Racing (2004-2005) vágólapra másolva!

DERBI GPR 50 Racing (2004-2005) EBC kuplung, kuplung rugó, kuplung lamella, kuplung szett. Évjáratok: 2004 2005 2004 2005

Motor kuplung alkatrészek

EBC CSK143 Erősített kuplungrugó készletvágólapra másolva!

    • Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
    • Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
    • Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
    • De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
    • 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
    • Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
    • Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
    • De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
    • 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
    • Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
    • Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
    • Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
    • 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
  • 5.980 Ft (br)KOSÁRBAEBC CSK143 Erősített kuplungrugó készletIllusztráció!

EBC CT026 Clutch Tool kuplungszerelő szerszám (motor típusonként különböző)vágólapra másolva!

  • A kuplung szerszámokat rendelésre hozzuk, és beszerzési áron kínáljuk Kedves Vásárlóinknak és Viszonteladóinknak! A kuplung célszerszámok a különböző méretű kuplungokhoz, az adott járműnek megfelelő formában és méretben kaphatók. Minden motorkerékpárnál a kuplungrögzítő anyát, egy gyárilag meghatározott értékű nyomatékkal kell meghúzni és ebben segít ez a szerszám. Kuplungszerelő szerszám nélkül csak barkácsolni lehet és ez a […]
    A kuplung szerszámokat rendelésre hozzuk, és beszerzési áron kínáljuk Kedves Vásárlóinknak és Viszonteladóinknak! A kuplung célszerszámok a különböző méretű kuplungokhoz, az adott járműnek megfelelő formában és méretben kaphatók. Minden motorkerékpárnál a kuplungrögzítő anyát, egy gyárilag meghatározott értékű nyomatékkal kell meghúzni és ebben segít ez a szerszám. Kuplungszerelő szerszám nélkül csak barkácsolni lehet és ez a […]
    • A kuplung szerszámokat rendelésre hozzuk, és beszerzési áron kínáljuk Kedves Vásárlóinknak és Viszonteladóinknak!
    • A kuplung célszerszámok a különböző méretű kuplungokhoz, az adott járműnek megfelelő formában és méretben kaphatók.
    • Minden motorkerékpárnál a kuplungrögzítő anyát, egy gyárilag meghatározott értékű nyomatékkal kell meghúzni és ebben segít ez a szerszám.
    • Kuplungszerelő szerszám nélkül csak barkácsolni lehet és ez a szakszerűtlen beavatkozás, sokszor a kuplung deformálódását okozza.
  • 12.570 Ft (br)KOSÁRBAEBC CT026 Clutch Tool kuplungszerelő szerszám (motor típusonként különböző)Illusztráció!

EBC CK5604 Prémium parafás kuplung lamella készlet (gyárival azonos darabszám)vágólapra másolva!

  • A CK kuplung lamella sorozat olcsó, gyors és tartós megoldást kínál, szinte az összes motorkerékpár kuplungjának felújításához. Ezekkel a minőségi lamellákkal és a CSK erősített rugókkal, nagyon hatásos javítást végezhetünk el, ha egészségesek a fémlamellák. Csak akkor segít ez a készlet, ha a fémlamellák még nem károsodtak, ezért ha megcsúszást érzünk, a lamellákat mielőbb cserélni […]
    A CK kuplung lamella sorozat olcsó, gyors és tartós megoldást kínál, szinte az összes motorkerékpár kuplungjának felújításához. Ezekkel a minőségi lamellákkal és a CSK erősített rugókkal, nagyon hatásos javítást végezhetünk el, ha egészségesek a fémlamellák. Csak akkor segít ez a készlet, ha a fémlamellák még nem károsodtak, ezért ha megcsúszást érzünk, a lamellákat mielőbb cserélni […]
    • A CK kuplung lamella sorozat olcsó, gyors és tartós megoldást kínál, szinte az összes motorkerékpár kuplungjának felújításához.
    • Ezekkel a minőségi lamellákkal és a CSK erősített rugókkal, nagyon hatásos javítást végezhetünk el, ha egészségesek a fémlamellák.
    • Csak akkor segít ez a készlet, ha a fémlamellák még nem károsodtak, ezért ha megcsúszást érzünk, a lamellákat mielőbb cserélni kell.
    • Impregnált parafa, nemesfém szemcsék és a műgyanta keveréke egy rendkívül tömör és nagyon hőálló, kopásálló réteget képez.
    • Az erő átvitelére szolgáló körmök kovácsoltak és alakjuk gátolja a kosár kiverődését, valamint tökéletesen ki vannak centrírozva.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Az új kuplunglamellákat áztasd be egy órával a beszerelés előtt abba az olajba, amivel a motort fel fogod tölteni.

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

  • 17.990 Ft (br)KOSÁRBAEBC CK5604 Prémium parafás kuplung lamella készlet (gyárival azonos darabszám)Illusztráció!

EBC Brakes kiegészítők

EBC LUBE001 szerelőpaszta féknyergekhez

    • Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
    • Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
    • A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
    • Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!

    A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!

    • Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
    • Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
    • A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
    • Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!

    A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!

    Ezt a kenőanyagot a speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergekhez fejlesztették, ezért kizárólag ilyen pasztával javasolt a féknyergek csapjait, csúszó hüvelyeit és sínjeit kenni. Ne kend fékdugattyúk és a fékbetétek érintkezési felületére sem, és a féktárcsák, kerékagyak illeszkedéséhez sem.

    Adatok betöltése ...

  • 490 FtKOSÁRBAEBC LUBE001 szerelőpaszta féknyergekhez

EBC BF004 fékfolyadék általános használatra (DOT4) 250ml

    • A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
    • Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
    • Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
    • Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
    • Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!

    A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!

    • A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
    • Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
    • Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
    • Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
    • Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!

    A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!

    Nagyteljesítményű, és a kategóriájában talán egyedülállóan magas 268 °C (514 F) száraz és 165 °C nedves forráspontú glikol bázisú fékfolyadék, ami normál és sportos használatú autók és motorkerékpárok hidraulikus fék vagy kuplung rendszerébe ajánlott. Adalékainak köszönhetően kevesebb korrózió és lerakodás képződik a hidraulikus rendszeren belül, mint a gyengébb minőségű termékek esetében.

    Adatok betöltése ...

  • 1.990 FtKOSÁRBAEBC BF004 fékfolyadék általános használatra (DOT4) 250ml

EBC BF005.1 fékfolyadék sport és általános használatra (DOT5.1) 500ml

    • Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
    • Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
    • Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
    • Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
    • Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
    FIGYELJ!!!

    Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!

    A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!

    • Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
    • Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
    • Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
    • Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
    • Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
    FIGYELJ!!!

    Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!

    A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!

    A DOT5.1-es fékfolyadék száraz forráspontja azonos a DOT4-essel, de adalékainak köszönhetően nedves forráspontja 165-ről, 180’C-ra emelkedett, ez miatt hosszabb ideig tartja azt a szintet, amíg nem képződnek benne buborékok. Ez a prémium folyadék az ESP és ASR és egyéb féksegéd technikával felszerelt járművekhez is alkalmas.

    Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata lenne, habár a neve ezt sugallja, de ne dőljünk be ennek, mert valójában ez a DOT4-es alapjaira épül és ugyanúgy poliglikol bázisú, éppen ezért a szilikon bázisú DOT5-öshöz semmi köze és tilos is keverni őket!

    Adatok betöltése ...

  • 5.490 FtKOSÁRBAEBC BF005.1 fékfolyadék sport és általános használatra (DOT5.1) 500ml

EBC BF307+ verseny felhasználásra gyártott fékfolyadék 500ml

    • Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
    • Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
    • Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
    • Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
    • Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
    • Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
    • Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
    • Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!

    A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!

    • Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
    • Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
    • Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
    • Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
    • Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
    • Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
    • Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
    • Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!

    A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!

    Olyan hidraulikus verseny rendszerekhez készül ez a 310°C (590 F)-nál magasabb forráspontú glikol alapú fékfolyadék, amelyeknél nagyon magas hőmérsékletet is elvisel. Szélsőséges körülmények között és kiélezett helyzetekben is biztos fékkar és pedál érzetet nyújt használójának. Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését olyan terhelésnél is, ahol a normál minőség már kevésnek bizonyul.

    Adatok betöltése ...

  • 10.490 FtKOSÁRBAEBC BF307+ verseny felhasználásra gyártott fékfolyadék 500ml

EBC Brakes logóval feliratozott bőrbarát BANDANA csősál

    • Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
    • Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
    • Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
    • Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.

    • Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
    • Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
    • Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
    • Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.

    Praktikus kiegészítője a motorosok ruházatának hidegben, de akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle. Melegen tartja a nyakad és akár az arcod egy részét is el tudod fedni vele, ha feljebb húzod az orrod fölé. Olyan spéci anyagból van, ami nem irritálja a bőrt és ezért akár melegben is használható.

    Adatok betöltése ...

  • 1.990 FtKOSÁRBAEBC Brakes logóval feliratozott bőrbarát BANDANA csősál