Motor fékbetét féktárcsaYAMAHAFZR 400 (RR (3TJ1))

YAMAHA FZR 400 (RR (3TJ1)) vágólapra másolva!

YAMAHA FZR 400 (RR (3TJ1)) EBC fékbetét, féktárcsa, fékalkatrész.

Első tengely fékalkatrészek

EBC FA252 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra (első)(2 szett kell a két tárcsához)vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
    • Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
    • Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
    • Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
    • Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 9.100 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA252 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra

EBC FA252HH Sintermetall fékbetét garnitúra (első)(2 szett kell a két tárcsához)vágólapra másolva!

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • 1972-ben jegyezték a találmányt, aztán hamar bizonyított a versenypályákon, majd a 80-as években már néhány utcai sportmotor gyártásánál is felhasználták ezt az új fékbetét anyagot. Aztán a 90-es évek végére már minden géposztály erősebb modelljénél a szinter váltotta le az organikus anyagot, és talán nem túlzás azt állítani, hogy 2000-től szinte minden motorkerékpár ezekkel a betétekkel készül.
    • Ezt a termékünket az USA-ban lévő EBC üzem gyártja és a szinter anyagának köszönhetően minden időjárási és környezeti körülmény mellett azonos fékteljesítménnyel rendelkezik, hosszú élettartamú, de adalékainak köszönhetően mégis rendkívül kíméletes a tárcsákkal.
    • Még a konkurencia által is elismert eredményeket ért el fékerő, tartósság és a tárcsavédelem terén ez a sokszoros tesztgyőztes termékünk, aminek HH a jelzése.
    • Az összes gyárilag beépített fékbetéttel minden tekintetben felveszi a versenyt, ráadásul az ár szempontjából nem is tudnak versenyezni vele.
    • Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, így ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 14.790 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA252HH Sintermetall fékbetét garnitúra

EBC EPFA252HH Sintermetall sport és pálya fékbetét garnitúra (első)(2 szett kell a két tárcsához)vágólapra másolva!

    • Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező fékbetét, ami utcára készül.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztette az EBC, ám hidegen is kiválóan működik.
    • Egyre többen ismerik fel a versenypályák által nyújtott biztonság értékét.
    • Akik nem utánfutóval viszik motorjukat a pályáig, azok igényét elégíti ki.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező fékbetét, ami utcára készül.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztette az EBC, ám hidegen is kiválóan működik.
    • Egyre többen ismerik fel a versenypályák által nyújtott biztonság értékét.
    • Akik nem utánfutóval viszik motorjukat a pályáig, azok igényét elégíti ki.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg forgalmazott utcai motorkerékpár fékbetétek közül a legnagyobb fékerővel ezek a termékek rendelkeznek, ráadásul hidegen is jól teljesítenek, ezért alkalmasak pályázáshoz, és a pályákra történő biztonságos eljutáshoz is.
    • Az „ÉV TERMÉKE” címet ítélte oda nemrég egy szakmai zsűri az EPFA szériának az USA-ban, ahol a gyártása is folyik ennek a nálunk is egyre kedveltebb fékbetétnek.
    • Új adalékoknak köszönhetően már hideg állapotban is magas a súrlódási értéke, melegen pedig rendkívüli (m-0,6), ráadásul a bejáratásának időigénye nagyon minimálisra csökkent.
    • Az EBC EPFA-HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 25.310 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC EPFA252HH Sintermetall sport és pálya fékbetét garnitúra

EBC MD2001X X-Series Disc „teljesen úszó” sport féktárcsa Ø=298mm (első)(2db szükséges)vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós „S Drive” 6 darabos szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
    • Könnyű és mégis erős alumínium ötvözetből megmunkált belső agyrésze, legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínű eloxálással színezett.
    • A sima kerületű vagy hullámos fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, amelyen szárnyformába rendezett furatok tisztítják és hűtik az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db

    Adatok betöltése ...

  • 85.980 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD2001X X-Series Disc „teljesen úszó” sport féktárcsa Ø=298mm
    Első tengely

EBC MD2001XC X-Series Contour Disc „teljesen úszó” sport féktárcsa Ø=298mm (első)(2db szükséges)vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós „S Drive” 6 darabos szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
    • Könnyű és mégis erős alumínium ötvözetből megmunkált belső agyrésze, legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínű eloxálással színezett.
    • A sima kerületű vagy hullámos fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, amelyen szárnyformába rendezett furatok tisztítják és hűtik az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db

    Adatok betöltése ...

  • 89.980 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD2001XC X-Series Contour Disc „teljesen úszó” sport féktárcsa Ø=298mm
    Első tengely

EBC MD2001CC Sreetfighter & Custom Disc „úszó” féktárcsa Ø=298mm (első)(2db szükséges)vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Streetfighter és Custom gépekhez illő, feltűnő megjelenést és nagyszerű fékhatást nyújtó, különleges féktárcsa, ami az edzett alumíniumból kialakított és tükörfényesre kipolírozott belső tányérjával, méltán kitűnik a többi tárcsa közül.
    • Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és egy szabadalmazott, nagyon tartós 9 darabból álló „S Drive” szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
    • A hullámos fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, amelyen hagyományos formába rendezett furatok tisztítják és hűtik az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • A kézzel szerelt egyedi S-Drive technológiát ennél a terméknél is bevetette az EBC és ez által műszakilag is kiváló, így a különleges esztétikai és magas szintű műszaki elvárások együtt valósultak meg ebben a tárcsa szériában.
    • Gyors, nagysúlyú gépek féktárcsája és ezért akár motorkerékpár építők számára is egy nagyon színvonalas megoldás.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db

    Adatok betöltése ...

  • 102.680 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD2001CC Sreetfighter & Custom Disc „úszó” féktárcsa Ø=298mm
    Első tengely

EBC VR2001BLK Vee-Rotor „teljesen úszó” FEKETE sport féktárcsa Ø=298mm (első)(2db szükséges)vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Öt féle színben készül, és ezek közül választhatod a motorodhoz illőt.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Öt féle színben készül, és ezek közül választhatod a motorodhoz illőt.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Különleges megoldásai (pl. a kézi összeszerelés, az S-Drive technológia, az 5 féle színű belső tányér vagy az extrém forma és extrém kevés súly) miatt, manapság az egyik legjobb tárcsaként tartják számon világszerte.
    • Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós „S Drive” 6 darabos szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
    • Könnyű és mégis erős alumínium ötvözetből megmunkált belső agyrésze, legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és a népszerű motormárkákhoz illő színekkel van eloxálva.
    • Az egyedi formájú fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, melynek mintázata hűti az érintkező felületeket, valamint megakadályozza a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db

    Adatok betöltése ...

  • 98.980 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC VR2001BLK Vee-Rotor „teljesen úszó” FEKETE sport féktárcsa Ø=298mmIllusztráció!
    Első tengely

EBC VR2001BLU Vee-Rotor „teljesen úszó” KÉK sport féktárcsa Ø=298mm (első)(2db szükséges)vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Öt féle színben készül, és ezek közül választhatod a motorodhoz illőt.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Öt féle színben készül, és ezek közül választhatod a motorodhoz illőt.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Különleges megoldásai (pl. a kézi összeszerelés, az S-Drive technológia, az 5 féle színű belső tányér vagy az extrém forma és extrém kevés súly) miatt, manapság az egyik legjobb tárcsaként tartják számon világszerte.
    • Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós „S Drive” 6 darabos szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
    • Könnyű és mégis erős alumínium ötvözetből megmunkált belső agyrésze, legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és a népszerű motormárkákhoz illő színekkel van eloxálva.
    • Az egyedi formájú fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, melynek mintázata hűti az érintkező felületeket, valamint megakadályozza a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db

    Adatok betöltése ...

  • 98.990 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC VR2001BLU Vee-Rotor „teljesen úszó” KÉK sport féktárcsa Ø=298mmIllusztráció!
    Első tengely

EBC VR2001RED Vee-Rotor „teljesen úszó” PIROS sport féktárcsa Ø=298mm (első)(2db szükséges)vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Öt féle színben készül, és ezek közül választhatod a motorodhoz illőt.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Öt féle színben készül, és ezek közül választhatod a motorodhoz illőt.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Különleges megoldásai (pl. a kézi összeszerelés, az S-Drive technológia, az 5 féle színű belső tányér vagy az extrém forma és extrém kevés súly) miatt, manapság az egyik legjobb tárcsaként tartják számon világszerte.
    • Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós „S Drive” 6 darabos szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
    • Könnyű és mégis erős alumínium ötvözetből megmunkált belső agyrésze, legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és a népszerű motormárkákhoz illő színekkel van eloxálva.
    • Az egyedi formájú fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, melynek mintázata hűti az érintkező felületeket, valamint megakadályozza a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 298 mm
    • Belső átmérő: 64.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db

    Adatok betöltése ...

  • 98.990 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC VR2001RED Vee-Rotor „teljesen úszó” PIROS sport féktárcsa Ø=298mmIllusztráció!
    Első tengely

Hátsó tengely fékalkatrészek

EBC FA104 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
    • Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
    • Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
    • Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
    • Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 9.100 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA104 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra

EBC FA104V V-Pad Semi-Sinter részben szinter fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Minimális ártöbbletért, az organikus fékbetéteknél többet tudnak.
    • Korszerűbb, mint egy organikus betét, de mégis hasonló a fékérzete.
    • Javított fékerő és élettartam, ezért jó a nagy cruiser és túra gépekhez.
    • Részben szinter és fél szinter néven is szokták említeni ezt a betétet.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Minimális ártöbbletért, az organikus fékbetéteknél többet tudnak.
    • Korszerűbb, mint egy organikus betét, de mégis hasonló a fékérzete.
    • Javított fékerő és élettartam, ezért jó a nagy cruiser és túra gépekhez.
    • Részben szinter és fél szinter néven is szokták említeni ezt a betétet.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Egy jó, kompromisszum lehet a túrásabb stílust kedvelőknek az EBC V-Pad, amily 1/3 rész réz és 2/3 rész organikus anyag házasítása, ami alacsony mértékű féktárcsa és fékbetét kopást eredményez, jó fékhatás mellett.
    • Hosszú élettartama és kiváló fékhatása a benne lévő szinternek köszönhető, kimagasló tárcsakímélő tulajdonsága pedig az organikus elemeknek.
    • Egyesíti magában a hagyományos, lágyabb fékérzetet nyújtó organikus betétek, valamint a harapósabb és strapabíróbb fékbetétek előnyös tulajdonságait. Ám ne felejtsük, hogy a gyárilag szinterrel szerelt motorok fékrendszere szinter fékbetétekhez lett tervezve, így cserénél is ugyanaz ajánlott.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 9.990 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA104V V-Pad Semi-Sinter részben szinter fékbetét garnitúra

EBC FA104HH Sintermetall fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • 1972-ben jegyezték a találmányt, aztán hamar bizonyított a versenypályákon, majd a 80-as években már néhány utcai sportmotor gyártásánál is felhasználták ezt az új fékbetét anyagot. Aztán a 90-es évek végére már minden géposztály erősebb modelljénél a szinter váltotta le az organikus anyagot, és talán nem túlzás azt állítani, hogy 2000-től szinte minden motorkerékpár ezekkel a betétekkel készül.
    • Ezt a termékünket az USA-ban lévő EBC üzem gyártja és a szinter anyagának köszönhetően minden időjárási és környezeti körülmény mellett azonos fékteljesítménnyel rendelkezik, hosszú élettartamú, de adalékainak köszönhetően mégis rendkívül kíméletes a tárcsákkal.
    • Még a konkurencia által is elismert eredményeket ért el fékerő, tartósság és a tárcsavédelem terén ez a sokszoros tesztgyőztes termékünk, aminek HH a jelzése.
    • Az összes gyárilag beépített fékbetéttel minden tekintetben felveszi a versenyt, ráadásul az ár szempontjából nem is tudnak versenyezni vele.
    • Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, így ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 13.290 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA104HH Sintermetall fékbetét garnitúra

EBC MD2021 „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=210mmvágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 210 mm
    • Belső átmérő: 84.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 210 mm
    • Belső átmérő: 84.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Merev kiképzésű ez a sima kerületű féktárcsa, azokhoz a motorkerékpárokhoz, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű féktárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
    • - Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és néhány százalékkal könnyebb a súlyuk is, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 210 mm
    • Belső átmérő: 84.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db

    Adatok betöltése ...

  • 45.130 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD2021 „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=210mm
    Hátsó tengely

EBC MD2021C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=210mmvágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 210 mm
    • Belső átmérő: 84.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 210 mm
    • Belső átmérő: 84.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
    • Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 210 mm
    • Belső átmérő: 84.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db

    Adatok betöltése ...

  • 52.770 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD2021C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=210mm
    Hátsó tengely

EBC VR2021 Vee-Rotor merev kiképzésű féktárcsa Ø=210mmvágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 210 mm
    • Belső átmérő: 84.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Úszó Vee-Rotorok formájához igazodó első vagy hátsó merev féktárcsa.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 210 mm
    • Belső átmérő: 84.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Úszó Vee-Rotorok formájához igazodó első vagy hátsó merev féktárcsa.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Ez a féktárcsa egy olyan Vee-Rotor család tagja, aminek az úszó tárcsái jelenleg talán a legkönnyebb sorozatban gyártott féktárcsák, ezért ehhez a súlyhoz és formához igazodó első és hátsó, merev kiképzésű féktárcsára is szükség volt.
    • Az egyedi formájú fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, melynek mintázata hűti és tisztítja az érintkező felületeket, valamint megakadályozza a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel, ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 210 mm
    • Belső átmérő: 84.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db

    Adatok betöltése ...

  • 52.770 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC VR2021 Vee-Rotor merev kiképzésű féktárcsa Ø=210mmIllusztráció!
    Hátsó tengely

EBC Brakes kiegészítők