Motor fékbetét féktárcsaSUZUKIGS 425 (EN) (1979)

SUZUKI GS 425 (EN) (1979) vágólapra másolva!

SUZUKI GS 425 (EN) (1979) EBC fékbetét, féktárcsa, fékalkatrész. Évjáratok: 1979 1979 1979

Első tengely fékalkatrészek

EBC FA035 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
    • Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
    • Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
    • Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
    • Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 12.640 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA035 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra

EBC MD3014LS Pro-Lite Disc „úszó” sima kerületű féktárcsa Ø=276mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 276 mm
    • Belső átmérő: 56.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Sík eltérés: 22 mm
    • Osztókör: 78 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 276 mm
    • Belső átmérő: 56.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Sík eltérés: 22 mm
    • Osztókör: 78 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és egy szabadalmazott, nagyon tartós 9 darabból álló „S Drive” szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
    • Erős alumínium ötvözetből öntött belső agyrésze legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínűre van eloxálva vagy porszórással van bevonva.
    • A fékszalag általában hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag is, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. Fontos, hogy a krómszerű rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • Speciális szárnyformába vagy spirál ívbe rendezett furatai tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 276 mm
    • Belső átmérő: 56.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Sík eltérés: 22 mm
    • Osztókör: 78 mm

    Adatok betöltése ...

  • 98.660 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD3014LS Pro-Lite Disc „úszó” sima kerületű féktárcsa Ø=276mm
    Első tengely

EBC VMD3014 Vintage stílusú „úszó” féktárcsa Ø=276mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 276 mm
    • Belső átmérő: 56.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Sík eltérés: 22 mm
    • Osztókör: 78 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Ezzel a tárcsával magasabb szintre emelhető az öreg motorok fékrendszere.

    Szinter fékbetétet is használhatunk vele, amelyeket az eredeti tárcsákkal nem.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 276 mm
    • Belső átmérő: 56.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Sík eltérés: 22 mm
    • Osztókör: 78 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Ezzel a tárcsával magasabb szintre emelhető az öreg motorok fékrendszere.

    Szinter fékbetétet is használhatunk vele, amelyeket az eredeti tárcsákkal nem.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Tökéletes megoldást kínál motorépítőknek vagy az idősebb motorok tulajdonosainak ez a hagyományos formába bújtatott modern technológia, amellyel komolyan javítható, modernizálható az öreg motorok fékrendszere.
    • Angliában gyártják a Németországból érkező nemesacél alapanyagból ezeket a kiváló minőségű, hagyományos formájú és rendkívül stílusos tárcsákat.
    • Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós 9 szegecsből álló „S Drive” rendszer teszi egyedivé ezt a féktárcsa szériát.
    • Erős alumínium ötvözetből öntött belső agyrésze régi stílusú tárcsák mintájára készül, és feketére van eloxálva vagy porszórással van bevonva.
    • Rozsdamentes, hőkezelt nemesacélból készül a fékszalagja, amit precízen megmunkálnak, majd összeépítik az alumínium aggyal, és így már szinter fékbetétet is használhatunk, egy régi motorkerékpárhoz is.
    • Speciális formába rendezett furatai tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel az ilyen féktárcsának akár 30%-kal jobb súrlódási értéke lehet, mint az eredetileg használt tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 276 mm
    • Belső átmérő: 56.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Sík eltérés: 22 mm
    • Osztókör: 78 mm

    Adatok betöltése ...

  • 99.810 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC VMD3014 Vintage stílusú „úszó” féktárcsa Ø=276mm
    Első tengely

Hátsó tengely fékalkatrészek

EBC S605G Premium Aramid Off-Road dobfék betét garnitúra (egy fékdobhoz)vágólapra másolva!

    • A lehető legjobb minőségű dobfék betétek között tartják számon.
    • A „Grooved”, hornyolt felület az Off-Road járművek dobfékeihez.
    • Organikus dörzsanyaga hidegen és melegen jó fékhatást biztosít.
    • Közismerten fékdob kímélő és emellett alacsony a porképzése is.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Soha ne akard úgynevezett „bevasalással” gyorsítani a bejáratási folyamatot.

    • A lehető legjobb minőségű dobfék betétek között tartják számon.
    • A „Grooved”, hornyolt felület az Off-Road járművek dobfékeihez.
    • Organikus dörzsanyaga hidegen és melegen jó fékhatást biztosít.
    • Közismerten fékdob kímélő és emellett alacsony a porképzése is.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Soha ne akard úgynevezett „bevasalással” gyorsítani a bejáratási folyamatot.

    • Tökéletes megoldás Off-Road járművek dobfékeinek betét cserével történő feljavításához vagy gyengén teljesítő dobfék egységek megerősítéséhez.
    • Fékdobot javítani vagy pótolni nagyon költséges dolog és ezért célszerű a fékpofákat, még a teljes elkopás előtt cserélni és jó minőségű EBC dobfék betétet választani.
    • A „G” jelzésű betét a dobbal érintkező felületén haránt marásokkal készül, hogy a hornyok kivezessék a fékező felületről az oda került vizet és port.

    FIGYELEM! Csak külön egyeztetett rendelésre szállítjuk a „G” jelzésű kivitelt, ezért várható szállítási ideje 7-10 munkanap.

    Adatok betöltése ...

  • 16.120 Ft (br)(egy fékdobhoz)KOSÁRBAEBC S605G Premium Aramid Off-Road dobfék betét garnitúra (egy fékdobhoz)

EBC Brakes kiegészítők