Motor fékbetét féktárcsaKAWASAKINinja 250 (SL BX 250 KRT Edition) (2015)

KAWASAKI Ninja 250 (SL BX 250 KRT Edition) (2015) vágólapra másolva!(nem ABS modell)

KAWASAKI Ninja 250 (SL BX 250 KRT Edition) (2015) EBC fékbetét, féktárcsa, fékalkatrész. Évjáratok: 2015 2015 2015

Első tengely fékalkatrészek

EBC FA197 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
    • Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
    • Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
    • Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
    • Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 8.280 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA197 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra

EBC FA197HH Sintermetall fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • 1972-ben jegyezték a találmányt, aztán hamar bizonyított a versenypályákon, majd a 80-as években már néhány utcai sportmotor gyártásánál is felhasználták ezt az új fékbetét anyagot. Aztán a 90-es évek végére már minden géposztály erősebb modelljénél a szinter váltotta le az organikus anyagot, és talán nem túlzás azt állítani, hogy 2000-től szinte minden motorkerékpár ezekkel a betétekkel készül.
    • Ezt a termékünket az USA-ban lévő EBC üzem gyártja és a szinter anyagának köszönhetően minden időjárási és környezeti körülmény mellett azonos fékteljesítménnyel rendelkezik, hosszú élettartamú, de adalékainak köszönhetően mégis rendkívül kíméletes a tárcsákkal.
    • Még a konkurencia által is elismert eredményeket ért el fékerő, tartósság és a tárcsavédelem terén ez a sokszoros tesztgyőztes termékünk, aminek HH a jelzése.
    • Az összes gyárilag beépített fékbetéttel minden tekintetben felveszi a versenyt, ráadásul az ár szempontjából nem is tudnak versenyezni vele.
    • Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, így ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 14.790 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA197HH Sintermetall fékbetét garnitúra

EBC EPFA197HH Sintermetall sport és pálya fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező fékbetét, ami utcára készül.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztette az EBC, ám hidegen is kiválóan működik.
    • Egyre többen ismerik fel a versenypályák által nyújtott biztonság értékét.
    • Akik nem utánfutóval viszik motorjukat a pályáig, azok igényét elégíti ki.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező fékbetét, ami utcára készül.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztette az EBC, ám hidegen is kiválóan működik.
    • Egyre többen ismerik fel a versenypályák által nyújtott biztonság értékét.
    • Akik nem utánfutóval viszik motorjukat a pályáig, azok igényét elégíti ki.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg forgalmazott utcai motorkerékpár fékbetétek közül a legnagyobb fékerővel ezek a termékek rendelkeznek, ráadásul hidegen is jól teljesítenek, ezért alkalmasak pályázáshoz, és a pályákra történő biztonságos eljutáshoz is.
    • Az „ÉV TERMÉKE” címet ítélte oda nemrég egy szakmai zsűri az EPFA szériának az USA-ban, ahol a gyártása is folyik ennek a nálunk is egyre kedveltebb fékbetétnek.
    • Új adalékoknak köszönhetően már hideg állapotban is magas a súrlódási értéke, melegen pedig rendkívüli (m-0,6), ráadásul a bejáratásának időigénye nagyon minimálisra csökkent.
    • Az EBC EPFA-HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 25.310 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC EPFA197HH Sintermetall sport és pálya fékbetét garnitúra

EBC GPFAX197HH Road Race Sintermetall verseny fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • A legmagasabb igényekhez készül ez a profi verseny fékbetét.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
    • Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett változatlan.
    • Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A legmagasabb igényekhez készül ez a profi verseny fékbetét.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
    • Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett változatlan.
    • Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Ez a profi verseny fékbetét az USA-ban készül ugyanúgy, mint az EBC Brakes összes többi szinterfém terméke. Talán ez is hozzájárul, hogy a legnépszerűbb pálya betét az amerikai piacon.
    • A kompromisszumokat el nem fogadó versenycsapatoknak és a legigényesebb pályamotorosoknak kínálja ezt az új fejlesztését az EBC Brakes.
    • A GPFAX sorozatra extrém fékerő, jó adagolhatóság meglepő tartósság és alacsony fadinghajlam jellemző. Súrlódási együtthatója a (m-0,6 és 0,7) értéket, ami nagyon komoly, de kizárólag üzemmelegen fejti ki rendkívüli fékhatását.
    • Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.

    FIGYELEM! Kizárólag versenyzésre alkalmas és közúton nem használható.

    Adatok betöltése ...

  • 28.640 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC GPFAX197HH Road Race Sintermetall verseny fékbetét garnitúra

EBC MD4166C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=290mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 290 mm
    • Belső átmérő: 130.2 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 290 mm
    • Belső átmérő: 130.2 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
    • Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 290 mm
    • Belső átmérő: 130.2 mm
    • Csavarok száma: 5 db

    Adatok betöltése ...

  • 60.420 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD4166C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=290mm
    Első tengely

EBC MD4166XC X-Series Contour Disc „teljesen úszó” sport féktárcsa Ø=290mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 290 mm
    • Belső átmérő: 130.2 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 290 mm
    • Belső átmérő: 130.2 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós „S Drive” 6 darabos szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
    • Könnyű és mégis erős alumínium ötvözetből megmunkált belső agyrésze, legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínű eloxálással színezett.
    • A sima kerületű vagy hullámos fékszalag hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, amelyen szárnyformába rendezett furatok tisztítják és hűtik az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott EBC szinter fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 290 mm
    • Belső átmérő: 130.2 mm
    • Csavarok száma: 5 db

    Adatok betöltése ...

  • 89.980 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD4166XC X-Series Contour Disc „teljesen úszó” sport féktárcsa Ø=290mm
    Első tengely

Hátsó tengely fékalkatrészek

EBC FA197 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
    • Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
    • Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
    • Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
    • Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 8.280 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA197 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra

EBC FA197HH Sintermetall fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • 1972-ben jegyezték a találmányt, aztán hamar bizonyított a versenypályákon, majd a 80-as években már néhány utcai sportmotor gyártásánál is felhasználták ezt az új fékbetét anyagot. Aztán a 90-es évek végére már minden géposztály erősebb modelljénél a szinter váltotta le az organikus anyagot, és talán nem túlzás azt állítani, hogy 2000-től szinte minden motorkerékpár ezekkel a betétekkel készül.
    • Ezt a termékünket az USA-ban lévő EBC üzem gyártja és a szinter anyagának köszönhetően minden időjárási és környezeti körülmény mellett azonos fékteljesítménnyel rendelkezik, hosszú élettartamú, de adalékainak köszönhetően mégis rendkívül kíméletes a tárcsákkal.
    • Még a konkurencia által is elismert eredményeket ért el fékerő, tartósság és a tárcsavédelem terén ez a sokszoros tesztgyőztes termékünk, aminek HH a jelzése.
    • Az összes gyárilag beépített fékbetéttel minden tekintetben felveszi a versenyt, ráadásul az ár szempontjából nem is tudnak versenyezni vele.
    • Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, így ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 14.790 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA197HH Sintermetall fékbetét garnitúra

EBC EPFA197HH Sintermetall sport és pálya fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező fékbetét, ami utcára készül.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztette az EBC, ám hidegen is kiválóan működik.
    • Egyre többen ismerik fel a versenypályák által nyújtott biztonság értékét.
    • Akik nem utánfutóval viszik motorjukat a pályáig, azok igényét elégíti ki.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező fékbetét, ami utcára készül.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztette az EBC, ám hidegen is kiválóan működik.
    • Egyre többen ismerik fel a versenypályák által nyújtott biztonság értékét.
    • Akik nem utánfutóval viszik motorjukat a pályáig, azok igényét elégíti ki.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg forgalmazott utcai motorkerékpár fékbetétek közül a legnagyobb fékerővel ezek a termékek rendelkeznek, ráadásul hidegen is jól teljesítenek, ezért alkalmasak pályázáshoz, és a pályákra történő biztonságos eljutáshoz is.
    • Az „ÉV TERMÉKE” címet ítélte oda nemrég egy szakmai zsűri az EPFA szériának az USA-ban, ahol a gyártása is folyik ennek a nálunk is egyre kedveltebb fékbetétnek.
    • Új adalékoknak köszönhetően már hideg állapotban is magas a súrlódási értéke, melegen pedig rendkívüli (m-0,6), ráadásul a bejáratásának időigénye nagyon minimálisra csökkent.
    • Az EBC EPFA-HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 25.310 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC EPFA197HH Sintermetall sport és pálya fékbetét garnitúra

EBC GPFAX197HH Road Race Sintermetall verseny fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • A legmagasabb igényekhez készül ez a profi verseny fékbetét.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
    • Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett változatlan.
    • Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A legmagasabb igényekhez készül ez a profi verseny fékbetét.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
    • Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett változatlan.
    • Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Ez a profi verseny fékbetét az USA-ban készül ugyanúgy, mint az EBC Brakes összes többi szinterfém terméke. Talán ez is hozzájárul, hogy a legnépszerűbb pálya betét az amerikai piacon.
    • A kompromisszumokat el nem fogadó versenycsapatoknak és a legigényesebb pályamotorosoknak kínálja ezt az új fejlesztését az EBC Brakes.
    • A GPFAX sorozatra extrém fékerő, jó adagolhatóság meglepő tartósság és alacsony fadinghajlam jellemző. Súrlódási együtthatója a (m-0,6 és 0,7) értéket, ami nagyon komoly, de kizárólag üzemmelegen fejti ki rendkívüli fékhatását.
    • Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.

    FIGYELEM! Kizárólag versenyzésre alkalmas és közúton nem használható.

    Adatok betöltése ...

  • 28.640 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC GPFAX197HH Road Race Sintermetall verseny fékbetét garnitúra

EBC MD4163C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mmvágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 100.4 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 100.4 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
    • Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 100.4 mm
    • Csavarok száma: 3 db

    Adatok betöltése ...

  • 52.770 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD4163C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mm
    Hátsó tengely

EBC Brakes kiegészítők