Motor fékbetét féktárcsaHUSQVARNATE 250 (2014-2018)

HUSQVARNA TE 250 (2014-2018) vágólapra másolva!(2 ütemű)

HUSQVARNA TE 250 (2014-2018) EBC fékbetét, féktárcsa, fékalkatrész. Évjáratok: 2014 2018 2014 2015 2016 2017 2018

Első tengely fékalkatrészek

EBC FA181TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Különböző Off-Road járművekhez és enduro motorokhoz való tárcsakímélő fékbetét, ami közúton, terepen és bizonyos versenykörülmények között is megállja a helyét.
    • Amerikában X, míg Európában és más kontinenseken TT az utóneve ennek a világszerte nagyon népszerű organikus fékbetétnek.
    • Kedvező ára és jó teljesítménye miatt nagyon kedvelik a hagyományos, lágyabb fékérzetet előnyben részesítők, és így a leggyakrabban használt betét a kategóriájában.
    • Magas széntartalmának és a benne lévő adalékoknak köszönhetően kiváló hűtést biztosít a féktárcsának és így közvetetten kíméli az egész fékrendszert.
    • Agresszívebb, kemény fékhatást kedvelők, inkább válasszák a szinter anyagú „R” jelű betéteket, esetleg az MXS szériát, amelyek harapósabbak és tartósabbak is.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 8.090 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA181TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra

EBC FA181R Sintermetall fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Off-Road járművekhez fejlesztett EBC FA-R szinterfém fékbetét terepre és bizonyos verseny igénybevételre, valamint közútra is használható.
    • Nagyon jó választás a keményebb, sportosabb fékezési stílust kedvelő Off-Road motorosok számára, mivel minden időjárási körülményben egyformán működnek.
    • Gyors, nagytestű és súlyosabb terepmotoroknál és ATV-knél gyárilag is szinter anyagú fékbetétet használnak, mivel csak ezek biztosítják a megfelelő fékhatást.
    • A megnövelt súrlódási tényező és fékteljesítmény ellenére is csupán a lehetséges legkisebb mértékben koptatja a féktárcsát, ez egyébként minden EBC fékbetétnél fontos szempont.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 10.630 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA181R Sintermetall fékbetét garnitúra

EBC MXS181 Off-Road Race Sintermetall verseny fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Kompromisszumok nélkül készül ez a profi verseny fékbetét.
    • Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett egyforma.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
    • Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kompromisszumok nélkül készül ez a profi verseny fékbetét.
    • Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett egyforma.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
    • Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Az MXS sorozatra extrém fékerő, jó adagolhatóság meglepő tartósság és alacsony fadinghajlam jellemző. Súrlódási együtthatója nagyon magas, de kizárólag üzemmelegen fejti ki rendkívüli fékhatását.
    • Ugyan melegítést igényel, de ezen kívül az egész életciklusa alatt bármilyen környezeti körülmény mellett fékteljesítménye változatlanul magas marad.
    • Különleges ajándék, hogy az MXS fékbetét készletek többségét ingyenes vezető csappal (Slider-Pins), csomagolva kínálja a gyártó. (NEM MINDET!)

    FIGYELEM! Kizárólag versenyzésre alkalmas és közúton nem használható.

    Adatok betöltése ...

  • 16.450 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC MXS181 Off-Road Race Sintermetall verseny fékbetét garnitúra

EBC MD6032CX MX, Enduro, ATV „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=260mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 260 mm
    • Belső átmérő: 125.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
    • A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 260 mm
    • Belső átmérő: 125.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
    • A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Tökéletes megoldás a Motocross, Enduro és ATV, Quad járművek fékeinek feljavításához, de akár versenyhez történő felkészítéséhez is.
    • Ez a merev kiképzésű (néha úszó kiképzésű), első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, aztán az ottani EBC üzemekben precíz gépekkel megmunkálnak.
    • Sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél már gyárilag úszó tárcsa volt, ráadásul tökéletes átalakító azoknál a motoroknál, amelyeknél nem úszó féktárcsa megoldást alkalmaztak gyárilag.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • Hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból gyártják, amit precízen megmunkálnak, a speciális formába rendezett furatok vagy rések, pedig tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 260 mm
    • Belső átmérő: 125.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db

    Adatok betöltése ...

  • 34.930 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD6032CX MX, Enduro, ATV „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=260mm
    Első tengely

EBC OSX6032E Oversize „úszó” féktárcsa adapterrel Ø=280mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 280 mm
    • Belső átmérő: 125.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • A készletben lévő adapterrel építhető be az eredeti féktárcsa helyére.
    • Megnövelt teljesítményű és mégis rendkívül könnyű féktárcsa készlet.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb márkájú, minőségi fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 280 mm
    • Belső átmérő: 125.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • A készletben lévő adapterrel építhető be az eredeti féktárcsa helyére.
    • Megnövelt teljesítményű és mégis rendkívül könnyű féktárcsa készlet.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb márkájú, minőségi fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A leggyorsabban megvalósítható fékteljesítmény növekedést ezzel az Oversize szettel érhetjük el az Off-road motorokon, mert egy megnövelt átmérőjű féktárcsával és a hozzá tartozó féknyereg tartó konzollal növelhetjük a fékerőt.
    • A Vee-Rotor-oknál már megszokott formavilág és az ezüst vagy a Carbon Design és a KTM Orange színű középrész és konzol rendkívül tetszetős, sportos kinézetet eredményez.
    • Szépen kidolgozott edzett belső tányérból és könnyített, 4mm vastag hőkezelt nemesacél külsőgyűrűből áll, amihez a szinter és az organikus fékbetéteket is használhatjuk.
    • Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és egy szabadalmazott, nagyon tartós 6 darabból álló „S Drive” szegecsrendszer teszi még jobbá ezt a féktárcsa szériát.
    • Szinte minden modern Motocross géphez rendelhetők ezek a könnyen felszerelhető, fékteljesítményt növelő tuning alkatrészek.

    FIGYELEM! Az átalakításhoz egyes esetekben rövidebb fékcső szükséges.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 280 mm
    • Belső átmérő: 125.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db

    Adatok betöltése ...

  • 85.500 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC OSX6032E Oversize „úszó” féktárcsa adapterrel Ø=280mm
    Első tengely

EBC SMX6932 Supermoto „úszó” féktárcsa adapterrel Ø=320mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 320 mm
    • Belső átmérő: 125.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • A készletben lévő adapterrel építhető be az eredeti féktárcsa helyére.
    • Megnövelt teljesítményű és mégis rendkívül könnyű féktárcsa készlet.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb márkájú, minőségi fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 320 mm
    • Belső átmérő: 125.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • A készletben lévő adapterrel építhető be az eredeti féktárcsa helyére.
    • Megnövelt teljesítményű és mégis rendkívül könnyű féktárcsa készlet.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb márkájú, minőségi fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelentős fékteljesítmény növekedést érhetünk el ezzel a Supermoto szettel, ami egy megnövelt átmérőjű féktárcsából és a hozzá tartozó féknyereg tartó konzolból áll.
    • A Vee-Rotor-oknál már megszokott formavilág és a fekete vagy a Carbon Design és a KTM Orange színű középrész és konzol rendkívül tetszetős, sportos kinézetet eredményez.
    • Szépen kidolgozott edzett belső tányérból és könnyített, 4mm vastag hőkezelt nemesacél külsőgyűrűből áll, amihez a szinter és az organikus fékbetéteket is használhatjuk.
    • Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és egy szabadalmazott, nagyon tartós 6 darabból álló „S Drive” szegecsrendszer teszi még jobbá ezt a féktárcsa szériát.
    • Szinte minden modern Enduro és Motocross géphez rendelhetők ezek a könnyen felszerelhető, fékteljesítményt növelő tuning alkatrészek.

    FIGYELEM! Az átalakításhoz egyes esetekben rövidebb fékcső szükséges.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 320 mm
    • Belső átmérő: 125.2 mm
    • Csavarok száma: 6 db

    Adatok betöltése ...

  • 107.410 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC SMX6932 Supermoto „úszó” féktárcsa adapterrel Ø=320mm
    Első tengely

Hátsó tengely fékalkatrészek

EBC FA368TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Különböző Off-Road járművekhez és enduro motorokhoz való tárcsakímélő fékbetét, ami közúton, terepen és bizonyos versenykörülmények között is megállja a helyét.
    • Amerikában X, míg Európában és más kontinenseken TT az utóneve ennek a világszerte nagyon népszerű organikus fékbetétnek.
    • Kedvező ára és jó teljesítménye miatt nagyon kedvelik a hagyományos, lágyabb fékérzetet előnyben részesítők, és így a leggyakrabban használt betét a kategóriájában.
    • Magas széntartalmának és a benne lévő adalékoknak köszönhetően kiváló hűtést biztosít a féktárcsának és így közvetetten kíméli az egész fékrendszert.
    • Agresszívebb, kemény fékhatást kedvelők, inkább válasszák a szinter anyagú „R” jelű betéteket, esetleg az MXS szériát, amelyek harapósabbak és tartósabbak is.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 6.360 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA368TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra

EBC FA368R Sintermetall fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Off-Road járművekhez fejlesztett EBC FA-R szinterfém fékbetét terepre és bizonyos verseny igénybevételre, valamint közútra is használható.
    • Nagyon jó választás a keményebb, sportosabb fékezési stílust kedvelő Off-Road motorosok számára, mivel minden időjárási körülményben egyformán működnek.
    • Gyors, nagytestű és súlyosabb terepmotoroknál és ATV-knél gyárilag is szinter anyagú fékbetétet használnak, mivel csak ezek biztosítják a megfelelő fékhatást.
    • A megnövelt súrlódási tényező és fékteljesítmény ellenére is csupán a lehetséges legkisebb mértékben koptatja a féktárcsát, ez egyébként minden EBC fékbetétnél fontos szempont.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 10.290 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA368R Sintermetall fékbetét garnitúra

EBC MXS368 Off-Road Race Sintermetall verseny fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Kompromisszumok nélkül készül ez a profi verseny fékbetét.
    • Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett egyforma.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
    • Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kompromisszumok nélkül készül ez a profi verseny fékbetét.
    • Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett egyforma.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
    • Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Az MXS sorozatra extrém fékerő, jó adagolhatóság meglepő tartósság és alacsony fadinghajlam jellemző. Súrlódási együtthatója nagyon magas, de kizárólag üzemmelegen fejti ki rendkívüli fékhatását.
    • Ugyan melegítést igényel, de ezen kívül az egész életciklusa alatt bármilyen környezeti körülmény mellett fékteljesítménye változatlanul magas marad.
    • Különleges ajándék, hogy az MXS fékbetét készletek többségét ingyenes vezető csappal (Slider-Pins), csomagolva kínálja a gyártó. (NEM MINDET!)

    FIGYELEM! Kizárólag versenyzésre alkalmas és közúton nem használható.

    Adatok betöltése ...

  • 16.450 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC MXS368 Off-Road Race Sintermetall verseny fékbetét garnitúra

EBC MD6035CE MX, Enduro, ATV „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mmvágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 109.7 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
    • A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 109.7 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
    • A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Tökéletes megoldás a Motocross, Enduro és ATV, Quad járművek fékeinek feljavításához, de akár versenyhez történő felkészítéséhez is.
    • Ez a merev kiképzésű (néha úszó kiképzésű), első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, aztán az ottani EBC üzemekben precíz gépekkel megmunkálnak.
    • Sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél már gyárilag úszó tárcsa volt, ráadásul tökéletes átalakító azoknál a motoroknál, amelyeknél nem úszó féktárcsa megoldást alkalmaztak gyárilag.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • Hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból gyártják, amit precízen megmunkálnak, a speciális formába rendezett furatok vagy rések, pedig tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 109.7 mm
    • Csavarok száma: 6 db

    Adatok betöltése ...

  • 35.190 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD6035CE MX, Enduro, ATV „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mm
    Hátsó tengely

EBC MD6035CX MX, Enduro, ATV „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mmvágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 109.7 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
    • A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 109.7 mm
    • Csavarok száma: 6 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
    • A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Tökéletes megoldás a Motocross, Enduro és ATV, Quad járművek fékeinek feljavításához, de akár versenyhez történő felkészítéséhez is.
    • Ez a merev kiképzésű (néha úszó kiképzésű), első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, aztán az ottani EBC üzemekben precíz gépekkel megmunkálnak.
    • Sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél már gyárilag úszó tárcsa volt, ráadásul tökéletes átalakító azoknál a motoroknál, amelyeknél nem úszó féktárcsa megoldást alkalmaztak gyárilag.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • Hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból gyártják, amit precízen megmunkálnak, a speciális formába rendezett furatok vagy rések, pedig tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 109.7 mm
    • Csavarok száma: 6 db

    Adatok betöltése ...

  • 31.520 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD6035CX MX, Enduro, ATV „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mm
    Hátsó tengely

EBC Brakes kiegészítők