Motor fékbetét féktárcsaHONDANSR 80 (X HC06-180) (1999)

HONDA NSR 80 (X HC06-180) (1999) vágólapra másolva!

HONDA NSR 80 (X HC06-180) (1999) EBC fékbetét, féktárcsa, fékalkatrész. Évjáratok: 1999 1999 1999

Első tengely fékalkatrészek

EBC FA197 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
    • Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
    • Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
    • Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
    • Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 8.280 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA197 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra

EBC FA197HH Sintermetall fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • 1972-ben jegyezték a találmányt, aztán hamar bizonyított a versenypályákon, majd a 80-as években már néhány utcai sportmotor gyártásánál is felhasználták ezt az új fékbetét anyagot. Aztán a 90-es évek végére már minden géposztály erősebb modelljénél a szinter váltotta le az organikus anyagot, és talán nem túlzás azt állítani, hogy 2000-től szinte minden motorkerékpár ezekkel a betétekkel készül.
    • Ezt a termékünket az USA-ban lévő EBC üzem gyártja és a szinter anyagának köszönhetően minden időjárási és környezeti körülmény mellett azonos fékteljesítménnyel rendelkezik, hosszú élettartamú, de adalékainak köszönhetően mégis rendkívül kíméletes a tárcsákkal.
    • Még a konkurencia által is elismert eredményeket ért el fékerő, tartósság és a tárcsavédelem terén ez a sokszoros tesztgyőztes termékünk, aminek HH a jelzése.
    • Az összes gyárilag beépített fékbetéttel minden tekintetben felveszi a versenyt, ráadásul az ár szempontjából nem is tudnak versenyezni vele.
    • Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, így ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 14.790 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA197HH Sintermetall fékbetét garnitúra

EBC EPFA197HH Sintermetall sport és pálya fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező fékbetét, ami utcára készül.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztette az EBC, ám hidegen is kiválóan működik.
    • Egyre többen ismerik fel a versenypályák által nyújtott biztonság értékét.
    • Akik nem utánfutóval viszik motorjukat a pályáig, azok igényét elégíti ki.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező fékbetét, ami utcára készül.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztette az EBC, ám hidegen is kiválóan működik.
    • Egyre többen ismerik fel a versenypályák által nyújtott biztonság értékét.
    • Akik nem utánfutóval viszik motorjukat a pályáig, azok igényét elégíti ki.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg forgalmazott utcai motorkerékpár fékbetétek közül a legnagyobb fékerővel ezek a termékek rendelkeznek, ráadásul hidegen is jól teljesítenek, ezért alkalmasak pályázáshoz, és a pályákra történő biztonságos eljutáshoz is.
    • Az „ÉV TERMÉKE” címet ítélte oda nemrég egy szakmai zsűri az EPFA szériának az USA-ban, ahol a gyártása is folyik ennek a nálunk is egyre kedveltebb fékbetétnek.
    • Új adalékoknak köszönhetően már hideg állapotban is magas a súrlódási értéke, melegen pedig rendkívüli (m-0,6), ráadásul a bejáratásának időigénye nagyon minimálisra csökkent.
    • Az EBC EPFA-HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 25.310 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC EPFA197HH Sintermetall sport és pálya fékbetét garnitúra

EBC GPFAX197HH Road Race Sintermetall verseny fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • A legmagasabb igényekhez készül ez a profi verseny fékbetét.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
    • Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett változatlan.
    • Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A legmagasabb igényekhez készül ez a profi verseny fékbetét.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
    • Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett változatlan.
    • Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Ez a profi verseny fékbetét az USA-ban készül ugyanúgy, mint az EBC Brakes összes többi szinterfém terméke. Talán ez is hozzájárul, hogy a legnépszerűbb pálya betét az amerikai piacon.
    • A kompromisszumokat el nem fogadó versenycsapatoknak és a legigényesebb pályamotorosoknak kínálja ezt az új fejlesztését az EBC Brakes.
    • A GPFAX sorozatra extrém fékerő, jó adagolhatóság meglepő tartósság és alacsony fadinghajlam jellemző. Súrlódási együtthatója a (m-0,6 és 0,7) értéket, ami nagyon komoly, de kizárólag üzemmelegen fejti ki rendkívüli fékhatását.
    • Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.

    FIGYELEM! Kizárólag versenyzésre alkalmas és közúton nem használható.

    Adatok betöltése ...

  • 28.640 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC GPFAX197HH Road Race Sintermetall verseny fékbetét garnitúra

EBC MD1169C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 58.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 58.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
    • Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 58.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db

    Adatok betöltése ...

  • 39.550 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD1169C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mm
    Első tengely

EBC MD1169CF Pro-Lite Contour „úszó” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 58.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 58.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és egy szabadalmazott, nagyon tartós 9 darabból álló „S Drive” szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
    • Erős alumínium ötvözetből öntött belső agyrésze legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínűre van eloxálva vagy porszórással van bevonva.
    • A fékszalag általában hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag is, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. Fontos, hogy a krómszerű rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • Speciális szárnyformába vagy spirál ívbe rendezett furatai tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 58.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db

    Adatok betöltése ...

  • 64.800 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD1169CF Pro-Lite Contour „úszó” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mm
    Első tengely

Hátsó tengely fékalkatrészek

EBC SFA131/3 Scooter Aramid robogó fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Kisebb testű robogók általános városi használatához optimális betét.
    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Sportos közlekedéshez inkább SFAC és SFA-HH fékbetétet használj.
    • Nagytestű, erős robogókba mindenkép az SFA-HH szinter betét ajánlott.
    • Az összes EBC scooter fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt robogókba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    A robogókhoz fejlesztett SFA, SFAC jelzésű fékbetétek nem használhatók a motorkerékpárokhoz.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kisebb testű robogók általános városi használatához optimális betét.
    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Sportos közlekedéshez inkább SFAC és SFA-HH fékbetétet használj.
    • Nagytestű, erős robogókba mindenkép az SFA-HH szinter betét ajánlott.
    • Az összes EBC scooter fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt robogókba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    A robogókhoz fejlesztett SFA, SFAC jelzésű fékbetétek nem használhatók a motorkerékpárokhoz.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Olcsó és mégis jó minőségű termék, de csak olyan járműbe tedd bele, amelyet gyárilag nem szinter fékbetéttel szerelnek.
    • Normál városi használat mellett, 50-125ccm-es robogókban jól teljesít és legtöbb vetélytársával ellenétben, igen tárcsakímélő.
    • Manapság már az 50 és 125ccm-es robogókhoz sem korszerű egy organikus fékbetét és ezért néhány éve elkezdett olcsó SFAC betéteket gyártani az EBC. Néhány száz forinttal drágább ugyan, de tartósabb, ezért bőven megtérül a többlet költség.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 2.990 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC SFA131/3 Scooter Aramid robogó fékbetét garnitúra

EBC SFA131/3HH Scooter Sintermetall robogó fékbetét garnitúra (1 szett kell egy tárcsához)vágólapra másolva!

    • Bármely gyári szinter betétel felveszi a versenyt, árban pedig verhetetlen.
    • Ma minden korszerű új robogót szinter fékbetétekkel szerelnek gyárilag.
    • 250ccm fölött nagy súllyal és tempóval veszélyes egyéb betétet használni.
    • Nagytestű, erős scooter, csak szinter betéttel tud biztonságosan működni.
    • Méterekkel lehet hosszabb a fékutad kiélezett helyzetben egy rossz fékkel.
    • Az összes EBC scooter fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt robogókba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    A robogókhoz fejlesztett SFA, SFAC jelzésű fékbetétek nem használhatók a motorkerékpárokhoz.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Bármely gyári szinter betétel felveszi a versenyt, árban pedig verhetetlen.
    • Ma minden korszerű új robogót szinter fékbetétekkel szerelnek gyárilag.
    • 250ccm fölött nagy súllyal és tempóval veszélyes egyéb betétet használni.
    • Nagytestű, erős scooter, csak szinter betéttel tud biztonságosan működni.
    • Méterekkel lehet hosszabb a fékutad kiélezett helyzetben egy rossz fékkel.
    • Az összes EBC scooter fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt robogókba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    A robogókhoz fejlesztett SFA, SFAC jelzésű fékbetétek nem használhatók a motorkerékpárokhoz.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Egyszer egy EBC szinter fékbetétet érdemes minden robogósnak kipróbálni, aki eddig nyikorgó „tárcsafaló” fékbetéteket használt.
    • Szakemberek szerint ez a termék bármelyik gyári szinter robogó fékbetéttel felveszi a versenyt, ráadásul árban verhetetlen.
    • Élettartama akár kétszerese az olcsóbb organikus termékeknek (így már nem is drágább), melyektől fékhatása is kétszer jobb, tehát kétségtelen, hogy jobb választás.
    • A nagytestű robogókat ( és most már a kisebbeket is), gyárilag szinter betétekkel szerelik, mivel organikus fékkel lehetetlen a biztonságos lassításuk.
    • Akik 50ccm-el is szeretnek sportosan vezetni, nekik szintén ajánljuk, mert fékerő és élettartam tekintetében is a legjobb.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 5.890 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC SFA131/3HH Scooter Sintermetall robogó fékbetét garnitúra

EBC MD1170C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=160mmvágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 160 mm
    • Belső átmérő: 58.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 160 mm
    • Belső átmérő: 58.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
    • Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 160 mm
    • Belső átmérő: 58.2 mm
    • Csavarok száma: 3 db

    Adatok betöltése ...

  • 32.400 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD1170C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=160mm
    Hátsó tengely

EBC Brakes kiegészítők