Motor fékbetét féktárcsaCAN AM (ATV)Renegade 1000 (EFI T3 and R) (2018)

CAN AM (ATV) Renegade 1000 (EFI T3 and R) (2018) vágólapra másolva!

CAN AM (ATV) Renegade 1000 (EFI T3 and R) (2018) EBC fékbetét, féktárcsa, fékalkatrész. Évjáratok: 2018 2018 2018

Első tengely fékalkatrészek

EBC FA618TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra (bal első - különböző a két oldal!)vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Különböző Off-Road járművekhez és enduro motorokhoz való tárcsakímélő fékbetét, ami közúton, terepen és bizonyos versenykörülmények között is megállja a helyét.
    • Amerikában X, míg Európában és más kontinenseken TT az utóneve ennek a világszerte nagyon népszerű organikus fékbetétnek.
    • Kedvező ára és jó teljesítménye miatt nagyon kedvelik a hagyományos, lágyabb fékérzetet előnyben részesítők, és így a leggyakrabban használt betét a kategóriájában.
    • Magas széntartalmának és a benne lévő adalékoknak köszönhetően kiváló hűtést biztosít a féktárcsának és így közvetetten kíméli az egész fékrendszert.
    • Agresszívebb, kemény fékhatást kedvelők, inkább válasszák a szinter anyagú „R” jelű betéteket, esetleg az MXS szériát, amelyek harapósabbak és tartósabbak is.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 9.100 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA618TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra

EBC FA617TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra (jobb első - különböző a két oldal!)vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Különböző Off-Road járművekhez és enduro motorokhoz való tárcsakímélő fékbetét, ami közúton, terepen és bizonyos versenykörülmények között is megállja a helyét.
    • Amerikában X, míg Európában és más kontinenseken TT az utóneve ennek a világszerte nagyon népszerű organikus fékbetétnek.
    • Kedvező ára és jó teljesítménye miatt nagyon kedvelik a hagyományos, lágyabb fékérzetet előnyben részesítők, és így a leggyakrabban használt betét a kategóriájában.
    • Magas széntartalmának és a benne lévő adalékoknak köszönhetően kiváló hűtést biztosít a féktárcsának és így közvetetten kíméli az egész fékrendszert.
    • Agresszívebb, kemény fékhatást kedvelők, inkább válasszák a szinter anyagú „R” jelű betéteket, esetleg az MXS szériát, amelyek harapósabbak és tartósabbak is.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 9.100 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA617TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra

EBC FA618R Sintermetall fékbetét garnitúra (bal első - különböző a két oldal!)vágólapra másolva!

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Off-Road járművekhez fejlesztett EBC FA-R szinterfém fékbetét terepre és bizonyos verseny igénybevételre, valamint közútra is használható.
    • Nagyon jó választás a keményebb, sportosabb fékezési stílust kedvelő Off-Road motorosok számára, mivel minden időjárási körülményben egyformán működnek.
    • Gyors, nagytestű és súlyosabb terepmotoroknál és ATV-knél gyárilag is szinter anyagú fékbetétet használnak, mivel csak ezek biztosítják a megfelelő fékhatást.
    • A megnövelt súrlódási tényező és fékteljesítmény ellenére is csupán a lehetséges legkisebb mértékben koptatja a féktárcsát, ez egyébként minden EBC fékbetétnél fontos szempont.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 14.450 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA618R Sintermetall fékbetét garnitúra

EBC FA617R Sintermetall fékbetét garnitúra (jobb első - különböző a két oldal!)vágólapra másolva!

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Off-Road járművekhez fejlesztett EBC FA-R szinterfém fékbetét terepre és bizonyos verseny igénybevételre, valamint közútra is használható.
    • Nagyon jó választás a keményebb, sportosabb fékezési stílust kedvelő Off-Road motorosok számára, mivel minden időjárási körülményben egyformán működnek.
    • Gyors, nagytestű és súlyosabb terepmotoroknál és ATV-knél gyárilag is szinter anyagú fékbetétet használnak, mivel csak ezek biztosítják a megfelelő fékhatást.
    • A megnövelt súrlódási tényező és fékteljesítmény ellenére is csupán a lehetséges legkisebb mértékben koptatja a féktárcsát, ez egyébként minden EBC fékbetétnél fontos szempont.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 14.790 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA617R Sintermetall fékbetét garnitúra

EBC MD6370D MX, Enduro, ATV „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=215mm (első)(2db szükséges)vágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 215 mm
    • Belső átmérő: 115.7 mm
    • Csavarok száma: 4 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
    • A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 215 mm
    • Belső átmérő: 115.7 mm
    • Csavarok száma: 4 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
    • A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Tökéletes megoldás a Motocross, Enduro és ATV, Quad járművek fékeinek feljavításához, de akár versenyhez történő felkészítéséhez is.
    • Ez a merev kiképzésű (néha úszó kiképzésű), első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, aztán az ottani EBC üzemekben precíz gépekkel megmunkálnak.
    • Sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél már gyárilag úszó tárcsa volt, ráadásul tökéletes átalakító azoknál a motoroknál, amelyeknél nem úszó féktárcsa megoldást alkalmaztak gyárilag.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • Hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból gyártják, amit precízen megmunkálnak, a speciális formába rendezett furatok vagy rések, pedig tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 215 mm
    • Belső átmérő: 115.7 mm
    • Csavarok száma: 4 db

    Adatok betöltése ...

  • 27.690 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD6370D MX, Enduro, ATV „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=215mm
    Első tengely

EBC UTVX6370 Quad, ATV „merev” kiképzésű féktárcsa Ø=215mm (első)(2db szükséges)vágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 215 mm
    • Belső átmérő: 115.7 mm
    • Csavarok száma: 4 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A hullámos profillal könnyebb lett és javult az öntisztító képessége is.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 215 mm
    • Belső átmérő: 115.7 mm
    • Csavarok száma: 4 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A hullámos profillal könnyebb lett és javult az öntisztító képessége is.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A világszerte rendkívül nagy divattá vált Off-Road kalandozásokhoz használt ATV / Quad / Side x Side járművek elterjedése miatt, egy teljesen új féktárcsa sorozatot fejlesztettek az EBC mérnökei ezekhez a gépekhez.
    • Az első kísérleteket teljesen körkerületű próbadarabokkal végezték, de végül a kontúros, hullám profillal könnyebb lett és javult az öntisztító képessége, miközben jobb a fékhatása is. - Németországból importált nemesacél az alapanyaga, a munkafolyamatokat pedig 100%-ban az EBC Brakes brit üzemekben végzik.
    • Tartósabbak és mégis olcsóbbak ezek a termékeink, mint az eredeti gyári féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 215 mm
    • Belső átmérő: 115.7 mm
    • Csavarok száma: 4 db

    Adatok betöltése ...

  • 31.820 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC UTVX6370 Quad, ATV „merev” kiképzésű féktárcsa Ø=215mm
    Első tengely

Hátsó tengely fékalkatrészek

EBC FA618TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra (bal hátsó - különböző a két oldal!)vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Különböző Off-Road járművekhez és enduro motorokhoz való tárcsakímélő fékbetét, ami közúton, terepen és bizonyos versenykörülmények között is megállja a helyét.
    • Amerikában X, míg Európában és más kontinenseken TT az utóneve ennek a világszerte nagyon népszerű organikus fékbetétnek.
    • Kedvező ára és jó teljesítménye miatt nagyon kedvelik a hagyományos, lágyabb fékérzetet előnyben részesítők, és így a leggyakrabban használt betét a kategóriájában.
    • Magas széntartalmának és a benne lévő adalékoknak köszönhetően kiváló hűtést biztosít a féktárcsának és így közvetetten kíméli az egész fékrendszert.
    • Agresszívebb, kemény fékhatást kedvelők, inkább válasszák a szinter anyagú „R” jelű betéteket, esetleg az MXS szériát, amelyek harapósabbak és tartósabbak is.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 9.100 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA618TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra

EBC FA617TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra (jobb hátsó - különböző a két oldal!)vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Különböző Off-Road járművekhez és enduro motorokhoz való tárcsakímélő fékbetét, ami közúton, terepen és bizonyos versenykörülmények között is megállja a helyét.
    • Amerikában X, míg Európában és más kontinenseken TT az utóneve ennek a világszerte nagyon népszerű organikus fékbetétnek.
    • Kedvező ára és jó teljesítménye miatt nagyon kedvelik a hagyományos, lágyabb fékérzetet előnyben részesítők, és így a leggyakrabban használt betét a kategóriájában.
    • Magas széntartalmának és a benne lévő adalékoknak köszönhetően kiváló hűtést biztosít a féktárcsának és így közvetetten kíméli az egész fékrendszert.
    • Agresszívebb, kemény fékhatást kedvelők, inkább válasszák a szinter anyagú „R” jelű betéteket, esetleg az MXS szériát, amelyek harapósabbak és tartósabbak is.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 9.100 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA617TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra

EBC FA618R Sintermetall fékbetét garnitúra (bal hátsó - különböző a két oldal!)vágólapra másolva!

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Off-Road járművekhez fejlesztett EBC FA-R szinterfém fékbetét terepre és bizonyos verseny igénybevételre, valamint közútra is használható.
    • Nagyon jó választás a keményebb, sportosabb fékezési stílust kedvelő Off-Road motorosok számára, mivel minden időjárási körülményben egyformán működnek.
    • Gyors, nagytestű és súlyosabb terepmotoroknál és ATV-knél gyárilag is szinter anyagú fékbetétet használnak, mivel csak ezek biztosítják a megfelelő fékhatást.
    • A megnövelt súrlódási tényező és fékteljesítmény ellenére is csupán a lehetséges legkisebb mértékben koptatja a féktárcsát, ez egyébként minden EBC fékbetétnél fontos szempont.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 14.450 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA618R Sintermetall fékbetét garnitúra

EBC FA617R Sintermetall fékbetét garnitúra (jobb hátsó - különböző a két oldal!)vágólapra másolva!

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Off-Road járművekhez fejlesztett EBC FA-R szinterfém fékbetét terepre és bizonyos verseny igénybevételre, valamint közútra is használható.
    • Nagyon jó választás a keményebb, sportosabb fékezési stílust kedvelő Off-Road motorosok számára, mivel minden időjárási körülményben egyformán működnek.
    • Gyors, nagytestű és súlyosabb terepmotoroknál és ATV-knél gyárilag is szinter anyagú fékbetétet használnak, mivel csak ezek biztosítják a megfelelő fékhatást.
    • A megnövelt súrlódási tényező és fékteljesítmény ellenére is csupán a lehetséges legkisebb mértékben koptatja a féktárcsát, ez egyébként minden EBC fékbetétnél fontos szempont.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 14.790 Ft (br)(egy féknyereghez)KOSÁRBAEBC FA617R Sintermetall fékbetét garnitúra

EBC MD6370D MX, Enduro, ATV „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=215mm (hátsó)(2db szükséges)vágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 215 mm
    • Belső átmérő: 115.7 mm
    • Csavarok száma: 4 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
    • A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 215 mm
    • Belső átmérő: 115.7 mm
    • Csavarok száma: 4 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
    • Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
    • A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Tökéletes megoldás a Motocross, Enduro és ATV, Quad járművek fékeinek feljavításához, de akár versenyhez történő felkészítéséhez is.
    • Ez a merev kiképzésű (néha úszó kiképzésű), első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, aztán az ottani EBC üzemekben precíz gépekkel megmunkálnak.
    • Sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél már gyárilag úszó tárcsa volt, ráadásul tökéletes átalakító azoknál a motoroknál, amelyeknél nem úszó féktárcsa megoldást alkalmaztak gyárilag.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • Hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból gyártják, amit precízen megmunkálnak, a speciális formába rendezett furatok vagy rések, pedig tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 215 mm
    • Belső átmérő: 115.7 mm
    • Csavarok száma: 4 db

    Adatok betöltése ...

  • 27.690 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC MD6370D MX, Enduro, ATV „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=215mm
    Hátsó tengely

EBC UTVX6370 Quad, ATV „merev” kiképzésű féktárcsa Ø=215mm (hátsó)(2db szükséges)vágólapra másolva!

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 215 mm
    • Belső átmérő: 115.7 mm
    • Csavarok száma: 4 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A hullámos profillal könnyebb lett és javult az öntisztító képessége is.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 215 mm
    • Belső átmérő: 115.7 mm
    • Csavarok száma: 4 db
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A hullámos profillal könnyebb lett és javult az öntisztító képessége is.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A világszerte rendkívül nagy divattá vált Off-Road kalandozásokhoz használt ATV / Quad / Side x Side járművek elterjedése miatt, egy teljesen új féktárcsa sorozatot fejlesztettek az EBC mérnökei ezekhez a gépekhez.
    • Az első kísérleteket teljesen körkerületű próbadarabokkal végezték, de végül a kontúros, hullám profillal könnyebb lett és javult az öntisztító képessége, miközben jobb a fékhatása is. - Németországból importált nemesacél az alapanyaga, a munkafolyamatokat pedig 100%-ban az EBC Brakes brit üzemekben végzik.
    • Tartósabbak és mégis olcsóbbak ezek a termékeink, mint az eredeti gyári féktárcsák.
    • Felépítés: merev
    • Átmérő: 215 mm
    • Belső átmérő: 115.7 mm
    • Csavarok száma: 4 db

    Adatok betöltése ...

  • 31.820 Ft (br)(1 db tárcsa)KOSÁRBAEBC UTVX6370 Quad, ATV „merev” kiképzésű féktárcsa Ø=215mm
    Hátsó tengely

EBC Brakes kiegészítők