BMW 8 Series (E31) 850 (5.0) (1990-1994)

EBC Brakes fékbetét, féktárcsa, fékalkatrész BMW 8 Series (E31) 850 (5.0) (1990-1994)

Első tengely fékalkatrészek

EBC D500 Premium féktárcsa pár Ø=324mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: hűtött
    • Magasság: 78 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 30/28 mm
    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Felépítés: hűtött
    • Magasság: 78 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 30/28 mm
    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Tökéletes helyettesítője az eredeti tárcsáknak, mert prémium minőségű anyagból és prémium megmunkálással készül.
    • Hosszú élettartama és pontos kidolgozása miatt sűrűn vélekednek róla úgy a szakemberek is, hogy a gyárilag szerelt féktárcsák között is megállja a helyét, sőt nem egyszer bebizonyosodott már, hogy lényegesen jobb némelyiknél.
    • Ezeknek a népszerű féktárcsáknak a túlnyomó többsége rendelkeznek R90 jóváhagyással, valamint  TÜV és ABE engedélyekkel, ami a minőség és biztonság záloga.
    • A G3000 anyagból gyártott öntvény tárcsák többsége az Egyesült Királyságban készül, de van néhány olyan gyári beszállító is Európában, amelyeknek technológiája megfelel a szigorú EBC feltételeknek. Ezekért a beszállítókért teljes garanciát vállal az EBC.
    • A tárcsák öntvény anyaga azért kiváló, mert a magas széntartalma és a benne lévő sok réz és szilícium miatt kiváló hővezető. 150N/mm2 a szakítószilárdsága, és a megmunkálás pontossága pedig kevesebb, mint 0,05mm.
    • Az EBC féktárcsáknál alkalmazott műanyag bevonat a korrózió késleltetése mellett növeli a termékek esztétikai és műszaki értékét. Az egyes országokban eltérő minőségű agresszív síkosság mentesítő anyagok károsíthatják a bevonatot.
    • Minden EBC féktárcsa a legoptimálisabb kopási értékeket és a legintenzívebb fékhatását EBC fékbetéttel nyújtja, mivel ezek egymáshoz és egymással vannak fejlesztve. De természetesen jól együttműködik egyéb fékbetét gyártók megfelelő, vagyis jó minőségű termékeivel is.
    • Felépítés: hűtött
    • Magasság: 78 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 30/28 mm

    Adatok betöltése ...

  • 78.830 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC D500 Premium féktárcsa pár Ø=324mm Illusztráció!
  • '

EBC GD500 Turbo Groove féktárcsa pár Ø=324mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: hűtött
    • Magasság: 78 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 30/28 mm

    Jellegzetes mintázata miatt a legismertebb EBC féktárcsa világszerte.

    Túlzás nélkül állítható, ez minden idők legnépszerűbb sportféktárcsája.

    A fékbetétek felületén képződő gázokat és szennyeződéseket elvezeti.

    A rések által hűtött fékbetétek felülete kevésbé kopik, és jobban teljesít.

    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Felépítés: hűtött
    • Magasság: 78 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 30/28 mm

    Jellegzetes mintázata miatt a legismertebb EBC féktárcsa világszerte.

    Túlzás nélkül állítható, ez minden idők legnépszerűbb sportféktárcsája.

    A fékbetétek felületén képződő gázokat és szennyeződéseket elvezeti.

    A rések által hűtött fékbetétek felülete kevésbé kopik, és jobban teljesít.

    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Tökéletes helyettesítője az eredeti tárcsáknak, mert prémium minőségű anyagból és prémium megmunkálással készül.
    • Hosszú élettartama és pontos kidolgozása miatt sűrűn vélekednek róla úgy a szakemberek is, hogy a gyárilag szerelt féktárcsák között is megállja a helyét, sőt nem egyszer bebizonyosodott már, hogy lényegesen jobb némelyiknél.
    • Ezeknek a népszerű féktárcsáknak a túlnyomó többsége rendelkeznek R90 jóváhagyással, valamint  TÜV és ABE engedélyekkel, ami a minőség és biztonság záloga.
    • A G3000 anyagból gyártott öntvény tárcsák többsége az Egyesült Királyságban készül, de van néhány olyan gyári beszállító is Európában, amelyeknek technológiája megfelel a szigorú EBC feltételeknek. Ezekért a beszállítókért teljes garanciát vállal az EBC.
    • A tárcsák öntvény anyaga azért kiváló, mert a magas széntartalma és a benne lévő sok réz és szilícium miatt kiváló hővezető. 150N/mm2 a szakítószilárdsága, és a megmunkálás pontossága pedig kevesebb, mint 0,05mm.
    • Az EBC féktárcsáknál alkalmazott műanyag bevonat a korrózió késleltetése mellett növeli a termékek esztétikai és műszaki értékét. Az egyes országokban eltérő minőségű agresszív síkosság mentesítő anyagok károsíthatják a bevonatot.
    • Minden EBC féktárcsa a legoptimálisabb kopási értékeket és a legintenzívebb fékhatását EBC fékbetéttel nyújtja, mivel ezek egymáshoz és egymással vannak fejlesztve. De természetesen jól együttműködik egyéb fékbetét gyártók megfelelő, vagyis jó minőségű termékeivel is.
    • Felépítés: hűtött
    • Magasság: 78 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 30/28 mm

    Adatok betöltése ...

  • 118.550 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC GD500 Turbo Groove féktárcsa pár Ø=324mm Illusztráció!
  • '

EBC USR500 Black Dash féktárcsa pár Ø=324mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: hűtött
    • Magasság: 78 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 30/28 mm

    Tudatosan meghatározott, pontos méretű marások képezik a felületét.

    Csendes futást, ám mégis sportos látványt eredményez ez a minta.

    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Felépítés: hűtött
    • Magasság: 78 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 30/28 mm

    Tudatosan meghatározott, pontos méretű marások képezik a felületét.

    Csendes futást, ám mégis sportos látványt eredményez ez a minta.

    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Leginkább az USA piacának igénye szerinti esztétikai és műszaki fejlesztés eredménye ez az egyenes hornyú, szakaszos marásokkal készített EBC sport féktárcsa.
    • Nagyon látványos megoldást kínál, különösen a ritka, kevés küllős és így jól átlátható felnik esetében, ez az USR néven ismert tárcsa.
    • Használata közben lényegesen kevesebb fékzaj tapasztalható, mint a fúrt féktárcsák esetében, és ezért választják olyanok, akik sportos kinézet mellett hangtalan üzemelést szeretnek.
    • Tökéletes helyettesítője az eredeti tárcsáknak, mert prémium minőségű anyagból és prémium megmunkálással készül.
    • Hosszú élettartama és pontos kidolgozása miatt sűrűn vélekednek róla úgy a szakemberek is, hogy a gyárilag szerelt féktárcsák között is megállja a helyét. Sőt, olyan példák is vannak, hogy jobb némelyiknél.
    • A G3000 anyagból gyártott öntvény tárcsák többsége az Egyesült Királyságban készül. Valamint néhány olyan gyári beszállítónál Európában, amelyek megfelelnek a szigorú feltételeknek. Ezekért a beszállítókért teljes garanciát vállal az EBC.
    • A tárcsák öntvény anyaga azért kiváló, mert a magas széntartalma és a benne lévő sok réz és szilícium miatt kiváló hővezető. 150N/mm2 a szakítószilárdsága, és a megmunkálás pontossága pedig kevesebb, mint 0,05mm.
    • Az EBC féktárcsáknál alkalmazott műanyag bevonat a korrózió késleltetése mellett növeli a termékek esztétikai és műszaki értékét. Az agresszív síkosságmentesítő anyagok károsíthatják a bevonatot.
    • Minden EBC féktárcsa a legoptimálisabb kopási értékeket és a legintenzívebb fékhatását EBC fékbetéttel nyújtja. Természetesen jól együttműködik egyéb fékbetét gyártók megfelelő minőségű termékeivel is.
    • Felépítés: hűtött
    • Magasság: 78 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 30/28 mm

    Adatok betöltése ...

  • 118.570 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC USR500 Black Dash féktárcsa pár Ø=324mm Illusztráció!
  • '

EBC DP4870R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
    • Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
    • Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 67.480 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC DP3870C Redstuff fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
    • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
    • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
    • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
    • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Jó fékhatás, valamint extrém kevés fékpor és hosszú élettartam jellemzi ezt a profi, kerámia bázisú, Redstuff nevezetű fékbetét szériát.
    • Nehezebb súlyú és nagyobb teljesítményű autók normál és sportos használatához lett fejlesztve. Azzal kiváló súrlódási értékkel, ami (mu0,5) körüli és akár még 750 ℃–ig is terhelhető, azt gondolhatnánk, hogy minden terhelést elbír, de valami miatt mégsem alkalmas pályázni.
    • NEM KOPTATJA a jó minőségű tárcsákat! Olyannyira, hogy egy ügyfelünk több mint 120 000km megtétele után küldött fényképeket az EBC GD tárcsáiról, amelyeket piros betétekkel használt. Ráadásul még most is láthatók a fúrási-marási minták a fékszalag felületén (nézd meg a vásárlói visszajelzések között).
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár 10 méter körüli értékkel is rövidülhet a járművünk fékútja az autós újságok által végzett tesztek szerint.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 58.110 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC EFA042 Kopás érzékelő szenzor tárcsafék betéthez vágólapra másolva!

    • A fékbetét cserét még időben érdemes elvégezni. De mikor?
    • Egyre több autóban jelzi egy lámpa vagy más jelzőrendszer.
    • Így egyes tárcsafék betétek cserélhető tartozéka ez az egység.
    • Más gyártmányú szenzorok is használhatók EBC betétekhez.
    • Így az EBC szenzorok is használhatók egyéb fékbetétekhez.
    • Ezt az alkatrészt csak akkor kell cserélni, ha már bejelzett.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    • A fékbetét cserét még időben érdemes elvégezni. De mikor?
    • Egyre több autóban jelzi egy lámpa vagy más jelzőrendszer.
    • Így egyes tárcsafék betétek cserélhető tartozéka ez az egység.
    • Más gyártmányú szenzorok is használhatók EBC betétekhez.
    • Így az EBC szenzorok is használhatók egyéb fékbetétekhez.
    • Ezt az alkatrészt csak akkor kell cserélni, ha már bejelzett.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    • Fontos, biztonságot és kényelmet segítő kiegészítő egysége az autónak. Ez az alkatrész azoknál az autóknál szükséges, amelyeknél elektronikus a visszajelző, és a kopásérzékelő nem a fékbetétbe van gyárilag beintegrálva (mint a VW és Audi csoport járműveiben), hanem a beszereléskor kell belepattintani.
    • Csak akkor kell cserélni, ha a korábbi már bejelzett, vagyis elkopott az érintkező része, egyébként az új betéthez használható a régi fékbetétből kiszedhető érzékelő, ha még nem jelzett.
    • A fékbetét elkopását érzékelő szenzor és hozzá tartozó kábel, valamint a csatlakozó alkotja az egységet.
    • Ezek az alkatrészek váltják ki az eredeti vagy utángyártott kopás érzékelő szenzorokat, ha azok elkopnak.

    Adatok betöltése ...

  • 8.210 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC EFA042 Kopás érzékelő szenzor tárcsafék betéthez Illusztráció!
    ';
  • '

Hátsó tengely fékalkatrészek

EBC D501 Premium féktárcsa pár Ø=324mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: tömör
    • Magasság: 61 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 12/10 mm
    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Felépítés: tömör
    • Magasság: 61 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 12/10 mm
    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Tökéletes helyettesítője az eredeti tárcsáknak, mert prémium minőségű anyagból és prémium megmunkálással készül.
    • Hosszú élettartama és pontos kidolgozása miatt sűrűn vélekednek róla úgy a szakemberek is, hogy a gyárilag szerelt féktárcsák között is megállja a helyét, sőt nem egyszer bebizonyosodott már, hogy lényegesen jobb némelyiknél.
    • Ezeknek a népszerű féktárcsáknak a túlnyomó többsége rendelkeznek R90 jóváhagyással, valamint  TÜV és ABE engedélyekkel, ami a minőség és biztonság záloga.
    • A G3000 anyagból gyártott öntvény tárcsák többsége az Egyesült Királyságban készül, de van néhány olyan gyári beszállító is Európában, amelyeknek technológiája megfelel a szigorú EBC feltételeknek. Ezekért a beszállítókért teljes garanciát vállal az EBC.
    • A tárcsák öntvény anyaga azért kiváló, mert a magas széntartalma és a benne lévő sok réz és szilícium miatt kiváló hővezető. 150N/mm2 a szakítószilárdsága, és a megmunkálás pontossága pedig kevesebb, mint 0,05mm.
    • Az EBC féktárcsáknál alkalmazott műanyag bevonat a korrózió késleltetése mellett növeli a termékek esztétikai és műszaki értékét. Az egyes országokban eltérő minőségű agresszív síkosság mentesítő anyagok károsíthatják a bevonatot.
    • Minden EBC féktárcsa a legoptimálisabb kopási értékeket és a legintenzívebb fékhatását EBC fékbetéttel nyújtja, mivel ezek egymáshoz és egymással vannak fejlesztve. De természetesen jól együttműködik egyéb fékbetét gyártók megfelelő, vagyis jó minőségű termékeivel is.
    • Felépítés: tömör
    • Magasság: 61 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 12/10 mm

    Adatok betöltése ...

  • 58.930 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC D501 Premium féktárcsa pár Ø=324mm Illusztráció!
  • '

EBC USR501 Black Dash féktárcsa pár Ø=324mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: tömör
    • Magasság: 61 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 12/10 mm

    Tudatosan meghatározott, pontos méretű marások képezik a felületét.

    Csendes futást, ám mégis sportos látványt eredményez ez a minta.

    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Felépítés: tömör
    • Magasság: 61 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 12/10 mm

    Tudatosan meghatározott, pontos méretű marások képezik a felületét.

    Csendes futást, ám mégis sportos látványt eredményez ez a minta.

    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Leginkább az USA piacának igénye szerinti esztétikai és műszaki fejlesztés eredménye ez az egyenes hornyú, szakaszos marásokkal készített EBC sport féktárcsa.
    • Nagyon látványos megoldást kínál, különösen a ritka, kevés küllős és így jól átlátható felnik esetében, ez az USR néven ismert tárcsa.
    • Használata közben lényegesen kevesebb fékzaj tapasztalható, mint a fúrt féktárcsák esetében, és ezért választják olyanok, akik sportos kinézet mellett hangtalan üzemelést szeretnek.
    • Tökéletes helyettesítője az eredeti tárcsáknak, mert prémium minőségű anyagból és prémium megmunkálással készül.
    • Hosszú élettartama és pontos kidolgozása miatt sűrűn vélekednek róla úgy a szakemberek is, hogy a gyárilag szerelt féktárcsák között is megállja a helyét. Sőt, olyan példák is vannak, hogy jobb némelyiknél.
    • A G3000 anyagból gyártott öntvény tárcsák többsége az Egyesült Királyságban készül. Valamint néhány olyan gyári beszállítónál Európában, amelyek megfelelnek a szigorú feltételeknek. Ezekért a beszállítókért teljes garanciát vállal az EBC.
    • A tárcsák öntvény anyaga azért kiváló, mert a magas széntartalma és a benne lévő sok réz és szilícium miatt kiváló hővezető. 150N/mm2 a szakítószilárdsága, és a megmunkálás pontossága pedig kevesebb, mint 0,05mm.
    • Az EBC féktárcsáknál alkalmazott műanyag bevonat a korrózió késleltetése mellett növeli a termékek esztétikai és műszaki értékét. Az agresszív síkosságmentesítő anyagok károsíthatják a bevonatot.
    • Minden EBC féktárcsa a legoptimálisabb kopási értékeket és a legintenzívebb fékhatását EBC fékbetéttel nyújtja. Természetesen jól együttműködik egyéb fékbetét gyártók megfelelő minőségű termékeivel is.
    • Felépítés: tömör
    • Magasság: 61 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 12/10 mm

    Adatok betöltése ...

  • 96.430 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC USR501 Black Dash féktárcsa pár Ø=324mm Illusztráció!
  • '

EBC GD501 Turbo Groove féktárcsa pár Ø=324mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: tömör
    • Magasság: 61 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 12/10 mm

    Jellegzetes mintázata miatt a legismertebb EBC féktárcsa világszerte.

    Túlzás nélkül állítható, ez minden idők legnépszerűbb sportféktárcsája.

    A fékbetétek felületén képződő gázokat és szennyeződéseket elvezeti.

    A rések által hűtött fékbetétek felülete kevésbé kopik, és jobban teljesít.

    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Felépítés: tömör
    • Magasság: 61 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 12/10 mm

    Jellegzetes mintázata miatt a legismertebb EBC féktárcsa világszerte.

    Túlzás nélkül állítható, ez minden idők legnépszerűbb sportféktárcsája.

    A fékbetétek felületén képződő gázokat és szennyeződéseket elvezeti.

    A rések által hűtött fékbetétek felülete kevésbé kopik, és jobban teljesít.

    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Tökéletes helyettesítője az eredeti tárcsáknak, mert prémium minőségű anyagból és prémium megmunkálással készül.
    • Hosszú élettartama és pontos kidolgozása miatt sűrűn vélekednek róla úgy a szakemberek is, hogy a gyárilag szerelt féktárcsák között is megállja a helyét, sőt nem egyszer bebizonyosodott már, hogy lényegesen jobb némelyiknél.
    • Ezeknek a népszerű féktárcsáknak a túlnyomó többsége rendelkeznek R90 jóváhagyással, valamint  TÜV és ABE engedélyekkel, ami a minőség és biztonság záloga.
    • A G3000 anyagból gyártott öntvény tárcsák többsége az Egyesült Királyságban készül, de van néhány olyan gyári beszállító is Európában, amelyeknek technológiája megfelel a szigorú EBC feltételeknek. Ezekért a beszállítókért teljes garanciát vállal az EBC.
    • A tárcsák öntvény anyaga azért kiváló, mert a magas széntartalma és a benne lévő sok réz és szilícium miatt kiváló hővezető. 150N/mm2 a szakítószilárdsága, és a megmunkálás pontossága pedig kevesebb, mint 0,05mm.
    • Az EBC féktárcsáknál alkalmazott műanyag bevonat a korrózió késleltetése mellett növeli a termékek esztétikai és műszaki értékét. Az egyes országokban eltérő minőségű agresszív síkosság mentesítő anyagok károsíthatják a bevonatot.
    • Minden EBC féktárcsa a legoptimálisabb kopási értékeket és a legintenzívebb fékhatását EBC fékbetéttel nyújtja, mivel ezek egymáshoz és egymással vannak fejlesztve. De természetesen jól együttműködik egyéb fékbetét gyártók megfelelő, vagyis jó minőségű termékeivel is.
    • Felépítés: tömör
    • Magasság: 61 mm
    • Csavarok: 5 db
    • Átmérő: 324 mm
    • Vastagság új és minimum: 12/10 mm

    Adatok betöltése ...

  • 96.430 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC GD501 Turbo Groove féktárcsa pár Ø=324mm Illusztráció!
  • '

EBC DP4871R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
    • Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
    • Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 43.390 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC DP3871C Redstuff fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
    • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
    • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
    • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
    • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Jó fékhatás, valamint extrém kevés fékpor és hosszú élettartam jellemzi ezt a profi, kerámia bázisú, Redstuff nevezetű fékbetét szériát.
    • Nehezebb súlyú és nagyobb teljesítményű autók normál és sportos használatához lett fejlesztve. Azzal kiváló súrlódási értékkel, ami (mu0,5) körüli és akár még 750 ℃–ig is terhelhető, azt gondolhatnánk, hogy minden terhelést elbír, de valami miatt mégsem alkalmas pályázni.
    • NEM KOPTATJA a jó minőségű tárcsákat! Olyannyira, hogy egy ügyfelünk több mint 120 000km megtétele után küldött fényképeket az EBC GD tárcsáiról, amelyeket piros betétekkel használt. Ráadásul még most is láthatók a fúrási-marási minták a fékszalag felületén (nézd meg a vásárlói visszajelzések között).
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár 10 méter körüli értékkel is rövidülhet a járművünk fékútja az autós újságok által végzett tesztek szerint.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 38.580 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC EFA041 Kopás érzékelő szenzor tárcsafék betéthez vágólapra másolva!

    • A fékbetét cserét még időben érdemes elvégezni. De mikor?
    • Egyre több autóban jelzi egy lámpa vagy más jelzőrendszer.
    • Így egyes tárcsafék betétek cserélhető tartozéka ez az egység.
    • Más gyártmányú szenzorok is használhatók EBC betétekhez.
    • Így az EBC szenzorok is használhatók egyéb fékbetétekhez.
    • Ezt az alkatrészt csak akkor kell cserélni, ha már bejelzett.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    • A fékbetét cserét még időben érdemes elvégezni. De mikor?
    • Egyre több autóban jelzi egy lámpa vagy más jelzőrendszer.
    • Így egyes tárcsafék betétek cserélhető tartozéka ez az egység.
    • Más gyártmányú szenzorok is használhatók EBC betétekhez.
    • Így az EBC szenzorok is használhatók egyéb fékbetétekhez.
    • Ezt az alkatrészt csak akkor kell cserélni, ha már bejelzett.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    • Fontos, biztonságot és kényelmet segítő kiegészítő egysége az autónak. Ez az alkatrész azoknál az autóknál szükséges, amelyeknél elektronikus a visszajelző, és a kopásérzékelő nem a fékbetétbe van gyárilag beintegrálva (mint a VW és Audi csoport járműveiben), hanem a beszereléskor kell belepattintani.
    • Csak akkor kell cserélni, ha a korábbi már bejelzett, vagyis elkopott az érintkező része, egyébként az új betéthez használható a régi fékbetétből kiszedhető érzékelő, ha még nem jelzett.
    • A fékbetét elkopását érzékelő szenzor és hozzá tartozó kábel, valamint a csatlakozó alkotja az egységet.
    • Ezek az alkatrészek váltják ki az eredeti vagy utángyártott kopás érzékelő szenzorokat, ha azok elkopnak.

    Adatok betöltése ...

  • 8.260 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC EFA041 Kopás érzékelő szenzor tárcsafék betéthez Illusztráció!
    ';
  • '

EBC BLA1214-4L acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső 4 db-os készlet vágólapra másolva!

    • Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
    • Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
    • A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
    • Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
    • Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!

    Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.

    A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.

    Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!

    FONTOS INFORMÁCIÓ!

    Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.

    Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!

    • Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
    • Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
    • A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
    • Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
    • Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!

    Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.

    A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.

    Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!

    FONTOS INFORMÁCIÓ!

    Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.

    Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!

    • Jobb minőségű alapanyagok, precízebb nyomáspont érzet és nagyobb fékteljesítmény jellemzi ezeket a fékcső készleteket.
    • Különböző gyártók, különböző módon oldják meg a fékvezetékek elhelyezését a járművek szerkezeti elemein és ez miatt változik a felhasznált flexibilis fékcsövek darabszáma is. Ennek megfelelően az EBC készletekben is változik a fékcsövek száma.
    • A készletek cikkszámában lévő kötőjel után álló karakterek mutatják meg a csomagban lévő csövek darabszámát és azt, hogy első, hátsó vagy mindkét kerékhez tartoznak. - Méretpontos csövekből és a hozzájuk való tartozékokból áll a megnövelt teljesítményű készlet, így a fémhálós csöveket az eredeti gumi fékvezeték helyére, átalakítás nélkül szerelhetjük be. DE CSAK AZ EREDETI MÉRETŰ CSÖVEK HELYÉRE!!
    • A méretre gyártott rozsdamentes acélhálóval bevont tefloncsöveket és a gyárilag hozzájuk sajtolt nemesacél szerelvényeket egyenként tesztelik és közel 30 bar nyomás alatt tartják a szabványok által meghatározott ideig és csak ezt követően kerülnek csomagolásra.
    • A precíz technológiának és a felhasznált anyagok minőségének köszönhető, hogy a szakszerű beépítést követően, a jármű teljes élettartamáig használhatók maradnak ezek a csövek, amelyekre az EBC gyári garanciája 1 év vagy 15000km.

    Adatok betöltése ...

  • 49.340 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC BLA1214-4L acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső 4 db-os készlet Illusztráció!
  • '
Első tengelyHátsó tengelyKiegészítők

EBC Brakes kiegészítők