EBC DP9543 Orangestuff verseny fékbetét szett két tárcsához
- Hosszú távú versenyekre fejlesztett, kiváló minőségű fékbetét.
- Súrlódási együttható 0,5mu, ami terhelés alatt 0,6 fölé emelkedik.
- Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding hajlama.
- Ez a termék nem rendelkezik R90 európai közúti engedéllyel!
- Narancssárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
- A verseny fékbetétek között igen tartós és tárcsakímélő.
Európában nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre igen.
Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy a Bluestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!
2016 óta van piacon ez a termék, és az elmúlt évek során már bizonyította az Orangestuff vegyület, hogy egy kiváló megoldás a közepes és hosszabb ideig tartó versenyeken. Azokban az országokban, ahol nem szükséges az R90 regisztráció, közutakon is használják a nagyon sportosan közlekedő autósok.
- Pályázáshoz, versenyzéshez, leginkább hosszú távú gyorsasági futamok igénybevételéhez lett kifejlesztve ez a minőségi verseny fékbetét.
- Anyaga a legmagasabb szintet képviseli és a gyári tesztek szerint 40-60%-kal tartósabb és még valamennyivel harapósabb is, mint a korábbi fejlesztések.
- Kísérletek alkalmával bizonyították, hogy vörösen izzó féktárcsákkal is határozott és egyenletes, jól adagolható fékteljesítményt nyújt. Laborkörülmények között, még az 1000 Celsius fok fölé hevített tárcsával is kiváló fékerőt produkált egy minimális féding hajlam mellett.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén.
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól.
- Nem rendelkezik R90 jóváhagyással, ezért nem használható közúti forgalomban.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [36 modellnél]
- ASTON MARTIN DB4 Convertible 3.7 (1962-1963)
- ASTON MARTIN DB4 GT 3.7 (1960-1963)
- ASTON MARTIN DB4 GT 3.8 (1960-1963)
- ASTON MARTIN DB4 GT Zagato 3.7 (1961-1963)
- ASTON MARTIN Lagonda Rapide 4.0 (1961-1965)
- BIZZARRINI 5300 GT Strada 5.4 (1964-1968)
- DAIMLER DR450 Limousine 4.6 (1961-1968)
- DAIMLER Majestic Major 4.6 (1961-1968)
- FACEL VEGA Excellence 5.9 (1959-1964)
- FACEL VEGA Excellence 6.3 (1959-1964)
- FACEL VEGA Excellence 6.4 (1959-1964)
- FACEL VEGA HK 500 5.9 (1957-1962)
- FACEL VEGA HK 500 6.3 (1960-1962)
- FACEL VEGA II 6.3 (1961-1964)
- FACEL VEGA II 6.7 (1963-1964)
- FERRARI 250 GT 3.0 (1960-1964)
- FERRARI 275 GT 3.3 (1964-1966)
- FERRARI 330 4.0 (1963-1968)
- FERRARI 330 GT 4.0 (1964-1967)
- FERRARI 365 4.4 (1966-1967)
- FERRARI 365 GT 4.4 (1966-1970)
- FERRARI 400 Superamerica 4.0 (1959-1964)
- FERRARI 500 Super 5.0 (1964-1966)
- ISO Fidia 5.4 (1967-1968)
- ISO Fidia 5.7 (1967-1968)
- ISO Fidia 5.8 (1967-1968)
- ISO Grifo 5.4 (1963-1968)
- ISO Grifo 5.7 (1963-1968)
- ISO Rivolta IR 300 5.4 (1962-1968)
- ISO Rivolta IR 340 5.4 (1962-1968)
- JAGUAR 420G 4.2 (1966-1970)
- JAGUAR Mk10 3.8 (1961-1964)
- JAGUAR Mk10 4.2 (1964-1966)
- JAGUAR Mk9 3.8 (1958-1961)
- LAGONDA Rapide 4.0 (1961-1965)
- MERCEDES-BENZ 600 Pullman (W100) 6.3 (1963-1981)
- 87.660 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések