EBC DP5543NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához
- Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
- Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
- Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
- Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
- Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.
Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).
- A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
- Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
- A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
- Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
- A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.
R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [36 modellnél]
- ASTON MARTIN DB4 Convertible 3.7 (1962-1963)
- ASTON MARTIN DB4 GT 3.7 (1960-1963)
- ASTON MARTIN DB4 GT 3.8 (1960-1963)
- ASTON MARTIN DB4 GT Zagato 3.7 (1961-1963)
- ASTON MARTIN Lagonda Rapide 4.0 (1961-1965)
- BIZZARRINI 5300 GT Strada 5.4 (1964-1968)
- DAIMLER DR450 Limousine 4.6 (1961-1968)
- DAIMLER Majestic Major 4.6 (1961-1968)
- FACEL VEGA Excellence 5.9 (1959-1964)
- FACEL VEGA Excellence 6.3 (1959-1964)
- FACEL VEGA Excellence 6.4 (1959-1964)
- FACEL VEGA HK 500 5.9 (1957-1962)
- FACEL VEGA HK 500 6.3 (1960-1962)
- FACEL VEGA II 6.3 (1961-1964)
- FACEL VEGA II 6.7 (1963-1964)
- FERRARI 250 GT 3.0 (1960-1964)
- FERRARI 275 GT 3.3 (1964-1966)
- FERRARI 330 4.0 (1963-1968)
- FERRARI 330 GT 4.0 (1964-1967)
- FERRARI 365 4.4 (1966-1967)
- FERRARI 365 GT 4.4 (1966-1970)
- FERRARI 400 Superamerica 4.0 (1959-1964)
- FERRARI 500 Super 5.0 (1964-1966)
- ISO Fidia 5.4 (1967-1968)
- ISO Fidia 5.7 (1967-1968)
- ISO Fidia 5.8 (1967-1968)
- ISO Grifo 5.4 (1963-1968)
- ISO Grifo 5.7 (1963-1968)
- ISO Rivolta IR 300 5.4 (1962-1968)
- ISO Rivolta IR 340 5.4 (1962-1968)
- JAGUAR 420G 4.2 (1966-1970)
- JAGUAR Mk10 3.8 (1961-1964)
- JAGUAR Mk10 4.2 (1964-1966)
- JAGUAR Mk9 3.8 (1958-1961)
- LAGONDA Rapide 4.0 (1961-1965)
- MERCEDES-BENZ 600 Pullman (W100) 6.3 (1963-1981)
- 65.840 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések