EBC DP91110 Orangestuff verseny fékbetét szett két tárcsához
- Hosszú távú versenyekre fejlesztett, kiváló minőségű fékbetét.
- Súrlódási együttható 0,5mu, ami terhelés alatt 0,6 fölé emelkedik.
- Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding hajlama.
- Ez a termék nem rendelkezik R90 európai közúti engedéllyel!
- Narancssárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
- A verseny fékbetétek között igen tartós és tárcsakímélő.
Európában nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre igen.
Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy a Bluestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!
2016 óta van piacon ez a termék, és az elmúlt évek során már bizonyította az Orangestuff vegyület, hogy egy kiváló megoldás a közepes és hosszabb ideig tartó versenyeken. Azokban az országokban, ahol nem szükséges az R90 regisztráció, közutakon is használják a nagyon sportosan közlekedő autósok.
- Pályázáshoz, versenyzéshez, leginkább hosszú távú gyorsasági futamok igénybevételéhez lett kifejlesztve ez a minőségi verseny fékbetét.
- Anyaga a legmagasabb szintet képviseli és a gyári tesztek szerint 40-60%-kal tartósabb és még valamennyivel harapósabb is, mint a korábbi fejlesztések.
- Kísérletek alkalmával bizonyították, hogy vörösen izzó féktárcsákkal is határozott és egyenletes, jól adagolható fékteljesítményt nyújt. Laborkörülmények között, még az 1000 Celsius fok fölé hevített tárcsával is kiváló fékerőt produkált egy minimális féding hajlam mellett.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén.
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól.
- Nem rendelkezik R90 jóváhagyással, ezért nem használható közúti forgalomban.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [30 modellnél]
- ASTON MARTIN DB7 5.9 (420 LE) (1999-2003)
- ASTON MARTIN Vanquish 5.9 (460 LE) (2001-2005)
- CHRYSLER (USA) Viper SRT-10 8.3 (2002-2007)
- CHRYSLER (USA) Viper SRT-10 8.4 (2007-2010)
- DAIMLER Super V8 4.0 Supercharged (1997-2003)
- DAIMLER Super V8 4.0 Supercharged (1997-2003)
- DE TOMASO Pantera 90 (Si) 5.0 (1990-1993)
- DODGE (USA) SRT Viper 8.4 (2012-2015)
- DODGE (USA) Viper 8.4 (645 LE) (2015-2017)
- DODGE (USA) Viper SRT-10 8.3 (2002-2007)
- DODGE (USA) Viper SRT-10 8.4 (2007-2010)
- FERRARI F40 2.9 Twin Turbo (478 LE) (1987-1993)
- FERRARI F50 4.7 (520 LE) (1996-1997)
- FORD (Australia and New Zealand) F6 Tornado (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) F6 Typhoon (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) FPV BA GT (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) FPV GTP (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) Pursuit (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) Super Pursuit (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) Tickford AU T - Series (1999-2002)
- JAGUAR XJR 4.0 Supercharged V8 (1997-2003)
- JAGUAR XJR 4.0 Supercharged V8 (1997-2003)
- JAGUAR XK8 4.2 (2002-2006)
- JAGUAR XK8 4.2 (2002-2006)
- JAGUAR XKR 4.0 Supercharged (1998-2002)
- JAGUAR XKR 4.0 Supercharged (1998-2002)
- JAGUAR XKR 4.2 Supercharged (2002-2006)
- JAGUAR XKR 4.2 Supercharged (2002-2006)
- McLAREN F-1 6.1 (636 LE) (1992-1998)
- MG XPOWER SV 5.0 (390 LE) (2003-2005)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [16 modellnél]
- CHRYSLER (USA) Viper SRT-10 8.3 (2002-2007)
- CHRYSLER (USA) Viper SRT-10 8.4 (2007-2010)
- DODGE (USA) SRT Viper 8.4 (2012-2015)
- DODGE (USA) Viper 8.4 (645 LE) (2015-2017)
- DODGE (USA) Viper SRT-10 8.3 (2002-2007)
- DODGE (USA) Viper SRT-10 8.4 (2007-2010)
- FERRARI F40 2.9 Twin Turbo (478 LE) (1987-1993)
- FERRARI F50 4.7 (520 LE) (1996-1997)
- McLAREN F-1 6.1 (636 LE) (1992-1998)
- NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 LE) (2008-2011)
- NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 LE) (2008-2011)
- NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (523 LE) (2011-2012)
- NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (542 LE) (2012-2016)
- NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (570 LE) (2016-2022)
- NISSAN GT-R (R35) Nismo 3.8 Twin Turbo (600 LE) (2015-2022)
- NISSAN Juke-R (1st Gen) 3.8 Twin Turbo (545 LE) (2013-2019)
- 124.840 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések