EBC DP41110R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához
- Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
- A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
- Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
- Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
- Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.
Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
- Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [35 modellnél]
- ASTON MARTIN DB7 5.9 (420 LE) (1999-2003)
- ASTON MARTIN Vanquish 5.9 (460 LE) (2001-2005)
- CHRYSLER (USA) Viper SRT-10 8.3 (2002-2007)
- CHRYSLER (USA) Viper SRT-10 8.4 (2007-2010)
- DAIMLER Super V8 4.0 Supercharged (1997-2003)
- DAIMLER Super V8 4.0 Supercharged (1997-2003)
- DE TOMASO Pantera 90 (Si) 5.0 (1990-1993)
- DODGE (USA) SRT Viper 8.4 (2012-2015)
- DODGE (USA) Viper 8.4 (645 LE) (2015-2017)
- DODGE (USA) Viper SRT-10 8.3 (2002-2007)
- DODGE (USA) Viper SRT-10 8.4 (2007-2010)
- FERRARI F40 2.9 Twin Turbo (478 LE) (1987-1993)
- FERRARI F50 4.7 (520 LE) (1996-1997)
- FORD (Australia and New Zealand) F6 Tornado (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) F6 Typhoon (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) FPV BA GT (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) FPV GTP (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) Pursuit (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) Super Pursuit (2002-2005)
- FORD (Australia and New Zealand) Tickford AU T - Series (1999-2002)
- JAGUAR XJR 4.0 Supercharged V8 (1997-2003)
- JAGUAR XJR 4.0 Supercharged V8 (1997-2003)
- JAGUAR XK8 4.2 (2002-2006)
- JAGUAR XK8 4.2 (2002-2006)
- JAGUAR XKR 4.0 Supercharged (1998-2002)
- JAGUAR XKR 4.0 Supercharged (1998-2002)
- JAGUAR XKR 4.2 Supercharged (2002-2006)
- JAGUAR XKR 4.2 Supercharged (2002-2006)
- McLAREN F-1 6.1 (636 LE) (1992-1998)
- MG XPOWER SV 5.0 (390 LE) (2003-2005)
- TESLA Model 3 AWD Electric Dual Electric Motors (346 LE) (2018-)
- TESLA Model 3 RWD Electric Electric (283 LE) (2017-)
- TESLA Model Y AWD Electric Dual Electric Motors (2020-)
- TESLA Model Y AWD Electric Electric Dual Motors Performance (2020-)
- TESLA Model Y RWD Electric Electric (2021-)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [16 modellnél]
- CHRYSLER (USA) Viper SRT-10 8.3 (2002-2007)
- CHRYSLER (USA) Viper SRT-10 8.4 (2007-2010)
- DODGE (USA) SRT Viper 8.4 (2012-2015)
- DODGE (USA) Viper 8.4 (645 LE) (2015-2017)
- DODGE (USA) Viper SRT-10 8.3 (2002-2007)
- DODGE (USA) Viper SRT-10 8.4 (2007-2010)
- FERRARI F40 2.9 Twin Turbo (478 LE) (1987-1993)
- FERRARI F50 4.7 (520 LE) (1996-1997)
- McLAREN F-1 6.1 (636 LE) (1992-1998)
- NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 LE) (2008-2011)
- NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 LE) (2008-2011)
- NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (523 LE) (2011-2012)
- NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (542 LE) (2012-2016)
- NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (570 LE) (2016-2022)
- NISSAN GT-R (R35) Nismo 3.8 Twin Turbo (600 LE) (2015-2022)
- NISSAN Juke-R (1st Gen) 3.8 Twin Turbo (545 LE) (2013-2019)
- 92.770 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések