EBC DP4101R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához
- Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
- A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
- Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
- Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
- Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.
Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
- Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [9 modellnél]
- BOND Equipe 2.0 (1967-1970)
- FIAT 1300 1.3 (1961-1967)
- PEUGEOT 204 1.1 (1965-1966)
- PEUGEOT 404 1.6 (1968-1975)
- PEUGEOT 404 1.9 Diesel (1968-1975)
- SIMCA 1300 1.3 (1963-1966)
- SIMCA 1500 1.5 (1963-1966)
- ZASTAVA 1300 1.3 (1970-1979)
- ZASTAVA 1500 1.5 (1970-1983)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [167 modellnél]
- AC 3000ME 3.0 (1979-1986)
- AC 428 7.0 (1967-1974)
- AC Cobra 4.3 (1961-1962)
- AC Cobra 4.3 (1962-1963)
- AC Cobra 4.7 (1962-1969)
- AC Cobra 7.0 (1964-1966)
- ALFA ROMEO 2600 2.6 (1964-1969)
- ALFA ROMEO Giulia Spider (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.3 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint Speciale (101) 1.6 (1962-1966)
- ALFA ROMEO Giulietta 1.3 (1963-1965)
- ASTON MARTIN DB5 4.0 (282 LE) (1963-1965)
- ASTON MARTIN DB5 Vantage 4.0 (315 LE) (1964-1965)
- ASTON MARTIN DB6 4.0 (282 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DB6 Vantage 4.0 (325 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DBS 4.0 (1967-1973)
- ASTON MARTIN DBS V8 5.3 (1969-1972)
- ASTON MARTIN Lagonda 5.3 (1976-1978)
- ASTON MARTIN Lagonda 5.3 (1978-1990)
- ASTON MARTIN Short Chassis Volante 4.0 (1965-1966)
- ASTON MARTIN V8 5.3 (1973-1990)
- ASTON MARTIN V8 Vantage 5.3 (1977-1989)
- ASTON MARTIN V8 Zagato 5.3 (1985-1990)
- ASTON MARTIN Virage 5.3 (1989-1993)
- ASTON MARTIN Virage Volante 5.3 (1989-1993)
- BIZZARRINI 5300 GT Strada 5.4 (1968-1969)
- BRISTOL 409 5.2 (1965-1967)
- BRISTOL 410 5.2 (1967-1969)
- BRISTOL 411 6.3 (1968-1973)
- BRISTOL 411 6.6 (1973-1976)
- BRISTOL 412 5.9 (1975-1978)
- BRISTOL 412 6.6 (1975-1982)
- BRISTOL 603 5.2 (1976-1978)
- BRISTOL 603 5.9 (1976-1983)
- BRISTOL Beaufighter 5.9 Turbo (1980-1983)
- BRISTOL Beaufighter 5.9 Turbo (1983-1993)
- BRISTOL Beaufort 5.9 Turbo (1984-1994)
- BRISTOL Brigand 5.9 Turbo (1983-1997)
- BRISTOL Britannia 5.9 (1983-1997)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1972-1973)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1973-1981)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1982-1993)
- DAIMLER DS420 Limousine 4.2 (1978-1992)
- DAIMLER Sovereign 2.8 (1969-1973)
- DAIMLER Sovereign 2.8 (1973-1975)
- DAIMLER Sovereign 3.4 (1975-1979)
- DAIMLER Sovereign 3.4 (1980-1983)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1966-1973)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1973-1979)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1980-1986)
- DAIMLER Sovereign 420 4.2 (1966-1969)
- DE LOREAN DMC-12 2.8 (150 LE) (1981-1983)
- DE TOMASO Deauville 5.8 (300 LE) (1971-1985)
- DE TOMASO Longchamps 5.8 (1974-1988)
- DE TOMASO Mangusta 4.7 (306 LE) (1967-1972)
- DE TOMASO Pantera GT-5 5.8 (1980-1990)
- DE TOMASO Pantera GT-5S 5.8 (1984-1990)
- DE TOMASO Pantera GTS 5.8 (1984-1988)
- DINO 206 2.0 (1968-1969)
- DINO 246 2.4 (1969-1970)
- FERRARI 206 2.0 (1967-1969)
- FERRARI 246 2.4 (1969-1970)
- FERRARI 330 GTC 4.0 (1966-1968)
- FERRARI 330 GTS 4.0 (1966-1968)
- FERRARI 365 GTB 4.4 (1967-1970)
- FERRARI 365 GTC 4.4 (1968-1970)
- FIAT 1500 1.5 (1964-1968)
- FIAT 1600S 1.6 (1961-1968)
- FIAT 1800S 1.8 (1961-1968)
- FIAT 2300 2.3 (1964-1968)
- FIAT Dino 2.0 (160 LE) (1965-1969)
- ISO Fidia 5.4 (1968-1974)
- ISO Fidia 5.7 (1968-1974)
- ISO Fidia 5.8 (1968-1974)
- ISO Grifo 5.4 (1968-1974)
- ISO Grifo 5.7 (1968-1974)
- ISO Grifo 7.0 (1969-1974)
- ISO Grifo 7.4 (1969-1974)
- ISO Lele 5.4 (1969-1974)
- ISO Lele 5.8 (1970-1974)
- ISO Rivolta IR 300 5.4 (1968-1970)
- ISO Rivolta IR 340 5.4 (1968-1970)
- JAGUAR 420 4.2 (1966-1969)
- JAGUAR E-Type 2+2 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 5.3 (272 LE) (1971-1975)
- JAGUAR Mk10 3.8 (1961-1964)
- JAGUAR XJ12 5.3 (1968-1973)
- JAGUAR XJ12 5.3 (1973-1993)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1972-1973)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1973-1975)
- JAGUAR XJ6 3.4 (1975-1979)
- JAGUAR XJ6 3.4 (1979-1986)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1972-1973)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1973-1979)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1979-1986)
- JAGUAR XJR-S 5.3 (1988-1990)
- JAGUAR XJR-S 6.0 (1989-1993)
- JAGUAR XJS 3.6 (1983-1992)
- JAGUAR XJS 4.0 (1991-1993)
- JAGUAR XJS 5.3 (1975-1979)
- JAGUAR XJS 5.3 (1979-1980)
- JAGUAR XJS 5.3 (1980-1992)
- JENSEN FF 6.3 (1966-1972)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1969-1971)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1971-1972)
- JENSEN Interceptor 7.2 (1973-1976)
- JENSEN Interceptor SP 7.2 (1971-1976)
- LAMBORGHINI 350 GT 3.5 (280 LE) (1964-1966)
- LAMBORGHINI 400 GT 3.9 (324 LE) (1966-1968)
- LAMBORGHINI Espada Series 1 3.9 (330 LE) (1968-1970)
- LAMBORGHINI Espada Series 2 3.9 (355 LE) (1970-1972)
- LAMBORGHINI Espada Series 3 3.9 (355 LE) (1972-1978)
- LAMBORGHINI Islero 3.9 (1968-1969)
- LAMBORGHINI Jarama 3.9 (350 LE) (1970-1972)
- LAMBORGHINI Jarama S 3.9 (365 LE) (1972-1978)
- LAMBORGHINI Miura 3.9 (350 LE) (1966-1969)
- LAMBORGHINI Miura 3.9 (370 LE) (1968-1971)
- LAMBORGHINI Miura SV 3.9 (385 LE) (1971-1973)
- MASERATI 3500 GT 3.5 (1962-1964)
- MASERATI 5000 GT 5.0 (1960-1965)
- MASERATI Bora 4.7 (1971-1978)
- MASERATI Bora 4.9 (1977-1979)
- MASERATI Ghibli (AM115) 4.7 (310 LE) (1968-1973)
- MASERATI Ghibli (AM115) 4.9 (335 LE) (1970-1973)
- MASERATI Indy 4.2 (1968-1970)
- MASERATI Indy 4.7 (1970-1973)
- MASERATI Indy 4.9 (1973-1975)
- MASERATI Khamsin 4.9 (1973-1982)
- MASERATI Kyalami 4.1 (1976-1983)
- MASERATI Kyalami 4.9 (1976-1983)
- MASERATI Merak 2.0 (1977-1983)
- MASERATI Merak 3.0 (1977-1983)
- MASERATI Mexico 4.1 (1965-1973)
- MASERATI Mexico 4.7 (1965-1973)
- MASERATI Mistral 3.5 (1963-1964)
- MASERATI Mistral 3.7 (1964-1966)
- MASERATI Mistral 4.0 (1967-1969)
- MASERATI Quattroporte (AM107) 4.1 (260 LE) (1963-1966)
- MASERATI Quattroporte (AM107) 4.7 (290 LE) (1966-1970)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.1 (255 LE) (1979-1985)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.1 (255 LE) (1979-1985)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1979-1986)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1979-1986)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1987-1990)
- MASERATI Sebring 3.5 (1963-1964)
- MASERATI Sebring 3.7 (1964-1966)
- MASERATI Sebring 4.0 (1967-1969)
- MONTEVERDI 375 7.2 (380 LE) (1967-1976)
- PANTHER De Ville 4.2 (1975-1985)
- PANTHER De Ville 5.3 (1975-1985)
- PANTHER FF 4.0 (1974-1975)
- PANTHER J72 4.2 (1972-1986)
- PANTHER J72 5.3 (1972-1986)
- SIATA TS 1.5 (1961-1964)
- SIATA TS 1.6 (1964)
- TVR 280 2.8 (1984-1986)
- TVR 350 3.5 (1983-1986)
- TVR 390 3.9 (1984-1986)
- TVR 400 4.0 (1988-1991)
- TVR 420 4.2 (1986-1988)
- TVR 450 4.4 (1986-1990)
- TVR Tasmin 200 2.0 (1979-1984)
- TVR Tasmin 280 2.8 (1980-1984)
- 48.480 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések