EBC DP3101C Redstuff fékbetét szett két tárcsához
- Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
- Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
- Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
- Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
- Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem pályázásra és versenyzésre készül.
Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Jó fékhatás, valamint extrém kevés fékpor és hosszú élettartam jellemzi ezt a profi, kerámia bázisú, Redstuff nevezetű fékbetét szériát.
- Nehezebb súlyú és nagyobb teljesítményű autók normál és sportos használatához lett fejlesztve. Azzal kiváló súrlódási értékkel, ami (mu0,5) körüli és akár még 750 ℃–ig is terhelhető, azt gondolhatnánk, hogy minden terhelést elbír, de valami miatt mégsem alkalmas pályázni.
- NEM KOPTATJA a jó minőségű tárcsákat! Olyannyira, hogy egy ügyfelünk több mint 120 000km megtétele után küldött fényképeket az EBC GD tárcsáiról, amelyeket piros betétekkel használt. Ráadásul még most is láthatók a fúrási-marási minták a fékszalag felületén (nézd meg a vásárlói visszajelzések között).
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár 10 méter körüli értékkel is rövidülhet a járművünk fékútja az autós újságok által végzett tesztek szerint.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [107 modellnél]
- AC 428 7.0 (1967-1974)
- AC Cobra 4.3 (1961-1962)
- AC Cobra 4.3 (1962-1963)
- AC Cobra 4.7 (1962-1969)
- AC Cobra 7.0 (1964-1966)
- ASTON MARTIN DB5 4.0 (282 LE) (1963-1965)
- ASTON MARTIN DB5 Vantage 4.0 (315 LE) (1964-1965)
- ASTON MARTIN DB6 4.0 (282 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DB6 Vantage 4.0 (325 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DBS 4.0 (1967-1973)
- ASTON MARTIN DBS V8 5.3 (1969-1972)
- ASTON MARTIN Lagonda 5.3 (1976-1978)
- ASTON MARTIN Lagonda 5.3 (1978-1990)
- ASTON MARTIN Short Chassis Volante 4.0 (1965-1966)
- ASTON MARTIN V8 5.3 (1973-1990)
- ASTON MARTIN V8 Vantage 5.3 (1977-1989)
- ASTON MARTIN V8 Zagato 5.3 (1985-1990)
- ASTON MARTIN Virage 5.3 (1989-1993)
- ASTON MARTIN Virage Volante 5.3 (1989-1993)
- BIZZARRINI 5300 GT Strada 5.4 (1968-1969)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1972-1973)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1973-1981)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1982-1993)
- DE TOMASO Deauville 5.8 (300 LE) (1971-1985)
- DE TOMASO Longchamps 5.8 (1974-1988)
- DE TOMASO Mangusta 4.7 (306 LE) (1967-1972)
- DE TOMASO Pantera GT-5 5.8 (1980-1990)
- DE TOMASO Pantera GT-5S 5.8 (1984-1990)
- DE TOMASO Pantera GTS 5.8 (1984-1988)
- DINO 246 2.4 (1969-1970)
- FERRARI 246 2.4 (1969-1970)
- FERRARI 330 GTC 4.0 (1966-1968)
- FERRARI 330 GTS 4.0 (1966-1968)
- FERRARI 365 GTB 4.4 (1967-1970)
- FERRARI 365 GTC 4.4 (1968-1970)
- ISO Fidia 5.4 (1968-1974)
- ISO Fidia 5.7 (1968-1974)
- ISO Fidia 5.8 (1968-1974)
- ISO Grifo 5.4 (1968-1974)
- ISO Grifo 5.7 (1968-1974)
- ISO Grifo 7.0 (1969-1974)
- ISO Grifo 7.4 (1969-1974)
- ISO Lele 5.4 (1969-1974)
- ISO Lele 5.8 (1970-1974)
- ISO Rivolta IR 300 5.4 (1968-1970)
- ISO Rivolta IR 340 5.4 (1968-1970)
- JAGUAR XJR-S 5.3 (1988-1990)
- JAGUAR XJR-S 6.0 (1989-1993)
- JAGUAR XJS 3.6 (1983-1992)
- JAGUAR XJS 4.0 (1991-1993)
- JAGUAR XJS 5.3 (1975-1979)
- JAGUAR XJS 5.3 (1979-1980)
- JAGUAR XJS 5.3 (1980-1992)
- JENSEN FF 6.3 (1966-1972)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1969-1971)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1971-1972)
- JENSEN Interceptor 7.2 (1973-1976)
- JENSEN Interceptor SP 7.2 (1971-1976)
- LAMBORGHINI 350 GT 3.5 (280 LE) (1964-1966)
- LAMBORGHINI 400 GT 3.9 (324 LE) (1966-1968)
- LAMBORGHINI Espada Series 1 3.9 (330 LE) (1968-1970)
- LAMBORGHINI Espada Series 2 3.9 (355 LE) (1970-1972)
- LAMBORGHINI Espada Series 3 3.9 (355 LE) (1972-1978)
- LAMBORGHINI Islero 3.9 (1968-1969)
- LAMBORGHINI Jarama 3.9 (350 LE) (1970-1972)
- LAMBORGHINI Jarama S 3.9 (365 LE) (1972-1978)
- LAMBORGHINI Miura 3.9 (350 LE) (1966-1969)
- LAMBORGHINI Miura 3.9 (370 LE) (1968-1971)
- LAMBORGHINI Miura SV 3.9 (385 LE) (1971-1973)
- MASERATI 3500 GT 3.5 (1962-1964)
- MASERATI 5000 GT 5.0 (1960-1965)
- MASERATI Bora 4.7 (1971-1978)
- MASERATI Bora 4.9 (1977-1979)
- MASERATI Ghibli (AM115) 4.7 (310 LE) (1968-1973)
- MASERATI Ghibli (AM115) 4.9 (335 LE) (1970-1973)
- MASERATI Indy 4.2 (1968-1970)
- MASERATI Indy 4.7 (1970-1973)
- MASERATI Indy 4.9 (1973-1975)
- MASERATI Khamsin 4.9 (1973-1982)
- MASERATI Kyalami 4.1 (1976-1983)
- MASERATI Kyalami 4.9 (1976-1983)
- MASERATI Merak 2.0 (1977-1983)
- MASERATI Merak 3.0 (1977-1983)
- MASERATI Mexico 4.1 (1965-1973)
- MASERATI Mexico 4.7 (1965-1973)
- MASERATI Mistral 3.5 (1963-1964)
- MASERATI Mistral 3.7 (1964-1966)
- MASERATI Mistral 4.0 (1967-1969)
- MASERATI Quattroporte (AM107) 4.1 (260 LE) (1963-1966)
- MASERATI Quattroporte (AM107) 4.7 (290 LE) (1966-1970)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.1 (255 LE) (1979-1985)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.1 (255 LE) (1979-1985)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1979-1986)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1979-1986)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1987-1990)
- MASERATI Sebring 3.5 (1963-1964)
- MASERATI Sebring 3.7 (1964-1966)
- MASERATI Sebring 4.0 (1967-1969)
- MONTEVERDI 375 7.2 (380 LE) (1967-1976)
- PANTHER De Ville 4.2 (1975-1985)
- PANTHER De Ville 5.3 (1975-1985)
- PANTHER FF 4.0 (1974-1975)
- PANTHER J72 4.2 (1972-1986)
- PANTHER J72 5.3 (1972-1986)
- TVR 280 2.8 (1984-1986)
- TVR 350 3.5 (1983-1986)
- TVR 390 3.9 (1984-1986)
- 37.670 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések