EBC DP2101 Greenstuff fékbetét szett két tárcsához
- Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Megnövelt teljesítmény és magasabb hőmérsékleti határ jellemzi.
- Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
- Leginkább a könnyebb és közepes tömegű autókhoz megfelelő.
- Nagytömegű autókhoz inkább Redstuff verzió az optimális.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz, és igen tartós fékbetét a kategóriában.
- Zöld műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem pályázásra és versenyzésre készül.
Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Legalább ilyen fékbetét való azoknak, akik normál vagy sportos közlekedéshez nagyon biztonságos féket szeretnének az autójukra, és nem szeretnének kísérletezni.
- Érezhetően megnövelt fékteljesítménye miatt rövidebb fékút várható azonos tempóról és azonos körülmények mellett. Ezeket a tulajdonságokat összehasonlító teszteken bizonyította.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- A Blackstuff betétek ugyan lényegesen olcsóbbak, viszont nagyobb fékhatása és a tartóssága miatt, sokak szerint a Greenstuff mégis gazdaságosabb megoldás hosszú távon.
- Magas (m-0,5) körüli súrlódási együtthatója ellenére sem koptatja a féktárcsákat ez a 650 ℃-ig terhelhető fékbetét, ráadásul még 20-25% fékpor csökkenés is jellemzi.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [9 modellnél]
- BOND Equipe 2.0 (1967-1970)
- FIAT 1300 1.3 (1961-1967)
- PEUGEOT 204 1.1 (1965-1966)
- PEUGEOT 404 1.6 (1968-1975)
- PEUGEOT 404 1.9 Diesel (1968-1975)
- SIMCA 1300 1.3 (1963-1966)
- SIMCA 1500 1.5 (1963-1966)
- ZASTAVA 1300 1.3 (1970-1979)
- ZASTAVA 1500 1.5 (1970-1983)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [125 modellnél]
- AC 3000ME 3.0 (1979-1986)
- ALFA ROMEO 2600 2.6 (1964-1969)
- ALFA ROMEO Giulia Spider (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.3 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint Speciale (101) 1.6 (1962-1966)
- ALFA ROMEO Giulietta 1.3 (1963-1965)
- ASTON MARTIN DB5 4.0 (282 LE) (1963-1965)
- ASTON MARTIN DB5 Vantage 4.0 (315 LE) (1964-1965)
- ASTON MARTIN DB6 4.0 (282 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DB6 Vantage 4.0 (325 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DBS 4.0 (1967-1973)
- ASTON MARTIN DBS V8 5.3 (1969-1972)
- ASTON MARTIN Lagonda 5.3 (1976-1978)
- ASTON MARTIN Lagonda 5.3 (1978-1990)
- ASTON MARTIN Short Chassis Volante 4.0 (1965-1966)
- BRISTOL 409 5.2 (1965-1967)
- BRISTOL 410 5.2 (1967-1969)
- BRISTOL 411 6.3 (1968-1973)
- BRISTOL 411 6.6 (1973-1976)
- BRISTOL 412 5.9 (1975-1978)
- BRISTOL 412 6.6 (1975-1982)
- BRISTOL 603 5.2 (1976-1978)
- BRISTOL 603 5.9 (1976-1983)
- BRISTOL Beaufighter 5.9 Turbo (1980-1983)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1972-1973)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1973-1981)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1982-1993)
- DAIMLER DS420 Limousine 4.2 (1975-1978)
- DAIMLER DS420 Limousine 4.2 (1978-1992)
- DAIMLER Sovereign 2.8 (1969-1973)
- DAIMLER Sovereign 2.8 (1973-1975)
- DAIMLER Sovereign 3.4 (1975-1979)
- DAIMLER Sovereign 3.4 (1980-1983)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1966-1973)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1973-1979)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1980-1986)
- DAIMLER Sovereign 420 4.2 (1966-1969)
- DE LOREAN DMC-12 2.8 (150 LE) (1981-1983)
- DE TOMASO Deauville 5.8 (300 LE) (1971-1985)
- DE TOMASO Longchamps 5.8 (1974-1988)
- DINO 206 2.0 (1968-1969)
- FERRARI 206 2.0 (1967-1969)
- FERRARI 330 GTC 4.0 (1966-1968)
- FERRARI 330 GTS 4.0 (1966-1968)
- FERRARI 365 GTB 4.4 (1967-1970)
- FERRARI 365 GTC 4.4 (1968-1970)
- FIAT 1500 1.5 (1964-1968)
- FIAT 1600S 1.6 (1961-1968)
- FIAT 1800S 1.8 (1961-1968)
- FIAT 2300 2.3 (1964-1968)
- FIAT Dino 2.0 (160 LE) (1965-1969)
- ISO Fidia 5.4 (1968-1974)
- ISO Fidia 5.7 (1968-1974)
- ISO Fidia 5.8 (1968-1974)
- ISO Grifo 5.4 (1968-1974)
- ISO Grifo 5.7 (1968-1974)
- ISO Grifo 7.0 (1969-1974)
- ISO Grifo 7.4 (1969-1974)
- ISO Lele 5.4 (1969-1974)
- ISO Lele 5.8 (1970-1974)
- ISO Rivolta IR 300 5.4 (1968-1970)
- ISO Rivolta IR 340 5.4 (1968-1970)
- JAGUAR 420 4.2 (1966-1969)
- JAGUAR E-Type 2+2 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 5.3 (272 LE) (1971-1975)
- JAGUAR Mk10 3.8 (1961-1964)
- JAGUAR XJ12 5.3 (1968-1973)
- JAGUAR XJ12 5.3 (1973-1993)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1972-1973)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1973-1975)
- JAGUAR XJ6 3.4 (1975-1979)
- JAGUAR XJ6 3.4 (1979-1986)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1972-1973)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1973-1979)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1979-1986)
- JAGUAR XJR-S 5.3 (1988-1990)
- JAGUAR XJR-S 6.0 (1989-1993)
- JAGUAR XJS 3.6 (1983-1992)
- JAGUAR XJS 4.0 (1991-1993)
- JAGUAR XJS 5.3 (1975-1979)
- JAGUAR XJS 5.3 (1979-1980)
- JAGUAR XJS 5.3 (1980-1992)
- JENSEN FF 6.3 (1966-1972)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1969-1971)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1971-1972)
- JENSEN Interceptor 7.2 (1973-1976)
- JENSEN Interceptor SP 7.2 (1971-1976)
- LAMBORGHINI 350 GT 3.5 (280 LE) (1964-1966)
- LAMBORGHINI 400 GT 3.9 (324 LE) (1966-1968)
- MASERATI 3500 GT 3.5 (1962-1964)
- MASERATI Ghibli (AM115) 4.7 (310 LE) (1968-1973)
- MASERATI Ghibli (AM115) 4.9 (335 LE) (1970-1973)
- MASERATI Mexico 4.1 (1965-1973)
- MASERATI Mexico 4.7 (1965-1973)
- MASERATI Mistral 3.5 (1963-1964)
- MASERATI Mistral 3.7 (1964-1966)
- MASERATI Mistral 4.0 (1967-1969)
- MASERATI Quattroporte (AM107) 4.1 (260 LE) (1963-1966)
- MASERATI Quattroporte (AM107) 4.7 (290 LE) (1966-1970)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.1 (255 LE) (1979-1985)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.1 (255 LE) (1979-1985)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1979-1986)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1979-1986)
- MASERATI Quattroporte (AM330) 4.9 (280 LE) (1987-1990)
- MASERATI Sebring 3.5 (1963-1964)
- MASERATI Sebring 3.7 (1964-1966)
- MASERATI Sebring 4.0 (1967-1969)
- PANTHER De Ville 4.2 (1975-1985)
- PANTHER De Ville 5.3 (1975-1985)
- PANTHER J72 4.2 (1972-1986)
- PANTHER J72 5.3 (1972-1986)
- SIATA TS 1.5 (1961-1964)
- SIATA TS 1.6 (1964)
- TVR 280 2.8 (1984-1986)
- TVR 350 3.5 (1983-1986)
- TVR 390 3.9 (1984-1986)
- TVR 400 4.0 (1988-1991)
- TVR 420 4.2 (1986-1988)
- TVR 450 4.4 (1986-1990)
- TVR Tasmin 200 2.0 (1979-1984)
- TVR Tasmin 280 2.8 (1980-1984)
- 25.130 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések