EBC DP2543 Greenstuff fékbetét szett két tárcsához
- Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Megnövelt teljesítmény és magasabb hőmérsékleti határ jellemzi.
- Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
- Leginkább a könnyebb és közepes tömegű autókhoz megfelelő.
- Nagytömegű autókhoz inkább Redstuff verzió az optimális.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz, és igen tartós fékbetét a kategóriában.
- Zöld műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem pályázásra és versenyzésre készül.
Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Legalább ilyen fékbetét való azoknak, akik normál vagy sportos közlekedéshez nagyon biztonságos féket szeretnének az autójukra, és nem szeretnének kísérletezni.
- Érezhetően megnövelt fékteljesítménye miatt rövidebb fékút várható azonos tempóról és azonos körülmények mellett. Ezeket a tulajdonságokat összehasonlító teszteken bizonyította.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- A Blackstuff betétek ugyan lényegesen olcsóbbak, viszont nagyobb fékhatása és a tartóssága miatt, sokak szerint a Greenstuff mégis gazdaságosabb megoldás hosszú távon.
- Magas (m-0,5) körüli súrlódási együtthatója ellenére sem koptatja a féktárcsákat ez a 650 ℃-ig terhelhető fékbetét, ráadásul még 20-25% fékpor csökkenés is jellemzi.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [35 modellnél]
- ASTON MARTIN DB4 Convertible 3.7 (1962-1963)
- ASTON MARTIN DB4 GT 3.7 (1960-1963)
- ASTON MARTIN DB4 GT 3.8 (1960-1963)
- ASTON MARTIN DB4 GT Zagato 3.7 (1961-1963)
- ASTON MARTIN Lagonda Rapide 4.0 (1961-1965)
- DAIMLER DR450 Limousine 4.6 (1961-1968)
- DAIMLER Majestic Major 4.6 (1961-1968)
- FACEL VEGA Excellence 5.9 (1959-1964)
- FACEL VEGA Excellence 6.3 (1959-1964)
- FACEL VEGA Excellence 6.4 (1959-1964)
- FACEL VEGA HK 500 5.9 (1957-1962)
- FACEL VEGA HK 500 6.3 (1960-1962)
- FACEL VEGA II 6.3 (1961-1964)
- FACEL VEGA II 6.7 (1963-1964)
- FERRARI 250 GT 3.0 (1960-1964)
- FERRARI 275 GT 3.3 (1964-1966)
- FERRARI 330 4.0 (1963-1968)
- FERRARI 330 GT 4.0 (1964-1967)
- FERRARI 365 4.4 (1966-1967)
- FERRARI 365 GT 4.4 (1966-1970)
- FERRARI 400 Superamerica 4.0 (1959-1964)
- FERRARI 500 Super 5.0 (1964-1966)
- ISO Fidia 5.4 (1967-1968)
- ISO Fidia 5.7 (1967-1968)
- ISO Fidia 5.8 (1967-1968)
- ISO Grifo 5.4 (1963-1968)
- ISO Grifo 5.7 (1963-1968)
- ISO Rivolta IR 300 5.4 (1962-1968)
- ISO Rivolta IR 340 5.4 (1962-1968)
- JAGUAR 420G 4.2 (1966-1970)
- JAGUAR Mk10 3.8 (1961-1964)
- JAGUAR Mk10 4.2 (1964-1966)
- JAGUAR Mk9 3.8 (1958-1961)
- LAGONDA Rapide 4.0 (1961-1965)
- MERCEDES-BENZ 600 Pullman (W100) 6.3 (1963-1981)
- 33.800 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések