ASTON MARTIN V8 Coupe 5.3 (1996-2000)

EBC fékbetét féktárcsa ASTON MARTIN V8 Coupe 5.3 (1996-2000) Évjáratok: 1996,1997,1998,1999,2000

Első tengely fékalkatrészek

EBC DP4002R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
    • Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
    • Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utcai járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók.
    • A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 48.360 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC DP3002C Redstuff fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
    • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
    • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
    • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
    • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Jó fékhatás, valamint extrém kevés fékpor és hosszú élettartam jellemzi ezt a profi, kerámia bázisú, Redstuff nevezetű fékbetét szériát.
    • Nehezebb súlyú és nagyobb teljesítményű autók normál és sportos használatához lett fejlesztve. Azzal kiváló súrlódási értékkel, ami (mu0,5) körüli és akár még 750 ℃–ig is terhelhető, azt gondolhatnánk, hogy minden terhelést elbír, de valami miatt mégsem alkalmas pályázni.
    • NEM KOPTATJA a jó minőségű tárcsákat! Olyannyira, hogy egy ügyfelünk több mint 120 000km megtétele után küldött fényképeket az EBC GD tárcsáiról, amelyeket piros betétekkel használt. Ráadásul még most is láthatók a fúrási-marási minták a fékszalag felületén (nézd meg a vásárlói visszajelzések között).
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár 10 méter körüli értékkel is rövidülhet a járművünk fékútja az autós újságok által végzett tesztek szerint.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 40.710 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC DP9002 Orangestuff verseny fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

    • Hosszú távú versenyekre fejlesztett, kiváló minőségű fékbetét.
    • Súrlódási együttható 0,5mu, ami terhelés alatt 0,6 fölé emelkedik.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding hajlama.
    • Ez a termék nem rendelkezik R90 európai közúti engedéllyel!
    • Narancssárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
    • A verseny fékbetétek között igen tartós és tárcsakímélő.

    Európában nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy a Bluestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    • Hosszú távú versenyekre fejlesztett, kiváló minőségű fékbetét.
    • Súrlódási együttható 0,5mu, ami terhelés alatt 0,6 fölé emelkedik.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding hajlama.
    • Ez a termék nem rendelkezik R90 európai közúti engedéllyel!
    • Narancssárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
    • A verseny fékbetétek között igen tartós és tárcsakímélő.

    Európában nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy a Bluestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    2016 óta van piacon ez a termék, és az elmúlt évek során már bizonyította az Orangestuff vegyület, hogy egy kiváló megoldás a közepes és hosszabb ideig tartó versenyeken. Azokban az országokban, ahol nem szükséges az R90 regisztráció, közutakon is használják a nagyon sportosan közlekedő autósok.

    • Pályázáshoz, versenyzéshez, leginkább hosszú távú gyorsasági futamok igénybevételéhez lett kifejlesztve ez a minőségi verseny fékbetét.
    • Anyaga a legmagasabb szintet képviseli és a gyári tesztek szerint 40-60%-kal tartósabb és még valamennyivel harapósabb is, mint a korábbi fejlesztések.
    • Kísérletek alkalmával bizonyították, hogy vörösen izzó féktárcsákkal is határozott és egyenletes, jól adagolható fékteljesítményt nyújt. Laborkörülmények között, még az 1000 Celsius fok fölé hevített tárcsával is kiváló fékerőt produkált egy minimális féding hajlam mellett.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén.
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól.
    • Nem rendelkezik R90 jóváhagyással, ezért nem használható közúti forgalomban.

    Adatok betöltése ...

  • 66.390 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

vágólapra másolva!

  • Adatok betöltése ...

  • ÉRDEKLŐDJÖN! (2 db tárcsa)
    ';
  • '

    EBC DP41131R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

      • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
      • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
      • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
      • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
      • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
      • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
      • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
      • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

      Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
      • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
      • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
      • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
      • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
      • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
      • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
      • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

      Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      • Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
      • Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
      • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
      • Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
      • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
      • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
      • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

      Adatok betöltése ...

    • 64.640 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
    • '

    EBC DP31131C Redstuff fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

      • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
      • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
      • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
      • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
      • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
      • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
      • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Nem pályázásra és versenyzésre készül.

      Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
      • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
      • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
      • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
      • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
      • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
      • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Nem pályázásra és versenyzésre készül.

      Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      • Jó fékhatás, valamint extrém kevés fékpor és hosszú élettartam jellemzi ezt a profi, kerámia bázisú, Redstuff nevezetű fékbetét szériát.
      • Nehezebb súlyú és nagyobb teljesítményű autók normál és sportos használatához lett fejlesztve. Azzal kiváló súrlódási értékkel, ami (mu0,5) körüli és akár még 750 ℃–ig is terhelhető, azt gondolhatnánk, hogy minden terhelést elbír, de valami miatt mégsem alkalmas pályázni.
      • NEM KOPTATJA a jó minőségű tárcsákat! Olyannyira, hogy egy ügyfelünk több mint 120 000km megtétele után küldött fényképeket az EBC GD tárcsáiról, amelyeket piros betétekkel használt. Ráadásul még most is láthatók a fúrási-marási minták a fékszalag felületén (nézd meg a vásárlói visszajelzések között).
      • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár 10 méter körüli értékkel is rövidülhet a járművünk fékútja az autós újságok által végzett tesztek szerint.
      • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
      • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
      • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

      Adatok betöltése ...

    • 59.840 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
    • '

    EBC DP5002NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

      • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
      • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
      • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
      • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
      • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
      • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
      • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

      Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
      • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
      • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
      • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
      • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
      • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
      • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

      Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).

      • A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
      • Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
      • A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
      • Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
      • A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
      • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
      • Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
      • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.

      R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html

      Adatok betöltése ...

    • 51.180 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
    • '

    EBC DP8002RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

      • Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
      • Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
      • Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
      • Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
      • Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
      • Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
      • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
      • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
      • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

      Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

      Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

      • Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
      • Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
      • Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
      • Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
      • Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
      • Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
      • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
      • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
      • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

      Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

      Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

      Egyértelmű hadüzenetet volt a konkurenciának ez a verseny fékbetét, amelynek súrlódó anyagát két évig tartó fejlesztés, tesztelés után fogadták el az EBC Racing-nál, és utána kezdték meg a gyártását. Az RP-1 szándékosan mérsékelt súrlódási reakcióval rendelkezik, amelynek átlaga 0,45 mu, és ezt 750 °C-ig képes féding (fakulás) nélkül produkálni. A konkurencia verseny keverékeivel ellentétben azonban rendkívül progresszív és jóindulatú reakciójellemzőkkel rendelkezik, amely kivételes „érzetet” nyújt minden egyes fékezés során.

      • Az RP-1 stabil és alacsonyabb súrlódási szintje lehetővé teszi a fékpedál durvább működtetését, ami különösen előnyös azoknál az autóknál, amelyeknél intenzív a fékszervó (például: Mk7 VW Golf GTI, BMW M, Audi RS modellek stb.).
      • Az erős fékszervóval rendelkező járműveken az RP-1 némileg ellensúlyozza a fékrendszer túlzott érzékenységét, és így mérsékeltebben, egyenletesebben reagál a pályán.
      • Néhány modern járműnél úgy érezzük, hogy a legnagyobb fékezésekhez elegendő akár 2cm-t benyomni a pedálon. Ez az éles érzés azt a benyomást kelti, az átlagvezetőben, hogy az autónak nagyon jó fékei vannak, viszont a tapasztalt pályázók és versenyzők tudják, hogy a túlzott fék reakció nagyon nem kívánatos a precíz vezetéshez a pályán.
      • A pályákon történő teljesítmény-vezetéshez az kell, hogy megtalálja a vezető a kerekek fékezhetőségének határait, és pontosan ezt teszi lehetővé az RP-1 azoknál a gépeknél, amelyek túl erős a szervóhatás.
      • Az RP-1 különösen alkalmas az ABS nélküli járművekhez, ahol a direkt visszajelzés elengedhetetlen a kerék blokkolásának elkerülése érdekében.
      • Sokszor okoznak Big Brake Kittek is problémákat, mert általuk túlvezérelté válhatnak fékrendszerek, mivel a megnövelt tárcsaátmérő mellett, többnyire megmarad az eredeti főfékhenger, és ez szintén túlzott szervó érzetet produkál. Ilyen esetekben is segíthet megszüntetni az RP-1 fékbetét a rossz adagolhatóságot, helyreállítva a progresszívebb és kontrolálhatóbb tulajdonságokat.

      Az EBC Brakes Racing RP-1 fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-1-racing-brake-pads/

      Adatok betöltése ...

    • 57.880 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
    • '
    Első tengelyHátsó tengelyKiegészítők

    Hátsó tengely fékalkatrészek

    EBC DP41504R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

      • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
      • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
      • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
      • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
      • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
      • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
      • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
      • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

      Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
      • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
      • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
      • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
      • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
      • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
      • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
      • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

      Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      • Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
      • Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
      • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
      • Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
      • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
      • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
      • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

      Adatok betöltése ...

    • 39.360 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
    • '

    EBC DP31504C Redstuff fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

      • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
      • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
      • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
      • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
      • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
      • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
      • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Nem pályázásra és versenyzésre készül.

      Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
      • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
      • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
      • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
      • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
      • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
      • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Nem pályázásra és versenyzésre készül.

      Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      • Jó fékhatás, valamint extrém kevés fékpor és hosszú élettartam jellemzi ezt a profi, kerámia bázisú, Redstuff nevezetű fékbetét szériát.
      • Nehezebb súlyú és nagyobb teljesítményű autók normál és sportos használatához lett fejlesztve. Azzal kiváló súrlódási értékkel, ami (mu0,5) körüli és akár még 750 ℃–ig is terhelhető, azt gondolhatnánk, hogy minden terhelést elbír, de valami miatt mégsem alkalmas pályázni.
      • NEM KOPTATJA a jó minőségű tárcsákat! Olyannyira, hogy egy ügyfelünk több mint 120 000km megtétele után küldött fényképeket az EBC GD tárcsáiról, amelyeket piros betétekkel használt. Ráadásul még most is láthatók a fúrási-marási minták a fékszalag felületén (nézd meg a vásárlói visszajelzések között).
      • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár 10 méter körüli értékkel is rövidülhet a járművünk fékútja az autós újságok által végzett tesztek szerint.
      • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
      • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
      • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

      Adatok betöltése ...

    • 34.550 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
    • '

    EBC DP41165R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

      • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
      • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
      • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
      • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
      • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
      • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
      • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
      • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

      Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
      • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
      • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
      • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
      • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
      • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
      • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
      • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

      Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      • Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
      • Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
      • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
      • Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
      • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
      • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
      • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

      Adatok betöltése ...

    • 37.520 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
    • '

    EBC DP31165C Redstuff fékbetét szett két tárcsához vágólapra másolva!

      • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
      • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
      • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
      • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
      • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
      • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
      • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Nem pályázásra és versenyzésre készül.

      Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
      • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
      • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
      • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
      • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
      • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
      • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
      • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
      • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
      • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

      Nem pályázásra és versenyzésre készül.

      Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

      Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

      • Jó fékhatás, valamint extrém kevés fékpor és hosszú élettartam jellemzi ezt a profi, kerámia bázisú, Redstuff nevezetű fékbetét szériát.
      • Nehezebb súlyú és nagyobb teljesítményű autók normál és sportos használatához lett fejlesztve. Azzal kiváló súrlódási értékkel, ami (mu0,5) körüli és akár még 750 ℃–ig is terhelhető, azt gondolhatnánk, hogy minden terhelést elbír, de valami miatt mégsem alkalmas pályázni.
      • NEM KOPTATJA a jó minőségű tárcsákat! Olyannyira, hogy egy ügyfelünk több mint 120 000km megtétele után küldött fényképeket az EBC GD tárcsáiról, amelyeket piros betétekkel használt. Ráadásul még most is láthatók a fúrási-marási minták a fékszalag felületén (nézd meg a vásárlói visszajelzések között).
      • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár 10 méter körüli értékkel is rövidülhet a járművünk fékútja az autós újságok által végzett tesztek szerint.
      • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
      • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
      • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

      Adatok betöltése ...

    • 32.710 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
    • '
    Első tengelyHátsó tengelyKiegészítők

    EBC Brakes kiegészítők