EBC DP5120NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához
- Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
- Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
- Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
- Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
- Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.
Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).
- A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
- Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
- A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
- Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
- A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.
R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [63 modellnél]
- ALFA ROMEO TZ1 1.6 (1963-1967)
- ALVIS TD21 3.0 (1959-1962)
- ALVIS TD21 3.0 (1962-1963)
- ALVIS TE21 3.0 (1964-1966)
- ALVIS TF21 3.0 (1966-1968)
- ASA 1000 GT 1.0 (1962-1967)
- ASTON MARTIN DB MK3 3.7 (1959-1963)
- ASTON MARTIN DB4 Vantage 3.7 (1961-1963)
- BMW 2600 502 2.6 (1961-1963)
- BMW 3200 502 3.2 (1962-1965)
- BMW 507 3.2 (150 LE) (1956-1959)
- BMW 700 0.7 (30 LE) (1960-1965)
- BRISTOL 406 2.2 (1958-1961)
- BRISTOL 407 5.1 (1961-1963)
- BRISTOL 408 5.1 (1963-1965)
- BRISTOL 408 5.2 (1965-1966)
- DAIMLER 2.5 Litre V8 2.5 (1962-1967)
- DAIMLER Majestic 3.8 (1959-1962)
- DAIMLER V8-250 2.5 (1967-1969)
- DATSUN Sports 1600 1.6 (1965-1970)
- DATSUN Sports 2000 2.0 (1967-1970)
- FACEL VEGA 6 2.8 (1964)
- FACEL VEGA Facellia 1.6 (1959-1964)
- FACEL VEGA III 2.0 (1963-1964)
- ISUZU Bellet 1.5 (1965-1968)
- ISUZU Bellet GT 1.6 (1965-1968)
- JAGUAR 240 2.4 (1967-1969)
- JAGUAR 340 3.4 (1967-1969)
- JAGUAR E-Type 3.8 (265 LE) (1961-1968)
- JAGUAR E-Type 4.2 (265 LE) (1964-1968)
- JAGUAR Mk1 2.4 (1955-1959)
- JAGUAR Mk1 3.4 (1957-1959)
- JAGUAR Mk2 2.4 (1959-1967)
- JAGUAR Mk2 3.4 (1959-1967)
- JAGUAR Mk2 3.8 (1959-1967)
- JAGUAR S Model 3.4 (1967-1968)
- JAGUAR S Model 3.8 (1966-1968)
- JAGUAR XK150 3.4 (1958-1960)
- JAGUAR XK150 3.8 (1959-1961)
- JENSEN 541 R 4.0 (1959-1960)
- JENSEN 541 S 4.0 (1960-1963)
- JENSEN CV8 5.9 (305 LE) (1962-1963)
- JENSEN CV8 5.9 (305 LE) (1963-1964)
- JENSEN CV8 6.3 (330 LE) (1964-1966)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1966-1969)
- LANCIA Flaminia 2.5 (1958-1963)
- LANCIA Flaminia 2.8 (1963-1970)
- LANCIA Flavia 1.5 (1961-1967)
- LANCIA Flavia 1.8 (1963-1968)
- LANCIA Flavia 2.0 (1969-1971)
- LANCIA Fulvia 1.1 (1963-1969)
- LANCIA Fulvia 1.2 (1965-1967)
- LANCIA Fulvia 1.3 (1967-1970)
- LANCIA Fulvia 1.6 (1968-1970)
- LEA FRANCIS Lynx 2.5 (1960-1962)
- MERCEDES-BENZ 600 (W100) 6.3 (1963-1981)
- MERCEDES-BENZ W112 300 SE (1961-1963)
- MG A 1.6 TC (100 LE) (1958-1960)
- NISSAN Sports 1600 1.6 (1965-1970)
- NISSAN Sports 2000 2.0 (1967-1970)
- ROVER P6 2.0 (1963-1965)
- TOYOTA 2000 GT 2.0 (1967-1970)
- TOYOTA 2000 GT 2.3 (1967-1970)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [83 modellnél]
- ALFA ROMEO TZ1 1.6 (1963-1967)
- ALVIS TD21 3.0 (1962-1963)
- ALVIS TE21 3.0 (1964-1966)
- ALVIS TF21 3.0 (1966-1968)
- ASA 1000 GT 1.0 (1962-1967)
- ASTON MARTIN DB MK3 3.7 (1959-1963)
- ASTON MARTIN DB4 Vantage 3.7 (1961-1963)
- ASTON MARTIN Lagonda Rapide 4.0 (1961-1965)
- BIZZARRINI 5300 GT Strada 5.4 (1964-1968)
- BRISTOL 406 2.2 (1958-1961)
- BRISTOL 407 5.1 (1961-1963)
- BRISTOL 408 5.1 (1963-1965)
- BRISTOL 408 5.2 (1965-1966)
- DAIMLER 2.5 Litre V8 2.5 (1962-1967)
- DAIMLER DR450 Limousine 4.6 (1961-1968)
- DAIMLER Majestic 3.8 (1959-1962)
- DAIMLER Majestic Major 4.6 (1961-1968)
- DAIMLER V8-250 2.5 (1967-1969)
- FACEL VEGA 6 2.8 (1964)
- FACEL VEGA Excellence 5.9 (1959-1964)
- FACEL VEGA Excellence 6.3 (1959-1964)
- FACEL VEGA Excellence 6.4 (1959-1964)
- FACEL VEGA Facellia 1.6 (1959-1964)
- FACEL VEGA HK 500 5.9 (1957-1962)
- FACEL VEGA HK 500 6.3 (1960-1962)
- FACEL VEGA II 6.3 (1961-1964)
- FACEL VEGA II 6.7 (1963-1964)
- FACEL VEGA III 2.0 (1963-1964)
- FERRARI 250 GT 3.0 (1960-1964)
- FERRARI 275 GT 3.3 (1964-1966)
- FERRARI 330 4.0 (1963-1968)
- FERRARI 330 GT 4.0 (1964-1967)
- FERRARI 365 4.4 (1966-1967)
- FERRARI 365 GT 4.4 (1966-1970)
- FERRARI 400 Superamerica 4.0 (1959-1964)
- FERRARI 500 Super 5.0 (1964-1966)
- ISO Fidia 5.4 (1967-1968)
- ISO Fidia 5.7 (1967-1968)
- ISO Fidia 5.8 (1967-1968)
- ISO Grifo 5.4 (1963-1968)
- ISO Grifo 5.7 (1963-1968)
- ISO Rivolta IR 300 5.4 (1962-1968)
- ISO Rivolta IR 340 5.4 (1962-1968)
- JAGUAR 240 2.4 (1967-1969)
- JAGUAR 340 3.4 (1967-1969)
- JAGUAR 420G 4.2 (1966-1970)
- JAGUAR E-Type 3.8 (265 LE) (1961-1968)
- JAGUAR E-Type 4.2 (265 LE) (1964-1968)
- JAGUAR Mk1 2.4 (1955-1959)
- JAGUAR Mk1 3.4 (1957-1959)
- JAGUAR Mk10 3.8 (1961-1964)
- JAGUAR Mk10 4.2 (1964-1966)
- JAGUAR Mk2 2.4 (1959-1967)
- JAGUAR Mk2 3.4 (1959-1967)
- JAGUAR Mk2 3.8 (1959-1967)
- JAGUAR Mk9 3.8 (1958-1961)
- JAGUAR S Model 3.4 (1967-1968)
- JAGUAR S Model 3.8 (1966-1968)
- JAGUAR XK150 3.4 (1958-1960)
- JAGUAR XK150 3.8 (1959-1961)
- JENSEN 541 R 4.0 (1959-1960)
- JENSEN 541 S 4.0 (1960-1963)
- JENSEN CV8 5.9 (305 LE) (1962-1963)
- JENSEN CV8 5.9 (305 LE) (1963-1964)
- JENSEN CV8 6.3 (330 LE) (1964-1966)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1966-1969)
- LAGONDA Rapide 4.0 (1961-1965)
- LANCIA Flaminia 2.5 (1958-1963)
- LANCIA Flaminia 2.8 (1963-1970)
- LANCIA Flavia 1.5 (1961-1967)
- LANCIA Flavia 1.8 (1963-1968)
- LANCIA Flavia 2.0 (1969-1971)
- LANCIA Fulvia 1.1 (1963-1969)
- LANCIA Fulvia 1.2 (1965-1967)
- LANCIA Fulvia 1.3 (1967-1970)
- LANCIA Fulvia 1.6 (1968-1970)
- LEA FRANCIS Lynx 2.5 (1960-1962)
- MERCEDES-BENZ W112 300 SE (1961-1963)
- MERCEDES-BENZ W112 300 SE (1964-1965)
- MG A 1.6 TC (100 LE) (1958-1960)
- ROVER P6 2.0 (1963-1965)
- TOYOTA 2000 GT 2.0 (1967-1970)
- TOYOTA 2000 GT 2.3 (1967-1970)
- 49.070 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések