EBC DP4120R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához
- Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
- A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
- Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
- Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
- Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.
Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
- Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [63 modellnél]
- ALFA ROMEO TZ1 1.6 (1963-1967)
- ALVIS TD21 3.0 (1959-1962)
- ALVIS TD21 3.0 (1962-1963)
- ALVIS TE21 3.0 (1964-1966)
- ALVIS TF21 3.0 (1966-1968)
- ASA 1000 GT 1.0 (1962-1967)
- ASTON MARTIN DB MK3 3.7 (1959-1963)
- ASTON MARTIN DB4 Vantage 3.7 (1961-1963)
- BMW 2600 502 2.6 (1961-1963)
- BMW 3200 502 3.2 (1962-1965)
- BMW 507 3.2 (150 LE) (1956-1959)
- BMW 700 0.7 (30 LE) (1960-1965)
- BRISTOL 406 2.2 (1958-1961)
- BRISTOL 407 5.1 (1961-1963)
- BRISTOL 408 5.1 (1963-1965)
- BRISTOL 408 5.2 (1965-1966)
- DAIMLER 2.5 Litre V8 2.5 (1962-1967)
- DAIMLER Majestic 3.8 (1959-1962)
- DAIMLER V8-250 2.5 (1967-1969)
- DATSUN Sports 1600 1.6 (1965-1970)
- DATSUN Sports 2000 2.0 (1967-1970)
- FACEL VEGA 6 2.8 (1964)
- FACEL VEGA Facellia 1.6 (1959-1964)
- FACEL VEGA III 2.0 (1963-1964)
- ISUZU Bellet 1.5 (1965-1968)
- ISUZU Bellet GT 1.6 (1965-1968)
- JAGUAR 240 2.4 (1967-1969)
- JAGUAR 340 3.4 (1967-1969)
- JAGUAR E-Type 3.8 (265 LE) (1961-1968)
- JAGUAR E-Type 4.2 (265 LE) (1964-1968)
- JAGUAR Mk1 2.4 (1955-1959)
- JAGUAR Mk1 3.4 (1957-1959)
- JAGUAR Mk2 2.4 (1959-1967)
- JAGUAR Mk2 3.4 (1959-1967)
- JAGUAR Mk2 3.8 (1959-1967)
- JAGUAR S Model 3.4 (1967-1968)
- JAGUAR S Model 3.8 (1966-1968)
- JAGUAR XK150 3.4 (1958-1960)
- JAGUAR XK150 3.8 (1959-1961)
- JENSEN 541 R 4.0 (1959-1960)
- JENSEN 541 S 4.0 (1960-1963)
- JENSEN CV8 5.9 (305 LE) (1962-1963)
- JENSEN CV8 5.9 (305 LE) (1963-1964)
- JENSEN CV8 6.3 (330 LE) (1964-1966)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1966-1969)
- LANCIA Flaminia 2.5 (1958-1963)
- LANCIA Flaminia 2.8 (1963-1970)
- LANCIA Flavia 1.5 (1961-1967)
- LANCIA Flavia 1.8 (1963-1968)
- LANCIA Flavia 2.0 (1969-1971)
- LANCIA Fulvia 1.1 (1963-1969)
- LANCIA Fulvia 1.2 (1965-1967)
- LANCIA Fulvia 1.3 (1967-1970)
- LANCIA Fulvia 1.6 (1968-1970)
- LEA FRANCIS Lynx 2.5 (1960-1962)
- MERCEDES-BENZ 600 (W100) 6.3 (1963-1981)
- MERCEDES-BENZ W112 300 SE (1961-1963)
- MG A 1.6 TC (100 LE) (1958-1960)
- NISSAN Sports 1600 1.6 (1965-1970)
- NISSAN Sports 2000 2.0 (1967-1970)
- ROVER P6 2.0 (1963-1965)
- TOYOTA 2000 GT 2.0 (1967-1970)
- TOYOTA 2000 GT 2.3 (1967-1970)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [83 modellnél]
- ALFA ROMEO TZ1 1.6 (1963-1967)
- ALVIS TD21 3.0 (1962-1963)
- ALVIS TE21 3.0 (1964-1966)
- ALVIS TF21 3.0 (1966-1968)
- ASA 1000 GT 1.0 (1962-1967)
- ASTON MARTIN DB MK3 3.7 (1959-1963)
- ASTON MARTIN DB4 Vantage 3.7 (1961-1963)
- ASTON MARTIN Lagonda Rapide 4.0 (1961-1965)
- BIZZARRINI 5300 GT Strada 5.4 (1964-1968)
- BRISTOL 406 2.2 (1958-1961)
- BRISTOL 407 5.1 (1961-1963)
- BRISTOL 408 5.1 (1963-1965)
- BRISTOL 408 5.2 (1965-1966)
- DAIMLER 2.5 Litre V8 2.5 (1962-1967)
- DAIMLER DR450 Limousine 4.6 (1961-1968)
- DAIMLER Majestic 3.8 (1959-1962)
- DAIMLER Majestic Major 4.6 (1961-1968)
- DAIMLER V8-250 2.5 (1967-1969)
- FACEL VEGA 6 2.8 (1964)
- FACEL VEGA Excellence 5.9 (1959-1964)
- FACEL VEGA Excellence 6.3 (1959-1964)
- FACEL VEGA Excellence 6.4 (1959-1964)
- FACEL VEGA Facellia 1.6 (1959-1964)
- FACEL VEGA HK 500 5.9 (1957-1962)
- FACEL VEGA HK 500 6.3 (1960-1962)
- FACEL VEGA II 6.3 (1961-1964)
- FACEL VEGA II 6.7 (1963-1964)
- FACEL VEGA III 2.0 (1963-1964)
- FERRARI 250 GT 3.0 (1960-1964)
- FERRARI 275 GT 3.3 (1964-1966)
- FERRARI 330 4.0 (1963-1968)
- FERRARI 330 GT 4.0 (1964-1967)
- FERRARI 365 4.4 (1966-1967)
- FERRARI 365 GT 4.4 (1966-1970)
- FERRARI 400 Superamerica 4.0 (1959-1964)
- FERRARI 500 Super 5.0 (1964-1966)
- ISO Fidia 5.4 (1967-1968)
- ISO Fidia 5.7 (1967-1968)
- ISO Fidia 5.8 (1967-1968)
- ISO Grifo 5.4 (1963-1968)
- ISO Grifo 5.7 (1963-1968)
- ISO Rivolta IR 300 5.4 (1962-1968)
- ISO Rivolta IR 340 5.4 (1962-1968)
- JAGUAR 240 2.4 (1967-1969)
- JAGUAR 340 3.4 (1967-1969)
- JAGUAR 420G 4.2 (1966-1970)
- JAGUAR E-Type 3.8 (265 LE) (1961-1968)
- JAGUAR E-Type 4.2 (265 LE) (1964-1968)
- JAGUAR Mk1 2.4 (1955-1959)
- JAGUAR Mk1 3.4 (1957-1959)
- JAGUAR Mk10 3.8 (1961-1964)
- JAGUAR Mk10 4.2 (1964-1966)
- JAGUAR Mk2 2.4 (1959-1967)
- JAGUAR Mk2 3.4 (1959-1967)
- JAGUAR Mk2 3.8 (1959-1967)
- JAGUAR Mk9 3.8 (1958-1961)
- JAGUAR S Model 3.4 (1967-1968)
- JAGUAR S Model 3.8 (1966-1968)
- JAGUAR XK150 3.4 (1958-1960)
- JAGUAR XK150 3.8 (1959-1961)
- JENSEN 541 R 4.0 (1959-1960)
- JENSEN 541 S 4.0 (1960-1963)
- JENSEN CV8 5.9 (305 LE) (1962-1963)
- JENSEN CV8 5.9 (305 LE) (1963-1964)
- JENSEN CV8 6.3 (330 LE) (1964-1966)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1966-1969)
- LAGONDA Rapide 4.0 (1961-1965)
- LANCIA Flaminia 2.5 (1958-1963)
- LANCIA Flaminia 2.8 (1963-1970)
- LANCIA Flavia 1.5 (1961-1967)
- LANCIA Flavia 1.8 (1963-1968)
- LANCIA Flavia 2.0 (1969-1971)
- LANCIA Fulvia 1.1 (1963-1969)
- LANCIA Fulvia 1.2 (1965-1967)
- LANCIA Fulvia 1.3 (1967-1970)
- LANCIA Fulvia 1.6 (1968-1970)
- LEA FRANCIS Lynx 2.5 (1960-1962)
- MERCEDES-BENZ W112 300 SE (1961-1963)
- MERCEDES-BENZ W112 300 SE (1964-1965)
- MG A 1.6 TC (100 LE) (1958-1960)
- ROVER P6 2.0 (1963-1965)
- TOYOTA 2000 GT 2.0 (1967-1970)
- TOYOTA 2000 GT 2.3 (1967-1970)
- 46.070 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések