EBC DP5105NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához
- Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
- Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
- Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
- Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
- Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.
Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).
- A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
- Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
- A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
- Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
- A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.
R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [43 modellnél]
- DAF 45 0.8 (1966-1975)
- DAF 46 0.8 (1975-1976)
- DAF 55 1.1 (1966-1975)
- DAF 66 1.1 (1972-1975)
- DAF 66 1.3 (1972-1975)
- DAF 66 Marathon 1.1 (1973-1975)
- DAF 66 Marathon 1.3 (1973-1975)
- DKW F12 0.9 (1963-1966)
- GLAS 1004 1.0 (1962-1968)
- GLAS 1204 1.2 (1963-1968)
- GLAS 1300 GT 1.3 (1963-1967)
- GLAS 1304 1.3 (1963-1968)
- GLAS 1600 GT 1.6 (1966-1968)
- GLAS 1700 1.7 (1964-1967)
- GLAS 1700 GT 1.7 (1965-1967)
- NSU 1000 1.0 (1964-1973)
- NSU 1000TT 1.1 (1965-1967)
- NSU 1000TTS 1.1 (1967-1971)
- NSU 110 1.1 (1965-1967)
- NSU 110SC 1.2 (1967-1972)
- NSU 1200 1.2 (1967-1972)
- NSU 1200TT 1.2 (1967-1972)
- NSU Prinz 0.6 (1961-1973)
- NSU Spider 0.5 Rotary (1964-1967)
- NSU Sport Prinz 0.6 (1959-1967)
- OPEL Kadett 1.0 (1972-1973)
- OPEL Kadett 1.2 (1965-1974)
- OPEL Olympia 1.1 (1967-1970)
- SIMCA 1000 1.1 (1968-1976)
- SIMCA 1100 0.9 (1968-1980)
- SIMCA 1100 1.1 (1968-1976)
- VOLKSWAGEN 1500 (Type 3) 1.5 (1966-1967)
- VOLKSWAGEN 1600 (Type 3) 1.6 (1966-1971)
- VOLKSWAGEN Beetle 1300 1.3 (1971-1973)
- VOLKSWAGEN Beetle 1302 1.2 (1971-1972)
- VOLKSWAGEN Beetle 1302 1.3 (1971-1975)
- VOLKSWAGEN Beetle 1302 1.6 (1971-1974)
- VOLKSWAGEN Beetle 1500 1.5 (1971-1973)
- VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 14) 1.6 (1965-1967)
- VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 14) 1.6 (1967-1970)
- VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 14) 1.6 (1970-1972)
- VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 34) 1.5 (1965-1969)
- VOLVO 66 1.3 (1975-1980)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [64 modellnél]
- ALFA ROMEO 1750 GTV 1.75 (1967-1971)
- ALFA ROMEO 2000 GTV 2.0 (1971-1976)
- ALFA ROMEO 75 1.6 (1985-1989)
- ALFA ROMEO 75 1.6 (1989-1992)
- ALFA ROMEO 75 1.8 (1986-1989)
- ALFA ROMEO 75 1.8 (1989-1992)
- ALFA ROMEO Alfetta 1.6 (1972-1982)
- ALFA ROMEO Alfetta 1.6 (1982-1983)
- ALFA ROMEO Alfetta 1.8 (1972-1982)
- ALFA ROMEO Alfetta 1.8 (1982-1983)
- ALFA ROMEO Alfetta 2.0 (1976-1982)
- ALFA ROMEO Alfetta 2.0 (1982-1984)
- ALFA ROMEO Alfetta 2.0 Turbo Diesel (1979-1981)
- ALFA ROMEO Alfetta GT 1.6 (1976-1980)
- ALFA ROMEO Alfetta GT 1.8 (1974-1976)
- ALFA ROMEO Alfetta GTV 2.0 (1976-1983)
- ALFA ROMEO Alfetta GTV 2.0 Turbo (1979-1981)
- ALFA ROMEO Berlina 1750 1.75 (1968-1972)
- ALFA ROMEO Berlina 2000 2.0 (1971-1977)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.3 (1967-1968)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.3 (1968-1977)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.6 (1967-1968)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.6 (1968-1977)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.8 Diesel (1976-1977)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.3 (95 LE) (1977-1980)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.3 (95 LE) (1980-1983)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.3 (95 LE) (1983-1986)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.6 (108 LE) (1977-1980)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.6 (108 LE) (1980-1983)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.6 (108 LE) (1983-1986)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.8 (120 LE) (1979-1980)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.8 (120 LE) (1980-1983)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.8 (120 LE) (1983-1986)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 2.0 (128 LE) (1979-1980)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 2.0 (128 LE) (1980-1983)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 2.0 (128 LE) (1983-1986)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 2.0 Turbo (170 LE) (1982-1984)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 2.0 Turbo Diesel (82 LE) (1983-1985)
- ALFA ROMEO GT Junior 1.3 (1966-1967)
- ALFA ROMEO GT Junior 1.3 (1967-1977)
- ALFA ROMEO GT Junior 1.6 (1972-1976)
- ALFA ROMEO Montreal 2.6 (194 LE) (1970-1977)
- ALFA ROMEO Spider 1.3 (1968-1973)
- ALFA ROMEO Spider 1.6 (1966-1967)
- ALFA ROMEO Spider 1.6 (1972-1981)
- ALFA ROMEO Spider 1.6 (1983-1989)
- ALFA ROMEO Spider 1.75 (1967-1973)
- ALFA ROMEO Spider 2.0 (1971-1983)
- ALFA ROMEO Spider 2.0 (1983-1990)
- ALFA ROMEO Spider 2.0 (1990-1993)
- FERRARI 365 GTC 4.4 (1968-1970) 2 dugattyús féknyereg
- FERRARI 365 GTS 4.4 (1968-1970) 2 dugattyús féknyereg
- GLAS 2600 GT 2.6 (1965-1967)
- GLAS 3000 GT 3.0 (1967-1968)
- LAMBORGHINI Countach 3.9 (370 LE) (1978-1982)
- NSU R080 2.0 Rotary (115 LE) (1967-1977)
- PORSCHE 911 2.0 (1964-1969)
- PORSCHE 911 2.0 (1964-1969)
- PORSCHE 911 2.2 (1969-1971)
- PORSCHE 912 1.6 (1965-1970)
- PORSCHE 914 1.7 (1969-1972)
- PORSCHE 914 1.7 (1972-1976)
- PORSCHE 914 1.8 (1974-1976)
- PORSCHE 914/6 2.0 (1969-1972)
- 39.410 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések