EBC DP105 Ultimax2 fékbetét szett két tárcsához
- Általános, normál utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Elismerten jó minőség az utángyártott fékbetétek között.
- Gazdaságos korrekt betét, de ne várjunk tőle sport-csodákat.
- Tartóssága és tárcsakímélő tulajdonsága miatt sokan kedvelik.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsák barázdáit.
- Fekete műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem forszírozott használatra készül.
Sportos használathoz Greenstuff, Redstuff, pályázáshoz Yellowstuff, Bluestuff.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Aramid alapú anyagokból fejlesztették, és átlagos, normál, közúti használatra lett optimalizálva. Kiváló fékezési és féktárcsa kímélő tulajdonságokkal rendelkező, kedvező árfekvésű fékbetét.
- A Blackstuff Ultimax2 fékbetét súrlódási tényezője (m-0,46) kb.400 ℃-ig, és ezzel a teljesítménnyel az utángyártott fékbetétek között előkelő helyet foglal el, de akár az eredeti, gyári, OE alkatrészek között is megállja a helyét.
- A sportosan használt vagy nagyteljesítményű és nehéz járművekhez, inkább a Greenstuff, Redstuff Yelowstuff vagy Bluestuff betéteket javasoljuk, mert ezeknek a termékeknek komolyabb a súrlódási és termikus tulajdonsága, tehát nagyobb teljesítményre képesek.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig ez egy jelzés, mivel a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [43 modellnél]
- DAF 45 0.8 (1966-1975)
- DAF 46 0.8 (1975-1976)
- DAF 55 1.1 (1966-1975)
- DAF 66 1.1 (1972-1975)
- DAF 66 1.3 (1972-1975)
- DAF 66 Marathon 1.1 (1973-1975)
- DAF 66 Marathon 1.3 (1973-1975)
- DKW F12 0.9 (1963-1966)
- GLAS 1004 1.0 (1962-1968)
- GLAS 1204 1.2 (1963-1968)
- GLAS 1300 GT 1.3 (1963-1967)
- GLAS 1304 1.3 (1963-1968)
- GLAS 1600 GT 1.6 (1966-1968)
- GLAS 1700 1.7 (1964-1967)
- GLAS 1700 GT 1.7 (1965-1967)
- NSU 1000 1.0 (1964-1973)
- NSU 1000TT 1.1 (1965-1967)
- NSU 1000TTS 1.1 (1967-1971)
- NSU 110 1.1 (1965-1967)
- NSU 110SC 1.2 (1967-1972)
- NSU 1200 1.2 (1967-1972)
- NSU 1200TT 1.2 (1967-1972)
- NSU Prinz 0.6 (1961-1973)
- NSU Spider 0.5 Rotary (1964-1967)
- NSU Sport Prinz 0.6 (1959-1967)
- OPEL Kadett 1.0 (1972-1973)
- OPEL Kadett 1.2 (1965-1974)
- OPEL Olympia 1.1 (1967-1970)
- SIMCA 1000 1.1 (1968-1976)
- SIMCA 1100 0.9 (1968-1980)
- SIMCA 1100 1.1 (1968-1976)
- VOLKSWAGEN 1500 (Type 3) 1.5 (1966-1967)
- VOLKSWAGEN 1600 (Type 3) 1.6 (1966-1971)
- VOLKSWAGEN Beetle 1300 1.3 (1971-1973)
- VOLKSWAGEN Beetle 1302 1.2 (1971-1972)
- VOLKSWAGEN Beetle 1302 1.3 (1971-1975)
- VOLKSWAGEN Beetle 1302 1.6 (1971-1974)
- VOLKSWAGEN Beetle 1500 1.5 (1971-1973)
- VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 14) 1.6 (1965-1967)
- VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 14) 1.6 (1967-1970)
- VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 14) 1.6 (1970-1972)
- VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 34) 1.5 (1965-1969)
- VOLVO 66 1.3 (1975-1980)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [46 modellnél]
- ALFA ROMEO 1750 GTV 1.75 (1967-1971)
- ALFA ROMEO 2000 GTV 2.0 (1971-1976)
- ALFA ROMEO Berlina 1750 1.75 (1968-1972)
- ALFA ROMEO Berlina 2000 2.0 (1971-1977)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.3 (1967-1968)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.3 (1968-1977)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.6 (1967-1968)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.6 (1968-1977)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.8 Diesel (1976-1977)
- ALFA ROMEO GT Junior 1.3 (1966-1967)
- ALFA ROMEO GT Junior 1.3 (1967-1977)
- ALFA ROMEO GT Junior 1.6 (1972-1976)
- ALFA ROMEO Montreal 2.6 (194 LE) (1970-1977)
- ALFA ROMEO Spider 1.3 (1968-1973)
- ALFA ROMEO Spider 1.6 (1966-1967)
- ALFA ROMEO Spider 1.6 (1972-1981)
- ALFA ROMEO Spider 1.6 (1983-1989)
- ALFA ROMEO Spider 1.75 (1967-1973)
- ALFA ROMEO Spider 2.0 (1971-1983)
- ALFA ROMEO Spider 2.0 (1983-1990)
- ALFA ROMEO Spider 2.0 (1990-1993)
- BMW 2,5 E9 2.5 (1974-1975) Coupe
- BMW 2500 E3 2.5 (1968-1977) limuzin - Saloon
- BMW 2800 E3 2.8 (1968-1976) limuzin - Saloon
- BMW 2800 E3 2.8 (1976-1977) limuzin - Saloon
- BMW 2800 E9 2.8 (1968-1971) Coupe
- BMW 3 E3 3.0 (1971-1976) limuzin - Saloon
- BMW 3 E3 3.0 (1976-1977) limuzin - Saloon
- BMW 3 E9 3.0 (1971-1976) Coupe
- BMW 3,3 E3 3.2 (1976-1977) limuzin - Saloon
- BMW 3,3 E3 3.3 (1974-1978) limuzin - Saloon
- BMW 5 Series (E12) 525 2.5 (1973-1976)
- BMW 5 Series (E12) 525 2.5 (1977-1978)
- BMW 5 Series (E12) 528 2.8 (1973-1976)
- BMW 5 Series (E12) 528 2.8 (1977-1978)
- BMW 6 Series (E24) 628 2.8 (1979-1982)
- BMW 6 Series (E24) 630 3.0 (1976-1979)
- BMW 6 Series (E24) 633 3.3 (1976-1982)
- BMW 6 Series (E24) 635 3.5 (218 LE) (1976-1982)
- GLAS 2600 GT 2.6 (1965-1967)
- GLAS 3000 GT 3.0 (1967-1968)
- NSU R080 2.0 Rotary (115 LE) (1967-1977)
- PORSCHE 911 2.0 (1964-1969)
- PORSCHE 911 2.0 (1964-1969)
- PORSCHE 911 2.2 (1969-1971)
- PORSCHE 912 1.6 (1965-1970)
- 15.410 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések