EBC DP2108 Greenstuff fékbetét szett két tárcsához
- Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Megnövelt teljesítmény és magasabb hőmérsékleti határ jellemzi.
- Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
- Leginkább a könnyebb és közepes tömegű autókhoz megfelelő.
- Nagytömegű autókhoz inkább Redstuff verzió az optimális.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz, és igen tartós fékbetét a kategóriában.
- Zöld műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem pályázásra és versenyzésre készül.
Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Legalább ilyen fékbetét való azoknak, akik normál vagy sportos közlekedéshez nagyon biztonságos féket szeretnének az autójukra, és nem szeretnének kísérletezni.
- Érezhetően megnövelt fékteljesítménye miatt rövidebb fékút várható azonos tempóról és azonos körülmények mellett. Ezeket a tulajdonságokat összehasonlító teszteken bizonyította.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- A Blackstuff betétek ugyan lényegesen olcsóbbak, viszont nagyobb fékhatása és a tartóssága miatt, sokak szerint a Greenstuff mégis gazdaságosabb megoldás hosszú távon.
- Magas (m-0,5) körüli súrlódási együtthatója ellenére sem koptatja a féktárcsákat ez a 650 ℃-ig terhelhető fékbetét, ráadásul még 20-25% fékpor csökkenés is jellemzi.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [79 modellnél]
- ALFA ROMEO 2600 2.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO 2600 2.6 (1964-1969)
- ALFA ROMEO Giulia Spider (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.3 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint Speciale (101) 1.6 (1962-1966)
- ALFA ROMEO Giulietta 1.3 (1963-1965)
- ASTON MARTIN DB5 4.0 (282 LE) (1963-1965)
- ASTON MARTIN DB5 Vantage 4.0 (315 LE) (1964-1965)
- ASTON MARTIN DB6 4.0 (282 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DB6 Vantage 4.0 (325 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DBS 4.0 (1967-1973)
- ASTON MARTIN Short Chassis Volante 4.0 (1965-1966)
- AUSTIN 1800 S 1.8 (1969-1975)
- AUSTIN 2200 2.2 (1969-1975)
- AUSTIN 3 Litre 2.9 (1968-1971)
- BRISTOL 409 5.2 (1965-1967)
- BRISTOL 410 5.2 (1967-1969)
- BRISTOL 411 6.3 (1968-1973)
- BRISTOL 411 6.6 (1973-1976)
- BRISTOL 412 5.9 (1975-1978)
- BRISTOL 412 6.6 (1975-1982)
- BRISTOL 603 5.2 (1976-1978)
- BRISTOL 603 5.9 (1976-1983)
- BRISTOL Beaufighter 5.9 Turbo (1980-1983)
- BRISTOL Blenheim 5.9 (1994-2010)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1972-1973)
- DAIMLER Sovereign 2.8 (1969-1973)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1966-1973)
- DAIMLER Sovereign 420 4.2 (1966-1969)
- DINO 206 2.0 (1968-1969)
- FERRARI 206 2.0 (1967-1969)
- FERRARI 330 GTC 4.0 (1966-1968)
- FERRARI 330 GTS 4.0 (1966-1968)
- FIAT 1500 1.5 (1964-1968)
- FIAT 1600S 1.6 (1961-1968)
- FIAT 1800S 1.8 (1961-1968)
- FIAT 2300 2.3 (1964-1968)
- FIAT Dino 2.0 (160 LE) (1965-1969)
- JAGUAR 420 4.2 (1966-1969)
- JAGUAR 420 4.2 (1966-1969)
- JAGUAR E-Type 2+2 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 5.3 (272 LE) (1971-1975)
- JAGUAR Mk10 3.8 (1961-1964)
- JAGUAR XJ12 5.3 (1968-1973)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1972-1973)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1972-1973)
- JENSEN FF 6.3 (1966-1972)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1969-1971)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1971-1972)
- JENSEN Interceptor 7.2 (1973-1976)
- JENSEN Interceptor SP 7.2 (1971-1976)
- LOTUS Eclat 2.0 (1975-1980) öntvény kerék
- LOTUS Eclat 2.2 (1980-1982)
- LOTUS Eclat 2.2 (1980-1982)
- LOTUS Elite 2.0 (1974-1980) öntvény kerék
- LOTUS Elite 2.2 (1980-1982) öntvény kerék
- LTI FX4 2.5 Diesel (1984-1989) Disc Conversion
- MORRIS 1800 S 1.8 (1969-1975)
- MORRIS 2200 2.2 (1969-1975)
- PANTHER J72 5.3 (1972-1986)
- RELIANT Scimitar GT SE4 3.0 (1967-1970)
- RELIANT Scimitar GTC SE8 2.8 (1980-1986)
- RELIANT Scimitar GTE SE5 3.0 (1968-1975)
- RELIANT Scimitar GTE SE6 2.8 (1980-1986)
- RELIANT Scimitar GTE SE6 3.0 (1975-1980)
- ROVER P6 3.5 (1968-1969)
- ROVER P6 3.5 (1969-1977)
- SIATA TS 1.5 (1961-1964)
- SIATA TS 1.6 (1964)
- VOLVO Amazon/120/130 1.6 (1961-1968)
- VOLVO Amazon/120/130 1.8 (1961-1968)
- VOLVO P1800 1.8 (1960-1963)
- VOLVO P1800 S 1.8 (1964-1968)
- WOLSELEY 18/85 S 1.8 (1969-1972)
- WOLSELEY Six 2.2 (1972-1975)
- 34.740 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések