EBC DP101 Ultimax2 fékbetét szett két tárcsához
- Általános, normál utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Elismerten jó minőség az utángyártott fékbetétek között.
- Gazdaságos korrekt betét, de ne várjunk tőle sport-csodákat.
- Tartóssága és tárcsakímélő tulajdonsága miatt sokan kedvelik.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsák barázdáit.
- Fekete műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem forszírozott használatra készül.
Sportos használathoz Greenstuff, Redstuff, pályázáshoz Yellowstuff, Bluestuff.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Aramid alapú anyagokból fejlesztették, és átlagos, normál, közúti használatra lett optimalizálva. Kiváló fékezési és féktárcsa kímélő tulajdonságokkal rendelkező, kedvező árfekvésű fékbetét.
- A Blackstuff Ultimax2 fékbetét súrlódási tényezője (m-0,46) kb.400 ℃-ig, és ezzel a teljesítménnyel az utángyártott fékbetétek között előkelő helyet foglal el, de akár az eredeti, gyári, OE alkatrészek között is megállja a helyét.
- A sportosan használt vagy nagyteljesítményű és nehéz járművekhez, inkább a Greenstuff, Redstuff Yelowstuff vagy Bluestuff betéteket javasoljuk, mert ezeknek a termékeknek komolyabb a súrlódási és termikus tulajdonsága, tehát nagyobb teljesítményre képesek.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig ez egy jelzés, mivel a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [9 modellnél]
- BOND Equipe 2.0 (1967-1970)
- FIAT 1300 1.3 (1961-1967)
- PEUGEOT 204 1.1 (1965-1966)
- PEUGEOT 404 1.6 (1968-1975)
- PEUGEOT 404 1.9 Diesel (1968-1975)
- SIMCA 1300 1.3 (1963-1966)
- SIMCA 1500 1.5 (1963-1966)
- ZASTAVA 1300 1.3 (1970-1979)
- ZASTAVA 1500 1.5 (1970-1983)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [75 modellnél]
- AC 3000ME 3.0 (1979-1986)
- ALFA ROMEO 2600 2.6 (1964-1969)
- ALFA ROMEO Giulia Spider (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.3 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint Speciale (101) 1.6 (1962-1966)
- ALFA ROMEO Giulietta 1.3 (1963-1965)
- BRISTOL 409 5.2 (1965-1967)
- BRISTOL 410 5.2 (1967-1969)
- BRISTOL 411 6.3 (1968-1973)
- BRISTOL 411 6.6 (1973-1976)
- BRISTOL 412 5.9 (1975-1978)
- BRISTOL 412 6.6 (1975-1982)
- BRISTOL 603 5.2 (1976-1978)
- BRISTOL 603 5.9 (1976-1983)
- BRISTOL Beaufighter 5.9 Turbo (1980-1983)
- BRISTOL Beaufighter 5.9 Turbo (1983-1993)
- BRISTOL Beaufort 5.9 Turbo (1984-1994)
- BRISTOL Brigand 5.9 Turbo (1983-1997)
- BRISTOL Britannia 5.9 (1983-1997)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1972-1973)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1973-1981)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1982-1993)
- DAIMLER DS420 Limousine 4.2 (1975-1978)
- DAIMLER DS420 Limousine 4.2 (1978-1992)
- DAIMLER Sovereign 2.8 (1969-1973)
- DAIMLER Sovereign 2.8 (1973-1975)
- DAIMLER Sovereign 3.4 (1975-1979)
- DAIMLER Sovereign 3.4 (1980-1983)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1966-1973)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1973-1979)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1980-1986)
- DAIMLER Sovereign 420 4.2 (1966-1969)
- DE LOREAN DMC-12 2.8 (150 LE) (1981-1983)
- FIAT 1500 1.5 (1964-1968)
- FIAT 1600S 1.6 (1961-1968)
- FIAT 1800S 1.8 (1961-1968)
- FIAT 2300 2.3 (1964-1968)
- FIAT Dino 2.0 (160 LE) (1965-1969)
- JAGUAR 420 4.2 (1966-1969)
- JAGUAR E-Type 2+2 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 5.3 (272 LE) (1971-1975)
- JAGUAR Mk10 3.8 (1961-1964)
- JAGUAR XJ12 5.3 (1968-1973)
- JAGUAR XJ12 5.3 (1973-1993)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1972-1973)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1973-1975)
- JAGUAR XJ6 3.4 (1975-1979)
- JAGUAR XJ6 3.4 (1979-1986)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1972-1973)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1973-1979)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1979-1986)
- JAGUAR XJR-S 5.3 (1988-1990)
- JAGUAR XJR-S 6.0 (1989-1993)
- JAGUAR XJS 3.6 (1983-1992)
- JAGUAR XJS 4.0 (1991-1993)
- JAGUAR XJS 5.3 (1975-1979)
- JAGUAR XJS 5.3 (1979-1980)
- JAGUAR XJS 5.3 (1980-1992)
- JENSEN FF 6.3 (1966-1972)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1969-1971)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1971-1972)
- JENSEN Interceptor 7.2 (1973-1976)
- JENSEN Interceptor SP 7.2 (1971-1976)
- PANTHER De Ville 4.2 (1975-1985)
- PANTHER De Ville 5.3 (1975-1985)
- PANTHER J72 4.2 (1972-1986)
- PANTHER J72 5.3 (1972-1986)
- SIATA TS 1.5 (1961-1964)
- SIATA TS 1.6 (1964)
- TVR Tasmin 200 2.0 (1979-1984)
- TVR Tasmin 280 2.8 (1980-1984)
- 19.580 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM