EBC DP4105R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához
- Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
- A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
- Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
- Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
- Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.
Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
- Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [43 modellnél]
- DAF 45 0.8 (1966-1975)
- DAF 46 0.8 (1975-1976)
- DAF 55 1.1 (1966-1975)
- DAF 66 1.1 (1972-1975)
- DAF 66 1.3 (1972-1975)
- DAF 66 Marathon 1.1 (1973-1975)
- DAF 66 Marathon 1.3 (1973-1975)
- DKW F12 0.9 (1963-1966)
- GLAS 1004 1.0 (1962-1968)
- GLAS 1204 1.2 (1963-1968)
- GLAS 1300 GT 1.3 (1963-1967)
- GLAS 1304 1.3 (1963-1968)
- GLAS 1600 GT 1.6 (1966-1968)
- GLAS 1700 1.7 (1964-1967)
- GLAS 1700 GT 1.7 (1965-1967)
- NSU 1000 1.0 (1964-1973)
- NSU 1000TT 1.1 (1965-1967)
- NSU 1000TTS 1.1 (1967-1971)
- NSU 110 1.1 (1965-1967)
- NSU 110SC 1.2 (1967-1972)
- NSU 1200 1.2 (1967-1972)
- NSU 1200TT 1.2 (1967-1972)
- NSU Prinz 0.6 (1961-1973)
- NSU Spider 0.5 Rotary (1964-1967)
- NSU Sport Prinz 0.6 (1959-1967)
- OPEL Kadett 1.0 (1972-1973)
- OPEL Kadett 1.2 (1965-1974)
- OPEL Olympia 1.1 (1967-1970)
- SIMCA 1000 1.1 (1968-1976)
- SIMCA 1100 0.9 (1968-1980)
- SIMCA 1100 1.1 (1968-1976)
- VOLKSWAGEN 1500 (Type 3) 1.5 (1966-1967)
- VOLKSWAGEN 1600 (Type 3) 1.6 (1966-1971)
- VOLKSWAGEN Beetle 1300 1.3 (1971-1973)
- VOLKSWAGEN Beetle 1302 1.2 (1971-1972)
- VOLKSWAGEN Beetle 1302 1.3 (1971-1975)
- VOLKSWAGEN Beetle 1302 1.6 (1971-1974)
- VOLKSWAGEN Beetle 1500 1.5 (1971-1973)
- VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 14) 1.6 (1965-1967)
- VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 14) 1.6 (1967-1970)
- VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 14) 1.6 (1970-1972)
- VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 34) 1.5 (1965-1969)
- VOLVO 66 1.3 (1975-1980)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [113 modellnél]
- ALFA ROMEO 1750 GTV 1.75 (1967-1971)
- ALFA ROMEO 2000 GTV 2.0 (1971-1976)
- ALFA ROMEO 75 1.6 (1985-1989)
- ALFA ROMEO 75 1.6 (1989-1992)
- ALFA ROMEO 75 1.8 (1986-1989)
- ALFA ROMEO 75 1.8 (1989-1992)
- ALFA ROMEO 75 1.8 Turbo (1986-1989) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO 75 1.8 Turbo (1989-1992) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO 75 2.0 (1985-1988) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO 75 2.0 Turbo Diesel (1985-1992) no wear leads on DP2197 DP4197R
- ALFA ROMEO 75 2.0 Turbo Diesel (1985-1992) no wear leads on DP2197 DP4197R
- ALFA ROMEO 75 2.0 Twin Spark (1985-1989) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO 75 2.0 Twin Spark (1989-1992) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO 75 2.4 Turbo Diesel (1989-1992) no wear leads on DP2197 DP4197R
- ALFA ROMEO 75 2.4 Turbo Diesel (1989-1992) no wear leads on DP2197 DP4197R
- ALFA ROMEO 75 2.5 (1985-1986) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO 75 2.5 (1986-1989) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO 75 3.0 (1987-1989) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO 75 3.0 (1989-1993) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO 90 1.8 (1984-1987) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO 90 2.0 (1984-1987) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO 90 2.4 Turbo Diesel (1984-1987) no wear leads on DP2197 DP4197R
- ALFA ROMEO 90 2.4 Turbo Diesel (1984-1987) no wear leads on DP2197 DP4197R
- ALFA ROMEO 90 2.5 (1984-1987) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO Alfetta 1.6 (1972-1982)
- ALFA ROMEO Alfetta 1.6 (1982-1983)
- ALFA ROMEO Alfetta 1.8 (1972-1982)
- ALFA ROMEO Alfetta 1.8 (1982-1983)
- ALFA ROMEO Alfetta 2.0 (1976-1982)
- ALFA ROMEO Alfetta 2.0 (1982-1984)
- ALFA ROMEO Alfetta 2.0 Turbo Diesel (1979-1981)
- ALFA ROMEO Alfetta 2.0 Turbo Diesel (1981-1984) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO Alfetta 2.4 Turbo Diesel (1983-1985) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO Alfetta GT 1.6 (1976-1980)
- ALFA ROMEO Alfetta GT 1.8 (1974-1976)
- ALFA ROMEO Alfetta GTV 2.0 (1976-1983)
- ALFA ROMEO Alfetta GTV 2.0 (1983-1987) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO Alfetta GTV 2.0 Turbo (1979-1981)
- ALFA ROMEO Alfetta GTV6 2.5 (1980-1987) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO Berlina 1750 1.75 (1968-1972)
- ALFA ROMEO Berlina 2000 2.0 (1971-1977)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.3 (1967-1968)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.3 (1968-1977)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.6 (1967-1968)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.6 (1968-1977)
- ALFA ROMEO Giulia (105) 1.8 Diesel (1976-1977)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.3 (95 LE) (1977-1980)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.3 (95 LE) (1980-1983)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.3 (95 LE) (1983-1986)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.6 (108 LE) (1977-1980)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.6 (108 LE) (1980-1983)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.6 (108 LE) (1983-1986)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.8 (120 LE) (1979-1980)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.8 (120 LE) (1980-1983)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 1.8 (120 LE) (1983-1986)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 2.0 (128 LE) (1979-1980)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 2.0 (128 LE) (1980-1983)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 2.0 (128 LE) (1983-1986)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 2.0 Turbo (170 LE) (1982-1984)
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 2.0 Turbo (170 LE) (1984-1985) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO Giulietta (116) 2.0 Turbo Diesel (82 LE) (1983-1985)
- ALFA ROMEO GT Junior 1.3 (1966-1967)
- ALFA ROMEO GT Junior 1.3 (1967-1977)
- ALFA ROMEO GT Junior 1.6 (1972-1976)
- ALFA ROMEO Montreal 2.6 (194 LE) (1970-1977)
- ALFA ROMEO RZ 3.0 (1990-1992) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO RZ 3.0 (1992-1994)
- ALFA ROMEO Spider 1.3 (1968-1973)
- ALFA ROMEO Spider 1.6 (1966-1967)
- ALFA ROMEO Spider 1.6 (1972-1981)
- ALFA ROMEO Spider 1.6 (1983-1989)
- ALFA ROMEO Spider 1.75 (1967-1973)
- ALFA ROMEO Spider 2.0 (1971-1983)
- ALFA ROMEO Spider 2.0 (1983-1990)
- ALFA ROMEO Spider 2.0 (1990-1993)
- ALFA ROMEO SZ Coupe 3.0 (1990-1992) a DP2197 és DP4197R-en nincs kopásérzékelő
- ALFA ROMEO SZ Coupe 3.0 (1992-1994)
- BMW 2,5 E9 2.5 (1974-1975) Coupe
- BMW 2500 E3 2.5 (1968-1977) limuzin - Saloon
- BMW 2800 E3 2.8 (1968-1976) limuzin - Saloon
- BMW 2800 E3 2.8 (1976-1977) limuzin - Saloon
- BMW 2800 E9 2.8 (1968-1971) Coupe
- BMW 3 E3 3.0 (1971-1976) limuzin - Saloon
- BMW 3 E3 3.0 (1976-1977) limuzin - Saloon
- BMW 3 E9 3.0 (1971-1976) Coupe
- BMW 3,3 E3 3.2 (1976-1977) limuzin - Saloon
- BMW 3,3 E3 3.3 (1974-1978) limuzin - Saloon
- BMW 5 Series (E12) 525 2.5 (1973-1976)
- BMW 5 Series (E12) 525 2.5 (1977-1978)
- BMW 5 Series (E12) 525 2.5 (1979-1981)
- BMW 5 Series (E12) 528 2.8 (1973-1976)
- BMW 5 Series (E12) 528 2.8 (1977-1978)
- BMW 5 Series (E12) 528 2.8 (1979-1981)
- BMW 5 Series (E12) 535 3.5 (1979-1981)
- BMW 5 Series (E12) M535 3.5 (1979-1981)
- BMW 6 Series (E24) 628 2.8 (1979-1982)
- BMW 6 Series (E24) 630 3.0 (1976-1979)
- BMW 6 Series (E24) 633 3.3 (1976-1982)
- BMW 6 Series (E24) 635 3.5 (218 LE) (1976-1982)
- FERRARI 365 GTC 4.4 (1968-1970) 2 dugattyús féknyereg
- FERRARI 365 GTS 4.4 (1968-1970) 2 dugattyús féknyereg
- GLAS 2600 GT 2.6 (1965-1967)
- GLAS 3000 GT 3.0 (1967-1968)
- LAMBORGHINI Countach 3.9 (370 LE) (1978-1982)
- NSU R080 2.0 Rotary (115 LE) (1967-1977)
- PORSCHE 911 2.0 (1964-1969)
- PORSCHE 911 2.0 (1964-1969)
- PORSCHE 911 2.2 (1969-1971)
- PORSCHE 912 1.6 (1965-1970)
- PORSCHE 914 1.7 (1969-1972)
- PORSCHE 914 1.7 (1972-1976)
- PORSCHE 914 1.8 (1974-1976)
- PORSCHE 914/6 2.0 (1969-1972)
- 36.420 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések