EBC DP41214R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához
- Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
- A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
- Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
- Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
- Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.
Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
- Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [53 modellnél]
- ALFA ROMEO 145 1.4 Twin Spark (1997-2001)
- ALFA ROMEO 145 1.6 Twin Spark (1997-2001)
- ALFA ROMEO 145 1.7 (1996-1998)
- ALFA ROMEO 145 1.75 Twin Spark (1997-2001)
- ALFA ROMEO 145 1.9 Turbo Diesel (1997-2001)
- ALFA ROMEO 145 2.0 (1995-1998)
- ALFA ROMEO 145 2.0 (1998-2001)
- ALFA ROMEO 146 1.4 Twin Spark (1997-2001)
- ALFA ROMEO 146 1.6 Twin Spark (1997-2001)
- ALFA ROMEO 146 1.7 (1996-1998)
- ALFA ROMEO 146 1.75 Twin Spark (1997-2001)
- ALFA ROMEO 146 1.9 Turbo Diesel (1997-2001)
- ALFA ROMEO 146 2.0 (1995-2001)
- ALFA ROMEO 155 2.0 Turbo (1996-1998)
- ALFA ROMEO 155 2.0 Turbo (1996-1998)
- ALFA ROMEO 155 2.0 Twin Spark (150 LE) (1995-1998)
- ALFA ROMEO 155 2.0 Twin Spark (150 LE) (1995-1998)
- ALFA ROMEO 155 2.5 (1996-1998)
- ALFA ROMEO 155 2.5 (1996-1998)
- ALFA ROMEO 155 2.5 Turbo Diesel (1996-1998)
- ALFA ROMEO 155 2.5 Turbo Diesel (1996-1998)
- ALFA ROMEO GTV 1.8 (144 LE) (1998-2000)
- ALFA ROMEO GTV 2.0 (1996-2003)
- ALFA ROMEO GTV 2.0 (2003-2006)
- ALFA ROMEO GTV 2.0 Turbo (200 LE) (1997-2001)
- ALFA ROMEO GTV 3.0 (1997-2003)
- ALFA ROMEO GTV 3.2 (240 LE) (2003)
- ALFA ROMEO GTV 3.2 (240 LE) (2003-2006)
- ALFA ROMEO Spider 1.75 (1998-2000)
- ALFA ROMEO Spider 2.0 (1995-1996)
- ALFA ROMEO Spider 2.0 (1996-2003)
- ALFA ROMEO Spider 2.0 (2003-2006)
- ALFA ROMEO Spider 2.0 Turbo (1995-2001)
- ALFA ROMEO Spider 3.0 (1995-2001)
- ALFA ROMEO Spider 3.0 (218 LE) (2000-2003)
- ALFA ROMEO Spider 3.2 (260 LE) (2003-2006)
- FIAT Barchetta 1.8 (1999-2005)
- FIAT Bravo 2.0 (1997-2002)
- FIAT Coupe 1.8 (131 LE) (1996-2000)
- FIAT Coupe 2.0 (20v) (147 LE) (1996-1998)
- FIAT Coupe 2.0 (20v) (154 LE) (1998-2000)
- FIAT Coupe 2.0 Turbo (20v) (220 LE) (1996-2000)
- FIAT Coupe 2.0 Turbo (20v) (220 LE) (1998-2000)
- FIAT Marea 2.0 (1997-2002)
- FIAT Marea 2.4 Turbo Diesel (1997-2000)
- FIAT Marea Weekend 2.0 (1997-2001)
- FIAT Marea Weekend 2.4 Turbo Diesel (1997-2001)
- FIAT Punto 1.4 Turbo (1997-1999)
- LANCIA Delta 1.8 (1997-2000)
- LANCIA Delta 1.9 Turbo Diesel (1996-2000)
- LANCIA Delta 2.0 (1996-2000)
- LANCIA Delta 2.0 Turbo (1996-2000)
- LANCIA Delta LS 1.8 (1998-2000)
- 42.230 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések