EBC DP9002 Orangestuff verseny fékbetét szett két tárcsához
- Hosszú távú versenyekre fejlesztett, kiváló minőségű fékbetét.
- Súrlódási együttható 0,5mu, ami terhelés alatt 0,6 fölé emelkedik.
- Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding hajlama.
- Ez a termék nem rendelkezik R90 európai közúti engedéllyel!
- Narancssárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
- A verseny fékbetétek között igen tartós és tárcsakímélő.
Európában nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre igen.
Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy a Bluestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!
2016 óta van piacon ez a termék, és az elmúlt évek során már bizonyította az Orangestuff vegyület, hogy egy kiváló megoldás a közepes és hosszabb ideig tartó versenyeken. Azokban az országokban, ahol nem szükséges az R90 regisztráció, közutakon is használják a nagyon sportosan közlekedő autósok.
- Pályázáshoz, versenyzéshez, leginkább hosszú távú gyorsasági futamok igénybevételéhez lett kifejlesztve ez a minőségi verseny fékbetét.
- Anyaga a legmagasabb szintet képviseli és a gyári tesztek szerint 40-60%-kal tartósabb és még valamennyivel harapósabb is, mint a korábbi fejlesztések.
- Kísérletek alkalmával bizonyították, hogy vörösen izzó féktárcsákkal is határozott és egyenletes, jól adagolható fékteljesítményt nyújt. Laborkörülmények között, még az 1000 Celsius fok fölé hevített tárcsával is kiváló fékerőt produkált egy minimális féding hajlam mellett.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén.
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól.
- Nem rendelkezik R90 jóváhagyással, ezért nem használható közúti forgalomban.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [42 modellnél]
- AC Cobra 3.5 Twin Turbo (212 LE) (2001-2002)
- AC Cobra 4.7 (2002-2008)
- AC Cobra 7.0 (2002-2008)
- AC Cobra CRS 4.9 (2000-2002)
- AC Cobra Superblower 4.9 Supercharged (1997-2002)
- ASTON MARTIN DB7 3.2 Supercharged (385 LE) (1997-1999) Driving Dynamics Package
- ASTON MARTIN V8 Coupe 5.3 (1996-2000)
- ASTON MARTIN V8 Vantage 5.3 Twin Supercharged (550 LE) (1993-1998)
- ASTON MARTIN V8 Vantage 5.3 Twin Supercharged (600 LE) (1998-2000)
- ASTON MARTIN V8 Vantage Le Mans 5.3 Twin Supercharged (612 LE) (1999-2000)
- ASTON MARTIN V8 Volante 5.3 (1996-2000)
- ASTON MARTIN Virage 5.3 (1993-2000)
- ASTON MARTIN Virage Volante 5.3 (1993-2000)
- JAGUAR XJ220 3.5 Twin Turbo (550 LE) (1992-1994)
- LOTUS Carlton 3.6 Twin Turbo (377 LE) (1990-1994)
- LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo (350 LE) (2002-2003)
- LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo (355 LE) (2000-2001)
- LOTUS Esprit 350 3.5 Twin Turbo (350 LE) (1999)
- LOTUS Esprit Sport 300 2.2 Turbo (300 LE) (1993)
- MARCOS GTS 2.0 (1997-2002)
- MARCOS GTS 2.0 Turbo (1997-2002)
- MARCOS LM 3.9 (1994-1995)
- MARCOS LM 5.0 (1994-1996)
- MARCOS LM 6.0 (1998)
- MARCOS Mantara 3.9 (1993-2002)
- MARCOS Mantara 4.6 (1993-2002)
- MARCOS Mantara 5.0 (1994-2002)
- MARCOS Mantaray 2.0 (1999-2002)
- MARCOS Mantaray 2.0 Turbo (1999-2002)
- MARCOS Mantaray 4.0 (1999-2002)
- MARCOS Mantaray 4.6 (1999-2002)
- MARCOS Mantis 4.6 (1997-2002)
- MARCOS Mantis 4.6 Supercharged (1999-2002)
- NOBLE M12 2.5 Twin Turbo (310 LE) (1999-2002)
- OPEL Omega (Lotus) 3.6 Twin Turbo (377 LE) (1990-1994)
- TVR Cerbera 4.0 (1998-2001)
- TVR Cerbera 4.2 (1994-2001)
- TVR Cerbera 4.5 (1997-2001)
- TVR Griffith 5.0 (1993-2002)
- TVR Tuscan 4.0 (1999-2002)
- VAUXHALL Carlton (Lotus) 3.6 Twin Turbo (377 LE) (1990-1994)
- VAUXHALL Vectra Super Touring 2.5 (1995-2000)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [1 modellnél]
- 68.970 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések