EBC DP4002R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához
- Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
- A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
- Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
- Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
- Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.
Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
- Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
- Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
- Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utcai járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók.
- A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [42 modellnél]
- AC Cobra 3.5 Twin Turbo (212 LE) (2001-2002)
- AC Cobra 4.7 (2002-2008)
- AC Cobra 7.0 (2002-2008)
- AC Cobra CRS 4.9 (2000-2002)
- AC Cobra Superblower 4.9 Supercharged (1997-2002)
- ASTON MARTIN DB7 3.2 Supercharged (385 LE) (1997-1999) Driving Dynamics Package
- ASTON MARTIN V8 Coupe 5.3 (1996-2000)
- ASTON MARTIN V8 Vantage 5.3 Twin Supercharged (550 LE) (1993-1998)
- ASTON MARTIN V8 Vantage 5.3 Twin Supercharged (600 LE) (1998-2000)
- ASTON MARTIN V8 Vantage Le Mans 5.3 Twin Supercharged (612 LE) (1999-2000)
- ASTON MARTIN V8 Volante 5.3 (1996-2000)
- ASTON MARTIN Virage 5.3 (1993-2000)
- ASTON MARTIN Virage Volante 5.3 (1993-2000)
- JAGUAR XJ220 3.5 Twin Turbo (550 LE) (1992-1994)
- LOTUS Carlton 3.6 Twin Turbo (377 LE) (1990-1994)
- LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo (350 LE) (2002-2003)
- LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo (355 LE) (2000-2001)
- LOTUS Esprit 350 3.5 Twin Turbo (350 LE) (1999)
- LOTUS Esprit Sport 300 2.2 Turbo (300 LE) (1993)
- MARCOS GTS 2.0 (1997-2002)
- MARCOS GTS 2.0 Turbo (1997-2002)
- MARCOS LM 3.9 (1994-1995)
- MARCOS LM 5.0 (1994-1996)
- MARCOS LM 6.0 (1998)
- MARCOS Mantara 3.9 (1993-2002)
- MARCOS Mantara 4.6 (1993-2002)
- MARCOS Mantara 5.0 (1994-2002)
- MARCOS Mantaray 2.0 (1999-2002)
- MARCOS Mantaray 2.0 Turbo (1999-2002)
- MARCOS Mantaray 4.0 (1999-2002)
- MARCOS Mantaray 4.6 (1999-2002)
- MARCOS Mantis 4.6 (1997-2002)
- MARCOS Mantis 4.6 Supercharged (1999-2002)
- NOBLE M12 2.5 Twin Turbo (310 LE) (1999-2002)
- OPEL Omega (Lotus) 3.6 Twin Turbo (377 LE) (1990-1994)
- TVR Cerbera 4.0 (1998-2001)
- TVR Cerbera 4.2 (1994-2001)
- TVR Cerbera 4.5 (1997-2001)
- TVR Griffith 5.0 (1993-2002)
- TVR Tuscan 4.0 (1999-2002)
- VAUXHALL Carlton (Lotus) 3.6 Twin Turbo (377 LE) (1990-1994)
- VAUXHALL Vectra Super Touring 2.5 (1995-2000)
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [2 modellnél]
- 51.480 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések