EBC DP5108NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához
- Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
- Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
- Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
- Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
- Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.
Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).
- A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
- Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
- A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
- Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
- A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.
R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [82 modellnél]
- AC 428 7.0 (1967-1974)
- AC Cobra 4.9 (1998-2001)
- AC Cobra 7.0 (1964-1966)
- ALFA ROMEO 2600 2.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO 2600 2.6 (1964-1969)
- ALFA ROMEO Giulia Spider (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.3 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint (101) 1.6 (1962-1964)
- ALFA ROMEO Giulia Sprint Speciale (101) 1.6 (1962-1966)
- ALFA ROMEO Giulietta 1.3 (1963-1965)
- ASTON MARTIN DB5 4.0 (282 LE) (1963-1965)
- ASTON MARTIN DB5 Vantage 4.0 (315 LE) (1964-1965)
- ASTON MARTIN DB6 4.0 (282 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DB6 Vantage 4.0 (325 LE) (1965-1970)
- ASTON MARTIN DBS 4.0 (1967-1973)
- ASTON MARTIN Short Chassis Volante 4.0 (1965-1966)
- AUSTIN 1800 S 1.8 (1969-1975)
- AUSTIN 2200 2.2 (1969-1975)
- AUSTIN 3 Litre 2.9 (1968-1971)
- BRISTOL 409 5.2 (1965-1967)
- BRISTOL 410 5.2 (1967-1969)
- BRISTOL 411 6.3 (1968-1973)
- BRISTOL 411 6.6 (1973-1976)
- BRISTOL 412 5.9 (1975-1978)
- BRISTOL 412 6.6 (1975-1982)
- BRISTOL 603 5.2 (1976-1978)
- BRISTOL 603 5.9 (1976-1983)
- BRISTOL Beaufighter 5.9 Turbo (1980-1983)
- BRISTOL Blenheim 5.9 (1994-2010)
- DAIMLER Double Six 5.3 (1972-1973)
- DAIMLER Sovereign 2.8 (1969-1973)
- DAIMLER Sovereign 4.2 (1966-1973)
- DAIMLER Sovereign 420 4.2 (1966-1969)
- DINO 206 2.0 (1968-1969)
- DINO 246 2.4 (1969-1970)
- FERRARI 206 2.0 (1967-1969)
- FERRARI 246 2.4 (1969-1970)
- FERRARI 330 GTC 4.0 (1966-1968)
- FERRARI 330 GTS 4.0 (1966-1968)
- FIAT 1500 1.5 (1964-1968)
- FIAT 1600S 1.6 (1961-1968)
- FIAT 1800S 1.8 (1961-1968)
- FIAT 2300 2.3 (1964-1968)
- FIAT Dino 2.0 (160 LE) (1965-1969)
- JAGUAR 420 4.2 (1966-1969)
- JAGUAR 420 4.2 (1966-1969)
- JAGUAR E-Type 2+2 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 4.2 (265 LE) (1968-1971)
- JAGUAR E-Type 5.3 (272 LE) (1971-1975)
- JAGUAR Mk10 3.8 (1961-1964)
- JAGUAR XJ12 5.3 (1968-1973)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 2.8 (1972-1973)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1968-1972)
- JAGUAR XJ6 4.2 (1972-1973)
- JENSEN FF 6.3 (1966-1972)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1969-1971)
- JENSEN Interceptor 6.3 (1971-1972)
- JENSEN Interceptor 7.2 (1973-1976)
- JENSEN Interceptor SP 7.2 (1971-1976)
- LOTUS Eclat 2.0 (1975-1980) öntvény kerék
- LOTUS Eclat 2.2 (1980-1982)
- LOTUS Eclat 2.2 (1980-1982)
- LOTUS Elite 2.0 (1974-1980) öntvény kerék
- LOTUS Elite 2.2 (1980-1982) öntvény kerék
- MONTEVERDI 375 7.2 (380 LE) (1967-1976)
- MORRIS 1800 S 1.8 (1969-1975)
- MORRIS 2200 2.2 (1969-1975)
- PANTHER J72 5.3 (1972-1986)
- RELIANT Scimitar GT SE4 3.0 (1967-1970)
- RELIANT Scimitar GTC SE8 2.8 (1980-1986)
- RELIANT Scimitar GTE SE5 3.0 (1968-1975)
- RELIANT Scimitar GTE SE6 2.8 (1980-1986)
- RELIANT Scimitar GTE SE6 3.0 (1975-1980)
- SIATA TS 1.5 (1961-1964)
- SIATA TS 1.6 (1964)
- VOLVO Amazon/120/130 1.6 (1961-1968)
- VOLVO Amazon/120/130 1.8 (1961-1968)
- VOLVO P1800 1.8 (1960-1963)
- VOLVO P1800 S 1.8 (1964-1968)
- WOLSELEY 18/85 S 1.8 (1969-1972)
- WOLSELEY Six 2.2 (1972-1975)
- 50.610 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések