EBC DP5291NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához
- Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
- Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
- Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
- Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
- Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
- Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
- Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
- Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.
Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).
- A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
- Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
- A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
- Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
- A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.
R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [126 modellnél]
- (2004-) 4x4
- AC 3000ME 3.0 (1979-1986)
- AUSTIN 1800 1.8 (1972-1975)
- CHEVROLET (South Africa) 2500 2.5 (1973-1977)
- CHEVROLET (South Africa) 3800 3.8 (1973-1977)
- CHEVROLET (South Africa) 4100 4.1 (1973-1977)
- DE LOREAN DMC-12 2.8 (150 LE) (1981-1983)
- FAIRTHORPE TX 1.3 (1975-1976)
- FAIRTHORPE TX 2.0 (1975-1976)
- FAIRTHORPE TX 2.5 (1975-1976)
- FORD Capri (Mk1) 1.6 (1972-1975)
- FORD Capri (Mk1) 2.0 (1972-1975)
- FORD Capri (Mk1) 2.3 (1974-1975)
- FORD Capri (Mk1) 3.0 (140 LE) (1972-1975)
- FORD Capri (Mk1) GT 1.3 (1972-1973)
- FORD Capri (Mk1) GT 1.6 (1972-1975)
- FORD Capri (Mk1) RS 2.6 (150 LE) (1970-1971)
- FORD Capri (Mk2) 1.3 (1974-1978)
- FORD Capri (Mk2) 1.6 (1974-1978)
- FORD Capri (Mk2) 2.0 (1974-1978)
- FORD Capri (Mk2) 2.3 (1974-1977)
- FORD Capri (Mk2) 3.0 (140 LE) (1974-1978)
- FORD Capri (Mk3) 1.3 (1978-1982)
- FORD Capri (Mk3) 1.6 (1978-1983)
- FORD Capri (Mk3) 1.6 (1984-1987)
- FORD Capri (Mk3) 2.0 (1978-1987)
- FORD Capri (Mk3) 2.3 (1978-1984)
- FORD Capri (Mk3) 2.8 (160 LE) (1981-1989)
- FORD Capri (Mk3) 3.0 (140 LE) (1978-1981)
- FORD Capri (Mk3) Tickford 2.8 Turbo (205 LE) (1983-1991)
- FORD Capri (Mk3) X-Pack 3.0 (185 LE) (1978-1981)
- FORD Consul 2.0 V4 (1972-1974)
- FORD Cortina (Mk3) 1.3 (1970-1974)
- FORD Cortina (Mk3) 1.3 (1974-1975)
- FORD Cortina (Mk3) 1.6 (1970-1974)
- FORD Cortina (Mk3) 1.6 (1974-1975)
- FORD Cortina (Mk3) 2.0 (1970-1976)
- FORD Cortina (Mk3) GT 1.6 (1970-1976)
- FORD Cortina (Mk4) 1.3 (1976-1979)
- FORD Cortina (Mk4) 1.6 (1976-1979)
- FORD Cortina (Mk4) 1.6 (1976-1979)
- FORD Cortina (Mk4) 2.0 (1976-1979)
- FORD Cortina (Mk4) 2.3 (1976-1979)
- FORD Cortina (Mk5) 1.3 (1979-1982)
- FORD Cortina (Mk5) 1.6 (1979-1982)
- FORD Cortina (Mk5) 1.6 (1979-1982)
- FORD Cortina (Mk5) 2.0 (1979-1982)
- FORD Cortina (Mk5) 2.3 (1979-1982)
- FORD Escort (Mk1) Mexico 1.6 (86 LE) (1972-1974)
- FORD Escort (Mk1) RS 2.0 (100 LE) (1973-1975)
- FORD Escort (Mk2) 1.1 (1975-1980)
- FORD Escort (Mk2) 1.3 (1975-1980)
- FORD Escort (Mk2) 1.6 (1975-1980)
- FORD Escort (Mk2) RS 1.6 (84 LE) (1975-1980)
- FORD Escort (Mk2) RS 1.8 (125 LE) (1975-1977)
- FORD Escort (Mk2) RS 2.0 (110 LE) (1975-1980)
- FORD Granada Mk1 2.6 (1976-1977)
- FORD Granada Mk1 Estate 2.0 (1975-1977)
- FORD Granada Mk1 Estate 2.5 (1976-1977)
- FORD Granada Mk1 Saloon 2.0 (1975-1977)
- FORD Granada Mk1 Saloon 2.5 (1976-1977)
- FORD Granada Mk1 Saloon 3.0 (1976-1977)
- FORD Granada Mk2 2.1 Diesel (1979-1981)
- FORD Granada Mk2 Estate 2.0 (1979-1981)
- FORD Granada Mk2 Estate 2.0 (1981-1985)
- FORD Granada Mk2 Estate 2.1 Diesel (1982-1985)
- FORD Granada Mk2 Estate 2.3 (1977-1979)
- FORD Granada Mk2 Estate 2.3 (1979-1981)
- FORD Granada Mk2 Estate 2.3 (1981-1985)
- FORD Granada Mk2 Estate 3.0 (1977-1979)
- FORD Granada Mk2 Saloon 2.0 (1977-1979)
- FORD Granada Mk2 Saloon 2.0 (1979-1981)
- FORD Granada Mk2 Saloon 2.0 (1981-1985)
- FORD Granada Mk2 Saloon 2.1 Diesel (1982-1985)
- FORD Granada Mk2 Saloon 2.3 (1977-1979)
- FORD Granada Mk2 Saloon 2.3 (1979-1981)
- FORD Granada Mk2 Saloon 2.3 (1982-1985)
- FORD Taunus 1.3 (1975-1982)
- FORD Taunus 1.6 (1975-1982)
- FORD Taunus 2.0 (1975-1982)
- FORD Taunus 2.3 (1975-1979)
- FORD Taunus 2.3 (1979-1982)
- GILBERN Invader 3.0 (1972-1975)
- GINETTA G26 2.0 (1984-1986)
- Monaro (2004-2006) Performance Option
- Monaro HG (1968-1971)
- Monaro HK (1968-1971)
- Monaro HT (1968-1971)
- HYUNDAI Stellar 1.6 (1984-1986)
- HYUNDAI Stellar 1.6 (1986-1987)
- LOTUS Eclat 2.0 (1975-1980) acél kerék
- LOTUS Elan +2S 130/4 1.6 (126 LE) (1971-1974)
- LOTUS Elan +2S 130/5 1.6 (126 LE) (1972-1975)
- LOTUS Elite 2.0 (1974-1980) acél kerék
- LOTUS Elite 2.2 (1980-1982) acél kerék
- MARCOS Mantula 3.5 (1984-1989)
- MARCOS Mantula 3.5 (1989-1993)
- MARCOS Mantula 3.9 (1992-1995)
- MARCOS Martina 2.0 (1991-1994)
- MARLIN Sportster 2.3 (1998-2021)
- MARLIN Sportster 3.5 (1998-2021)
- MORGAN Plus 8 3.5 (1974-1978)
- MORRIS 1800 1.8 (1972-1975)
- PANTHER Kallista 1.6 (1983-1990)
- TALBOT Sunbeam Lotus 2.2 (150 LE) (1980-1983)
- TALBOT Sunbeam Lotus 2.2 (150 LE) (1980-1983)
- THINK GLOBAL Think City (2004-)
- TRIUMPH GT6 2.0 (1972-1974)
- TRIUMPH TR6 2.5 (1972-1976)
- TVR 1600M 1.6 (1972-1977)
- TVR 2500M 2.5 (1972-1977)
- TVR 280 2.8 (1984-1986)
- TVR 3000M 3.0 (1971-1979)
- TVR 3000M 3.0 Turbo (1975-1979)
- TVR 3000S 3.0 (1978-1979)
- TVR 3000S 3.0 Turbo (1978-1979)
- TVR 350 3.5 (1983-1986)
- TVR 390 3.9 (1984-1986)
- TVR Taimar 3.0 (1976-1979)
- TVR Taimar 3.0 Turbo (1976-1979)
- TVR Tasmin 200 2.0 (1979-1984)
- TVR Tasmin 280 2.8 (1980-1984)
- TVR Vixen 1.3 (1971-1972)
- TVR Vixen 1.6 (1967-1972)
- TVR Vixen 1.8 (1967-1968)
- TVR Vixen 2.5 (1971-1972)
- 40.350 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések