HONDA NSR 80 X (HC06-180) (1999)
EBC fékbetét féktárcsa kuplung HONDA NSR 80 X (HC06-180) (1999)Első tengely fékalkatrészek
EBC FA197 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra vágólapra másolva!
-
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
- Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
- Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
- Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
- Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
- Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
- Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
- Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
Adatok betöltése ...
- 7.970 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '
EBC FA197HH Sintermetall fékbetét garnitúra vágólapra másolva!
-
- Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
- Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
- A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
- Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
- A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
- Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
- Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
- A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
- Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
- A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
- Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- 1972-ben jegyezték a találmányt, aztán hamar bizonyított a versenypályákon, majd a 80-as években már néhány utcai sportmotor gyártásánál is felhasználták ezt az új fékbetét anyagot. Aztán a 90-es évek végére már minden géposztály erősebb modelljénél a szinter váltotta le az organikus anyagot, és talán nem túlzás azt állítani, hogy 2000-től szinte minden motorkerékpár ezekkel a betétekkel készül.
- Ezt a termékünket az USA-ban lévő EBC üzem gyártja és a szinter anyagának köszönhetően minden időjárási és környezeti körülmény mellett azonos fékteljesítménnyel rendelkezik, hosszú élettartamú, de adalékainak köszönhetően mégis rendkívül kíméletes a tárcsákkal.
- Még a konkurencia által is elismert eredményeket ért el fékerő, tartósság és a tárcsavédelem terén ez a sokszoros tesztgyőztes termékünk, aminek HH a jelzése.
- Az összes gyárilag beépített fékbetéttel minden tekintetben felveszi a versenyt, ráadásul az ár szempontjából nem is tudnak versenyezni vele.
- Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, így ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
- A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.
Adatok betöltése ...
- 14.790 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '
EBC EPFA197HH Sintermetall sport és pálya fékbetét garnitúra vágólapra másolva!
-
- Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező fékbetét, ami utcára készül.
- Pályamotorozáshoz fejlesztette az EBC, ám hidegen is kiválóan működik.
- Egyre többen ismerik fel a versenypályák által nyújtott biztonság értékét.
- Akik nem utánfutóval viszik motorjukat a pályáig, azok igényét elégíti ki.
- Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező fékbetét, ami utcára készül.
- Pályamotorozáshoz fejlesztette az EBC, ám hidegen is kiválóan működik.
- Egyre többen ismerik fel a versenypályák által nyújtott biztonság értékét.
- Akik nem utánfutóval viszik motorjukat a pályáig, azok igényét elégíti ki.
- Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
- Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
- A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Jelenleg forgalmazott utcai motorkerékpár fékbetétek közül a legnagyobb fékerővel ezek a termékek rendelkeznek, ráadásul hidegen is jól teljesítenek, ezért alkalmasak pályázáshoz, és a pályákra történő biztonságos eljutáshoz is.
- Az „ÉV TERMÉKE” címet ítélte oda nemrég egy szakmai zsűri az EPFA szériának az USA-ban, ahol a gyártása is folyik ennek a nálunk is egyre kedveltebb fékbetétnek.
- Új adalékoknak köszönhetően már hideg állapotban is magas a súrlódási értéke, melegen pedig rendkívüli (m-0,6), ráadásul a bejáratásának időigénye nagyon minimálisra csökkent.
- Az EBC EPFA-HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
Adatok betöltése ...
- 25.310 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '
EBC MD1169C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mm vágólapra másolva!
-
- Felépítés: úszó
- Csavarok: 3 db
- Átmérő: 220 mm
- Belső átmérő: 58.2 mm
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Felépítés: úszó
- Csavarok: 3 db
- Átmérő: 220 mm
- Belső átmérő: 58.2 mm
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
- Felépítés: úszó
- Csavarok: 3 db
- Átmérő: 220 mm
- Belső átmérő: 58.2 mm
Adatok betöltése ...
- 39.550 Ft (br) (1 db tárcsa) KOSÁRBA '
EBC GPFAX197HH Road Race Sintermetall verseny fékbetét garnitúra vágólapra másolva!
-
- A legmagasabb igényekhez készül ez a profi verseny fékbetét.
- Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
- Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett változatlan.
- Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- A legmagasabb igényekhez készül ez a profi verseny fékbetét.
- Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
- Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett változatlan.
- Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Ez a profi verseny fékbetét az USA-ban készül ugyanúgy, mint az EBC Brakes összes többi szinterfém terméke. Talán ez is hozzájárul, hogy a legnépszerűbb pálya betét az amerikai piacon.
- A kompromisszumokat el nem fogadó versenycsapatoknak és a legigényesebb pályamotorosoknak kínálja ezt az új fejlesztését az EBC Brakes.
- A GPFAX sorozatra extrém fékerő, jó adagolhatóság meglepő tartósság és alacsony fadinghajlam jellemző. Súrlódási együtthatója a (m-0,6 és 0,7) értéket, ami nagyon komoly, de kizárólag üzemmelegen fejti ki rendkívüli fékhatását.
- Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
FIGYELEM! Kizárólag versenyzésre alkalmas és közúton nem használható.
Adatok betöltése ...
- 28.640 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '
EBC MD1169CF Pro-Lite Contour „úszó” hullámos kerületű féktárcsa Ø=220mm vágólapra másolva!
-
- Felépítés: merev
- Csavarok: 3 db
- Átmérő: 220 mm
- Belső átmérő: 58.2 mm
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Felépítés: merev
- Csavarok: 3 db
- Átmérő: 220 mm
- Belső átmérő: 58.2 mm
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és egy szabadalmazott, nagyon tartós 9 darabból álló „S Drive” szegecsrendszer teszi jobbá ezt a féktárcsa szériát.
- Erős alumínium ötvözetből öntött belső agyrésze legtöbbször az eredeti tárcsák mintájára készül és fekete, ezüst vagy aranyszínűre van eloxálva vagy porszórással van bevonva.
- A fékszalag általában hőkezelt, edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag is, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. Fontos, hogy a krómszerű rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- Speciális szárnyformába vagy spirál ívbe rendezett furatai tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
- Felépítés: merev
- Csavarok: 3 db
- Átmérő: 220 mm
- Belső átmérő: 58.2 mm
Adatok betöltése ...
- 64.800 Ft (br) (1 db tárcsa) KOSÁRBA '
Hátsó tengely fékalkatrészek
EBC SFA131/3 Scooter Aramid robogó fékbetét garnitúra vágólapra másolva!
-
- Kisebb testű robogók általános városi használatához optimális betét.
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Sportos közlekedéshez inkább SFAC és SFA-HH fékbetétet használj.
- Nagytestű, erős robogókba mindenkép az SFA-HH szinter betét ajánlott.
- Az összes EBC scooter fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt robogókba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
A robogókhoz fejlesztett SFA, SFAC jelzésű fékbetétek nem használhatók a motorkerékpárokhoz.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Kisebb testű robogók általános városi használatához optimális betét.
- Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
- Sportos közlekedéshez inkább SFAC és SFA-HH fékbetétet használj.
- Nagytestű, erős robogókba mindenkép az SFA-HH szinter betét ajánlott.
- Az összes EBC scooter fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt robogókba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
A robogókhoz fejlesztett SFA, SFAC jelzésű fékbetétek nem használhatók a motorkerékpárokhoz.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Olcsó és mégis jó minőségű termék, de csak olyan járműbe tedd bele, amelyet gyárilag nem szinter fékbetéttel szerelnek.
- Normál városi használat mellett, 50-125ccm-es robogókban jól teljesít és legtöbb vetélytársával ellenétben, igen tárcsakímélő.
- Manapság már az 50 és 125ccm-es robogókhoz sem korszerű egy organikus fékbetét és ezért néhány éve elkezdett olcsó SFAC betéteket gyártani az EBC. Néhány száz forinttal drágább ugyan, de tartósabb, ezért bőven megtérül a többlet költség.
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
Adatok betöltése ...
- 2.990 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '
EBC SFA131/3HH Scooter Sintermetall robogó fékbetét garnitúra vágólapra másolva!
-
- Bármely gyári szinter betétel felveszi a versenyt, árban pedig verhetetlen.
- Ma minden korszerű új robogót szinter fékbetétekkel szerelnek gyárilag.
- 250ccm fölött nagy súllyal és tempóval veszélyes egyéb betétet használni.
- Nagytestű, erős scooter, csak szinter betéttel tud biztonságosan működni.
- Méterekkel lehet hosszabb a fékutad kiélezett helyzetben egy rossz fékkel.
- Az összes EBC scooter fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt robogókba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
A robogókhoz fejlesztett SFA, SFAC jelzésű fékbetétek nem használhatók a motorkerékpárokhoz.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Bármely gyári szinter betétel felveszi a versenyt, árban pedig verhetetlen.
- Ma minden korszerű új robogót szinter fékbetétekkel szerelnek gyárilag.
- 250ccm fölött nagy súllyal és tempóval veszélyes egyéb betétet használni.
- Nagytestű, erős scooter, csak szinter betéttel tud biztonságosan működni.
- Méterekkel lehet hosszabb a fékutad kiélezett helyzetben egy rossz fékkel.
- Az összes EBC scooter fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt robogókba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.
A robogókhoz fejlesztett SFA, SFAC jelzésű fékbetétek nem használhatók a motorkerékpárokhoz.
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Egyszer egy EBC szinter fékbetétet érdemes minden robogósnak kipróbálni, aki eddig nyikorgó „tárcsafaló” fékbetéteket használt.
- Szakemberek szerint ez a termék bármelyik gyári szinter robogó fékbetéttel felveszi a versenyt, ráadásul árban verhetetlen.
- Élettartama akár kétszerese az olcsóbb organikus termékeknek (így már nem is drágább), melyektől fékhatása is kétszer jobb, tehát kétségtelen, hogy jobb választás.
- A nagytestű robogókat ( és most már a kisebbeket is), gyárilag szinter betétekkel szerelik, mivel organikus fékkel lehetetlen a biztonságos lassításuk.
- Akik 50ccm-el is szeretnek sportosan vezetni, nekik szintén ajánljuk, mert fékerő és élettartam tekintetében is a legjobb.
- Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
Adatok betöltése ...
- 5.890 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '
EBC MD1170C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=160mm vágólapra másolva!
-
- Felépítés: úszó
- Csavarok: 3 db
- Átmérő: 160 mm
- Belső átmérő: 58.2 mm
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Felépítés: úszó
- Csavarok: 3 db
- Átmérő: 160 mm
- Belső átmérő: 58.2 mm
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
- Felépítés: úszó
- Csavarok: 3 db
- Átmérő: 160 mm
- Belső átmérő: 58.2 mm
Adatok betöltése ...
- 32.400 Ft (br) (1 db tárcsa) KOSÁRBA '
Motor kuplung alkatrészek
EBC CT012SP Clutch Tool kuplungszerelő szerszám (motor típusonként különböző) vágólapra másolva!
-
- A kuplung szerszámokat rendelésre hozzuk, és beszerzési áron kínáljuk Kedves Vásárlóinknak és Viszonteladóinknak!
- A kuplung célszerszámok a különböző méretű kuplungokhoz, az adott járműnek megfelelő formában és méretben kaphatók.
- Minden motorkerékpárnál a kuplungrögzítő anyát, egy gyárilag meghatározott értékű nyomatékkal kell meghúzni és ebben segít ez a szerszám.
- Kuplungszerelő szerszám nélkül csak barkácsolni lehet és ez a szakszerűtlen beavatkozás, sokszor a kuplung deformálódását okozza.
Adatok betöltése ...
-
13.210 Ft (br)
(2 db tárcsa)
KOSÁRBA
';'
EBC CSK003 Erősített kuplungrugó készlet vágólapra másolva!
-
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
- Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
- Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
- Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
Adatok betöltése ...
-
5.980 Ft (br)
(2 db tárcsa)
KOSÁRBA
';'
EBC CK1151 Prémium parafás kuplung lamella készlet (gyárival azonos darabszám) vágólapra másolva!
-
- A CK kuplung lamella sorozat olcsó, gyors és tartós megoldást kínál, szinte az összes motorkerékpár kuplungjának felújításához.
- Ezekkel a minőségi lamellákkal és a CSK erősített rugókkal, nagyon hatásos javítást végezhetünk el, ha egészségesek a fémlamellák.
- Csak akkor segít ez a készlet, ha a fémlamellák még nem károsodtak, ezért ha megcsúszást érzünk, a lamellákat mielőbb cserélni kell.
- Impregnált parafa, nemesfém szemcsék és a műgyanta keveréke egy rendkívül tömör és nagyon hőálló, kopásálló réteget képez.
- Az erő átvitelére szolgáló körmök kovácsoltak és alakjuk gátolja a kosár kiverődését, valamint tökéletesen ki vannak centrírozva.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Az új kuplunglamellákat áztasd be egy órával a beszerelés előtt abba az olajba, amivel a motort fel fogod tölteni.
Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
Adatok betöltése ...
-
10.860 Ft (br)
(2 db tárcsa)
KOSÁRBA
';'
EBC CKF1151 Racer Carbon Fiber kuplung lamella készlet (gyárival azonos darabszám) vágólapra másolva!
-
- Azt állítják sokan, hogy a karbon lamellák „mindent kibírnak” és ezért az Off-Road járművek, és legújabban már sportmotorok elengedhetetlen tuning eszközei lettek.
- A nagy nyomatékú egyhengereseknél ezek az újfajta karbon szálas kuplunglamellák tudják hosszútávra biztosítani a megfelelő kuplung teljesítményt.
- A nagy teherbírású szénszálas tárcsák meghosszabbítják az élettartamot. Nagyszerű választás DRZ, YZF, CRF és hasonló négyütemű motorkerékpárokhoz.
- Az EBC mérnökei szerint a karbonszál erősítésű kuplunglamelláké a jövő és ezért mostantól már a legnépszerűbb sport modellekhez is rendelhető.
- Az erő átvitelére szolgáló körmök kovácsoltak és alakjuk gátolja a kosár kiverődését, valamint tökéletesen ki vannak centrírozva.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Az új kuplunglamellákat áztasd be egy órával a beszerelés előtt abba az olajba, amivel a motort fel fogod tölteni.
Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
Adatok betöltése ...
-
17.070 Ft (br)
(2 db tárcsa)
KOSÁRBA
';'
EBC Brakes kiegészítők
EBC LUBE001 szerelőpaszta féknyergekhez
- Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
- Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
- A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
- Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!
A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!
- Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
- Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
- A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
- Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!
A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!
Ezt a kenőanyagot a speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergekhez fejlesztették, ezért kizárólag ilyen pasztával javasolt a féknyergek csapjait, csúszó hüvelyeit és sínjeit kenni. Ne kend fékdugattyúk és a fékbetétek érintkezési felületére sem, és a féktárcsák, kerékagyak illeszkedéséhez sem.
- 490 Ft (br)KOSÁRBA
EBC BF004 fékfolyadék általános használatra (DOT4) 250ml
- A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
- Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
- Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
- Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
- Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Nagyteljesítményű, és a kategóriájában talán egyedülállóan magas 268 °C (514 F) száraz és 165 °C nedves forráspontú glikol bázisú fékfolyadék, ami normál és sportos használatú autók és motorkerékpárok hidraulikus fék vagy kuplung rendszerébe ajánlott. Adalékainak köszönhetően kevesebb korrózió és lerakodás képződik a hidraulikus rendszeren belül, mint a gyengébb minőségű termékek esetében.
- 1.990 Ft (br)KOSÁRBA
EBC BF005.1 fékfolyadék sport és általános használatra (DOT5.1) 500ml
- Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
- Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
- Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
FIGYELJ!!!Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
- Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
- Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
FIGYELJ!!!Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
A DOT5.1-es fékfolyadék száraz forráspontja azonos a DOT4-essel, de adalékainak köszönhetően nedves forráspontja 165-ről, 180’C-ra emelkedett, ez miatt hosszabb ideig tartja azt a szintet, amíg nem képződnek benne buborékok. Ez a prémium folyadék az ESP és ASR és egyéb féksegéd technikával felszerelt járművekhez is alkalmas.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata lenne, habár a neve ezt sugallja, de ne dőljünk be ennek, mert valójában ez a DOT4-es alapjaira épül és ugyanúgy poliglikol bázisú, éppen ezért a szilikon bázisú DOT5-öshöz semmi köze és tilos is keverni őket!
- 5.490 Ft (br)KOSÁRBA
EBC BF307+ verseny felhasználásra gyártott fékfolyadék 500ml
- Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
- Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
- Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
- Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
- Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
- Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
- Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
- Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
- Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
- Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
- Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Olyan hidraulikus verseny rendszerekhez készül ez a 310°C (590 F)-nál magasabb forráspontú glikol alapú fékfolyadék, amelyeknél nagyon magas hőmérsékletet is elvisel. Szélsőséges körülmények között és kiélezett helyzetekben is biztos fékkar és pedál érzetet nyújt használójának. Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését olyan terhelésnél is, ahol a normál minőség már kevésnek bizonyul.
- 10.490 Ft (br)KOSÁRBA
EBC Brakes logóval feliratozott bőrbarát BANDANA csősál
- Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
- Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
- Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
- Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.
- Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
- Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
- Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
- Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.
Praktikus kiegészítője a motorosok ruházatának hidegben, de akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle. Melegen tartja a nyakad és akár az arcod egy részét is el tudod fedni vele, ha feljebb húzod az orrod fölé. Olyan spéci anyagból van, ami nem irritálja a bőrt és ezért akár melegben is használható.
- 1.990 Ft (br)KOSÁRBA