HONDA NSR 75 N/P/R/X/Y (NS-1) (1992-2000)

EBC fékbetét féktárcsa kuplung HONDA NSR 75 N/P/R/X/Y (NS-1) (1992-2000)

Első tengely fékalkatrészek

EBC FA197 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
    • Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
    • Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
    • Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
    • Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 7.970 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC FA197HH Sintermetall fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • 1972-ben jegyezték a találmányt, aztán hamar bizonyított a versenypályákon, majd a 80-as években már néhány utcai sportmotor gyártásánál is felhasználták ezt az új fékbetét anyagot. Aztán a 90-es évek végére már minden géposztály erősebb modelljénél a szinter váltotta le az organikus anyagot, és talán nem túlzás azt állítani, hogy 2000-től szinte minden motorkerékpár ezekkel a betétekkel készül.
    • Ezt a termékünket az USA-ban lévő EBC üzem gyártja és a szinter anyagának köszönhetően minden időjárási és környezeti körülmény mellett azonos fékteljesítménnyel rendelkezik, hosszú élettartamú, de adalékainak köszönhetően mégis rendkívül kíméletes a tárcsákkal.
    • Még a konkurencia által is elismert eredményeket ért el fékerő, tartósság és a tárcsavédelem terén ez a sokszoros tesztgyőztes termékünk, aminek HH a jelzése.
    • Az összes gyárilag beépített fékbetéttel minden tekintetben felveszi a versenyt, ráadásul az ár szempontjából nem is tudnak versenyezni vele.
    • Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, így ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 14.790 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC EPFA197HH Sintermetall sport és pálya fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező fékbetét, ami utcára készül.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztette az EBC, ám hidegen is kiválóan működik.
    • Egyre többen ismerik fel a versenypályák által nyújtott biztonság értékét.
    • Akik nem utánfutóval viszik motorjukat a pályáig, azok igényét elégíti ki.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Ez a legnagyobb teljesítménnyel rendelkező fékbetét, ami utcára készül.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztette az EBC, ám hidegen is kiválóan működik.
    • Egyre többen ismerik fel a versenypályák által nyújtott biztonság értékét.
    • Akik nem utánfutóval viszik motorjukat a pályáig, azok igényét elégíti ki.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg forgalmazott utcai motorkerékpár fékbetétek közül a legnagyobb fékerővel ezek a termékek rendelkeznek, ráadásul hidegen is jól teljesítenek, ezért alkalmasak pályázáshoz, és a pályákra történő biztonságos eljutáshoz is.
    • Az „ÉV TERMÉKE” címet ítélte oda nemrég egy szakmai zsűri az EPFA szériának az USA-ban, ahol a gyártása is folyik ennek a nálunk is egyre kedveltebb fékbetétnek.
    • Új adalékoknak köszönhetően már hideg állapotban is magas a súrlódási értéke, melegen pedig rendkívüli (m-0,6), ráadásul a bejáratásának időigénye nagyon minimálisra csökkent.
    • Az EBC EPFA-HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 25.310 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC MD1142RS „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=256mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Merev kiképzésű ez a sima kerületű féktárcsa, azokhoz a motorkerékpárokhoz, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű féktárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
    • - Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és néhány százalékkal könnyebb a súlyuk is, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm

    Adatok betöltése ...

  • 60.420 Ft (br) (1 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC GPFAX197HH Road Race Sintermetall verseny fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • A legmagasabb igényekhez készül ez a profi verseny fékbetét.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
    • Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett változatlan.
    • Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A legmagasabb igényekhez készül ez a profi verseny fékbetét.
    • Pályamotorozáshoz fejlesztették és kizárólag melegen működik.
    • Fékteljesítménye minden környezeti körülmény mellett változatlan.
    • Nagy terhelésnél sem jellemző rá a fékfakulás „fading” hajlam.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Ez a profi verseny fékbetét az USA-ban készül ugyanúgy, mint az EBC Brakes összes többi szinterfém terméke. Talán ez is hozzájárul, hogy a legnépszerűbb pálya betét az amerikai piacon.
    • A kompromisszumokat el nem fogadó versenycsapatoknak és a legigényesebb pályamotorosoknak kínálja ezt az új fejlesztését az EBC Brakes.
    • A GPFAX sorozatra extrém fékerő, jó adagolhatóság meglepő tartósság és alacsony fadinghajlam jellemző. Súrlódási együtthatója a (m-0,6 és 0,7) értéket, ami nagyon komoly, de kizárólag üzemmelegen fejti ki rendkívüli fékhatását.
    • Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.

    FIGYELEM! Kizárólag versenyzésre alkalmas és közúton nem használható.

    Adatok betöltése ...

  • 28.640 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

Hátsó tengely fékalkatrészek

EBC SFA131/2 Scooter Aramid robogó fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Kisebb testű robogók általános városi használatához optimális betét.
    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Sportos közlekedéshez inkább SFAC és SFA-HH fékbetétet használj.
    • Nagytestű, erős robogókba mindenkép az SFA-HH szinter betét ajánlott.
    • Az összes EBC scooter fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt robogókba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    A robogókhoz fejlesztett SFA, SFAC jelzésű fékbetétek nem használhatók a motorkerékpárokhoz.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kisebb testű robogók általános városi használatához optimális betét.
    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Sportos közlekedéshez inkább SFAC és SFA-HH fékbetétet használj.
    • Nagytestű, erős robogókba mindenkép az SFA-HH szinter betét ajánlott.
    • Az összes EBC scooter fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt robogókba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    A robogókhoz fejlesztett SFA, SFAC jelzésű fékbetétek nem használhatók a motorkerékpárokhoz.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Olcsó és mégis jó minőségű termék, de csak olyan járműbe tedd bele, amelyet gyárilag nem szinter fékbetéttel szerelnek.
    • Normál városi használat mellett, 50-125ccm-es robogókban jól teljesít és legtöbb vetélytársával ellenétben, igen tárcsakímélő.
    • Manapság már az 50 és 125ccm-es robogókhoz sem korszerű egy organikus fékbetét és ezért néhány éve elkezdett olcsó SFAC betéteket gyártani az EBC. Néhány száz forinttal drágább ugyan, de tartósabb, ezért bőven megtérül a többlet költség.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 2.990 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC SFA131/2HH Scooter Sintermetall robogó fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Bármely gyári szinter betétel felveszi a versenyt, árban pedig verhetetlen.
    • Ma minden korszerű új robogót szinter fékbetétekkel szerelnek gyárilag.
    • 250ccm fölött nagy súllyal és tempóval veszélyes egyéb betétet használni.
    • Nagytestű, erős scooter, csak szinter betéttel tud biztonságosan működni.
    • Méterekkel lehet hosszabb a fékutad kiélezett helyzetben egy rossz fékkel.
    • Az összes EBC scooter fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt robogókba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    A robogókhoz fejlesztett SFA, SFAC jelzésű fékbetétek nem használhatók a motorkerékpárokhoz.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Bármely gyári szinter betétel felveszi a versenyt, árban pedig verhetetlen.
    • Ma minden korszerű új robogót szinter fékbetétekkel szerelnek gyárilag.
    • 250ccm fölött nagy súllyal és tempóval veszélyes egyéb betétet használni.
    • Nagytestű, erős scooter, csak szinter betéttel tud biztonságosan működni.
    • Méterekkel lehet hosszabb a fékutad kiélezett helyzetben egy rossz fékkel.
    • Az összes EBC scooter fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt robogókba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    A robogókhoz fejlesztett SFA, SFAC jelzésű fékbetétek nem használhatók a motorkerékpárokhoz.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Egyszer egy EBC szinter fékbetétet érdemes minden robogósnak kipróbálni, aki eddig nyikorgó „tárcsafaló” fékbetéteket használt.
    • Szakemberek szerint ez a termék bármelyik gyári szinter robogó fékbetéttel felveszi a versenyt, ráadásul árban verhetetlen.
    • Élettartama akár kétszerese az olcsóbb organikus termékeknek (így már nem is drágább), melyektől fékhatása is kétszer jobb, tehát kétségtelen, hogy jobb választás.
    • A nagytestű robogókat ( és most már a kisebbeket is), gyárilag szinter betétekkel szerelik, mivel organikus fékkel lehetetlen a biztonságos lassításuk.
    • Akik 50ccm-el is szeretnek sportosan vezetni, nekik szintén ajánljuk, mert fékerő és élettartam tekintetében is a legjobb.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 5.890 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC MD1143 „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=220mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 3 db
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 88.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 3 db
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 88.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Merev kiképzésű ez a sima kerületű féktárcsa, azokhoz a motorkerékpárokhoz, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű féktárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
    • - Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és néhány százalékkal könnyebb a súlyuk is, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 3 db
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 88.2 mm

    Adatok betöltése ...

  • 45.130 Ft (br) (1 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

Motor kuplung alkatrészek

EBC CT012SP Clutch Tool kuplungszerelő szerszám (motor típusonként különböző) vágólapra másolva!

EBC CSK003 Erősített kuplungrugó készlet vágólapra másolva!

    • Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
    • Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
    • Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
    • De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
    • 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
    • Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
    • Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
    • De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
    • 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
    • Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
    • Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
    • Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
    • 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.

    Adatok betöltése ...

  • 5.980 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC CSK003 Erősített kuplungrugó készlet Illusztráció!
    ';
  • '

EBC CK1151 Prémium parafás kuplung lamella készlet (gyárival azonos darabszám) vágólapra másolva!

    • A CK kuplung lamella sorozat olcsó, gyors és tartós megoldást kínál, szinte az összes motorkerékpár kuplungjának felújításához.
    • Ezekkel a minőségi lamellákkal és a CSK erősített rugókkal, nagyon hatásos javítást végezhetünk el, ha egészségesek a fémlamellák.
    • Csak akkor segít ez a készlet, ha a fémlamellák még nem károsodtak, ezért ha megcsúszást érzünk, a lamellákat mielőbb cserélni kell.
    • Impregnált parafa, nemesfém szemcsék és a műgyanta keveréke egy rendkívül tömör és nagyon hőálló, kopásálló réteget képez.
    • Az erő átvitelére szolgáló körmök kovácsoltak és alakjuk gátolja a kosár kiverődését, valamint tökéletesen ki vannak centrírozva.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Az új kuplunglamellákat áztasd be egy órával a beszerelés előtt abba az olajba, amivel a motort fel fogod tölteni.

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    Adatok betöltése ...

  • 10.860 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC CK1151 Prémium parafás kuplung lamella készlet (gyárival azonos darabszám) Illusztráció!
    ';
  • '

EBC CKF1151 Racer Carbon Fiber kuplung lamella készlet (gyárival azonos darabszám) vágólapra másolva!

    • Azt állítják sokan, hogy a karbon lamellák „mindent kibírnak” és ezért az Off-Road járművek, és legújabban már sportmotorok elengedhetetlen tuning eszközei lettek.
    • A nagy nyomatékú egyhengereseknél ezek az újfajta karbon szálas kuplunglamellák tudják hosszútávra biztosítani a megfelelő kuplung teljesítményt.
    • A nagy teherbírású szénszálas tárcsák meghosszabbítják az élettartamot. Nagyszerű választás DRZ, YZF, CRF és hasonló négyütemű motorkerékpárokhoz.
    • Az EBC mérnökei szerint a karbonszál erősítésű kuplunglamelláké a jövő és ezért mostantól már a legnépszerűbb sport modellekhez is rendelhető.
    • Az erő átvitelére szolgáló körmök kovácsoltak és alakjuk gátolja a kosár kiverődését, valamint tökéletesen ki vannak centrírozva.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Az új kuplunglamellákat áztasd be egy órával a beszerelés előtt abba az olajba, amivel a motort fel fogod tölteni.

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    Adatok betöltése ...

  • 17.070 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC CKF1151 Racer Carbon Fiber kuplung lamella készlet (gyárival azonos darabszám) Illusztráció!
    ';
  • '

EBC Brakes kiegészítők