EBC MD6037CX MX, Enduro, ATV „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=240mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 240 mm
- Belső átmérő: 101.2 mm
- Csavarok száma: 6 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
- A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Tökéletes megoldás a Motocross, Enduro és ATV, Quad járművek fékeinek feljavításához, de akár versenyhez történő felkészítéséhez is.
- Ez a merev kiképzésű (néha úszó kiképzésű), első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, aztán az ottani EBC üzemekben precíz gépekkel megmunkálnak.
- Sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél már gyárilag úszó tárcsa volt, ráadásul tökéletes átalakító azoknál a motoroknál, amelyeknél nem úszó féktárcsa megoldást alkalmaztak gyárilag.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- Hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból gyártják, amit precízen megmunkálnak, a speciális formába rendezett furatok vagy rések, pedig tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [53 modellnél]
- HONDA CR 125 (R) (1995-1997)
- HONDA CR 125 (R) (1998-2001)
- HONDA CR 125 (R) (2002-2003)
- HONDA CR 125 (R) (2004-2007)
- HONDA CR 250 (R) (1997-2001)
- HONDA CR 250 (R) (2002-2003) 2 ütemű
- HONDA CR 250 (R) (2004-2007) 2 ütemű
- HONDA CR 250 (RS/RT) (1995-1996)
- HONDA CR 500 (R) (1995-2001)
- HONDA CRF 250 (R) (2004-2007)
- HONDA CRF 250 (R) (2008-2016)
- HONDA CRF 250 (RX) (2019-2022) 18-os hátsó kerék
- HONDA CRF 250 (X) (2004-2020)
- HONDA CRF 250 (XRL) (2014-2020) közúton legális
- HONDA CRF 450 (R) (2002-2003)
- HONDA CRF 450 (R) (2004-2014) 240 mm e tárcsa 240 h tárcsa
- HONDA CRF 450 (X) (2005-2007)
- HONDA CRF 450 (X) (2008-2016) 18 hüvelykes r/kerék
- HONDA CRF 450 (XRL) (2014-2016) közúton legális
- HONDA DALL-ARA XR 400/440 R (2004)
- HONDA DALL-ARA XR 400/440 SM (2004)
- HONDA-HM (ITALY) CR 250 R Moto (2004)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 125 (1995-1997)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 125 (1998-2001)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 125 (R Enduro) (2002-2003)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 125 (R Enduro) (2004-2007)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 125 (R Supermotard) (2002-2006)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 250 (1997-2001)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 250 (2002)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 250 (R Enduro) (2002-2007)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 250 (R Enduro) (2004-2007)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 250 (R Supermotard) (2002-2003)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 450 F (2002)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 450 F (Supermoto) (2002-2003)
- HONDA-HM (ITALY) CRE 450 R Enduro (2002-2007)
- HONDA-HM (ITALY) CRE F 250 (R) (2004-2009)
- HONDA-HM (ITALY) CRE F 250 (R) (2008-2009)
- HONDA-HM (ITALY) CRE F 250 (X) (2008-2011)
- HONDA-HM (ITALY) CRE F 290 C (2007)
- HONDA-HM (ITALY) CRE F 300 X (2008-2009)
- HONDA-HM (ITALY) CRE F 450 R Enduro (2004-2008)
- HONDA-HM (ITALY) CRE F 450 X (2004-2009)
- HONDA-HM (ITALY) CRE F 490 X (2007)
- HONDA-HM (ITALY) CRE F 500 X (2008-2009)
- HONDA-HM (ITALY) CRF 230 (Easy Enduro) (2004-2007)
- HONDA-HM (ITALY) CRF 230 (Easy Motard) (2004-2007)
- HONDA-HM (ITALY) CRF 230 (Easy Trail) (2004-2007)
- HONDA-HM (ITALY) CRF 230 (F Easy Trial (Összes modell)) (2004-2007)
- HONDA-HM (ITALY) CRF 250 (F) (2004-2008)
- HONDA-HM (ITALY) CRF 250 (Motard) (2004-2006)
- HONDA-HM (ITALY) CRF 250 (R) (2008-2009)
- HONDA-HM (ITALY) CRF 450 Motard (2004-2006)
- HONDA-HM (ITALY) CRF 450 R (2004-2009)
- 36.530 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések