HONDA CN 250 H/J/K/L/M/P/R/S/T/V/X Spazio/Helix (1987-1998)

EBC fékbetét féktárcsa kuplung HONDA CN 250 H/J/K/L/M/P/R/S/T/V/X Spazio/Helix (1987-1998)

Első tengely fékalkatrészek

EBC FA069/2 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
    • Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
    • Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
    • Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
    • Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 9.100 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC MD908D Scooter Disc „merev” kiképzésű robogó féktárcsa Ø=186mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 4 db
    • Átmérő: 186 mm
    • Belső átmérő: 72.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Minden EBC robogó tárcsa használható szinter és rész szinter betéttel.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 4 db
    • Átmérő: 186 mm
    • Belső átmérő: 72.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Minden EBC robogó tárcsa használható szinter és rész szinter betéttel.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Többnyire merev, de néhány modellnél úszó kiképzésű első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, ahol az ottani EBC üzemekben megmunkálnak.
    • A hőkezelt krómacél anyagból készülő, és precízen megmunkált fékszalagját szinter vagy részben szinter fékbetéttel is használhatjuk, így akár az öregebb robogókra is varázsolhatunk vele profi féket.
    • Speciális formába rendezett furatai tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 4 db
    • Átmérő: 186 mm
    • Belső átmérő: 72.2 mm

    Adatok betöltése ...

  • 17.340 Ft (br) (1 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC VR908 Scooter Disc „merev” kiképzésű robogó féktárcsa Ø=186mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 4 db
    • Átmérő: 186 mm
    • Belső átmérő: 72.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Minden EBC robogó tárcsa használható szinter és rész szinter betéttel.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 4 db
    • Átmérő: 186 mm
    • Belső átmérő: 72.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • Minden EBC robogó tárcsa használható szinter és rész szinter betéttel.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Ez a VR Scooter Disc egy nagyszerű, kedvelt termékünk, amely jelenleg a legkönnyebb sorozatban gyártott prémium minőségű robogó féktárcsánk, ami létezik első vagy hátsó és merev vagy úszó kivitelben.
    • Az EBC Vee-Rotors nevezetű tárcsa család, erős sport és túra motorokhoz lett fejlesztve, ezeknek a termékeknek az egyedi formavilágát idézi a VR robogó, (Scooter) tárcsa.
    • Rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak az EBC angliai üzemeibe, ahol precíz gépekkel, kész féktárcsává munkálják.
    • Mivel hőkezelt és köszörült krómacél anyagból készült a fékszalagja, ezért szinter vagy részben szinter fékbetéttel is használhatjuk, így az öregebb robogókra is varázsolhatunk vele profi féket.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama is, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 4 db
    • Átmérő: 186 mm
    • Belső átmérő: 72.2 mm

    Adatok betöltése ...

  • 17.340 Ft (br) (1 db tárcsa) KOSÁRBA EBC VR908 Scooter Disc „merev” kiképzésű robogó féktárcsa Ø=186mm Illusztráció!
    ';
  • '

Hátsó tengely fékalkatrészek

EBC H350 Premium Aramid dobfék betét garnitúra (egy fékdobhoz) vágólapra másolva!

    • A lehető legjobb minőségű dobfék betétek között tartják számon.
    • Organikus dörzsanyaga hidegen és melegen jó fékhatást biztosít.
    • Közismerten fékdob kímélő és emellett alacsony a porképzése is.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Soha ne akard úgynevezett „bevasalással” gyorsítani a bejáratási folyamatot.

    • A lehető legjobb minőségű dobfék betétek között tartják számon.
    • Organikus dörzsanyaga hidegen és melegen jó fékhatást biztosít.
    • Közismerten fékdob kímélő és emellett alacsony a porképzése is.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Soha ne akard úgynevezett „bevasalással” gyorsítani a bejáratási folyamatot.

    • Kiváló megoldás a robogó és motorkerékpár dobfékek betét cserével történő feljavításához vagy gyengén teljesítő dobfék egységek megerősítéséhez.
    • A fékdobot javítani vagy pótolni nagyon költséges dolog és ezért célszerű, még a teljes elkopás előtt cserélni és jó minőségű EBC dobfék betétet választani.
    • Általános közlekedéshez ez a sima verzió készül, míg a „G” jelű, vagyis hornyolt felületű inkább terepre való, mert ez a szennyeződések távozását segíti.

    Adatok betöltése ...

  • 8.760 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC Brakes kiegészítők