EBC MD1002 „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=220mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 220 mm
- Belső átmérő: 88.2 mm
- Csavarok száma: 3 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Merev kiképzésű ez a sima kerületű féktárcsa, azokhoz a motorkerékpárokhoz, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű féktárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
- - Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és néhány százalékkal könnyebb a súlyuk is, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [19 modellnél]
- HONDA CBR 250 (R MC17) (1987)
- HONDA CBR 250 (R MC19) (1988-1989)
- HONDA CBR 400 (RG (NC23) 100) (1986)
- HONDA CBR 400 (RH-YA (NC23) 101) (1986)
- HONDA CBR 400 (RR NC23 Tri-Arm) (1987-1989)
- HONDA CBR 500 (Four) (1987-1990)
- HONDA CBR 600 (F) (1987-1990)
- HONDA NS 250 (FE/RE (MCII-100)) (1984)
- HONDA NS 250 (RG (MCII-102)) (1986)
- HONDA NS 400 (RF/RG) (1985-1987)
- HONDA NSR 250 (R MC18-100) (1988)
- HONDA NSR 250 (R MC18-110) (1989)
- HONDA NSR 250 (R MC18-110) (1989)
- HONDA NSR 250 (R MC21-106) (1990)
- HONDA NSR 250 (R MC21) (1990-1992)
- HONDA NSR 250 (R9N MC21) (1992)
- HONDA NSR 250 (RG (MC16-100)) (1986)
- HONDA VFR 400 (NC21) (1985-1987)
- HONDA VT 250 (FL Spada/Castel) (1988-1990)
- 43.430 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések