HONDA CBR 250 RH (MC17) (1987)

EBC fékbetét féktárcsa kuplung HONDA CBR 250 RH (MC17) (1987)

Első tengely fékalkatrészek

EBC FA121 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
    • Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
    • Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
    • Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
    • Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 8.760 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC FA121HH Sintermetall fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • 1972-ben jegyezték a találmányt, aztán hamar bizonyított a versenypályákon, majd a 80-as években már néhány utcai sportmotor gyártásánál is felhasználták ezt az új fékbetét anyagot. Aztán a 90-es évek végére már minden géposztály erősebb modelljénél a szinter váltotta le az organikus anyagot, és talán nem túlzás azt állítani, hogy 2000-től szinte minden motorkerékpár ezekkel a betétekkel készül.
    • Ezt a termékünket az USA-ban lévő EBC üzem gyártja és a szinter anyagának köszönhetően minden időjárási és környezeti körülmény mellett azonos fékteljesítménnyel rendelkezik, hosszú élettartamú, de adalékainak köszönhetően mégis rendkívül kíméletes a tárcsákkal.
    • Még a konkurencia által is elismert eredményeket ért el fékerő, tartósság és a tárcsavédelem terén ez a sokszoros tesztgyőztes termékünk, aminek HH a jelzése.
    • Az összes gyárilag beépített fékbetéttel minden tekintetben felveszi a versenyt, ráadásul az ár szempontjából nem is tudnak versenyezni vele.
    • Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, így ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 14.790 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC MD1006 „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=256mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Merev kiképzésű ez a sima kerületű féktárcsa, azokhoz a motorkerékpárokhoz, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű féktárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
    • - Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és néhány százalékkal könnyebb a súlyuk is, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm

    Adatok betöltése ...

  • 46.450 Ft (br) (1 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC MD1006C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=256mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
    • Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm

    Adatok betöltése ...

  • 52.770 Ft (br) (1 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC FA121 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
    • Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
    • Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
    • Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
    • Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 8.760 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC FA121HH Sintermetall fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • 1972-ben jegyezték a találmányt, aztán hamar bizonyított a versenypályákon, majd a 80-as években már néhány utcai sportmotor gyártásánál is felhasználták ezt az új fékbetét anyagot. Aztán a 90-es évek végére már minden géposztály erősebb modelljénél a szinter váltotta le az organikus anyagot, és talán nem túlzás azt állítani, hogy 2000-től szinte minden motorkerékpár ezekkel a betétekkel készül.
    • Ezt a termékünket az USA-ban lévő EBC üzem gyártja és a szinter anyagának köszönhetően minden időjárási és környezeti körülmény mellett azonos fékteljesítménnyel rendelkezik, hosszú élettartamú, de adalékainak köszönhetően mégis rendkívül kíméletes a tárcsákkal.
    • Még a konkurencia által is elismert eredményeket ért el fékerő, tartósság és a tárcsavédelem terén ez a sokszoros tesztgyőztes termékünk, aminek HH a jelzése.
    • Az összes gyárilag beépített fékbetéttel minden tekintetben felveszi a versenyt, ráadásul az ár szempontjából nem is tudnak versenyezni vele.
    • Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, így ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 14.790 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC MD1006 „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=256mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Merev kiképzésű ez a sima kerületű féktárcsa, azokhoz a motorkerékpárokhoz, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű féktárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
    • - Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és néhány százalékkal könnyebb a súlyuk is, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm

    Adatok betöltése ...

  • 46.450 Ft (br) (1 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC MD1006C Contour „merev” hullámos kerületű féktárcsa Ø=256mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Merev kiképzésű és sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű tárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
    • Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 6 db
    • Átmérő: 256 mm
    • Belső átmérő: 144.2 mm

    Adatok betöltése ...

  • 52.770 Ft (br) (1 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

Hátsó tengely fékalkatrészek

EBC FA140 Premium Organikus Aramid fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen a sportgépek kivételével minden motort ilyen betéttel adtak ki.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Valamiért mégis sokan kedvelik ezeket a hagyományos fékbetéteket.
    • Bejáratás után nem ad zavaró zajokat, valamint kevés fékport képez.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Régen nem rozsdamentes nemesacélból készültek a féktárcsák, mint manapság. Ekkor még az organikus betéteket használták madnem minden motorkerékpárhoz. (kivéve a sportmotorok, mert ezeket már az 1980-90-es évektől szinterrel gyártották)
    • Fékteljesítménye, hosszú élettartama és tárcsakímélő tulajdonsága kiemelte a hasonló termékek közül az EBC betéteket.
    • Mérsékelt, közúti használatra optimalizálták ezt a keveréket, amit a hagyományos, lágyabb fékérzetet kedvelők részesítik leginkább előnyben.
    • Nedves közegben és túlmelegedés esetén gyengébben teljesít, mint a szinter és ez is az oka annak, hogy lassan már teljesen kiszorult a mai motorokból.
    • Sajnos divat lett itthon (tárcsakímélés vagy spórolás miatt), hogy organikus fékbetétet tesznek a gyárilag szinterrrel szerelt motorokba, pedig ez nagyon veszélyes, mivel a fékrendszer nem ehhez van méretezve. (Te ne vállald a kockázatot!)
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 8.760 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC FA140V V-Pad Semi-Sinter részben szinter fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Minimális ártöbbletért, az organikus fékbetéteknél többet tudnak.
    • Korszerűbb, mint egy organikus betét, de mégis hasonló a fékérzete.
    • Javított fékerő és élettartam, ezért jó a nagy cruiser és túra gépekhez.
    • Részben szinter és fél szinter néven is szokták említeni ezt a betétet.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Minimális ártöbbletért, az organikus fékbetéteknél többet tudnak.
    • Korszerűbb, mint egy organikus betét, de mégis hasonló a fékérzete.
    • Javított fékerő és élettartam, ezért jó a nagy cruiser és túra gépekhez.
    • Részben szinter és fél szinter néven is szokták említeni ezt a betétet.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Egy jó, kompromisszum lehet a túrásabb stílust kedvelőknek az EBC V-Pad, amily 1/3 rész réz és 2/3 rész organikus anyag házasítása, ami alacsony mértékű féktárcsa és fékbetét kopást eredményez, jó fékhatás mellett.
    • Hosszú élettartama és kiváló fékhatása a benne lévő szinternek köszönhető, kimagasló tárcsakímélő tulajdonsága pedig az organikus elemeknek.
    • Egyesíti magában a hagyományos, lágyabb fékérzetet nyújtó organikus betétek, valamint a harapósabb és strapabíróbb fékbetétek előnyös tulajdonságait. Ám ne felejtsük, hogy a gyárilag szinterrel szerelt motorok fékrendszere szinter fékbetétekhez lett tervezve, így cserénél is ugyanaz ajánlott.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, és ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.

    Adatok betöltése ...

  • 9.990 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC FA140HH Sintermetall fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Jelenleg a motorok 98%-át ehhez hasonló szinter fékbetétekkel gyártják.
    • Ezért is fejlesztette csúcsminőségűre az EBC HH fékbetéteket a gyártó.
    • A gyárilag beépített fékbetétekkel minden tekintetben felveszi a versenyt.
    • Sokszoros tesztgyőztes és minden kontinensen piacvezető ez a termék.
    • A kiváló fékerőt, tartósságát, tárcsák védelmét, minden tesztben kiemelik.
    • Nyikorgás, fékpor, fékfakulás „fading” nincs, ám nagyon jól adagolható.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • 1972-ben jegyezték a találmányt, aztán hamar bizonyított a versenypályákon, majd a 80-as években már néhány utcai sportmotor gyártásánál is felhasználták ezt az új fékbetét anyagot. Aztán a 90-es évek végére már minden géposztály erősebb modelljénél a szinter váltotta le az organikus anyagot, és talán nem túlzás azt állítani, hogy 2000-től szinte minden motorkerékpár ezekkel a betétekkel készül.
    • Ezt a termékünket az USA-ban lévő EBC üzem gyártja és a szinter anyagának köszönhetően minden időjárási és környezeti körülmény mellett azonos fékteljesítménnyel rendelkezik, hosszú élettartamú, de adalékainak köszönhetően mégis rendkívül kíméletes a tárcsákkal.
    • Még a konkurencia által is elismert eredményeket ért el fékerő, tartósság és a tárcsavédelem terén ez a sokszoros tesztgyőztes termékünk, aminek HH a jelzése.
    • Az összes gyárilag beépített fékbetéttel minden tekintetben felveszi a versenyt, ráadásul az ár szempontjából nem is tudnak versenyezni vele.
    • Az EBC HH szinter fékbetétek a legjobb teljesítményüket az EBC VR vagy X és XC féktárcsáival érik el, mivel ezek a termékek együtt lettek fejlesztve.
    • Az EBC fékbetétekről általánosan elterjedt, hogy különösen kímélik a sérülékeny és drága féktárcsákat, így ez az egyik érv, ami kiemeli őket többi hasonló termék közül.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 13.290 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC MD1002 „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=220mm vágólapra másolva!

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 3 db
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 88.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 3 db
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 88.2 mm
    • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
    • A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
    • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
    • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
    • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

    Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

    Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Merev kiképzésű ez a sima kerületű féktárcsa, azokhoz a motorkerékpárokhoz, amelyeknél gyárilag nem az úszó kivitelű féktárcsa megoldást alkalmazták a tervezők.
    • - Legtöbbjük hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból készül, de egyes modellekhez megmaradt a szénacél alapanyag, amit precízen megmunkálnak, majd ez után horganyoznak. A krómszerű, rozsdamentes anyaghoz szinter, míg a sárgás színű, horganyzott felületű acélhoz részben szinter vagy organikus fékbetétet használj.
    • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és néhány százalékkal könnyebb a súlyuk is, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
    • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
    • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
    • Felépítés: úszó
    • Csavarok: 3 db
    • Átmérő: 220 mm
    • Belső átmérő: 88.2 mm

    Adatok betöltése ...

  • 45.130 Ft (br) (1 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

Motor kuplung alkatrészek

EBC CT012SP Clutch Tool kuplungszerelő szerszám (motor típusonként különböző) vágólapra másolva!

EBC CSK172 Erősített kuplungrugó készlet vágólapra másolva!

    • Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
    • Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
    • Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
    • De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
    • 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
    • Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
    • Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
    • De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
    • 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
    • Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
    • Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
    • Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
    • 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.

    Adatok betöltése ...

  • 5.980 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC CSK172 Erősített kuplungrugó készlet Illusztráció!
    ';
  • '

EBC CK1235 Prémium parafás kuplung lamella készlet (gyárival azonos darabszám) vágólapra másolva!

    • A CK kuplung lamella sorozat olcsó, gyors és tartós megoldást kínál, szinte az összes motorkerékpár kuplungjának felújításához.
    • Ezekkel a minőségi lamellákkal és a CSK erősített rugókkal, nagyon hatásos javítást végezhetünk el, ha egészségesek a fémlamellák.
    • Csak akkor segít ez a készlet, ha a fémlamellák még nem károsodtak, ezért ha megcsúszást érzünk, a lamellákat mielőbb cserélni kell.
    • Impregnált parafa, nemesfém szemcsék és a műgyanta keveréke egy rendkívül tömör és nagyon hőálló, kopásálló réteget képez.
    • Az erő átvitelére szolgáló körmök kovácsoltak és alakjuk gátolja a kosár kiverődését, valamint tökéletesen ki vannak centrírozva.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Az új kuplunglamellákat áztasd be egy órával a beszerelés előtt abba az olajba, amivel a motort fel fogod tölteni.

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    Adatok betöltése ...

  • 18.440 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC CK1235 Prémium parafás kuplung lamella készlet (gyárival azonos darabszám) Illusztráció!
    ';
  • '

EBC SRC047 Sport Racer Cluthc aramid lamella készlet. (aramid lamellák + rugók) vágólapra másolva!

    • Sportmotorok kuplungjait lehet javítani vagy erősíteni a készlettel.
    • Tartalma lamellák aramid vagyis Kevlar anyagból és erősített rugók.
    • Akkor segít ez a készlet, ha a fémlamellák még nem károsodtak.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Az új kuplunglamellákat áztasd be egy órával a beszerelés előtt abba az olajba, amivel a motort fel fogod tölteni.

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Sportmotorok kuplungjait lehet javítani vagy erősíteni a készlettel.
    • Tartalma lamellák aramid vagyis Kevlar anyagból és erősített rugók.
    • Akkor segít ez a készlet, ha a fémlamellák még nem károsodtak.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Az új kuplunglamellákat áztasd be egy órával a beszerelés előtt abba az olajba, amivel a motort fel fogod tölteni.

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Speciális aramid „Kevlar” szövet és hőtűrő műgyanta az alapanyaga ennek a nagyon strapabíró SRC kuplung lamella szettnek.
    • Normál és sportos, de akár kemény verseny igénybevételnek kitett kuplungok felújításához, megerősítéséhez ajánlott ez a készlet.
    • 10-15%-al erősebbek rugói, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte semmi különbséget nem érzünk behúzáskor.
    • Acél lamellákat ez a széria nem tartalmaz, ezért csak a hibátlan fémlamellákkal rendelkező kuplungokhoz használható.
    • Az erő átvitelére szolgáló körmök kovácsoltak és alakjuk gátolja a kosár kiverődését, valamint tökéletesen ki vannak centrírozva.

    Adatok betöltése ...

  • 25.070 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC SRC047 Sport Racer Cluthc aramid lamella készlet. (aramid lamellák + rugók) Illusztráció!
    ';
  • '

EBC SRK047 Sport Racer Komplet aramid kuplung készlet (aramid + acél lamellák + rugók) vágólapra másolva!

    • Aramid (Kevlar) lamellák és acél tárcsák valamint erősített rugók.
    • Sportmotorok kuplungjait lehet javítani vagy erősíteni a készlettel.
    • Népszerű megoldás, amikor a fém lamellák is cserére szorulnak.
    • Olcsóbb és erősebb, mint általában a gyárilag beépített kuplungok.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Az új kuplunglamellákat áztasd be egy órával a beszerelés előtt abba az olajba, amivel a motort fel fogod tölteni.

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Aramid (Kevlar) lamellák és acél tárcsák valamint erősített rugók.
    • Sportmotorok kuplungjait lehet javítani vagy erősíteni a készlettel.
    • Népszerű megoldás, amikor a fém lamellák is cserére szorulnak.
    • Olcsóbb és erősebb, mint általában a gyárilag beépített kuplungok.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Az új kuplunglamellákat áztasd be egy órával a beszerelés előtt abba az olajba, amivel a motort fel fogod tölteni.

    Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

    Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Az SRK kuplung készlet tartalmazza az acél és a kopó lamellákat aramidból (Kevlar), valamint a 10-15%-kal erősebb CSK kuplungrugókat is.
    • Precízen megmunkált EBC acél kuplunglamellákkal vált kompletté ez a szett, így alkalmas a kuplung egység teljes felújítására.
    • Versenyzésre, sportra használt motorkerékpárokhoz, és akár egyszerű utcai járművek tengelykapcsolójának feljavításához, megerősítéséhez alkalmas kitt.
    • Az erő átvitelére szolgáló körmök kovácsoltak és alakjuk gátolja a kosár kiverődését, valamint tökéletesen ki vannak centrírozva.

    Adatok betöltése ...

  • 45.030 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC SRK047 Sport Racer Komplet aramid kuplung készlet (aramid + acél lamellák + rugók) Illusztráció!
    ';
  • '

EBC Brakes kiegészítők