EBC VMD1036 Vintage stílusú „úszó” féktárcsa Ø=276mm
- Felépítés: úszó
- Átmérő: 276 mm
- Belső átmérő: 58.4 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- A sima kerületű és a hullámos között csak esztétikai különbség van.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Ezzel a tárcsával magasabb szintre emelhető az öreg motorok fékrendszere.
Szinter fékbetétet is használhatunk vele, amelyeket az eredeti tárcsákkal nem.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Tökéletes megoldást kínál motorépítőknek vagy az idősebb motorok tulajdonosainak ez a hagyományos formába bújtatott modern technológia, amellyel komolyan javítható, modernizálható az öreg motorok fékrendszere.
- Angliában gyártják a Németországból érkező nemesacél alapanyagból ezeket a kiváló minőségű, hagyományos formájú és rendkívül stílusos tárcsákat.
- Az EBC termékekre jellemző precíziós megmunkálás és a szabadalmazott, nagyon tartós 9 szegecsből álló „S Drive” rendszer teszi egyedivé ezt a féktárcsa szériát.
- Erős alumínium ötvözetből öntött belső agyrésze régi stílusú tárcsák mintájára készül, és feketére van eloxálva vagy porszórással van bevonva.
- Rozsdamentes, hőkezelt nemesacélból készül a fékszalagja, amit precízen megmunkálnak, majd összeépítik az alumínium aggyal, és így már szinter fékbetétet is használhatunk, egy régi motorkerékpárhoz is.
- Speciális formába rendezett furatai tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel az ilyen féktárcsának akár 30%-kal jobb súrlódási értéke lehet, mint az eredetileg használt tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [15 modellnél]
- HONDA CB 250 (N) (1978-1982)
- HONDA CB 650 (SCC Nighthawk) (1982)
- HONDA CB 750 (F) (1978-1982)
- HONDA CB 750 (F) (1983-1984)
- HONDA CB 750 (KZ) (1980)
- HONDA CB 900 (F) (1984-1985)
- HONDA CB 900 (FB/F2B) (1982-1983)
- HONDA CB 900 (FZ/FA) (1980-1981)
- HONDA CBX 1000 (Z) (1979-1980)
- HONDA CM 250 (TB) (1981)
- HONDA CX 500 (EC) (1982)
- HONDA CX 650 (ED) (1983)
- HONDA GL 1000 (Z Goldwing) (1979) 5 csavaros tárcsarögzítés
- HONDA GL 1100 (C/DC Goldwing) (1982)
- HONDA GL 1100 (SC02) (1980-1982)
- 96.950 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések