HONDA ATC 250 RD (1983-1984)

EBC fékbetét féktárcsa kuplung HONDA ATC 250 RD (1983-1984)

Első tengely fékalkatrészek

EBC FA084TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
    • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Különböző Off-Road járművekhez és enduro motorokhoz való tárcsakímélő fékbetét, ami közúton, terepen és bizonyos versenykörülmények között is megállja a helyét.
    • Amerikában X, míg Európában és más kontinenseken TT az utóneve ennek a világszerte nagyon népszerű organikus fékbetétnek.
    • Kedvező ára és jó teljesítménye miatt nagyon kedvelik a hagyományos, lágyabb fékérzetet előnyben részesítők, és így a leggyakrabban használt betét a kategóriájában.
    • Magas széntartalmának és a benne lévő adalékoknak köszönhetően kiváló hűtést biztosít a féktárcsának és így közvetetten kíméli az egész fékrendszert.
    • Agresszívebb, kemény fékhatást kedvelők, inkább válasszák a szinter anyagú „R” jelű betéteket, esetleg az MXS szériát, amelyek harapósabbak és tartósabbak is.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 6.360 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

EBC FA084R Sintermetall fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
    • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
    • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
    • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
    • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
    • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

    A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

    Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

    • Off-Road járművekhez fejlesztett EBC FA-R szinterfém fékbetét terepre és bizonyos verseny igénybevételre, valamint közútra is használható.
    • Nagyon jó választás a keményebb, sportosabb fékezési stílust kedvelő Off-Road motorosok számára, mivel minden időjárási körülményben egyformán működnek.
    • Gyors, nagytestű és súlyosabb terepmotoroknál és ATV-knél gyárilag is szinter anyagú fékbetétet használnak, mivel csak ezek biztosítják a megfelelő fékhatást.
    • A megnövelt súrlódási tényező és fékteljesítmény ellenére is csupán a lehetséges legkisebb mértékben koptatja a féktárcsát, ez egyébként minden EBC fékbetétnél fontos szempont.
    • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

    Adatok betöltése ...

  • 11.610 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
  • '

vágólapra másolva!

  • Adatok betöltése ...

  • ÉRDEKLŐDJÖN! (2 db tárcsa)
    ';
  • '

    EBC MD6059D MX, Enduro, ATV „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=206mm vágólapra másolva!

      • Felépítés: úszó
      • Csavarok: 3 db
      • Átmérő: 206 mm
      • Belső átmérő: 47.4 mm
      • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
      • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
      • Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
      • A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
      • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
      • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
      • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

      Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

      Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

      Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

      Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

      Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

      • Felépítés: úszó
      • Csavarok: 3 db
      • Átmérő: 206 mm
      • Belső átmérő: 47.4 mm
      • Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
      • Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
      • Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
      • A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
      • Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
      • EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
      • Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.

      Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.

      Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.

      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

      Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

      Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).

      Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

      • Tökéletes megoldás a Motocross, Enduro és ATV, Quad járművek fékeinek feljavításához, de akár versenyhez történő felkészítéséhez is.
      • Ez a merev kiképzésű (néha úszó kiképzésű), első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, aztán az ottani EBC üzemekben precíz gépekkel megmunkálnak.
      • Sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél már gyárilag úszó tárcsa volt, ráadásul tökéletes átalakító azoknál a motoroknál, amelyeknél nem úszó féktárcsa megoldást alkalmaztak gyárilag.
      • A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
      • Hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból gyártják, amit precízen megmunkálnak, a speciális formába rendezett furatok vagy rések, pedig tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
      • A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
      • Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
      • Felépítés: úszó
      • Csavarok: 3 db
      • Átmérő: 206 mm
      • Belső átmérő: 47.4 mm

      Adatok betöltése ...

    • 27.690 Ft (br) (1 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
    • '
    Első tengelyHátsó tengelyKiegészítők

    Hátsó tengely fékalkatrészek

    EBC FA084TT Carbon-Graphite fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

      • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
      • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
      • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
      • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
      • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

      A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

      Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

      • Kevlár fékbetét vagy „normál” fékbetét néven is szokták említeni.
      • Régen minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
      • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
      • A gyárilag szinterrel szerelt motoroknál, a cserénél is szinter az ajánlott.
      • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

      A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

      Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

      • Különböző Off-Road járművekhez és enduro motorokhoz való tárcsakímélő fékbetét, ami közúton, terepen és bizonyos versenykörülmények között is megállja a helyét.
      • Amerikában X, míg Európában és más kontinenseken TT az utóneve ennek a világszerte nagyon népszerű organikus fékbetétnek.
      • Kedvező ára és jó teljesítménye miatt nagyon kedvelik a hagyományos, lágyabb fékérzetet előnyben részesítők, és így a leggyakrabban használt betét a kategóriájában.
      • Magas széntartalmának és a benne lévő adalékoknak köszönhetően kiváló hűtést biztosít a féktárcsának és így közvetetten kíméli az egész fékrendszert.
      • Agresszívebb, kemény fékhatást kedvelők, inkább válasszák a szinter anyagú „R” jelű betéteket, esetleg az MXS szériát, amelyek harapósabbak és tartósabbak is.
      • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

      Adatok betöltése ...

    • 6.360 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
    • '

    EBC FA084R Sintermetall fékbetét garnitúra vágólapra másolva!

      • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
      • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
      • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
      • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
      • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
      • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

      A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

      Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

      • A szinter fékbetétekre jellemző pozitív tulajdonságai miatt kedvelik.
      • Harapós fékre, sportosabb használatra hangolja a Off-Road járműveket.
      • Korábban minden enduro gépet organikus fékbetéttel adtak ki gyárilag.
      • Most a motorok 95%-át nem organikus, hanem szinter fékkel gyártják.
      • Gyárilag szinterrel szerelt járművekhez, a cserénél is szinter az ajánlott.
      • Az összes EBC motor fékbetét tárcsakímélő tulajdonsága közismert.
      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

      Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!

      A gyárilag szinter fékbetéttel szerelt motorokba balesetveszélyes organikus anyagból készült fékbetétet használni, ezt vedd figyelembe a választásnál.

      Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

      • Off-Road járművekhez fejlesztett EBC FA-R szinterfém fékbetét terepre és bizonyos verseny igénybevételre, valamint közútra is használható.
      • Nagyon jó választás a keményebb, sportosabb fékezési stílust kedvelő Off-Road motorosok számára, mivel minden időjárási körülményben egyformán működnek.
      • Gyors, nagytestű és súlyosabb terepmotoroknál és ATV-knél gyárilag is szinter anyagú fékbetétet használnak, mivel csak ezek biztosítják a megfelelő fékhatást.
      • A megnövelt súrlódási tényező és fékteljesítmény ellenére is csupán a lehetséges legkisebb mértékben koptatja a féktárcsát, ez egyébként minden EBC fékbetétnél fontos szempont.
      • A gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt járművek esetében, minden cserénél, ismét szinter az ajánlott anyag, mivel járművek fékrendszere ehhez van tervezve, méretezve.

      Adatok betöltése ...

    • 11.610 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA '.$title.'
    • '

    vágólapra másolva!

    • Adatok betöltése ...

  • ÉRDEKLŐDJÖN! (2 db tárcsa)
    ';
  • '

    EBC MD6059D MX, Enduro, ATV „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=206mm vágólapra másolva!

    Első tengelyHátsó tengelyKiegészítők

    Motor kuplung alkatrészek

    EBC CSK031 Erősített kuplungrugó készlet vágólapra másolva!

      • Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
      • Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
      • Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
      • De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
      • 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

      Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

      • Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
      • Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
      • Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
      • De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
      • 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

      Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

      • Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
      • Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
      • Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
      • Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
      • 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.

      Adatok betöltése ...

    • 5.980 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC CSK031 Erősített kuplungrugó készlet Illusztráció!
      ';
    • '

    EBC CK1163 Prémium parafás kuplung lamella készlet (gyárival azonos darabszám) vágólapra másolva!

      • A CK kuplung lamella sorozat olcsó, gyors és tartós megoldást kínál, szinte az összes motorkerékpár kuplungjának felújításához.
      • Ezekkel a minőségi lamellákkal és a CSK erősített rugókkal, nagyon hatásos javítást végezhetünk el, ha egészségesek a fémlamellák.
      • Csak akkor segít ez a készlet, ha a fémlamellák még nem károsodtak, ezért ha megcsúszást érzünk, a lamellákat mielőbb cserélni kell.
      • Impregnált parafa, nemesfém szemcsék és a műgyanta keveréke egy rendkívül tömör és nagyon hőálló, kopásálló réteget képez.
      • Az erő átvitelére szolgáló körmök kovácsoltak és alakjuk gátolja a kosár kiverődését, valamint tökéletesen ki vannak centrírozva.
      Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

      Az új kuplunglamellákat áztasd be egy órával a beszerelés előtt abba az olajba, amivel a motort fel fogod tölteni.

      Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.

      Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.

      Adatok betöltése ...

    • 22.650 Ft (br) (2 db tárcsa) KOSÁRBA EBC CK1163 Prémium parafás kuplung lamella készlet (gyárival azonos darabszám) Illusztráció!
      ';
    • '
    Első tengelyHátsó tengelyKiegészítők

    EBC Brakes kiegészítők