EBC féktárcsa és fékbetét, ami utcára és gyorsulási versenyre is kiváló!vágólapra másolva!

Szia Laci!

Ez a levél kivételesen nem megrendelés lesz, hanem köszönet!
Anno másfél éve találkoztunk először, mikor átvettem tőled az Seat Ibiza Cupra TDI-mhez való EBC TurboGroove első és hátsó tárcsákat és EBC Redstuff első és hátsó fékbetétet. Talán nem emlékszel névről rám, de ha azt mondom, sárga Seat és én akartam olyan féket ami utcán és versenyen egyaránt jó, akkor biztos tudod ki vagyok. Köszönöm, hogy rábeszéltél akkor arra, hogy a EBC tárcsát mindenképp valamilyen EBC fékbetéttel használjam, mert először csak tárcsákat akartam venni. Az elmúlt másfél évre visszatekintve, azonban nagyon nem bántam meg! Korábban az autómon, mivel 300+ lóerős, és a nyomatéka is súrolja az 500Nm ert, elég sűrűn cseréltem betétet és tárcsákat, mert egyik sem bírta a tartós terhelést. Vagy elvetemedett a tárcsa, esetleg az anyaga megtöredezett, de a legtöbbször a betétek adták fel, amik nem csak gyorsan koptak, hanem a második harmadik nagyobb fékezésnél egyszerűen elmelegedtek, nem lehetett utánna csak több percnyi hűtéssel újra használni őket! Mindazok mellett, hogy a betét kínálat az én féknyergemhez (AP Racing) igen szűkös, elég drága is! Amikor bekerültek az EBC TorboGroove tárcsák és EBC Redstuff betétek előre és hátra is, az autó mintha megváltozott volna, eleinte halottam azt a bizonyos súrolós hangot fékezéskor, amiről Te is beszéltél, de ez 1500km közepes használat mellett megszűnt. A meglepetések akkor értek, mikor jöttek az első utca “csapatások” és többszöri (akár 5-10 alkalom), nagy fékezés után is a fékem ugyanolyan tipp topp állapotban volt, nem kellett hűteni, fogott rendesen…..ezen erősen csodálkoztam, mivel eddig ilyen még nem történt! Nálam kiemelt figyelmet kap a motorteljesítmény mellett a fékteljesítmény is, mivel ha hamarabb gyorsítok fel 180ra, akkor hamarbb meg is kell, hogy álljak. Az EBC ebben nekem a maximálisat nyújtotta!

Féktárcsa

További előnyös “mellékhatásként említeném meg, hogy a fékport, mint fogalom, el lehet felejteni normál utcai használat mellett, mert szinte nincs, vagyis a felnin nem észrevehető, de ez igazából egy jó 20.000km használat után tudatosut bennem!
Az elmúlt másfél év és megtett 70.000km után , amiben volt verseny, utcai csapatás és hol normál, hol erős utcai használat a RedStuff betétek elöl lassan elkopnak, viszont a TurboGroove tárcsák olyan jó állapotban van még, hogy a következő rendelésemet, ami most majd egy YellowStuff betét lesz előre (mert azt is ki akarom próbálni), reményeim szerint még vígan ki fogják szolgálni! Kijelenthetem, hogy eddig az EBC betétei és tárcsái voltak azok, amit nem sikerült elfogyasztani és elmelegíteni idő előtt, és mindig rá mertem bízni magam.

Mellékletben küldök képeket is, az állapot 70.000km és másfél év után készült!!!

Köszönettel,

Vattamány Árpi
Nyíregyháza

Gyorsulás