Autó fékbetét féktárcsa fékcsőAUDITTRS quattro8J 2.5 Turbo (340 LE) (2009-2014)

AUDI TTRS quattro 8J 2.5 Turbo (340 LE) (2009-2014)vágólapra másolva!(Első fékrendszer: Brembo) (Hátsó fékrendszer: TRW)

AUDI TTRS quattro 8J 2.5 Turbo (340 LE) (2009-2014) EBC fékbetét, féktárcsa, fékcső, fékalkatrész, fékpofa. Évjáratok: 2009 2014 2009 2010 2011 2012 2013 2014 Első fékrendszer: Brembo. Hátsó fékrendszer: TRW.

Első tengely fékalkatrészek

EBC DP32070C Redstuff fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
    • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
    • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
    • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
    • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Jó fékhatás, valamint extrém kevés fékpor és hosszú élettartam jellemzi ezt a profi, kerámia bázisú, Redstuff nevezetű fékbetét szériát.
    • Nehezebb súlyú és nagyobb teljesítményű autók normál és sportos használatához lett fejlesztve. Azzal kiváló súrlódási értékkel, ami (mu0,5) körüli és akár még 750 ℃–ig is terhelhető, azt gondolhatnánk, hogy minden terhelést elbír, de valami miatt mégsem alkalmas pályázni.
    • NEM KOPTATJA a jó minőségű tárcsákat! Olyannyira, hogy egy ügyfelünk több mint 120 000km megtétele után küldött fényképeket az EBC GD tárcsáiról, amelyeket piros betétekkel használt. Ráadásul még most is láthatók a fúrási-marási minták a fékszalag felületén (nézd meg a vásárlói visszajelzések között).
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár 10 méter körüli értékkel is rövidülhet a járművünk fékútja az autós újságok által végzett tesztek szerint.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 76.040 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP32070C Redstuff fékbetét szett két tárcsához

EBC DP42070R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
    • Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
    • Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 87.440 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP42070R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához

EBC DP52070NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
    • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
    • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
    • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
    • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
    • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
    • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
    • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
    • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).

    • A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
    • Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
    • A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
    • Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
    • A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.

    R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html

    Adatok betöltése ...

  • 86.520 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP52070NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához

EBC DP92070 Orangestuff verseny fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Hosszú távú versenyekre fejlesztett, kiváló minőségű fékbetét.
    • Súrlódási együttható 0,5mu, ami terhelés alatt 0,6 fölé emelkedik.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding hajlama.
    • Ez a termék nem rendelkezik R90 európai közúti engedéllyel!
    • Narancssárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
    • A verseny fékbetétek között igen tartós és tárcsakímélő.

    Európában nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy a Bluestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    • Hosszú távú versenyekre fejlesztett, kiváló minőségű fékbetét.
    • Súrlódási együttható 0,5mu, ami terhelés alatt 0,6 fölé emelkedik.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding hajlama.
    • Ez a termék nem rendelkezik R90 európai közúti engedéllyel!
    • Narancssárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
    • A verseny fékbetétek között igen tartós és tárcsakímélő.

    Európában nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy a Bluestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    2016 óta van piacon ez a termék, és az elmúlt évek során már bizonyította az Orangestuff vegyület, hogy egy kiváló megoldás a közepes és hosszabb ideig tartó versenyeken. Azokban az országokban, ahol nem szükséges az R90 regisztráció, közutakon is használják a nagyon sportosan közlekedő autósok.

    • Pályázáshoz, versenyzéshez, leginkább hosszú távú gyorsasági futamok igénybevételéhez lett kifejlesztve ez a minőségi verseny fékbetét.
    • Anyaga a legmagasabb szintet képviseli és a gyári tesztek szerint 40-60%-kal tartósabb és még valamennyivel harapósabb is, mint a korábbi fejlesztések.
    • Kísérletek alkalmával bizonyították, hogy vörösen izzó féktárcsákkal is határozott és egyenletes, jól adagolható fékteljesítményt nyújt. Laborkörülmények között, még az 1000 Celsius fok fölé hevített tárcsával is kiváló fékerőt produkált egy minimális féding hajlam mellett.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén.
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól.
    • Nem rendelkezik R90 jóváhagyással, ezért nem használható közúti forgalomban.

    Adatok betöltése ...

  • 117.180 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP92070 Orangestuff verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC DP82070RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
    • Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
    • Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
    • Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    • Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
    • Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
    • Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
    • Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Egyértelmű hadüzenetet volt a konkurenciának ez a verseny fékbetét, amelynek súrlódó anyagát két évig tartó fejlesztés, tesztelés után fogadták el az EBC Racing-nál, és utána kezdték meg a gyártását. Az RP-1 szándékosan mérsékelt súrlódási reakcióval rendelkezik, amelynek átlaga 0,45 mu, és ezt 7500 °C-ig képes féding (fakulás) nélkül produkálni. A konkurencia verseny keverékeivel ellentétben azonban rendkívül progresszív és jóindulatú reakciójellemzőkkel rendelkezik, amely kivételes „érzetet” nyújt minden egyes fékezés során.

    • Az RP-1 stabil és alacsonyabb súrlódási szintje lehetővé teszi a fékpedál durvább működtetését, ami különösen előnyös azoknál az autóknál, amelyeknél intenzív a fékszervó (például: Mk7 VW Golf GTI, BMW M, Audi RS modellek stb.).
    • Az erős fékszervóval rendelkező járműveken az RP-1 némileg ellensúlyozza a fékrendszer túlzott érzékenységét, és így mérsékeltebben, egyenletesebben reagál a pályán.
    • Néhány modern járműnél úgy érezzük, hogy a legnagyobb fékezésekhez elegendő akár 2cm-t benyomni a pedálon. Ez az éles érzés azt a benyomást kelti, az átlagvezetőben, hogy az autónak nagyon jó fékei vannak, viszont a tapasztalt pályázók és versenyzők tudják, hogy a túlzott fék reakció nagyon nem kívánatos a precíz vezetéshez a pályán.
    • A pályákon történő teljesítmény-vezetéshez az kell, hogy megtalálja a vezető a kerekek fékezhetőségének határait, és pontosan ezt teszi lehetővé az RP-1 azoknál a gépeknél, amelyek túl erős a szervóhatás.
    • Az RP-1 különösen alkalmas az ABS nélküli járművekhez, ahol a direkt visszajelzés elengedhetetlen a kerék blokkolásának elkerülése érdekében.
    • Sokszor okoznak Big Brake Kittek is problémákat, mert általuk túlvezérelté válhatnak fékrendszerek, mivel a megnövelt tárcsaátmérő mellett, többnyire megmarad az eredeti főfékhenger, és ez szintén túlzott szervó érzetet produkál. Ilyen esetekben is segíthet megszüntetni az RP-1 fékbetét a rossz adagolhatóságot, helyreállítva a progresszívebb és kontrolálhatóbb tulajdonságokat.

    Az EBC Brakes Racing RP-1 fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-1-racing-brake-pads/

    Adatok betöltése ...

  • 103.100 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP82070RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC DP82070RPX RP-X verseny fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Nehezebb, nagyméretű és nagyteljesítményű versenyautókhoz készül.
    • Könnyebb, kis és közepes versenyautókhoz az RP-1 sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-850 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • 100% fékhatás már hidegen és egyenletes teljesítmény a hőmérsékleti csúcsig.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (halványodás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-1 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    • Nehezebb, nagyméretű és nagyteljesítményű versenyautókhoz készül.
    • Könnyebb, kis és közepes versenyautókhoz az RP-1 sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-850 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • 100% fékhatás már hidegen és egyenletes teljesítmény a hőmérsékleti csúcsig.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (halványodás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-1 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Mivel az RP-1 és RP-X betétek egyformán egyenletes súrlódási reakcióval rendelkeznek, majdnem azonos féding (fakulás) hajlam jellemzi mindkettőt, ezért nem az a helyzet áll fenn, hogy bármelyik anyag „jobb”, mint a másik, hanem két alternatíva kínálkozik, azonos minőségben. A járművezető döntheti el, hogy a saját tapasztalatai szerint melyikkel „érzi magát a legjobban az adott pályán”.

    • Az RP-X féding (fakulás) nélkül akár 850 °C hőmérsékleten is képes működni , megerősítet átlagos súrlódási képessége (0,55 mu). Ez a magas súrlódási szintje erősebb kezdeti harapást és nagyobb teljesítményt nyújt fékezés közben, azoknál a járműveknél, amelyeknél szükség van erre.
    • Amennyiben összehasonlítási lehetőséget keresünk, akkor karakterét tekintve talán leginkább a (Pagid RS29, Ferodo DS 1.11 vagy Endless ME20), amelyekhez az EBC RP-X nagyon hasonló érzetet fog mutatni. A magasabb súrlódási szint és az erősebb kezdeti harapás középértéke miatt az RP-X jól alkalmazható gyengébb fékszervóval rendelkező járművekhez, mint például (R35 Nissan GT-R és Porsche GT modellek).
    • Természetesen szintén megfelelő azoknál a pálya és versenyautóknál, amelyeken átalakításokat alkalmaznak, mivel ezek a változtatások lehetővé teszik a járművezetőnek, hogy finomítsa, hangolja a fékrendszert, aminek fontos része a fékbetét.

    Az EBC Brakes Racing RP-X fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-x-racing-brake-pads/

    Adatok betöltése ...

  • 114.010 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP82070RPX RP-X verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC DP82070.16SR11 SR-11 verseny fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

  • Pontosan úgy tesztelték, ahogyan az SR?11™ stablemate volt, az SR?21™ szinterezett párnakeverék nagyobb súrlódást és valamivel magasabb hőküszöböt mutat.

    • Magas 0,65Μ stabil súrlódás
    • Rendkívül gyorsan beágyazható, hidegtől működik
    • Hőtartomány 0? 925?/1700-ra?
    • Kiváló moduláció
    • A betét maximális élettartama
    • Minimális rotorkopás
    • Az USA-ban készült

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff, az RP-1, PR-X és az SR21 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Pontosan úgy tesztelték, ahogyan az SR?11™ stablemate volt, az SR?21™ szinterezett párnakeverék nagyobb súrlódást és valamivel magasabb hőküszöböt mutat.

    • Magas 0,65Μ stabil súrlódás
    • Rendkívül gyorsan beágyazható, hidegtől működik
    • Hőtartomány 0? 925?/1700-ra?
    • Kiváló moduláció
    • A betét maximális élettartama
    • Minimális rotorkopás
    • Az USA-ban készült

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff, az RP-1, PR-X és az SR21 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Adatok betöltése ...

  • ÉRDEKLŐDJÖN!(2db tárcsához)EBC DP82070.16SR11 SR-11 verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC DP82070.16SR21 SR-21 verseny fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

  • Pontosan úgy tesztelték, ahogyan az SR?11™ stablemate volt, az SR?21™ szinterezett párnakeverék nagyobb súrlódást és valamivel magasabb hőküszöböt mutat.

    • Magas 0,65Μ stabil súrlódás
    • Rendkívül gyorsan beágyazható, hidegtől működik
    • Hőtartomány 0? 925?/1700-ra?
    • Kiváló moduláció
    • A betét maximális élettartama
    • Minimális rotorkopás
    • Az USA-ban készült

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff, az RP-1, RP-X és az SR11 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Pontosan úgy tesztelték, ahogyan az SR?11™ stablemate volt, az SR?21™ szinterezett párnakeverék nagyobb súrlódást és valamivel magasabb hőküszöböt mutat.

    • Magas 0,65Μ stabil súrlódás
    • Rendkívül gyorsan beágyazható, hidegtől működik
    • Hőtartomány 0? 925?/1700-ra?
    • Kiváló moduláció
    • A betét maximális élettartama
    • Minimális rotorkopás
    • Az USA-ban készült

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff, az RP-1, RP-X és az SR11 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Adatok betöltése ...

  • ÉRDEKLŐDJÖN!(2db tárcsához)EBC DP82070.16SR21 SR-21 verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC D2P022 Pin-Drive Discs 2 részes féktárcsa pár Ø=370mm (első)vágólapra másolva!

    • Felépítés: hűtött
    • Átmérő: 370 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Vastagság új/min: 32/30 mm

    Prémium autó modellekhez készül ez a kétrészes önbeálló féktárcsa.

    Speciális kialakítású aluötvözet a középrésze önbeálló acél csapokkal.

    A lebegő kiképzésnek köszönhetően az oldalütésekre nem érzékeny.

    Kevesebb hő terheli ezzel a megoldással kerékagyat és a csapágyakat.

    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Felépítés: hűtött
    • Átmérő: 370 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Vastagság új/min: 32/30 mm

    Prémium autó modellekhez készül ez a kétrészes önbeálló féktárcsa.

    Speciális kialakítású aluötvözet a középrésze önbeálló acél csapokkal.

    A lebegő kiképzésnek köszönhetően az oldalütésekre nem érzékeny.

    Kevesebb hő terheli ezzel a megoldással kerékagyat és a csapágyakat.

    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Tökéletes helyettesítője az eredeti tárcsáknak, mert prémium minőségű anyagból és prémium megmunkálással készül.
    • Hosszú élettartama és pontos kidolgozása miatt sűrűn vélekednek róla úgy a szakemberek is, hogy a gyárilag szerelt féktárcsák között is megállja a helyét, sőt nem egyszer bebizonyosodott már, hogy lényegesen jobb némelyiknél.
    • Ezeknek a népszerű féktárcsáknak a túlnyomó többsége rendelkeznek R90 jóváhagyással, valamint  TÜV és ABE engedélyekkel, ami a minőség és biztonság záloga.
    • A G3000 anyagból gyártott öntvény tárcsák többsége az Egyesült Királyságban készül, de van néhány olyan gyári beszállító is Európában, amelyeknek technológiája megfelel a szigorú EBC feltételeknek. Ezekért a beszállítókért teljes garanciát vállal az EBC.
    • A tárcsák öntvény anyaga azért kiváló, mert a magas széntartalma és a benne lévő sok réz és szilícium miatt kiváló hővezető. 150N/mm2 a szakítószilárdsága, és a megmunkálás pontossága pedig kevesebb, mint 0,05mm.
    • Az EBC féktárcsáknál alkalmazott műanyag bevonat a korrózió késleltetése mellett növeli a termékek esztétikai és műszaki értékét. Az egyes országokban eltérő minőségű agresszív síkosság mentesítő anyagok károsíthatják a bevonatot.
    • Minden EBC féktárcsa a legoptimálisabb kopási értékeket és a legintenzívebb fékhatását EBC fékbetéttel nyújtja, mivel ezek egymáshoz és egymással vannak fejlesztve. De természetesen jól együttműködik egyéb fékbetét gyártók megfelelő, vagyis jó minőségű termékeivel is.
    • Felépítés: hűtött
    • Átmérő: 370 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Vastagság új/min: 32/30 mm

    Adatok betöltése ...

  • ÉRDEKLŐDJÖN!(2 db tárcsa)EBC D2P022 Pin-Drive Discs 2 részes féktárcsa pár Ø=370mmIllusztráció!
    Első tengely

Hátsó tengely fékalkatrészek

EBC DP31518C Redstuff fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
    • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
    • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Nagytömegű és nagyteljesítményű autókhoz ajánlja a gyár.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Könnyebb autókban használva nem optimális a hatásfoka.
    • Kisebb tömegű autókhoz inkább a Greenstuff megfelelő.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és rendkívül tartós fékbetét hírében áll.
    • Piros műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Extrém kevés és könnyen lemosható fékport képez ez a kerámia vegyület.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Jó fékhatás, valamint extrém kevés fékpor és hosszú élettartam jellemzi ezt a profi, kerámia bázisú, Redstuff nevezetű fékbetét szériát.
    • Nehezebb súlyú és nagyobb teljesítményű autók normál és sportos használatához lett fejlesztve. Azzal kiváló súrlódási értékkel, ami (mu0,5) körüli és akár még 750 ℃–ig is terhelhető, azt gondolhatnánk, hogy minden terhelést elbír, de valami miatt mégsem alkalmas pályázni.
    • NEM KOPTATJA a jó minőségű tárcsákat! Olyannyira, hogy egy ügyfelünk több mint 120 000km megtétele után küldött fényképeket az EBC GD tárcsáiról, amelyeket piros betétekkel használt. Ráadásul még most is láthatók a fúrási-marási minták a fékszalag felületén (nézd meg a vásárlói visszajelzések között).
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár 10 méter körüli értékkel is rövidülhet a járművünk fékútja az autós újságok által végzett tesztek szerint.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 42.000 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP31518C Redstuff fékbetét szett két tárcsához

EBC DP41518R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
    • Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
    • Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 49.680 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP41518R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához

EBC DP51518NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

    • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
    • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
    • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
    • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
    • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
    • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
    • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
    • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
    • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).

    • A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
    • Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
    • A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
    • Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
    • A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.

    R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html

    Adatok betöltése ...

  • 52.670 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP51518NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához

EBC DP81518RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

    • Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
    • Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
    • Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
    • Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    • Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
    • Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
    • Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
    • Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Egyértelmű hadüzenetet volt a konkurenciának ez a verseny fékbetét, amelynek súrlódó anyagát két évig tartó fejlesztés, tesztelés után fogadták el az EBC Racing-nál, és utána kezdték meg a gyártását. Az RP-1 szándékosan mérsékelt súrlódási reakcióval rendelkezik, amelynek átlaga 0,45 mu, és ezt 750 °C-ig képes féding (fakulás) nélkül produkálni. A konkurencia verseny keverékeivel ellentétben azonban rendkívül progresszív és jóindulatú reakciójellemzőkkel rendelkezik, amely kivételes „érzetet” nyújt minden egyes fékezés során.

    • Az RP-1 stabil és alacsonyabb súrlódási szintje lehetővé teszi a fékpedál durvább működtetését, ami különösen előnyös azoknál az autóknál, amelyeknél intenzív a fékszervó (például: Mk7 VW Golf GTI, BMW M, Audi RS modellek stb.).
    • Az erős fékszervóval rendelkező járműveken az RP-1 némileg ellensúlyozza a fékrendszer túlzott érzékenységét, és így mérsékeltebben, egyenletesebben reagál a pályán.
    • Néhány modern járműnél úgy érezzük, hogy a legnagyobb fékezésekhez elegendő akár 2cm-t benyomni a pedálon. Ez az éles érzés azt a benyomást kelti, az átlagvezetőben, hogy az autónak nagyon jó fékei vannak, viszont a tapasztalt pályázók és versenyzők tudják, hogy a túlzott fék reakció nagyon nem kívánatos a precíz vezetéshez a pályán.
    • A pályákon történő teljesítmény-vezetéshez az kell, hogy megtalálja a vezető a kerekek fékezhetőségének határait, és pontosan ezt teszi lehetővé az RP-1 azoknál a gépeknél, amelyek túl erős a szervóhatás.
    • Az RP-1 különösen alkalmas az ABS nélküli járművekhez, ahol a direkt visszajelzés elengedhetetlen a kerék blokkolásának elkerülése érdekében.
    • Sokszor okoznak Big Brake Kittek is problémákat, mert általuk túlvezérelté válhatnak fékrendszerek, mivel a megnövelt tárcsaátmérő mellett, többnyire megmarad az eredeti főfékhenger, és ez szintén túlzott szervó érzetet produkál. Ilyen esetekben is segíthet megszüntetni az RP-1 fékbetét a rossz adagolhatóságot, helyreállítva a progresszívebb és kontrolálhatóbb tulajdonságokat.

    Az EBC Brakes Racing RP-1 fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-1-racing-brake-pads/

    Adatok betöltése ...

  • 54.010 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP81518RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC DP81518RPX RP-X verseny fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

    • Nehezebb, nagyméretű és nagyteljesítményű versenyautókhoz készül.
    • Könnyebb, kis és közepes versenyautókhoz az RP-1 sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-850 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • 100% fékhatás már hidegen és egyenletes teljesítmény a hőmérsékleti csúcsig.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (halványodás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-1 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    • Nehezebb, nagyméretű és nagyteljesítményű versenyautókhoz készül.
    • Könnyebb, kis és közepes versenyautókhoz az RP-1 sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-850 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • 100% fékhatás már hidegen és egyenletes teljesítmény a hőmérsékleti csúcsig.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (halványodás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-1 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Mivel az RP-1 és RP-X betétek egyformán egyenletes súrlódási reakcióval rendelkeznek, majdnem azonos féding (fakulás) hajlam jellemzi mindkettőt, ezért nem az a helyzet áll fenn, hogy bármelyik anyag „jobb”, mint a másik, hanem két alternatíva kínálkozik, azonos minőségben. A járművezető döntheti el, hogy a saját tapasztalatai szerint melyikkel „érzi magát a legjobban az adott pályán”.

    • Az RP-X féding (fakulás) nélkül akár 850 °C hőmérsékleten is képes működni , megerősítet átlagos súrlódási képessége (0,55 mu). Ez a magas súrlódási szintje erősebb kezdeti harapást és nagyobb teljesítményt nyújt fékezés közben, azoknál a járműveknél, amelyeknél szükség van erre.
    • Amennyiben összehasonlítási lehetőséget keresünk, akkor karakterét tekintve talán leginkább a (Pagid RS29, Ferodo DS 1.11 vagy Endless ME20), amelyekhez az EBC RP-X nagyon hasonló érzetet fog mutatni. A magasabb súrlódási szint és az erősebb kezdeti harapás középértéke miatt az RP-X jól alkalmazható gyengébb fékszervóval rendelkező járművekhez, mint például (R35 Nissan GT-R és Porsche GT modellek).
    • Természetesen szintén megfelelő azoknál a pálya és versenyautóknál, amelyeken átalakításokat alkalmaznak, mivel ezek a változtatások lehetővé teszik a járművezetőnek, hogy finomítsa, hangolja a fékrendszert, aminek fontos része a fékbetét.

    Az EBC Brakes Racing RP-X fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-x-racing-brake-pads/

    Adatok betöltése ...

  • 59.460 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP81518RPX RP-X verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC D1458 Premium féktárcsa pár Ø=310mm (hátsó)vágólapra másolva!

    • Felépítés: hűtött
    • Átmérő: 310 mm
    • Magasság: 58 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Vastagság új/min: 22/20 mm
    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Felépítés: hűtött
    • Átmérő: 310 mm
    • Magasság: 58 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Vastagság új/min: 22/20 mm
    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Tökéletes helyettesítője az eredeti tárcsáknak, mert prémium minőségű anyagból és prémium megmunkálással készül.
    • Hosszú élettartama és pontos kidolgozása miatt sűrűn vélekednek róla úgy a szakemberek is, hogy a gyárilag szerelt féktárcsák között is megállja a helyét, sőt nem egyszer bebizonyosodott már, hogy lényegesen jobb némelyiknél.
    • Ezeknek a népszerű féktárcsáknak a túlnyomó többsége rendelkeznek R90 jóváhagyással, valamint  TÜV és ABE engedélyekkel, ami a minőség és biztonság záloga.
    • A G3000 anyagból gyártott öntvény tárcsák többsége az Egyesült Királyságban készül, de van néhány olyan gyári beszállító is Európában, amelyeknek technológiája megfelel a szigorú EBC feltételeknek. Ezekért a beszállítókért teljes garanciát vállal az EBC.
    • A tárcsák öntvény anyaga azért kiváló, mert a magas széntartalma és a benne lévő sok réz és szilícium miatt kiváló hővezető. 150N/mm2 a szakítószilárdsága, és a megmunkálás pontossága pedig kevesebb, mint 0,05mm.
    • Az EBC féktárcsáknál alkalmazott műanyag bevonat a korrózió késleltetése mellett növeli a termékek esztétikai és műszaki értékét. Az egyes országokban eltérő minőségű agresszív síkosság mentesítő anyagok károsíthatják a bevonatot.
    • Minden EBC féktárcsa a legoptimálisabb kopási értékeket és a legintenzívebb fékhatását EBC fékbetéttel nyújtja, mivel ezek egymáshoz és egymással vannak fejlesztve. De természetesen jól együttműködik egyéb fékbetét gyártók megfelelő, vagyis jó minőségű termékeivel is.
    • Felépítés: hűtött
    • Átmérő: 310 mm
    • Magasság: 58 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Vastagság új/min: 22/20 mm

    Adatok betöltése ...

  • 57.690 Ft (br)(2 db tárcsa)KOSÁRBAEBC D1458 Premium féktárcsa pár Ø=310mmIllusztráció!

Fékcső szett, verseny vagy sport felhasználásra

EBC BLA1167-4L acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső 4 db-os készlet (komplett szett)

    • Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
    • Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
    • A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
    • Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
    • Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!

    Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.

    A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.

    Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!

    FONTOS INFORMÁCIÓ!

    Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.

    Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!

    • Jobb minőségű alapanyagok, precízebb nyomáspont érzet és nagyobb fékteljesítmény jellemzi ezeket a fékcső készleteket.
    • Különböző gyártók, különböző módon oldják meg a fékvezetékek elhelyezését a járművek szerkezeti elemein és ez miatt változik a felhasznált flexibilis fékcsövek darabszáma is. Ennek megfelelően az EBC készletekben is változik a fékcsövek száma.
    • A készletek cikkszámában lévő kötőjel után álló karakterek mutatják meg a csomagban lévő csövek darabszámát és azt, hogy első, hátsó vagy mindkét kerékhez tartoznak. - Méretpontos csövekből és a hozzájuk való tartozékokból áll a megnövelt teljesítményű készlet, így a fémhálós csöveket az eredeti gumi fékvezeték helyére, átalakítás nélkül szerelhetjük be. DE CSAK AZ EREDETI MÉRETŰ CSÖVEK HELYÉRE!!
    • A méretre gyártott rozsdamentes acélhálóval bevont tefloncsöveket és a gyárilag hozzájuk sajtolt nemesacél szerelvényeket egyenként tesztelik és közel 30 bar nyomás alatt tartják a szabványok által meghatározott ideig és csak ezt követően kerülnek csomagolásra.
    • A precíz technológiának és a felhasznált anyagok minőségének köszönhető, hogy a szakszerű beépítést követően, a jármű teljes élettartamáig használhatók maradnak ezek a csövek, amelyekre az EBC gyári garanciája 1 év vagy 15000km.

    Adatok betöltése ...

  • 56.960 Ft (br)KOSÁRBAEBC BLA1167-4L acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső 4 db-os készletIllusztráció!

EBC Brakes kiegészítők