Autó fékbetét féktárcsa fékcsőASTON MARTINDB2/42.6 (1953-1955)
ASTON MARTIN DB2/4 2.6 (1953-1955)vágólapra másolva!
ASTON MARTIN DB2/4 2.6 (1953-1955) EBC fékbetét, féktárcsa, fékcső, fékalkatrész, fékpofa. Évjáratok: 1953 1955 1953 1954 1955Fékcső szett, verseny vagy sport felhasználásra
EBC BLA1127-3L acélhálós teflon fékcső, fémhálós teflon fékcső, fém fékcső 3 db-os készlet (komplett szett)
- Megnövelt teherbírása miatt, sport és verseny igénybevételhez is alkalmas.
- Nincs tágulása, tehát precízen közvetíti a legapróbb nyomásváltozást is.
- A benne lévő anyagok nem öregednek, és ez miatt végtelen az élettartama.
- Nemesacél sajtolt idomokkal gyártják és többszörös túlnyomáson tesztelik.
- Csakis gyári méretű (nem átalakított jármű), gumicsövei helyére beépíthető!
Az adott jármű típustól függően változik a beépített fékcsövek darabszáma.
A cikkszám utolsó két karaktere jelzi a készletben található csövek számát.
Fékcsöveket minden esetben csak szakemberrel szereltess a járművedbe!
FONTOS INFORMÁCIÓ!Magyarországon jelenleg nincs érvényes közúti engedély egyetlen fémhálós fékcsőhöz sem, hacsak nem gyári alkatrészként szerelték azt a járműbe.
Ezért nincs engedély az EBC fémhálós fékcsövekhez sem, tehát közúton nem használhatók!
- Jobb minőségű alapanyagok, precízebb nyomáspont érzet és nagyobb fékteljesítmény jellemzi ezeket a fékcső készleteket.
- Különböző gyártók, különböző módon oldják meg a fékvezetékek elhelyezését a járművek szerkezeti elemein és ez miatt változik a felhasznált flexibilis fékcsövek darabszáma is. Ennek megfelelően az EBC készletekben is változik a fékcsövek száma.
- A készletek cikkszámában lévő kötőjel után álló karakterek mutatják meg a csomagban lévő csövek darabszámát és azt, hogy első, hátsó vagy mindkét kerékhez tartoznak. - Méretpontos csövekből és a hozzájuk való tartozékokból áll a megnövelt teljesítményű készlet, így a fémhálós csöveket az eredeti gumi fékvezeték helyére, átalakítás nélkül szerelhetjük be. DE CSAK AZ EREDETI MÉRETŰ CSÖVEK HELYÉRE!!
- A méretre gyártott rozsdamentes acélhálóval bevont tefloncsöveket és a gyárilag hozzájuk sajtolt nemesacél szerelvényeket egyenként tesztelik és közel 30 bar nyomás alatt tartják a szabványok által meghatározott ideig és csak ezt követően kerülnek csomagolásra.
- A precíz technológiának és a felhasznált anyagok minőségének köszönhető, hogy a szakszerű beépítést követően, a jármű teljes élettartamáig használhatók maradnak ezek a csövek, amelyekre az EBC gyári garanciája 1 év vagy 15000km.
Adatok betöltése ...
-
36.370 Ft (br)KOSÁRBA
Illusztráció!
EBC Brakes kiegészítők
EBC LUBE001 szerelőpaszta féknyergekhez
- Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
- Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
- A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
- Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!
A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!
- Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
- Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
- A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
- Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!
A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!
Ezt a kenőanyagot a speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergekhez fejlesztették, ezért kizárólag ilyen pasztával javasolt a féknyergek csapjait, csúszó hüvelyeit és sínjeit kenni. Ne kend fékdugattyúk és a fékbetétek érintkezési felületére sem, és a féktárcsák, kerékagyak illeszkedéséhez sem.
-
490 Ft (br)KOSÁRBA
EBC BF004 fékfolyadék általános használatra (DOT4) 250ml
- A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
- Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
- Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
- Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
- Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Nagyteljesítményű, és a kategóriájában talán egyedülállóan magas 268 °C (514 F) száraz és 165 °C nedves forráspontú glikol bázisú fékfolyadék, ami normál és sportos használatú autók és motorkerékpárok hidraulikus fék vagy kuplung rendszerébe ajánlott. Adalékainak köszönhetően kevesebb korrózió és lerakodás képződik a hidraulikus rendszeren belül, mint a gyengébb minőségű termékek esetében.
-
1.590 Ft (br)KOSÁRBA
EBC BF005.1 fékfolyadék sport és általános használatra (DOT5.1) 500ml
- Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
- Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
- Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
FIGYELJ!!!Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
- Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
- Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
FIGYELJ!!!Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
A DOT5.1-es fékfolyadék száraz forráspontja azonos a DOT4-essel, de adalékainak köszönhetően nedves forráspontja 165-ről, 180’C-ra emelkedett, ez miatt hosszabb ideig tartja azt a szintet, amíg nem képződnek benne buborékok. Ez a prémium folyadék az ESP és ASR és egyéb féksegéd technikával felszerelt járművekhez is alkalmas.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata lenne, habár a neve ezt sugallja, de ne dőljünk be ennek, mert valójában ez a DOT4-es alapjaira épül és ugyanúgy poliglikol bázisú, éppen ezért a szilikon bázisú DOT5-öshöz semmi köze és tilos is keverni őket!
-
3.990 Ft (br)KOSÁRBA
EBC BF307+ verseny felhasználásra gyártott fékfolyadék 500ml
- Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
- Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
- Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
- Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
- Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
- Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
- Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
- Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
- Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
- Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
- Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Olyan hidraulikus verseny rendszerekhez készül ez a 310°C (590 F)-nál magasabb forráspontú glikol alapú fékfolyadék, amelyeknél nagyon magas hőmérsékletet is elvisel. Szélsőséges körülmények között és kiélezett helyzetekben is biztos fékkar és pedál érzetet nyújt használójának. Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését olyan terhelésnél is, ahol a normál minőség már kevésnek bizonyul.
-
9.740 Ft (br)KOSÁRBA
EBC Brakes logóval feliratozott bőrbarát BANDANA csősál
- Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
- Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
- Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
- Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.
- Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
- Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
- Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
- Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.
Praktikus kiegészítője a motorosok ruházatának hidegben, de akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle. Melegen tartja a nyakad és akár az arcod egy részét is el tudod fedni vele, ha feljebb húzod az orrod fölé. Olyan spéci anyagból van, ami nem irritálja a bőrt és ezért akár melegben is használható.
-
1.990 Ft (br)KOSÁRBA