Autó fékbetét féktárcsa fékcsőALPINEA1101.8 Turbo (252 LE) (2017-)

ALPINE A110 1.8 Turbo (252 LE) (2017-)vágólapra másolva!(Első fékrendszer: Brembo) (Hátsó fékrendszer: Brembo)(Első féktárcsa 296mm: D1637) (Hátsó féktárcsa 296mm: D1637)

ALPINE A110 1.8 Turbo (252 LE) (2017-) EBC fékbetét, féktárcsa, fékcső, fékalkatrész, fékpofa. Első fékrendszer: Brembo. Hátsó fékrendszer: Brembo.
Figyelem! Azonos modellek különböző fékalkatrészekkel. Válassz körültekintően, vagy kérj segítséget.

1.8 Turbo (252 LE) (2017-)(Első fékrendszer: Brembo)(Hátsó fékrendszer: Brembo)(Első féktárcsa 320mm: D2P002) (Hátsó féktárcsa 320mm: D2P002)

Első tengely fékalkatrészek

EBC DP1539 Ultimax2 fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Általános, normál utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Elismerten jó minőség az utángyártott fékbetétek között.
    • Gazdaságos korrekt betét, de ne várjunk tőle sport-csodákat.
    • Tartóssága és tárcsakímélő tulajdonsága miatt sokan kedvelik.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsák barázdáit.
    • Fekete műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem forszírozott használatra készül.

    Sportos használathoz Greenstuff, Redstuff, pályázáshoz Yellowstuff, Bluestuff.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Általános, normál utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Elismerten jó minőség az utángyártott fékbetétek között.
    • Gazdaságos korrekt betét, de ne várjunk tőle sport-csodákat.
    • Tartóssága és tárcsakímélő tulajdonsága miatt sokan kedvelik.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsák barázdáit.
    • Fekete műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem forszírozott használatra készül.

    Sportos használathoz Greenstuff, Redstuff, pályázáshoz Yellowstuff, Bluestuff.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Aramid alapú anyagokból fejlesztették, és átlagos, normál, közúti használatra lett optimalizálva. Kiváló fékezési és féktárcsa kímélő tulajdonságokkal rendelkező, kedvező árfekvésű fékbetét.
    • A Blackstuff Ultimax2 fékbetét súrlódási tényezője (m-0,46) kb.400 ℃-ig, és ezzel a teljesítménnyel az utángyártott fékbetétek között előkelő helyet foglal el, de akár az eredeti, gyári, OE alkatrészek között is megállja a helyét.
    • A sportosan használt vagy nagyteljesítményű és nehéz járművekhez, inkább a Greenstuff, Redstuff Yelowstuff vagy Bluestuff betéteket javasoljuk, mert ezeknek a termékeknek komolyabb a súrlódási és termikus tulajdonsága, tehát nagyobb teljesítményre képesek.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig ez egy jelzés, mivel a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 21.280 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP1539 Ultimax2 fékbetét szett két tárcsához

EBC DP21539 Greenstuff fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Megnövelt teljesítmény és magasabb hőmérsékleti határ jellemzi.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Leginkább a könnyebb és közepes tömegű autókhoz megfelelő.
    • Nagytömegű autókhoz inkább Redstuff verzió az optimális.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és igen tartós fékbetét a kategóriában.
    • Zöld műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Megnövelt teljesítmény és magasabb hőmérsékleti határ jellemzi.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Leginkább a könnyebb és közepes tömegű autókhoz megfelelő.
    • Nagytömegű autókhoz inkább Redstuff verzió az optimális.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és igen tartós fékbetét a kategóriában.
    • Zöld műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Legalább ilyen fékbetét való azoknak, akik normál vagy sportos közlekedéshez nagyon biztonságos féket szeretnének az autójukra, és nem szeretnének kísérletezni.
    • Érezhetően megnövelt fékteljesítménye miatt rövidebb fékút várható azonos tempóról és azonos körülmények mellett. Ezeket a tulajdonságokat összehasonlító teszteken bizonyította.
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
    • A Blackstuff betétek ugyan lényegesen olcsóbbak, viszont nagyobb fékhatása és a tartóssága miatt, sokak szerint a Greenstuff mégis gazdaságosabb megoldás hosszú távon.
    • Magas (m-0,5) körüli súrlódási együtthatója ellenére sem koptatja a féktárcsákat ez a 650 ℃-ig terhelhető fékbetét, ráadásul még 20-25% fékpor csökkenés is jellemzi.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 34.820 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP21539 Greenstuff fékbetét szett két tárcsához

EBC DP41539R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
    • Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
    • Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 77.210 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP41539R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához

EBC DP51539NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
    • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
    • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
    • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
    • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
    • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
    • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
    • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
    • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).

    • A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
    • Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
    • A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
    • Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
    • A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.

    R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html

    Adatok betöltése ...

  • 80.200 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP51539NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához

EBC DP81539RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
    • Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
    • Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
    • Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    • Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
    • Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
    • Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
    • Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Egyértelmű hadüzenetet volt a konkurenciának ez a verseny fékbetét, amelynek súrlódó anyagát két évig tartó fejlesztés, tesztelés után fogadták el az EBC Racing-nál, és utána kezdték meg a gyártását. Az RP-1 szándékosan mérsékelt súrlódási reakcióval rendelkezik, amelynek átlaga 0,45 mu, és ezt 7500 °C-ig képes féding (fakulás) nélkül produkálni. A konkurencia verseny keverékeivel ellentétben azonban rendkívül progresszív és jóindulatú reakciójellemzőkkel rendelkezik, amely kivételes „érzetet” nyújt minden egyes fékezés során.

    • Az RP-1 stabil és alacsonyabb súrlódási szintje lehetővé teszi a fékpedál durvább működtetését, ami különösen előnyös azoknál az autóknál, amelyeknél intenzív a fékszervó (például: Mk7 VW Golf GTI, BMW M, Audi RS modellek stb.).
    • Az erős fékszervóval rendelkező járműveken az RP-1 némileg ellensúlyozza a fékrendszer túlzott érzékenységét, és így mérsékeltebben, egyenletesebben reagál a pályán.
    • Néhány modern járműnél úgy érezzük, hogy a legnagyobb fékezésekhez elegendő akár 2cm-t benyomni a pedálon. Ez az éles érzés azt a benyomást kelti, az átlagvezetőben, hogy az autónak nagyon jó fékei vannak, viszont a tapasztalt pályázók és versenyzők tudják, hogy a túlzott fék reakció nagyon nem kívánatos a precíz vezetéshez a pályán.
    • A pályákon történő teljesítmény-vezetéshez az kell, hogy megtalálja a vezető a kerekek fékezhetőségének határait, és pontosan ezt teszi lehetővé az RP-1 azoknál a gépeknél, amelyek túl erős a szervóhatás.
    • Az RP-1 különösen alkalmas az ABS nélküli járművekhez, ahol a direkt visszajelzés elengedhetetlen a kerék blokkolásának elkerülése érdekében.
    • Sokszor okoznak Big Brake Kittek is problémákat, mert általuk túlvezérelté válhatnak fékrendszerek, mivel a megnövelt tárcsaátmérő mellett, többnyire megmarad az eredeti főfékhenger, és ez szintén túlzott szervó érzetet produkál. Ilyen esetekben is segíthet megszüntetni az RP-1 fékbetét a rossz adagolhatóságot, helyreállítva a progresszívebb és kontrolálhatóbb tulajdonságokat.

    Az EBC Brakes Racing RP-1 fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-1-racing-brake-pads/

    Adatok betöltése ...

  • 84.530 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP81539RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC DP81539RPX RP-X verseny fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Nehezebb, nagyméretű és nagyteljesítményű versenyautókhoz készül.
    • Könnyebb, kis és közepes versenyautókhoz az RP-1 sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-850 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • 100% fékhatás már hidegen és egyenletes teljesítmény a hőmérsékleti csúcsig.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (halványodás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-1 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    • Nehezebb, nagyméretű és nagyteljesítményű versenyautókhoz készül.
    • Könnyebb, kis és közepes versenyautókhoz az RP-1 sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-850 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • 100% fékhatás már hidegen és egyenletes teljesítmény a hőmérsékleti csúcsig.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (halványodás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-1 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Mivel az RP-1 és RP-X betétek egyformán egyenletes súrlódási reakcióval rendelkeznek, majdnem azonos féding (fakulás) hajlam jellemzi mindkettőt, ezért nem az a helyzet áll fenn, hogy bármelyik anyag „jobb”, mint a másik, hanem két alternatíva kínálkozik, azonos minőségben. A járművezető döntheti el, hogy a saját tapasztalatai szerint melyikkel „érzi magát a legjobban az adott pályán”.

    • Az RP-X féding (fakulás) nélkül akár 850 °C hőmérsékleten is képes működni , megerősítet átlagos súrlódási képessége (0,55 mu). Ez a magas súrlódási szintje erősebb kezdeti harapást és nagyobb teljesítményt nyújt fékezés közben, azoknál a járműveknél, amelyeknél szükség van erre.
    • Amennyiben összehasonlítási lehetőséget keresünk, akkor karakterét tekintve talán leginkább a (Pagid RS29, Ferodo DS 1.11 vagy Endless ME20), amelyekhez az EBC RP-X nagyon hasonló érzetet fog mutatni. A magasabb súrlódási szint és az erősebb kezdeti harapás középértéke miatt az RP-X jól alkalmazható gyengébb fékszervóval rendelkező járművekhez, mint például (R35 Nissan GT-R és Porsche GT modellek).
    • Természetesen szintén megfelelő azoknál a pálya és versenyautóknál, amelyeken átalakításokat alkalmaznak, mivel ezek a változtatások lehetővé teszik a járművezetőnek, hogy finomítsa, hangolja a fékrendszert, aminek fontos része a fékbetét.

    Az EBC Brakes Racing RP-X fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-x-racing-brake-pads/

    Adatok betöltése ...

  • 87.370 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP81539RPX RP-X verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC D1637 Premium féktárcsa pár Ø=296mm (első)vágólapra másolva!

    • Felépítés: hűtött
    • Átmérő: 296 mm
    • Magasság: 44 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Vastagság új/min: 26/24 mm
    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Felépítés: hűtött
    • Átmérő: 296 mm
    • Magasság: 44 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Vastagság új/min: 26/24 mm
    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Tökéletes helyettesítője az eredeti tárcsáknak, mert prémium minőségű anyagból és prémium megmunkálással készül.
    • Hosszú élettartama és pontos kidolgozása miatt sűrűn vélekednek róla úgy a szakemberek is, hogy a gyárilag szerelt féktárcsák között is megállja a helyét, sőt nem egyszer bebizonyosodott már, hogy lényegesen jobb némelyiknél.
    • Ezeknek a népszerű féktárcsáknak a túlnyomó többsége rendelkeznek R90 jóváhagyással, valamint  TÜV és ABE engedélyekkel, ami a minőség és biztonság záloga.
    • A G3000 anyagból gyártott öntvény tárcsák többsége az Egyesült Királyságban készül, de van néhány olyan gyári beszállító is Európában, amelyeknek technológiája megfelel a szigorú EBC feltételeknek. Ezekért a beszállítókért teljes garanciát vállal az EBC.
    • A tárcsák öntvény anyaga azért kiváló, mert a magas széntartalma és a benne lévő sok réz és szilícium miatt kiváló hővezető. 150N/mm2 a szakítószilárdsága, és a megmunkálás pontossága pedig kevesebb, mint 0,05mm.
    • Az EBC féktárcsáknál alkalmazott műanyag bevonat a korrózió késleltetése mellett növeli a termékek esztétikai és műszaki értékét. Az egyes országokban eltérő minőségű agresszív síkosság mentesítő anyagok károsíthatják a bevonatot.
    • Minden EBC féktárcsa a legoptimálisabb kopási értékeket és a legintenzívebb fékhatását EBC fékbetéttel nyújtja, mivel ezek egymáshoz és egymással vannak fejlesztve. De természetesen jól együttműködik egyéb fékbetét gyártók megfelelő, vagyis jó minőségű termékeivel is.
    • Felépítés: hűtött
    • Átmérő: 296 mm
    • Magasság: 44 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Vastagság új/min: 26/24 mm

    Adatok betöltése ...

  • 66.740 Ft (br)(2 db tárcsa)KOSÁRBAEBC D1637 Premium féktárcsa pár Ø=296mmIllusztráció!

Hátsó tengely fékalkatrészek

EBC DPX2375 Ultimax2 fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

    • Általános, normál utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Elismerten jó minőség az utángyártott fékbetétek között.
    • Gazdaságos korrekt betét, de ne várjunk tőle sport-csodákat.
    • Tartóssága és tárcsakímélő tulajdonsága miatt sokan kedvelik.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsák barázdáit.
    • Fekete műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem forszírozott használatra készül.

    Sportos használathoz Greenstuff, Redstuff, pályázáshoz Yellowstuff, Bluestuff.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Általános, normál utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Elismerten jó minőség az utángyártott fékbetétek között.
    • Gazdaságos korrekt betét, de ne várjunk tőle sport-csodákat.
    • Tartóssága és tárcsakímélő tulajdonsága miatt sokan kedvelik.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsák barázdáit.
    • Fekete műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem forszírozott használatra készül.

    Sportos használathoz Greenstuff, Redstuff, pályázáshoz Yellowstuff, Bluestuff.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Aramid alapú anyagokból fejlesztették, és átlagos, normál, közúti használatra lett optimalizálva. Kiváló fékezési és féktárcsa kímélő tulajdonságokkal rendelkező, kedvező árfekvésű fékbetét.
    • A Blackstuff Ultimax2 fékbetét súrlódási tényezője (m-0,46) kb.400 ℃-ig, és ezzel a teljesítménnyel az utángyártott fékbetétek között előkelő helyet foglal el, de akár az eredeti, gyári, OE alkatrészek között is megállja a helyét.
    • A sportosan használt vagy nagyteljesítményű és nehéz járművekhez, inkább a Greenstuff, Redstuff Yelowstuff vagy Bluestuff betéteket javasoljuk, mert ezeknek a termékeknek komolyabb a súrlódási és termikus tulajdonsága, tehát nagyobb teljesítményre képesek.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig ez egy jelzés, mivel a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 68.580 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DPX2375 Ultimax2 fékbetét szett két tárcsáhozIllusztráció!

EBC DP22375 Greenstuff fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Megnövelt teljesítmény és magasabb hőmérsékleti határ jellemzi.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Leginkább a könnyebb és közepes tömegű autókhoz megfelelő.
    • Nagytömegű autókhoz inkább Redstuff verzió az optimális.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és igen tartós fékbetét a kategóriában.
    • Zöld műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Általános, normál és sportos utcai használatra fejlesztett fékbetét.
    • Megnövelt teljesítmény és magasabb hőmérsékleti határ jellemzi.
    • Jobban teljesít a legtöbb utángyártott, és sok gyári, OE betétnél is.
    • Leginkább a könnyebb és közepes tömegű autókhoz megfelelő.
    • Nagytömegű autókhoz inkább Redstuff verzió az optimális.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz, és igen tartós fékbetét a kategóriában.
    • Zöld műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem pályázásra és versenyzésre készül.

    Ehhez Yellowstuff és Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Legalább ilyen fékbetét való azoknak, akik normál vagy sportos közlekedéshez nagyon biztonságos féket szeretnének az autójukra, és nem szeretnének kísérletezni.
    • Érezhetően megnövelt fékteljesítménye miatt rövidebb fékút várható azonos tempóról és azonos körülmények mellett. Ezeket a tulajdonságokat összehasonlító teszteken bizonyította.
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
    • A Blackstuff betétek ugyan lényegesen olcsóbbak, viszont nagyobb fékhatása és a tartóssága miatt, sokak szerint a Greenstuff mégis gazdaságosabb megoldás hosszú távon.
    • Magas (m-0,5) körüli súrlódási együtthatója ellenére sem koptatja a féktárcsákat ez a 650 ℃-ig terhelhető fékbetét, ráadásul még 20-25% fékpor csökkenés is jellemzi.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 84.390 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP22375 Greenstuff fékbetét szett két tárcsáhozIllusztráció!

EBC DP42375R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
    • Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
    • Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utca járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók. - - A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 94.300 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP42375R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsáhozIllusztráció!

EBC DP52375NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

    • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
    • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
    • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
    • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
    • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
    • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
    • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
    • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
    • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).

    • A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
    • Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
    • A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
    • Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
    • A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.

    R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html

    Adatok betöltése ...

  • 97.290 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP52375NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsáhozIllusztráció!

EBC D1637 Premium féktárcsa pár Ø=296mm (hátsó)vágólapra másolva!

    • Felépítés: hűtött
    • Átmérő: 296 mm
    • Magasság: 44 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Vastagság új/min: 26/24 mm
    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Felépítés: hűtött
    • Átmérő: 296 mm
    • Magasság: 44 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Vastagság új/min: 26/24 mm
    • Prémium minőségű anyagokból, precíz megmunkálással készül.
    • Sok gyári, OE tárcsától is jobban teljesít, (erre több példa is van).
    • Az utcai terhelésen túl, még a versenyautókon is megállja a helyét.
    • Magas karbon, réz tartalma révén a hőt kiválóan elvezeti és kopásálló.
    • A jó hővezető tárcsa kevésbé terheli hővel a fékrendszert, kerékagyat.
    • Élettartam, torzulási hajlam és megmunkálási szempontból is példás.
    • Az EBC célja nem a szokásos minőség, hanem az OE szint túllépése.
    • Világszerte használják autóépítő és fék tuninggal foglalkozó cégek.
    • A jó minőségű, márkás fékbetétekkel megfelelő az együttműködése.
    • Legjobb teljesítménye EBC valamint eredeti gyári betétekkel várható.

    Az EBC féktárcsáiról nem csak a gyártó állítja, hogy nagyon jók.

    Vásárlói visszajelzések, fórumok bejegyzései, tesztek, cikkek, erősítik meg az állítást!

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Figyelj saját érdekedben! Felszereléskor mérőórával kell ellenőrizni, hogy a fékbetéttel érintkező felületén kevesebb, mint 0,06mm legyen az oldalütése, mert ha ettől nagyobb, akkor néhány ezer km után vibrációt okozhat fékezés közben!

    Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!

    Az EBC féktárcsák gyártója csak az ÚJ és EBC fékbetétekkel bejáratott és használt féktárcsákra vállal garanciát!

    Verseny célokra és pályanapokra használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Tökéletes helyettesítője az eredeti tárcsáknak, mert prémium minőségű anyagból és prémium megmunkálással készül.
    • Hosszú élettartama és pontos kidolgozása miatt sűrűn vélekednek róla úgy a szakemberek is, hogy a gyárilag szerelt féktárcsák között is megállja a helyét, sőt nem egyszer bebizonyosodott már, hogy lényegesen jobb némelyiknél.
    • Ezeknek a népszerű féktárcsáknak a túlnyomó többsége rendelkeznek R90 jóváhagyással, valamint  TÜV és ABE engedélyekkel, ami a minőség és biztonság záloga.
    • A G3000 anyagból gyártott öntvény tárcsák többsége az Egyesült Királyságban készül, de van néhány olyan gyári beszállító is Európában, amelyeknek technológiája megfelel a szigorú EBC feltételeknek. Ezekért a beszállítókért teljes garanciát vállal az EBC.
    • A tárcsák öntvény anyaga azért kiváló, mert a magas széntartalma és a benne lévő sok réz és szilícium miatt kiváló hővezető. 150N/mm2 a szakítószilárdsága, és a megmunkálás pontossága pedig kevesebb, mint 0,05mm.
    • Az EBC féktárcsáknál alkalmazott műanyag bevonat a korrózió késleltetése mellett növeli a termékek esztétikai és műszaki értékét. Az egyes országokban eltérő minőségű agresszív síkosság mentesítő anyagok károsíthatják a bevonatot.
    • Minden EBC féktárcsa a legoptimálisabb kopási értékeket és a legintenzívebb fékhatását EBC fékbetéttel nyújtja, mivel ezek egymáshoz és egymással vannak fejlesztve. De természetesen jól együttműködik egyéb fékbetét gyártók megfelelő, vagyis jó minőségű termékeivel is.
    • Felépítés: hűtött
    • Átmérő: 296 mm
    • Magasság: 44 mm
    • Csavarok száma: 5 db
    • Vastagság új/min: 26/24 mm

    Adatok betöltése ...

  • 66.740 Ft (br)(2 db tárcsa)KOSÁRBAEBC D1637 Premium féktárcsa pár Ø=296mmIllusztráció!

EBC Brakes kiegészítők