Autó fékbetét féktárcsa fékcsőALPINEA1080.8 (1958-1963)
ALPINE A108 0.8 (1958-1963)
(Első fékrendszer: Bendix) (Hátsó fékrendszer: Bendix)EBC autó fékbetét, féktárcsa, fékcső, fékpofa, fékalkatrész: ALPINE A108 0.8 (1958-1963) 1958 1959 1960 1961 1962 1963Első tengely fékalkatrészek, fékbetét, fektárcsa, fékpofa
EBC DP119 Ultimax2 fékbetét szett két tárcsához (első)
- Általános, normál utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Elismerten jó minőség az utángyártott fékbetétek között.
- Gazdaságos korrekt betét, de ne várjunk tőle sport-csodákat.
- Tartóssága és tárcsakímélő tulajdonsága miatt sokan kedvelik.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsák barázdáit.
- Fekete műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem forszírozott használatra készül.
Sportos használathoz Greenstuff, Redstuff, pályázáshoz Yellowstuff, Bluestuff.
Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Általános, normál utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Elismerten jó minőség az utángyártott fékbetétek között.
- Gazdaságos korrekt betét, de ne várjunk tőle sport-csodákat.
- Tartóssága és tárcsakímélő tulajdonsága miatt sokan kedvelik.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsák barázdáit.
- Fekete műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem forszírozott használatra készül.
Sportos használathoz Greenstuff, Redstuff, pályázáshoz Yellowstuff, Bluestuff.
Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Aramid alapú anyagokból fejlesztették, és átlagos, normál, közúti használatra lett optimalizálva. Kiváló fékezési és féktárcsa kímélő tulajdonságokkal rendelkező, kedvező árfekvésű fékbetét.
- A Blackstuff Ultimax2 fékbetét súrlódási tényezője (m-0,46) kb.400 ℃-ig, és ezzel a teljesítménnyel az utángyártott fékbetétek között előkelő helyet foglal el, de akár az eredeti, gyári, OE alkatrészek között is megállja a helyét.
- A sportosan használt vagy nagyteljesítményű és nehéz járművekhez, inkább a Greenstuff, Redstuff Yelowstuff vagy Bluestuff betéteket javasoljuk, mert ezeknek a termékeknek komolyabb a súrlódási és termikus tulajdonsága, tehát nagyobb teljesítményre képesek.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig ez egy jelzés, mivel a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
Adatok betöltése ...
Hátsó tengely fékalkatrészek, fébetét, feltárcsa, fékpofa
EBC DP118 Ultimax2 fékbetét szett két tárcsához (hátsó)
- Általános, normál utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Elismerten jó minőség az utángyártott fékbetétek között.
- Gazdaságos korrekt betét, de ne várjunk tőle sport-csodákat.
- Tartóssága és tárcsakímélő tulajdonsága miatt sokan kedvelik.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsák barázdáit.
- Fekete műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem forszírozott használatra készül.
Sportos használathoz Greenstuff, Redstuff, pályázáshoz Yellowstuff, Bluestuff.
Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Általános, normál utcai használatra fejlesztett fékbetét.
- Elismerten jó minőség az utángyártott fékbetétek között.
- Gazdaságos korrekt betét, de ne várjunk tőle sport-csodákat.
- Tartóssága és tárcsakímélő tulajdonsága miatt sokan kedvelik.
- Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsák barázdáit.
- Fekete műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
- Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
- Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.
Nem forszírozott használatra készül.
Sportos használathoz Greenstuff, Redstuff, pályázáshoz Yellowstuff, Bluestuff.
Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!
Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!
- Aramid alapú anyagokból fejlesztették, és átlagos, normál, közúti használatra lett optimalizálva. Kiváló fékezési és féktárcsa kímélő tulajdonságokkal rendelkező, kedvező árfekvésű fékbetét.
- A Blackstuff Ultimax2 fékbetét súrlódási tényezője (m-0,46) kb.400 ℃-ig, és ezzel a teljesítménnyel az utángyártott fékbetétek között előkelő helyet foglal el, de akár az eredeti, gyári, OE alkatrészek között is megállja a helyét.
- A sportosan használt vagy nagyteljesítményű és nehéz járművekhez, inkább a Greenstuff, Redstuff Yelowstuff vagy Bluestuff betéteket javasoljuk, mert ezeknek a termékeknek komolyabb a súrlódási és termikus tulajdonsága, tehát nagyobb teljesítményre képesek.
- Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig ez egy jelzés, mivel a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
- Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
- Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.
Adatok betöltése ...
EBC Brakes kiegészítők
EBC LUBE001 szerelőpaszta féknyergekhez
- Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
- Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
- A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
- Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!
A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!
- Speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergek kenéséhez gyártják.
- Kizárólag speciális pasztával szabad a féknyergek csapjait és sínjeit kenni.
- A LUBE001 a féknyergek igen magas hőmérséklete miatt fokozottan hőálló.
- Ne kend a dugattyú és fékbetét érintkező felületeire zajcsökkentés céljából.
Kenőanyag ne kerüljön a fékbetét vagy féktárcsa egymáshoz érintkező felületére!
A féktárcsa és a kerékagy közé ezt a pasztát vagy bármely más zsírt, réz - bronz spray-t és kenhető anyagot felhordani TILOS!
Ezt a kenőanyagot a speciális tulajdonságaival kimondottan a féknyergekhez fejlesztették, ezért kizárólag ilyen pasztával javasolt a féknyergek csapjait, csúszó hüvelyeit és sínjeit kenni. Ne kend fékdugattyúk és a fékbetétek érintkezési felületére sem, és a féktárcsák, kerékagyak illeszkedéséhez sem.
EBC BF004 fékfolyadék általános használatra (DOT4) 250ml
- A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
- Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
- Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- A (DOT4) kategóriában magas forráspontú poliglikol alapú fékfolyadék.
- Nem buborékosodik 268 °C száraz és 165 °C nedves tartományok között.
- Normál és enyhén sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerbe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Nagyteljesítményű, és a kategóriájában talán egyedülállóan magas 268 °C (514 F) száraz és 165 °C nedves forráspontú glikol bázisú fékfolyadék, ami normál és sportos használatú autók és motorkerékpárok hidraulikus fék vagy kuplung rendszerébe ajánlott. Adalékainak köszönhetően kevesebb korrózió és lerakodás képződik a hidraulikus rendszeren belül, mint a gyengébb minőségű termékek esetében.
EBC BF005.1 fékfolyadék sport és általános használatra (DOT5.1) 500ml
- Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
- Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
- Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- Poliglikol alapú fékfolyadék az ESP, ASR és egyéb féksegéd technikákhoz.
- Nem buborékosodik 270 °C száraz és 180 °C nedves tartományok között.
- Normál és akár sportos használatra is alkalmas, szinte minden járműben.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata. A neve azt sugallja ugyan, de ne dőljünk be ennek, mert az 5.1-es poliglikol bázisú, míg a DOT5-ösök szilikon bázisú. TILOS KEVERNI EZEKET!
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
A DOT5.1-es fékfolyadék száraz forráspontja azonos a DOT4-essel, de adalékainak köszönhetően nedves forráspontja 165-ről, 180’C-ra emelkedett, ez miatt hosszabb ideig tartja azt a szintet, amíg nem képződnek benne buborékok. Ez a prémium folyadék az ESP és ASR és egyéb féksegéd technikával felszerelt járművekhez is alkalmas.
Nagyon veszélyes az a téves nézet, miszerint a DOT5.1-es fékfolyadék a DOT5-ös továbbfejlesztett változata lenne, habár a neve ezt sugallja, de ne dőljünk be ennek, mert valójában ez a DOT4-es alapjaira épül és ugyanúgy poliglikol bázisú, éppen ezért a szilikon bázisú DOT5-öshöz semmi köze és tilos is keverni őket!
EBC BF307+ verseny felhasználásra gyártott fékfolyadék 500ml
- Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
- Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
- Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
- Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
- Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
- Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
- Poliglikol alapú fékfolyadék, amely nagyon magas hőmérsékletet is elvisel.
- Verseny rendszerekhez készül 310°C (590 F) -nál magasabb forrásponttal.
- Szélsőséges körülmények között is határozott fékkar és pedálérzetet nyújt.
- Olyan teljesítményre fejlesztették, ahol a normál minőség már kevés.
- Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését.
- Normál felhasználásra is alkalmas, de ára miatt versenygépekbe használják.
- Hidraulikus fék és kuplung rendszerébe ajánlott cseréhez és utántöltéshez.
- Adalékainak köszönhetően használatával kevesebb a korrózió és lerakodás.
Semmiképp nem használható ásványi vagy szilikon bázisú pl. DOT5 fékfolyadékok helyett vagy azokkal keverve, mert balesetveszély alakulhat ki!
A fékfolyadék vizet köt meg a használata során, ami miatt legalább 2 évente, vagy a jármű gyártója által előírt időközönként cserélni kell!
Olyan hidraulikus verseny rendszerekhez készül ez a 310°C (590 F)-nál magasabb forráspontú glikol alapú fékfolyadék, amelyeknél nagyon magas hőmérsékletet is elvisel. Szélsőséges körülmények között és kiélezett helyzetekben is biztos fékkar és pedál érzetet nyújt használójának. Megszünteti a fékpedál vagy fékkar szivacsos, bizonytalan működését olyan terhelésnél is, ahol a normál minőség már kevésnek bizonyul.
EBC Brakes logóval feliratozott bőrbarát BANDANA csősál
- Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
- Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
- Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
- Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.
- Praktikus kiegészítője lehet a motorosok ruházatának hidegben.
- Védi a nyakad és az arcod egy részét is, ha feljebb húzod az orrod fölé.
- Olyan spéci az anyaga, ami nem irritál és így melegben is használható.
- Akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle.
A kipufogógázok és a szálló por miatt érdemes szappanos vagy enyhén mosószeres langyos vízben sűrűn mosni.
Praktikus kiegészítője a motorosok ruházatának hidegben, de akár sportos utcai ruházathoz is illik, és még sapkát is csinálhatsz belőle. Melegen tartja a nyakad és akár az arcod egy részét is el tudod fedni vele, ha feljebb húzod az orrod fölé. Olyan spéci anyagból van, ami nem irritálja a bőrt és ezért akár melegben is használható.