Autó fékbetét féktárcsa fékcsőAC3786.2 (430 LE) (2020-)

AC 378 6.2 (430 LE) (2020-)vágólapra másolva!(Első fékrendszer: Wilwood) (Hátsó fékrendszer: Wilwood)

AC 378 6.2 (430 LE) (2020-) EBC fékbetét, féktárcsa, fékcső, fékalkatrész, fékpofa. Első fékrendszer: Wilwood. Hátsó fékrendszer: Wilwood.

Első tengely fékalkatrészek

EBC DP4038R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
    • Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
    • Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utcai járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók.
    • A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 51.110 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP4038R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához

EBC DP5038NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
    • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
    • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
    • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
    • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
    • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
    • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
    • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
    • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).

    • A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
    • Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
    • A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
    • Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
    • A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.

    R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html

    Adatok betöltése ...

  • 54.100 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP5038NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához

EBC DP8038RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
    • Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
    • Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
    • Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    • Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
    • Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
    • Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
    • Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Egyértelmű hadüzenetet volt a konkurenciának ez a verseny fékbetét, amelynek súrlódó anyagát két évig tartó fejlesztés, tesztelés után fogadták el az EBC Racing-nál, és utána kezdték meg a gyártását. Az RP-1 szándékosan mérsékelt súrlódási reakcióval rendelkezik, amelynek átlaga 0,45 mu, és ezt 750 °C-ig képes féding (fakulás) nélkül produkálni. A konkurencia verseny keverékeivel ellentétben azonban rendkívül progresszív és jóindulatú reakciójellemzőkkel rendelkezik, amely kivételes „érzetet” nyújt minden egyes fékezés során.

    • Az RP-1 stabil és alacsonyabb súrlódási szintje lehetővé teszi a fékpedál durvább működtetését, ami különösen előnyös azoknál az autóknál, amelyeknél intenzív a fékszervó (például: Mk7 VW Golf GTI, BMW M, Audi RS modellek stb.).
    • Az erős fékszervóval rendelkező járműveken az RP-1 némileg ellensúlyozza a fékrendszer túlzott érzékenységét, és így mérsékeltebben, egyenletesebben reagál a pályán.
    • Néhány modern járműnél úgy érezzük, hogy a legnagyobb fékezésekhez elegendő akár 2cm-t benyomni a pedálon. Ez az éles érzés azt a benyomást kelti, az átlagvezetőben, hogy az autónak nagyon jó fékei vannak, viszont a tapasztalt pályázók és versenyzők tudják, hogy a túlzott fék reakció nagyon nem kívánatos a precíz vezetéshez a pályán.
    • A pályákon történő teljesítmény-vezetéshez az kell, hogy megtalálja a vezető a kerekek fékezhetőségének határait, és pontosan ezt teszi lehetővé az RP-1 azoknál a gépeknél, amelyek túl erős a szervóhatás.
    • Az RP-1 különösen alkalmas az ABS nélküli járművekhez, ahol a direkt visszajelzés elengedhetetlen a kerék blokkolásának elkerülése érdekében.
    • Sokszor okoznak Big Brake Kittek is problémákat, mert általuk túlvezérelté válhatnak fékrendszerek, mivel a megnövelt tárcsaátmérő mellett, többnyire megmarad az eredeti főfékhenger, és ez szintén túlzott szervó érzetet produkál. Ilyen esetekben is segíthet megszüntetni az RP-1 fékbetét a rossz adagolhatóságot, helyreállítva a progresszívebb és kontrolálhatóbb tulajdonságokat.

    Az EBC Brakes Racing RP-1 fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-1-racing-brake-pads/

    Adatok betöltése ...

  • 59.790 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP8038RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC DP8038RPX RP-X verseny fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

    • Nehezebb, nagyméretű és nagyteljesítményű versenyautókhoz készül.
    • Könnyebb, kis és közepes versenyautókhoz az RP-1 sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-850 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • 100% fékhatás már hidegen és egyenletes teljesítmény a hőmérsékleti csúcsig.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (halványodás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-1 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    • Nehezebb, nagyméretű és nagyteljesítményű versenyautókhoz készül.
    • Könnyebb, kis és közepes versenyautókhoz az RP-1 sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-850 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • 100% fékhatás már hidegen és egyenletes teljesítmény a hőmérsékleti csúcsig.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (halványodás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-1 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Mivel az RP-1 és RP-X betétek egyformán egyenletes súrlódási reakcióval rendelkeznek, majdnem azonos féding (fakulás) hajlam jellemzi mindkettőt, ezért nem az a helyzet áll fenn, hogy bármelyik anyag „jobb”, mint a másik, hanem két alternatíva kínálkozik, azonos minőségben. A járművezető döntheti el, hogy a saját tapasztalatai szerint melyikkel „érzi magát a legjobban az adott pályán”.

    • Az RP-X féding (fakulás) nélkül akár 850 °C hőmérsékleten is képes működni , megerősítet átlagos súrlódási képessége (0,55 mu). Ez a magas súrlódási szintje erősebb kezdeti harapást és nagyobb teljesítményt nyújt fékezés közben, azoknál a járműveknél, amelyeknél szükség van erre.
    • Amennyiben összehasonlítási lehetőséget keresünk, akkor karakterét tekintve talán leginkább a (Pagid RS29, Ferodo DS 1.11 vagy Endless ME20), amelyekhez az EBC RP-X nagyon hasonló érzetet fog mutatni. A magasabb súrlódási szint és az erősebb kezdeti harapás középértéke miatt az RP-X jól alkalmazható gyengébb fékszervóval rendelkező járművekhez, mint például (R35 Nissan GT-R és Porsche GT modellek).
    • Természetesen szintén megfelelő azoknál a pálya és versenyautóknál, amelyeken átalakításokat alkalmaznak, mivel ezek a változtatások lehetővé teszik a járművezetőnek, hogy finomítsa, hangolja a fékrendszert, aminek fontos része a fékbetét.

    Az EBC Brakes Racing RP-X fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-x-racing-brake-pads/

    Adatok betöltése ...

  • 62.630 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP8038RPX RP-X verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC DP8038.12SR11 SR-11 verseny fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

  • Pontosan úgy tesztelték, ahogyan az SR?11™ stablemate volt, az SR?21™ szinterezett párnakeverék nagyobb súrlódást és valamivel magasabb hőküszöböt mutat.

    • Magas 0,65Μ stabil súrlódás
    • Rendkívül gyorsan beágyazható, hidegtől működik
    • Hőtartomány 0? 925?/1700-ra?
    • Kiváló moduláció
    • A betét maximális élettartama
    • Minimális rotorkopás
    • Az USA-ban készült

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff, az RP-1, PR-X és az SR21 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Pontosan úgy tesztelték, ahogyan az SR?11™ stablemate volt, az SR?21™ szinterezett párnakeverék nagyobb súrlódást és valamivel magasabb hőküszöböt mutat.

    • Magas 0,65Μ stabil súrlódás
    • Rendkívül gyorsan beágyazható, hidegtől működik
    • Hőtartomány 0? 925?/1700-ra?
    • Kiváló moduláció
    • A betét maximális élettartama
    • Minimális rotorkopás
    • Az USA-ban készült

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff, az RP-1, PR-X és az SR21 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Adatok betöltése ...

  • ÉRDEKLŐDJÖN!(2db tárcsához)EBC DP8038.12SR11 SR-11 verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC DP8038.12SR21 SR-21 verseny fékbetét szett két tárcsához (első)vágólapra másolva!

  • Pontosan úgy tesztelték, ahogyan az SR?11™ stablemate volt, az SR?21™ szinterezett párnakeverék nagyobb súrlódást és valamivel magasabb hőküszöböt mutat.

    • Magas 0,65Μ stabil súrlódás
    • Rendkívül gyorsan beágyazható, hidegtől működik
    • Hőtartomány 0? 925?/1700-ra?
    • Kiváló moduláció
    • A betét maximális élettartama
    • Minimális rotorkopás
    • Az USA-ban készült

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff, az RP-1, RP-X és az SR11 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Pontosan úgy tesztelték, ahogyan az SR?11™ stablemate volt, az SR?21™ szinterezett párnakeverék nagyobb súrlódást és valamivel magasabb hőküszöböt mutat.

    • Magas 0,65Μ stabil súrlódás
    • Rendkívül gyorsan beágyazható, hidegtől működik
    • Hőtartomány 0? 925?/1700-ra?
    • Kiváló moduláció
    • A betét maximális élettartama
    • Minimális rotorkopás
    • Az USA-ban készült

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff, az RP-1, RP-X és az SR11 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Adatok betöltése ...

  • ÉRDEKLŐDJÖN!(2db tárcsához)EBC DP8038.12SR21 SR-21 verseny fékbetét szett két tárcsához

Hátsó tengely fékalkatrészek

EBC DP4038R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Normál közlekedésre és nagyon sportos használatra is megfelelő.
    • A legtöbb használó szerint jobb, mint bármelyik gyári, OE betét.
    • Egyáltalán nem igényel semmilyen melegítést, hidegen is tökéletes!
    • Versenyzők is kedvelik, mert hidegen és nagyon melegen is kiváló.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Már több mint EGY MILLIÓ készletet vásároltak belőle 20 év alatt.
    • Bejárató rétege enyhén lesimítja a használt féktárcsa barázdáit.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és megfelelően tartós fékbetét.
    • Sárga műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Alkalmas közútra, pályázásra és versenyzésre is.

    Pályára és versenyre még a Bluestuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyet elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Igazi „nagyágyú” ez a topp termék a (mu0,6) körüli súrlódási értékével. Az utcai, a sport és verseny fékbetétek között példátlan adottságú ez a keverék, mert versenypályákon is bizonyít, akár 800C fok fölött, de közúti közlekedésre is kiválóan alkalmas, mivel jéghidegen is tökéletesen dolgozik.
    • Egyedi módon a Max Power Magazin többszörös teszt győztese utcai sport kategóriában, de világszerte számos Rallye, túra, szlalom és Drift bajnokságban is kiváló eredményeket jegyez.
    • Használatával 160km/h-ról, azonos feltételek mellett, akár több mint 10 méterrel is rövidülhet járművünk fékútja a tesztek szerint.
    • Hatalmas üzemi hőmérséklet tartománya miatt vagy azért, mert más fékbetéteknél akár 30%-kal nagyobb a súrlódási tényezője? Talán más tulajdonságai miatt is? Minden esetre a nagyteljesítményű utcai járművek használói között rendkívül népszerű. Ugyanakkor a versenyautóktól a teherautókon keresztül a SUV -ig mindenhol alkalmazzák az autóépítők vagy tuningcégek és magánfelhasználók.
    • A gyár ajánlása szerint a hosszabb versenyeknél vagy egyéb területen, ahol tartósabb betétre van szükség, ott a Bluestuff NDX vagy az Orangestuff kategóriákat kell megpróbálni.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Egy vékony bejárató (Brake-in) réteggel látták el, ez EBC szabadalom, ami segíti az új alkatrészek összekopását, vagy a használt tárcsák hullámos felületét az új betéthez igazítja (vagyis szabályozza).
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, és TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkezik legtöbbjük.

    Adatok betöltése ...

  • 51.110 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP4038R Yellowstuff fékbetét szett két tárcsához

EBC DP5038NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

    • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
    • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
    • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
    • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
    • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    • Versenyre fejlesztették, de mára az egyik legjobb utcai sport fékbetét lett.
    • Tartósabb és harapósabb is valamennyivel ez a keverék, mint a Yellowstuff.
    • Ritka példa arra, hogy verseny minőség legálisan használható utcán.
    • Vigyázz, nem mindegyik Bluestuff rendelkezik európai közúti engedéllyel!
    • Ellenőrizd a termékleírásban az engedélyes Bluestuff listát!
    • Bejárató réteg nincs ezeken a betéteken, mert ez egy szupersport kivitel.
    • Kíméletes a féktárcsákhoz és eközben igen tartós fékbetét.
    • Kék műanyag bevonat védi fém részeit és jelzi anyagösszetételét.
    • Kevesebb és könnyebben lemosható fékport képez, mint más betétek.
    • Minden minőségi tárcsával jól működik. Gyárival és EBC-vel a legjobb.

    Nem mind alkalmas közútra, de pályázásra és versenyzésre igen.

    Pályára és versenyre még a Yellowstuff vagy az Orangestuff és PR-1, PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Soha ne válasszon erősebb fékhatású hátsó fékbetétet, mint amilyent elől használ, mert ez balesetveszélyes!

    Versenyre vagy pályanapokon használt fékalkatrészekre az EBC termékek gyártója semmilyen garanciát nem vállal!

    A Bluestuff NDX nagyon jó fék teljesítménnyel (mu0,7) feletti súrlódási együtthatóval és kiváló termikus tulajdonsággal rendelkező tartós, sport és verseny fékbetét. Az Egyesült Államokban és Ázsia piacán, ahol az R90 engedély nem kötelező, egy nagyon népszerű választás a nagy teljesítményű járművekhez. Szerencsére már a kínálat egy része R90-es jóváhagyással rendelkezik, ezeknek az EU-ban is legális a használata (alul a lista).

    • A korábbi Bluestuff verseny fékbetétek továbbfejlesztett NDX elnevezésű változata ez a vegyület, amely hasonló paraméterekkel rendelkezik, ám rendkívül alacsony az induló üzemi hőmérséklete, ami alkalmassá teszi a biztonságos közúti használatra is.
    • Gyorsasági pályaversenyek rövidebb és közepes távú futamainak igénybevételéhez lett fejlesztve ez a keverék, ami aztán némi változtatással egy rendkívül kedvelt utcai sport betét alapanyaga lett.
    • A közismert verseny és sport fékbetétekhez mérten hosszú az élettartama, melegítést nem igényel, és kimondottan tárcsakímélőnek tartják a szakemberek.
    • Legújabban a Rallyeversenyzők is nagyon kedvelik, és arról számolnak be, hogy az NDX betétek a vetélytársaikkal ellentétben már teljesen hidegen is kiváló fékerőt nyújtanak és egészen magas hőmérsékleten is folyamatosan megmarad a jó fékhatásuk.
    • A Yellowstuff keverékhez képest tartósabb és kissé nagyobb a súrlódási értéke, meg a féding határa is. A súrlódó anyagok esetében, a teljesítmény növekedésével, természetesen a zaj és porképzés is növekszik valamelyest, ami ebben az esetben is érzékelhető.
    • Az EBC autós fékbetétek jellemzője az a színes műanyag bevonat, ami védi fémrészeit a korrózió ellen, másodsorban pedig a színnek megfelelően változik a fékbetét anyaga.
    • Nincs bejárató réteg a tárcsával érintkező felületén, de ez nem is elvárás egy ilyen fékbetétnél.
    • Az összes EBC fékbetét mentes minden egészséget károsító anyagtól, az alábbi link megnyitásával látható a TUV vagy ECE R90 regisztrációval rendelkező Bluestuff betétek listája.

    R90 engedélyel rendelkező Bluestuff betétek listája itt: https://ebcbrakes.hu/ebc-auto-racing-termekek.html

    Adatok betöltése ...

  • 54.100 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP5038NDX Bluestuff fékbetét szett két tárcsához

EBC DP8038RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

    • Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
    • Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
    • Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
    • Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    • Konkurens termékek elemzése, tesztelése után indult a fejlesztés.
    • Minden tulajdonságát tudatos stratégiai célokkal határozták meg.
    • Könnyebb, kis és közepes méretű versenyautókhoz készül.
    • Nehezebb, nagyobb versenyautókhoz az RP-X sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-750 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • Szándékosan mérsékelt súrlódási értéke miatt nagyon jól adagolható.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (fakulás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-X megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizze a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Egyértelmű hadüzenetet volt a konkurenciának ez a verseny fékbetét, amelynek súrlódó anyagát két évig tartó fejlesztés, tesztelés után fogadták el az EBC Racing-nál, és utána kezdték meg a gyártását. Az RP-1 szándékosan mérsékelt súrlódási reakcióval rendelkezik, amelynek átlaga 0,45 mu, és ezt 750 °C-ig képes féding (fakulás) nélkül produkálni. A konkurencia verseny keverékeivel ellentétben azonban rendkívül progresszív és jóindulatú reakciójellemzőkkel rendelkezik, amely kivételes „érzetet” nyújt minden egyes fékezés során.

    • Az RP-1 stabil és alacsonyabb súrlódási szintje lehetővé teszi a fékpedál durvább működtetését, ami különösen előnyös azoknál az autóknál, amelyeknél intenzív a fékszervó (például: Mk7 VW Golf GTI, BMW M, Audi RS modellek stb.).
    • Az erős fékszervóval rendelkező járműveken az RP-1 némileg ellensúlyozza a fékrendszer túlzott érzékenységét, és így mérsékeltebben, egyenletesebben reagál a pályán.
    • Néhány modern járműnél úgy érezzük, hogy a legnagyobb fékezésekhez elegendő akár 2cm-t benyomni a pedálon. Ez az éles érzés azt a benyomást kelti, az átlagvezetőben, hogy az autónak nagyon jó fékei vannak, viszont a tapasztalt pályázók és versenyzők tudják, hogy a túlzott fék reakció nagyon nem kívánatos a precíz vezetéshez a pályán.
    • A pályákon történő teljesítmény-vezetéshez az kell, hogy megtalálja a vezető a kerekek fékezhetőségének határait, és pontosan ezt teszi lehetővé az RP-1 azoknál a gépeknél, amelyek túl erős a szervóhatás.
    • Az RP-1 különösen alkalmas az ABS nélküli járművekhez, ahol a direkt visszajelzés elengedhetetlen a kerék blokkolásának elkerülése érdekében.
    • Sokszor okoznak Big Brake Kittek is problémákat, mert általuk túlvezérelté válhatnak fékrendszerek, mivel a megnövelt tárcsaátmérő mellett, többnyire megmarad az eredeti főfékhenger, és ez szintén túlzott szervó érzetet produkál. Ilyen esetekben is segíthet megszüntetni az RP-1 fékbetét a rossz adagolhatóságot, helyreállítva a progresszívebb és kontrolálhatóbb tulajdonságokat.

    Az EBC Brakes Racing RP-1 fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-1-racing-brake-pads/

    Adatok betöltése ...

  • 59.790 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP8038RP1 RP-1 verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC DP8038RPX RP-X verseny fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

    • Nehezebb, nagyméretű és nagyteljesítményű versenyautókhoz készül.
    • Könnyebb, kis és közepes versenyautókhoz az RP-1 sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-850 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • 100% fékhatás már hidegen és egyenletes teljesítmény a hőmérsékleti csúcsig.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (halványodás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-1 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    • Nehezebb, nagyméretű és nagyteljesítményű versenyautókhoz készül.
    • Könnyebb, kis és közepes versenyautókhoz az RP-1 sorozat alkalmasabb.
    • Súrlódási együtthatója 100-850 Celsius között nagyon stabil értéket mutat.
    • 100% fékhatás már hidegen és egyenletes teljesítmény a hőmérsékleti csúcsig.
    • Rendkívül magas tárcsa hőmérsékleten sincs féding (halványodás) hajlama.
    • Rozsdamentes acél hátlapja Nucap horgokkal rögzíti a dörzspárnát.
    • Verseny fékbetétek között igen tartós és meglepően tárcsakímélő.

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff és PR-1 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Mivel az RP-1 és RP-X betétek egyformán egyenletes súrlódási reakcióval rendelkeznek, majdnem azonos féding (fakulás) hajlam jellemzi mindkettőt, ezért nem az a helyzet áll fenn, hogy bármelyik anyag „jobb”, mint a másik, hanem két alternatíva kínálkozik, azonos minőségben. A járművezető döntheti el, hogy a saját tapasztalatai szerint melyikkel „érzi magát a legjobban az adott pályán”.

    • Az RP-X féding (fakulás) nélkül akár 850 °C hőmérsékleten is képes működni , megerősítet átlagos súrlódási képessége (0,55 mu). Ez a magas súrlódási szintje erősebb kezdeti harapást és nagyobb teljesítményt nyújt fékezés közben, azoknál a járműveknél, amelyeknél szükség van erre.
    • Amennyiben összehasonlítási lehetőséget keresünk, akkor karakterét tekintve talán leginkább a (Pagid RS29, Ferodo DS 1.11 vagy Endless ME20), amelyekhez az EBC RP-X nagyon hasonló érzetet fog mutatni. A magasabb súrlódási szint és az erősebb kezdeti harapás középértéke miatt az RP-X jól alkalmazható gyengébb fékszervóval rendelkező járművekhez, mint például (R35 Nissan GT-R és Porsche GT modellek).
    • Természetesen szintén megfelelő azoknál a pálya és versenyautóknál, amelyeken átalakításokat alkalmaznak, mivel ezek a változtatások lehetővé teszik a járművezetőnek, hogy finomítsa, hangolja a fékrendszert, aminek fontos része a fékbetét.

    Az EBC Brakes Racing RP-X fékbetétek felhasználási listája itt: https://ebcbrakes.com/product/rp-x-racing-brake-pads/

    Adatok betöltése ...

  • 62.630 Ft (br)(2db tárcsához)KOSÁRBAEBC DP8038RPX RP-X verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC DP8038.12SR11 SR-11 verseny fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

  • Pontosan úgy tesztelték, ahogyan az SR?11™ stablemate volt, az SR?21™ szinterezett párnakeverék nagyobb súrlódást és valamivel magasabb hőküszöböt mutat.

    • Magas 0,65Μ stabil súrlódás
    • Rendkívül gyorsan beágyazható, hidegtől működik
    • Hőtartomány 0? 925?/1700-ra?
    • Kiváló moduláció
    • A betét maximális élettartama
    • Minimális rotorkopás
    • Az USA-ban készült

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff, az RP-1, PR-X és az SR21 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Pontosan úgy tesztelték, ahogyan az SR?11™ stablemate volt, az SR?21™ szinterezett párnakeverék nagyobb súrlódást és valamivel magasabb hőküszöböt mutat.

    • Magas 0,65Μ stabil súrlódás
    • Rendkívül gyorsan beágyazható, hidegtől működik
    • Hőtartomány 0? 925?/1700-ra?
    • Kiváló moduláció
    • A betét maximális élettartama
    • Minimális rotorkopás
    • Az USA-ban készült

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff, az RP-1, PR-X és az SR21 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Adatok betöltése ...

  • ÉRDEKLŐDJÖN!(2db tárcsához)EBC DP8038.12SR11 SR-11 verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC DP8038.12SR21 SR-21 verseny fékbetét szett két tárcsához (hátsó)vágólapra másolva!

  • Pontosan úgy tesztelték, ahogyan az SR?11™ stablemate volt, az SR?21™ szinterezett párnakeverék nagyobb súrlódást és valamivel magasabb hőküszöböt mutat.

    • Magas 0,65Μ stabil súrlódás
    • Rendkívül gyorsan beágyazható, hidegtől működik
    • Hőtartomány 0? 925?/1700-ra?
    • Kiváló moduláció
    • A betét maximális élettartama
    • Minimális rotorkopás
    • Az USA-ban készült

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff, az RP-1, RP-X és az SR11 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Pontosan úgy tesztelték, ahogyan az SR?11™ stablemate volt, az SR?21™ szinterezett párnakeverék nagyobb súrlódást és valamivel magasabb hőküszöböt mutat.

    • Magas 0,65Μ stabil súrlódás
    • Rendkívül gyorsan beágyazható, hidegtől működik
    • Hőtartomány 0? 925?/1700-ra?
    • Kiváló moduláció
    • A betét maximális élettartama
    • Minimális rotorkopás
    • Az USA-ban készült

    Nem legális közúton, de pályázásra és versenyzésre kiváló.

    Pályára és versenyre még a Yellow, Blue vagy Orangestuff, az RP-1, RP-X és az SR11 megfelelő.

    Figyelem Tisztelt Vásárlónk!

    Rendelés előtt mindig ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!

    Közúti forgalomban nem használható és semmilyen garanciával nem rendelkezik!

    Adatok betöltése ...

  • ÉRDEKLŐDJÖN!(2db tárcsához)EBC DP8038.12SR21 SR-21 verseny fékbetét szett két tárcsához

EBC Brakes kiegészítők