A Supermoto szakágból érkezett visszajelzés egy versenymotor szerelőtőlvágólapra másolva!

Több éve vagyunk “EBC-s kapcsolatban” Bárczi Lacival, aki hétköznap egy biztonsági cégnél szereli a futár és őr motorokat. Hétvégén pedig versenyszerelőként áll a pálya szélén és szurkol versenyzőjének, aki a jelek szerint eredményesen meccsel.
Laci régóta elégedetten szereli az EBC fékalkatrészeket a szolgálati motorokba, de a közelmúltban úgy döntött, hogy letesztelik a verseny betéteinket is.

Sziasztok!
Küldtem egy képet a versenyzőnkről, miközben a pályán vágtat és a motorján ott virít az EBC-s matricátok!
Ez a fotó az Osztrák Supermoto bajnokság 2012.09.30.-i futamán készült, a Wachauringen, Melkben.
A pilóta ez után a csata után, nagyon dicsérte az EBC GPFA 218 2HH első betéteket, amit tőletek rendeltem!
Mivel korábban, éveken keresztül más gyártó betéteit használtuk és elégedettek is voltunk vele, így egy kicsit izgultam az első EBC-s próbálkozás alkalmával. A feszültség gyorsan oldódott, mert az első körök után elismerően bólogatott Márk és a nap végére már egyértelmű dicséretett kaptak a GPFA-HH verseny fékbetétek.
Eléggé mérvadónak tartom Márk véleményét, mert már 2009 óta szerelem a motorját és azóta megjártuk az Osztrák a Magyar a Cseh és a Szlovák bajnokságok futamait.
Üdv: Laci

EBC fékekkel megy a KTM

Szia Laci!
Köszönjük az infót és gratulálunk Márknak.
De ki ez a fiatalember?
És hogyhogy Ausztriában versenyez?

 

Hello Kiru, akkor még infó és kép!
Kecskeméti Márk a neve és 24 éves, tehetséges fiatalember.
Ausztriában van olyan bajnokság, ami igazán kihívás. Ennyi!

EBC fékekkel versenyez Márk

Ami az eredményeket illeti, én 2009 augusztus óta szerelek a Márknak, akkor éppen az osztrák nemzeti bajnoksággal együtt megrendezett Motorrad Magazin Kupa közepén tartottunk. Egy kis motortuning után a következő három versenyen elért dobogós helyezéseknek köszönhetően az év utolsó versenyén Melkben megnyerte a versenysorozatot és elhoztuk a MOTORRAD MAGAZIN KUPÁT!

 

2010-ben az osztrák nemzeti bajnokságot céloztuk meg az S1,S2 kategóriában(450ccm alatti és 450 feletti).Továbbá indultunk a magyar bajnokság magyar és szlovák futamain is, illetve a cseh bajnokság egy futamán Cheb-ben. A magyar bajnokságban 2010-ben elsők lettünk, Ausztriában meg benne voltunk az első 10-ben, ami az év végi versenyen az 5.-6. pozíciót jelentette.

 

A múlt évben, és az idén nem versenyeztünk rendszeresen, csak néhány alkalommal (2011 április Gyöngyös szlovák bajnokság futamán, leelőzve az előző évi osztrák S2 bajnokát, 1-hely). Indultunk a MAMI által rendezett Bátrak Versenyén Balassagyarmaton, amit a Supermoto kategóriában 2010-ben, és 11-ben is megnyert Márk, (övé volt az abszolút legjobb idő). Tavaly és idén hazai motoros, és autós rendezvényeken próbálta népszerűsíteni a Supermoto szakágat úgy, hogy motoros oktatásokat szervez, kisebb-nagyobb sikerrel, (Supermoto-suli, illetve különböző Driftnapok).

 

A napokban újjáalakult a Magyar Supermoto Szövetség, és ő is elnökségi tag lett, így a jövőben reméljük, hogy felkavarodik a magyar Supermotozás évek óta pangó állóvize.

 

A Motorról egy pár szó: KTM 450 SMR 2008 70 LE, az összes futómű, fék, motor és kipufogó tuninggal, ami létezik hozzá, így hát nagyon gyors, ( KELL BELE A JÓ FÉKBETÉT!) Apropó, eladó lesz a motor egy 2011-es 350SXF KTM krossz motorral Együtt, és jövőre a legújabb, befecskendezős SMR lesz az új versenymotorunk.

 

Bárczi László
Budapest