EBC CSK039 Erősített kuplungrugó készlet
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok.
- Minden kuplungfelújításnál cseréld az elgyengült, régi rugókat is.
- Ne felejtsd, ha időben cserélsz rugókat, akkor lamellákat menthetsz.
- De az erős csúszás már nem javítható rugócserével, csak lamellákkal.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, ráadásul olcsóbbak is, mint a gyári.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Kuplung lamellák cseréjénél rugókat is cserélj, mert az elgyengült, összeült rugó rövidesen ismét megcsúszást eredményez.
Pályanapra vagy versenyre használt kuplung alkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Legtöbbször az elfáradt rugók miatt kezdenek csúszni a kuplungok, de ha időben cserélsz rugót, akkor lamellát menthetsz.
- Idősebb motoroknál a rugók cseréje még az előtt indokolt lehet, mielőtt megcsúszik a kuplung, miután lényegesen olcsóbb, mint a lamella csere.
- Folyamatos nyomóerő (előfeszítés) és a ciklikus hőterhelés ami egy idő után mérhetően elgyengíti a kuplungrugókat.
- Nagyobb igénybevételnél, (gyorsulás, kerekezés, versenyzés, tuning, stb.) érdemes eleve erősített kuplungrugót használni.
- 10-15%-al erősebbek ezek a rugók, mint a gyári, ám a kuplungkar áttételének köszönhetően szinte nincs különbség behúzáskor.
Használatban [16 modellnél]
- KAWASAKI KE 175 B1/B2/B3 (1976-1978)
- YAMAHA DT 125/125 F (1976-1977)
- YAMAHA DT 175 (1976-1977)
- YAMAHA IT 175 G/H/J (1980-1982)
- YAMAHA R5/5A/5B 350cc (1970-1972)
- YAMAHA RD 250/A/B (1973-1975)
- YAMAHA RD 350/A/B (1973-1975)
- YAMAHA YDS7 250cc (1972)
- YAMAHA YZ 100 E/F/G/H/J/K (1978-1983)
- YAMAHA YZ 125 C (2T) (1976)
- YAMAHA YZ 125 D/E (2T) (1977-1978)
- YAMAHA YZ 125 G (2T) (1980)
- YAMAHA YZ 125 H (2T) (1981)
- YAMAHA YZ 125 H (2T) (1982)
- YAMAHA YZ 125 K/L/N (2T) (1983-1985)
- YAMAHA YZ 80 E/LC/LW/F (1993-1994)
- 5.980 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM