EBC VR9102 Scooter Disc „merev” kiképzésű robogó féktárcsa Ø=267mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 267 mm
- Belső átmérő: 132.2 mm
- Csavarok száma: 5 db
- Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Minden EBC robogó tárcsa használható szinter és rész szinter betéttel.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Ez a VR Scooter Disc egy nagyszerű, kedvelt termékünk, amely jelenleg a legkönnyebb sorozatban gyártott prémium minőségű robogó féktárcsánk, ami létezik első vagy hátsó és merev vagy úszó kivitelben.
- Az EBC Vee-Rotors nevezetű tárcsa család, erős sport és túra motorokhoz lett fejlesztve, ezeknek a termékeknek az egyedi formavilágát idézi a VR robogó, (Scooter) tárcsa.
- Rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak az EBC angliai üzemeibe, ahol precíz gépekkel, kész féktárcsává munkálják.
- Mivel hőkezelt és köszörült krómacél anyagból készült a fékszalagja, ezért szinter vagy részben szinter fékbetéttel is használhatjuk, így az öregebb robogókra is varázsolhatunk vele profi féket.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama is, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [17 modellnél]
- MBK YP 400 Skyliner (2004)
- YAMAHA X-Max 125 (2010-2015) 39D1 / 5 / Nissin első féknyereg
- YAMAHA X-Max 125 (2011-2017) ABS 39d2 / Nissin első féknyereg
- YAMAHA X-Max 125 (R) (2006-2009) 189/brembo első féknyereg
- YAMAHA X-Max 125 (R Business) (2011) ABS - lásd YP 125 R
- YAMAHA X-Max 125 (R Sport) (2011-2012) Nissin első féknyereg
- YAMAHA X-Max (2010-2013) lásd YP 250 R X-Max
- YAMAHA X-Max (ABS) (2011-2016) lásd YP 250 R X-Max
- YAMAHA X-Max (Brembo F/Caliper 1C0) (2005-2009) lásd YP 250 R X-Max
- YAMAHA X-Max (Sport) (2011-2012) lásd YP 250 R X-Max
- YAMAHA YP 250 (R X-Max 1C0) (2005-2009) Brembo féknyereg
- YAMAHA YP 250 (R X-Max) (2011-2016) ABS
- YAMAHA YP 250 (R X-Max) (2014-2015) ABS / Nissin első / Brembo hátsó féknyereg
- YAMAHA YP 250 (R X-Max 2PL1) (2014-2015) Nissin első / Brembo hátsó féknyergek
- YAMAHA YP 250 (R X-Max 37P1) (2010-2013) Nissin féknyereg
- YAMAHA YP 250 (R X-Max Sport) (2011-2012)
- YAMAHA YP 400 (Majesty) (2004) 5RU1/3
- 29.900 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM