EBC MD9104D Scooter Disc „merev” kiképzésű robogó féktárcsa Ø=240mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 240 mm
- Belső átmérő: 92.2 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Minden EBC robogó tárcsa használható szinter és rész szinter betéttel.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Többnyire merev, de néhány modellnél úszó kiképzésű első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, ahol az ottani EBC üzemekben megmunkálnak.
- A hőkezelt krómacél anyagból készülő, és precízen megmunkált fékszalagját szinter vagy részben szinter fékbetéttel is használhatjuk, így akár az öregebb robogókra is varázsolhatunk vele profi féket.
- Speciális formába rendezett furatai tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [16 modellnél]
- MBK VP 125 Cityliner (2008-2010)
- MBK VP 300 R Kilibre (2003-2004)
- MBK YP 125 Skycruiser (2006-2010)
- YAMAHA VP 125 (X-City (16P)) (2008-2015)
- YAMAHA VP 250 (X-City (5B2)) (2007-2016)
- YAMAHA VP 300 (Versity) (2003-2005)
- YAMAHA VP 300 (Versity) (2006)
- YAMAHA X-Max 125 (2010-2015) 39D1 / 5 / Nissin első féknyereg
- YAMAHA X-Max 125 (R) (2006-2009) 189/brembo első féknyereg
- YAMAHA X-Max 125 (R Sport) (2011-2012) Nissin első féknyereg
- YAMAHA X-Max (2010-2013) lásd YP 250 R X-Max
- YAMAHA X-Max (Brembo F/Caliper 1C0) (2005-2009) lásd YP 250 R X-Max
- YAMAHA X-Max (Sport) (2011-2012) lásd YP 250 R X-Max
- YAMAHA YP 250 (R X-Max 1C0) (2005-2009) Brembo féknyereg
- YAMAHA YP 250 (R X-Max 37P1) (2010-2013) Nissin féknyereg
- YAMAHA YP 250 (R X-Max Sport) (2011-2012)
- 35.530 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések