EBC VR943 Scooter Disc „merev” kiképzésű robogó féktárcsa Ø=190mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 190 mm
- Belső átmérő: 58.2 mm
- Csavarok száma: 3 db
- Átalakítás nélkül beépíthető az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Minden EBC robogó tárcsa használható szinter és rész szinter betéttel.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Ez a VR Scooter Disc egy nagyszerű, kedvelt termékünk, amely jelenleg a legkönnyebb sorozatban gyártott prémium minőségű robogó féktárcsánk, ami létezik első vagy hátsó és merev vagy úszó kivitelben.
- Az EBC Vee-Rotors nevezetű tárcsa család, erős sport és túra motorokhoz lett fejlesztve, ezeknek a termékeknek az egyedi formavilágát idézi a VR robogó, (Scooter) tárcsa.
- Rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak az EBC angliai üzemeibe, ahol precíz gépekkel, kész féktárcsává munkálják.
- Mivel hőkezelt és köszörült krómacél anyagból készült a fékszalagja, ezért szinter vagy részben szinter fékbetéttel is használhatjuk, így az öregebb robogókra is varázsolhatunk vele profi féket.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama is, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [49 modellnél]
- APRILIA Habana 125/Habana Custom (2000-2002)
- APRILIA Habana 50/Habana Custom (1999-2002)
- APRILIA Mojito Custom 50 (1999-2003) 120 mm átmérőjű hátsó dob
- APRILIA Mojito Custom 50 (2004-2012) 110 mm átmérőjű hátsó dob
- APRILIA Mojito/Mojito Custom 125 (2003-2012)
- APRILIA Mojito Retro 50 (1999-2003) 120 mm átmérőjű hátsó dob
- APRILIA SR 125/150 (1999-2002)
- APRILIA SR 50 (1994-1996) l/c
- APRILIA SR 50 Ditech (RLD 100) (2002-2003) l/c
- APRILIA SR 50 (GP/LB/LF) (1993-1996) a/c
- APRILIA SR 50 H20 Ditech (RLA1/RLB1) (2000-2003) hátsó tárcsás modell
- APRILIA SR 50 H20 Ditech (RLA1/RLB1) (2000-2003) hátsó dobfék modell
- APRILIA SR 50 R/Factory (VFB00/VFD00) (2004-2018) lc/2 ütemű - note - hátsó tárcsás mounts onto a spacer carrier hub
- APRILIA SR 50 R (SBK/SBK Alitalia Replica) (2010-2011) l/c
- APRILIA SR 50 Stealth/Racing (MZC0) (1997-1999) l/c - hátsó dobfék model
- APRILIA SR 50 Stealth/Racing (MZC0) (1997-1999) l/c - hátsó tárcsás modell
- APRILIA SR 50 Street (TE00/TEA00) (2003-2015) lc/2 ütemű - note - hátsó tárcsás mounts onto a spacer carrier hub
- APRILIA SR 50 (WWW - LYH00) (1997-2001) a/c
- GILERA SKP 50 (1998)
- GILERA SKP 50 (1999-2001)
- GILERA Storm 50 (1994-1995)
- APRILIA Gulliver (minden modell) (1995-1998)
- KREIDLER Florett (2.1 RS (50cc/2T/A-C)) (2014-2015)
- KREIDLER Florett (City (50cc/2T/A-C)) (2014-2015)
- MBK CS 50 Mach G AC (2002-2005) léghűtés
- MBK CS 50 Mach G AC (2006-2010) léghűtés
- MBK CS 50 Mach G LC (2003-2005) folyadékhűtéses
- MBK CS 50 Mach G LC (2006-2010) folyadékhűtéses
- MBK YN 100 Ovetto (1999-2002)
- MBK YN 50 Ovetto (2009-2010) 4 ütemű
- MBK YN 50 Ovetto (R) (1998-2010) 2 ütemű
- PIAGGIO Diesis 100 (2001-2003)
- PIAGGIO Diesis 50 (2001-2005)
- PIAGGIO NRG 50 (1994-1996)
- PIAGGIO NRG 50 (RST (DD/DT) MC2) (1998) hátsó tárcsás
- PIAGGIO NRG 50 (RST (DT/DD) MC2) (1996-1997) hátsó dobfék
- PIAGGIO NRG 50 (RST (DT/DD) MC2) (1998) hátsó dobfék
- PIAGGIO NTT 50 (1995-1996)
- APRILIA Rally 50 (minden modell) (1996-2000) l/c
- APRILIA Rally (minden modell) (1995-2002) a/c
- YAMAHA CS 50 (Jog R) (2002-2005)
- YAMAHA CS 50 (Jog R) (2006-2015)
- YAMAHA CS 50 (Z (Jog RR)) (2003-2005)
- YAMAHA CS 50 (Z (Jog RR)) (2006-2012)
- YAMAHA YN 100 (Neos) (1999-2003)
- YAMAHA YN 50 Neos ((1F5C2/1H5C2)) (2007-2016) 2 ütemű
- YAMAHA YN 50 Neos ((5AD/5MR/5RN3)) (1997-2002)
- YAMAHA YN 50 Neos ((5RN/1P9)) (2002-2006)
- YAMAHA YN 50 Neos (F) (2009-2020) 4 ütemű
HÁTSÓ TENGELYEN HASZNÁLVA [12 modellnél]
- APRILIA Area 51 (1998-2002)
- APRILIA Leonardo 125/150 (1996-1998)
- APRILIA Leonardo 125/150 (ST/SP) (1999-2004)
- APRILIA Scarabeo 50 Classic (PF0100) (1998-1999) 2 ütemű - hátsó tárcsás modell
- APRILIA Scarabeo 50 Ditech (SCA00) (2002-2006) Ditech - 2 ütemű
- APRILIA Scarabeo 50 (PF0100) (1998-1999) 2 ütemű - hátsó tárcsás modell
- APRILIA Scarabeo 50 (PFG00/TH000) (2000-2005) 2 ütemű - hátsó tárcsás modell
- APRILIA SR 50 Ditech (RLD 100) (2002-2003) l/c
- APRILIA SR 50 H20 Ditech (RLA1/RLB1) (2000-2003) hátsó tárcsás modell
- APRILIA SR 50 Stealth/Racing (MZC0) (1997-1999) l/c - hátsó tárcsás modell
- BENELLI 491 50cc (1999-2004) mind tárcsafékes hátul
- APRILIA Rally 50 (minden modell) (1996-2000) l/c
- 18.000 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések