EBC MD6054D MX, Enduro, ATV „merev” sima kerületű féktárcsa Ø=161mm
- Felépítés: merev
- Átmérő: 161 mm
- Belső átmérő: 48.2 mm
- Csavarok száma: 4 db
- Átalakítás nélkül beépíthető, az eredetileg szerelt féktárcsák helyére.
- Sima kerületű és hullámos között esztétikai és némi súlykülönbség van.
- Többnyire merev kiképzésűek, de néhány féléből készül úszó verzió is.
- A kétrészes, úszó csapokkal készülő termékek ára természetesen több.
- Nagyon precíz megmunkálás és prémium minőségű anyagok jellemzik.
- EBC fékbetétekkel teljesíthet a legjobban, mivel együtt lettek fejlesztve.
- Egyéb, márkás, jó minőségű fékbetéttel is megfelelő az együttműködése.
Használj olyan anyagú fékbetéteket, amilyennel gyárilag szerelték a motorodat.
Rozsdamentes tárcsához szintert, horganyzotthoz organikust vagy rész szintert.
Figyelem Tisztelt Vásárlónk!Rendelés előtt ellenőrizd a termék méretét, formáját a rajzok és adatok alapján!
Kíméletesen járasd be az új fékalkatrészeket a teljes terhelés megkezdése előtt!
Új féktárcsához, minden esetben új fékbetétet használj, mert a használt, barázdás betét maradandó károsodást okoz a tárcsa precízen megmunkált felületében!
Garanciális feltétel a féktárcsák esetében, hogy EBC gyártmányú és új fékbetéttel legyen szerelve (ez a féktárcsák dobozán is olvasható).
Pályanapra vagy versenyre használt fékalkatrészekre nem vállal garanciát az EBC Brakes.
- Tökéletes megoldás a Motocross, Enduro és ATV, Quad járművek fékeinek feljavításához, de akár versenyhez történő felkészítéséhez is.
- Ez a merev kiképzésű (néha úszó kiképzésű), első vagy hátsó féktárcsa, olyan rozsdamentes nemesacél alapanyagból készül, amit Németországból importálnak Angliába, aztán az ottani EBC üzemekben precíz gépekkel megmunkálnak.
- Sima kerületű vagy hullámos kerületű féktárcsa az eredeti alkatrész cseréjéhez olyan motorkerékpároknál, amelyeknél már gyárilag úszó tárcsa volt, ráadásul tökéletes átalakító azoknál a motoroknál, amelyeknél nem úszó féktárcsa megoldást alkalmaztak gyárilag.
- A Contour vagyis „hullámos” formájú tárcsák sportosabb benyomást keltenek és átlagban néhány százalékkal könnyebb a súlyuk, mint az alapkivitelé, de egyéb különbség nincs.
- Hőkezelt és edzett rozsdamentes nemesacélból gyártják, amit precízen megmunkálnak, a speciális formába rendezett furatok vagy rések, pedig tisztítják az érintkező felületeket, valamint megakadályozzák a betétek és a tárcsák helytelen kopását.
- A megfelelően kiválasztott fékbetétekkel ennek az edzett nemesacél féktárcsának érezhetően jobb a fékezési teljesítménye és hosszabb az élettartama, mint más anyagú tárcsának.
- Még a legkritikusabb vélemények szerint is nagyon jó a minőségük, tartósak és mégis olcsóbbak ezek a termékek, mint általában a gyárilag beépített féktárcsák.
ELSŐ TENGELYEN HASZNÁLVA [22 modellnél]
- DERBI DXR 200 Quad (2004-2007) első tárcsás modell
- DERBI DXR 250 Quad (2004-2007) első tárcsás modell
- YAMAHA YFM 250 (Bear Tracker) (2001-2004)
- YAMAHA YFM 250 (Big Bear) (2007-2010)
- YAMAHA YFM 250 (BT/BV Bruin) (2005-2006)
- YAMAHA YFM 250 (R (1BT)) (2012-2013)
- YAMAHA YFM 250 (R (33B)) (2009-2011)
- YAMAHA YFM 250 (RX/RY Raptor) (2008-2009)
- YAMAHA YFM 350 (Raptor) (2004-2009)
- YAMAHA YFM 350 (Warrior) (1992-2004)
- YAMAHA YFM 400 (FGW/FGX Grizzly) (2007-2008)
- YAMAHA YFM 660 (Raptor) (2001-2005)
- YAMAHA YFM 700 (2006-2012)
- YAMAHA YFM 700 (RD/RE) (2013-2014)
- YAMAHA YFM 700 (RSE) (2013-2018)
- YAMAHA YFS 200 (Blaster) (2003-2006)
- YAMAHA YFZ 350 (Banshee) (1990-2009)
- YAMAHA YFZ 450 (2011-2014)
- YAMAHA YFZ 450 (B/D) (2013-2014)
- YAMAHA YFZ 450 (Quad) (2006-2008)
- YAMAHA YFZ 450 (Quad) (2009-2010)
- YAMAHA YFZ 450 (S/T/R (Quad)) (2004-2005)
- 27.690 Ft (br)KOSÁRBA TESZEM
Értékelések